ik snappum nie?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef Rubey het volgende:
[..]
Sinds een week of twee kan ik weer uitslapen![]()
Verder een beetje fok lezen, werken (werk voor mezelf), uitstapjes maken met de aanstaande oma en vader, huishoudelijke dingen en hup de dag is weer om!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:13 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Adem in, adem uit! Kan het me helemaal voorstellen ja! Zou hetzelfde reageren denk ik.
Hehe, hier op het werk, wacht ik nog steeds tot de telefoon voor het eerst af gaat. Dus sinds half 9 nog geen leven te bekennen op kantoor. Geen telefoon, geen collega's. Lang leve Fok en MSN.
En Happy, gefeliciteerd met je promotie. Wat gaaf!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Die verschillende technieken is volgens mij gewoon een manier om je gedachtes te verplaatsen van je buik ergens anders heen. Gewoon goed concentreren en dan kom je al een heel eind
freecell, gaat fluitend door de bevalling!
Lijnloos, wat een goede bloeddruk!
Claudia, dat maagzuur klinkt echt heel erg naar!
Trixie, eenvoor je hormonen!
En als de wieg niet af is, kan je beeb toch ook ff in de wandelwagen slapen? Die heb je toch al?
Wel irritant dat het zo langzaam gaat!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ok, maar ik vind het wel echt superrot klinken hoor, misschien dat de VK je iets sterkers als rennies voor kan schrijven (ik heb nu Maalox gekregen, heb ook al goede dingen gehoord over Antagel en er schijnen ook nog sterkere dingen te zijn als het echt nodig is), het lijkt me echt niet relaxed zo.
En ja, jij snapt me precies! Gewoon even begrip tonen, zo raar is het toch niet dat ik zo onderhand mijn spulletjes een beetje bij elkaar wil gaan krijgen nu? En een bed of iets dergelijks vind ik toch wel érg belangrijk hoorBen inderdaad wel blij dat we het ledikant en alle beddengoed daarvoor al hebben, het enige dat nog nodig is is een matras. Dat gaat dan evt. ook nog wel lukken.. Maar het is gewoon het gevoel, af en toen krijg ik echt het idee dat iedereen vergeet dat die baby er ook nog eens úit komt en dat die kleine mensjes zich niet houden aan uitgerekende data e.d.
De uitgerekende datum is nu eenmaal niet de deadline, eerder kan 'ie ook al op tijd zijn. Maarja, mijn lief heeft dat dus echt van zijn moeder, en zijn zus is ook zo. Die is wel eens om half 6 in de middag binnen komen vallen op mijn verjaardag terwijl ik haar op de koffie had gevraagd. Tja.. Nouja, ik ga ze strax zelf ook even bellen, ze wilden een foto van de wieg e-mailen, maar dat lukte niet. Kan ik ze er even mee helpen en mezelf rot schrikken van de foto zien dat het allemaal wel meevalt
Rubey, dát is fijn zeg!! Alleen dat vind ik al eenwaard
DJRandall, op een gegeven moment moet het af he? En haha, fijn dat je ons hebt dan, zullen we maar zeggen
Davinia,terug! Ik ben wel erg bezig zo he? Maar ik vind dat ik met bijna 34 weken toch wel iets meer medewerking mag verwachten
Maar we hebben inderdaad een kinderwagenbak hoor, en een ledikant hebben we ook al, incluis beddengoed. Daar hebben we alleen nog een matras voor nodig en die is gewoon van eens tandaard formaat, dus zo gehaald denk ik dan maar. En hey, hoe voel jij je vandaag dame?
Hoe gaat het nu met je? En met de kleine man? Want welke maat heeft ie nu dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Troel het volgende:
Poppejans, ik hoop dat jouw kindje nog wat groter wordt, want Jochem verzuipt in dat maat 56 pakje (we hebben het maar niet eens aangedaan, zijn benen passen er twee keer in ofzo)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? En met de kleine man? Want welke maat heeft ie nu dan?
Nog effe werken (tot ongeveer half 3 denk ik... ben wat later begonnen door het ziekenhuisbezoek)... maar de motivatie is gelukkig weer even aanwezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef Incantrix het volgende:
Ow, da's wel jammer jahBij dit vriendinnetje is het ook wel echt een beetje éxtra bijzonder, we zijn al beste vriendinnetjes sinds de 3e van de middelbare school, wonen sinds een tijdje weer vlak bij elkaar (zij is heel NL en heel de wereld overgezworven) en zijn nu dus bijna tegelijk mama
Heel cool, want zo deel je dus echt heel die levensfase met elkaar, dit heeft onze band echt nóg sterker gemaakt! Samen naar zwemmen, echo's aan elkaar laten zien, even fijn bij elkaar klagen over kwaaltjes..
Jammer dat die vrienden allemaal een stukje verder weg wonen Lijnloos, dat maakt het inderdaad al een stuk lastiger he? En moet je nog lang? je dagje zal er toch wel bijna opzitten nu?
Ze mag gewoon niet eerder komen kijken totdat de wieg in jullie huis staatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef Incantrix het volgende:
Lijnloos, nog maar 3 kwartiertjes
En Asy, je hebt gelijk en an sich weet ik dat ook wel.. Het is alleen dat ik denk dat als ik bijv. komende dinsdag zou bevallen (, moet er nog niet aan denken!), ik ook weer niet denk dat het eerste dat schoonmams zal doen achter de naaimachine kruipen is om de wieg af te maken
Ik dénk dat ze dan naar Den Haag komen en ofwel bij ons, ofwel bij mijn schoonzus gaan logeren, ook om ons bij te staan als de kleine in het ziekenhuis zou moeten blijven. Weet niet of de wieg bekleden dan nog erg van de grond zou komen en dan is alles zo afhankelijk van hoe lang onze kleine meneer dan moet blijven vs. hoe snel zij weer naar huis zouden gaan.. Maja, ik moest dus eigenlijk mijn schoonouders bellen om te helpen met de e-mail, maar ik pak nu gewoon lekker de auto naar mijn vriendinnetje
Ik vind het wel even goed zo.. En thnx
Gefeliciteerd Webkim....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef Webkim het volgende:Ik ben precies 20 weken vandaaag. Morgen weer een echo.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Asy doelt op het overlijden van mijn papa, vorige week.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen ik hier het advies kreeg om nieuwe kleding en beddengoed te wassen schoot ik ook meteen in de stress. Ik heb meteen tig wasjes gedraaid, de babykamer hangt inmiddels vol met nat wasgoed en ik ben al dagen bezig met strijken. De baby mag niet nu komen!
[...]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Oh, sorry, in dat geval gecondoleert en heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Heel veel sterkte voor jou de komende tijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Ik ga voor dezequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:00 schreef Asyniur het volgende:
Over een kwartiertje mag ik naar de bekkentherapeut
ik twijfel tussen dezeen deze
![]()
Wij moesten hem zelf ophalen vanaf 6 maanden. Gewoon even bellen als je het niet zeker weetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef mama_papa het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie het kraampakket van je zorgverzekeraar binnen gekregen? Ik heb hem aangevraagd toen ik 4 maanden was en ben nu 23 weken en 2 dagen en heb nog niks binnen. Kan dit kloppen? (Dsw is het trouwens)
Ik geloof dat er soms nog wel eens verschil in kan zitten afhankelijk van hoe je verzekerd bent (luxe als je extra verzekerd bent en dus meer dingetjes voor de leuk). Maar standaard is het wel gelijk lijkt me... zou een beetje raar zijn als je het met minder verband (sorry) of dergelijke moet doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is zo'n kraampakket standaard? Ik bedoel zit er altijd hetzelfde in of kan dat nog verschillen? Ik krijg het niet vergoed, dus ga er niet meer instoppen dan nodig is natuurlijk
De basisspullen zijn overal hetzelfde volgens mij. Sommige verzekeraars geven nog een cadeautje extra, maar als je 'm niet krijgt, gewoon halen bij bijvoorbeeld de Apotheek. Daar hebben ze standaard complete pakketten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is zo'n kraampakket standaard? Ik bedoel zit er altijd hetzelfde in of kan dat nog verschillen? Ik krijg het niet vergoed, dus ga er niet meer instoppen dan nodig is natuurlijk
Oeps, nog 3 weken te gaan.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook rond de 6 maanden (volgens mij iets van 26 weken of zo) en ze kwamen hem langsbrengen (Menzis). Ik zou dus nog effe afwachten, hij komt vanzelf
Mag dat dan als je ziek thuis zit? Ik bedoel, kan me voorstellen dat je werkgever daar niet zo blij mee is? of begrijp ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:51 schreef ymme het volgende:vanaf morgen heb ik wat om de dagen sneller te laten gaan. En ik word er ook nog voor betaald.
Ben gastouder geworden, en een gezin bij ons in het dorp zoekt nog iemand.
Morgen middag ga ik er heen. Wel leuk, ken de mensen maar de kids niet. Zo kan ik alvast een beetje oefenen en een leuk zakcentje is altijd meegenomen.
CP, vraag eens aan je verloskundige...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef Lijnloos het volgende:
Stickertje voor Davinia!
Ymme, gefeliciteerd, leuk joh... ga je het vaak doen (in de week dan)? En doe je dat via een bureau dan of gewoon op je zelf? Lama... te lang gewacht![]()
Alleen sexy papasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef harley het volgende:
Ik sta nog niet in de OP (of mogen alleen mama's erin ?) 12-5-2010
Ik wou precies hetzelfde vragen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef marky het volgende:
[..]
Mag dat dan als je ziek thuis zit? Ik bedoel, kan me voorstellen dat je werkgever daar niet zo blij mee is? of begrijp ik het verkeerd?
Precies, best zwaar volgens mij. Maar goed, wel fijn dat je nu wat hebt om je dagen te vullen Ymme.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde vragen.
edit: Zag dat je al geantwoord had. Maarre je zit toch met bekkeninstabiliteit thuis? Kan je dan wel lopen en tillen enzo als je op kinderen past, niet echt lijkt me toch?
die 2,5 zul je nog wel eens moeten tillen denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:09 schreef ymme het volgende:
4 uurtjes per dag, moet te doen zijn. Kan daarna thuis plat gaan.
Ik werkte in de thuiszorg en dat was niet te doen. Ik hoef niet te tillen tijdens het oppassen, 5 en 2,5 jaar.
Ik kan niet veel nee, maar ben nog niet helemaal bed liggend ofzo.En hopelijk gaat de tijd zo wat sneller voorbij, want de muren hier thuis komen echt gewoon op mij af. En stil zitten is echt niets voor mij.
Ook al moet dit veel, wel. Het is maar 3 keer 4 uurtjes. Dus de rest van de dagen/uren doe ik niets!
He joh, je hormonen zijn met je aan de haal!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen sexy papas
Ben je een sexy papa?
Want wij zijn allemaal milfjes
Tuurlijk mogen papas in de OP, super leuk juist dat er zo'n enthousiaste en betrokken mannen meeposten!
Volgens mijn milfje ben ik wel een sexy papa, tenminste dat zegt zequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen sexy papas
Ben je een sexy papa?
Want wij zijn allemaal milfjes
Tuurlijk mogen papas in de OP, super leuk juist dat er zo'n enthousiaste en betrokken mannen meeposten!
Ik vind mezelf een milf. EN ik vind dat alle zwangere vrouwen milfjes zijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:19 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
He joh, je hormonen zijn met je aan de haal!
Ik heb daar altijd wat moeite mee. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef ymme het volgende:
Het gaat maar om 3x 4 uur per week.
(en tja, zwart mag een hoop niet hè) We noemen het gewoon een 'vriendendienstje'.
Waarom probeer je dan niet 1 dag te werken bij je werkgever of misschien daar ook een paar uurtjes per dag ipv 3 halve dagen zwart te werken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef ymme het volgende:
Maar elke BI is anders. Qua pijn etc. Hier is het nog redelijk te doen. Mits ik wel goed naar mijn lichaam luister.
Dus ik verwacht zelf dat die 3x 4uur wel goed gaan, mits ik daarna ook 100% rust pak enzo. En zoals al eerder gezegt, gaat het niet, dan gaat het niet.
Ik wil het gewoon proberen ook, omdat ik bijna een geestelijke aandoening krijg van hele dagen, alleen thuis zitten. Geen gespreken voeren, alleen die beige muren om me heen etc.
Omdat dat werk dus echt niet meer gaat. Huishoudelijke werk in de zorg. In z'n kort mogelijke tijd, zoveel mogelijk doen. En heel veel zwaar (echt zwaar) werk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan niet 1 dag te werken bij je werkgever of misschien daar ook een paar uurtjes per dag ipv 3 halve dagen zwart te werken?
maar goed, ik hou er over op.
Klinkt bekend, succesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben terug van mijn bekkentherapeut.
Zij heeft mijn rechter 'bil' gemasseerd en ik heb nu een bekkenband.
Rustig aan doen is het devies.
Dit is echt het eerste wat ik meteen heb aangegeven. Iets anders graag te willen aannemen. Maar mijn baas had geen vervangend werk voor mij!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef Asyniur het volgende:
En ymme, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo netjes vind. Dan kun je ook voor je baas nog medicatie gaan uitdelen, eten opwarmen, dossiers bijwerken etc...
Dan valt 'niet netjes tegenover werkgever' wel af inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:39 schreef ymme het volgende:
En ik heb een 0 uren contract bij de thuiszorg. En nu hou ik er over op!
Het was pijnlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:39 schreef amaranta het volgende:
Asy, een lekkere bilmassage. Of was het juist pijnlijk?
En inderdaad lekker rustig aan doen. Laat je maar lekker verwennen door je man. Beetje internetshopp enzo
Ik heb vanmiddag ook heerlijk liggen slapen. Had vannacht niet zo geslapen omdat Eva op de kamer naast ons de longen uit dr lijf aan het hoesten was en elke keer dat ze stil was was ik bang dat ze erin was blijven hangen ofzo.
Nu is ze de woonkamer helemaal aan het verbouwen, al haar meubels staan ergens anders. Gekkie.
Jeps.quote:
Wat een leuk stel (en tja mannen met ringbaardjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:21 schreef harley het volgende:
[..]
Volgens mijn milfje ben ik wel een sexy papa, tenminste dat zegt ze
[ afbeelding ]
En onze echo foto's want die had ik nog niet gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik heb in ieder geval veel plezier gehad van mijn "babytone" (en nog steeds af en toe)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef harley het volgende:
iemand nog tips trouwens mbt leuk kado ? Ze is bijna jarig en ze weet zelf niets maar iets wat praktisch is mbt de baby tijdens of na de zwangerschap is denk ik altijd wel leuk. Alleen ik ben nooit zwanger geweestdus weet niet wat handig/leuk is.
Misschien een leuk, iets duurder dan de gemiddelde Hema of Hunkemoller, zwangerschaps lingerie setje. Ik vind die dingen echt zo saai en model grootmoeder / tent. Als je er wat meer aan spendeert heb je hele leuke, sexy meegroei bh's. kijk maar eens op prettymum.nlquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef harley het volgende:
[..]
Jeps.
iemand nog tips trouwens mbt leuk kado ? Ze is bijna jarig en ze weet zelf niets maar iets wat praktisch is mbt de baby tijdens of na de zwangerschap is denk ik altijd wel leuk. Alleen ik ben nooit zwanger geweestdus weet niet wat handig/leuk is.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Happy, de Hema in het centrum (DH) heeft die kleding inderdaad ook gewoon hangen, als je binnenkomt heb je rechts de kassa's en daar hangt het allemaal direct naast. Meestal hebben ze de spullen ook nog wel aardig op voorraad! Kan je de kleding wel aanraden, het zit allemaal superlekker (alleen vind ik de pijpen van de joggingbroek een beetje kort, maargoed).
Ah, kijk, dan zal 'ie in jouw geval wellicht beter zitten.. Hij zít in elk geval superquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
thanx! Da's voor mij trouwens prettig korte pijpen, want ik heb juist altijd het probleem dat het te lang is
![]()
Ga ik donderdagavond denk even heen, ben wel toe aan een extra broek![]()
Zo, nu lekker languit in baden dan mijn bedje in. Slaap lekker allemaal voor straks
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef martine1984 het volgende:
Troel ook al bevallengefeliciteerd!
Rubey nog niet aan de beurt? Ik hoop dat je kleine meisje snel in je armen kan houden...
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! En een special bedankje voor Co_ol voor het brengen van het breaking news![]()
Hier gaat alles heel goed. Jamie doet het geweldig. Borstvoeding loopt goed en hij slaapt goed door tussen de voedingen. Heb weinig last van mn hechtingen. Kortom we genieten hier ontzettend van onze kleine man. Ik ben zo verliefdHeb het alleen veel te druk om alles hier te volgen en bij te lezen
Hier nog even een Jamie spam
[ afbeelding ]
Ik ga verhuizen naar het mama topicdag lieve meiden
wat een snoepjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef martine1984 het volgende:
Troel ook al bevallengefeliciteerd!
Rubey nog niet aan de beurt? Ik hoop dat je kleine meisje snel in je armen kan houden...
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! En een special bedankje voor Co_ol voor het brengen van het breaking news![]()
Hier gaat alles heel goed. Jamie doet het geweldig. Borstvoeding loopt goed en hij slaapt goed door tussen de voedingen. Heb weinig last van mn hechtingen. Kortom we genieten hier ontzettend van onze kleine man. Ik ben zo verliefdHeb het alleen veel te druk om alles hier te volgen en bij te lezen
Hier nog even een Jamie spam
[ afbeelding ]
Ik ga verhuizen naar het mama topicdag lieve meiden
En is het niet morgen, dat word het overmorgen (of nog later).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef Rubey het volgende:
Martine, wat een schatje!
Hier nog geen actie, ik ga maar weer voor morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |