quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Asy doelt op het overlijden van mijn papa, vorige week.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen ik hier het advies kreeg om nieuwe kleding en beddengoed te wassen schoot ik ook meteen in de stress. Ik heb meteen tig wasjes gedraaid, de babykamer hangt inmiddels vol met nat wasgoed en ik ben al dagen bezig met strijken. De baby mag niet nu komen!
[...]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Oh, sorry, in dat geval gecondoleert en heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Heel veel sterkte voor jou de komende tijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Ik ga voor dezequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:00 schreef Asyniur het volgende:
Over een kwartiertje mag ik naar de bekkentherapeut
ik twijfel tussen dezeen deze
![]()
Wij moesten hem zelf ophalen vanaf 6 maanden. Gewoon even bellen als je het niet zeker weetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef mama_papa het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie het kraampakket van je zorgverzekeraar binnen gekregen? Ik heb hem aangevraagd toen ik 4 maanden was en ben nu 23 weken en 2 dagen en heb nog niks binnen. Kan dit kloppen? (Dsw is het trouwens)
Ik geloof dat er soms nog wel eens verschil in kan zitten afhankelijk van hoe je verzekerd bent (luxe als je extra verzekerd bent en dus meer dingetjes voor de leuk). Maar standaard is het wel gelijk lijkt me... zou een beetje raar zijn als je het met minder verband (sorry) of dergelijke moet doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is zo'n kraampakket standaard? Ik bedoel zit er altijd hetzelfde in of kan dat nog verschillen? Ik krijg het niet vergoed, dus ga er niet meer instoppen dan nodig is natuurlijk
De basisspullen zijn overal hetzelfde volgens mij. Sommige verzekeraars geven nog een cadeautje extra, maar als je 'm niet krijgt, gewoon halen bij bijvoorbeeld de Apotheek. Daar hebben ze standaard complete pakketten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is zo'n kraampakket standaard? Ik bedoel zit er altijd hetzelfde in of kan dat nog verschillen? Ik krijg het niet vergoed, dus ga er niet meer instoppen dan nodig is natuurlijk
Oeps, nog 3 weken te gaan.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook rond de 6 maanden (volgens mij iets van 26 weken of zo) en ze kwamen hem langsbrengen (Menzis). Ik zou dus nog effe afwachten, hij komt vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |