abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:23:48 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73879095
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Webkim het volgende:
Asy doelt op het overlijden van mijn papa, vorige week.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:27:53 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73879233
@webkim; 20 weken en echo, wat spannend....

en heel veel sterkte met het verlies van je vader....

@lijnloos; jeuj voor je stickertje wat fijn dat je bloeddruk ook zo netjes blijft!

@trixje, wat jammer dat je je wiegje nog niet in huis hebt.. kan me voorstellen dat je daar ff flink van kunt balen...

@Rubey; ik hoop dat je kindje snel aanstalten maakt om naar buiten te komen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73879275
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Toen ik hier het advies kreeg om nieuwe kleding en beddengoed te wassen schoot ik ook meteen in de stress. Ik heb meteen tig wasjes gedraaid, de babykamer hangt inmiddels vol met nat wasgoed en ik ben al dagen bezig met strijken. De baby mag niet nu komen!

[...]
sorry...

Incantrix wat irritant dat het zo lang duurt met de wieg. Nou is mijn moeder ook nog druk bezig met bekleden, maar die is niet al in mei begonnen. Zelf maak ik me er niet zo druk om, wat anderen al zeiden: kinderwagenbak werkt ook. Soort omgekeerde nesteldrang ofzo: lamawaaien Vriend daarentegen vraagt 3x per dag of ik al nieuws van m'n moeder heb over de wieg
pi_73879484
quote:
sterkte.
pi_73879647
quote:
Oh, sorry, in dat geval gecondoleert en heel veel sterkte.
pi_73879673
quote:
Heel veel sterkte voor jou de komende tijd.
en natuurlijk ook daarna
pi_73879910
Ben ook erg benieuwd wie de volgende zal zijn!
(Ikke nog lang niet hoor! Laat Poppejantje nog maar lekker een paar weekjes groeien)

Kraamintake mevrouw is geweest, alles goedgekeurd! En een leuke Zwitsal tas gehad met proefmonstertjes er in.
Alles verder ook weer prima hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:00:40 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73880233
Over een kwartiertje mag ik naar de bekkentherapeut

ik twijfel tussen deze en deze
pi_73880369
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:00 schreef Asyniur het volgende:
Over een kwartiertje mag ik naar de bekkentherapeut

ik twijfel tussen deze en deze
Ik ga voor deze Succes!

Ik mag over een kwartier naar de fysio Kan hij mijn schouders en rug weer losmaken.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:19:56 #35
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73880821
Met hoeveel weken hebben jullie het kraampakket van je zorgverzekeraar binnen gekregen? Ik heb hem aangevraagd toen ik 4 maanden was en ben nu 23 weken en 2 dagen en heb nog niks binnen. Kan dit kloppen? (Dsw is het trouwens)
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73880892
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:19 schreef mama_papa het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie het kraampakket van je zorgverzekeraar binnen gekregen? Ik heb hem aangevraagd toen ik 4 maanden was en ben nu 23 weken en 2 dagen en heb nog niks binnen. Kan dit kloppen? (Dsw is het trouwens)
Wij moesten hem zelf ophalen vanaf 6 maanden. Gewoon even bellen als je het niet zeker weet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73881596
Is zo'n kraampakket standaard? Ik bedoel zit er altijd hetzelfde in of kan dat nog verschillen? Ik krijg het niet vergoed, dus ga er niet meer instoppen dan nodig is natuurlijk
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:42:04 #38
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73881639
Ik heb de hele kraamdoos nog niet open gehad . Ik heb hem denk ik rond de 6,5 à 7 mnd gekregen trouwens.

Morgen weer vk-bezoek. ben benieuwd of meneertje nog in stuit ligt.
pi_73881680
Owh, en Webkim, wat zal jij je vreselijk dubbel voelen zeg. Wat verdrietig
pi_73881807
Hier ook rond de 6 maanden (volgens mij iets van 26 weken of zo) en ze kwamen hem langsbrengen (Menzis). Ik zou dus nog effe afwachten, hij komt vanzelf
pi_73881895
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is zo'n kraampakket standaard? Ik bedoel zit er altijd hetzelfde in of kan dat nog verschillen? Ik krijg het niet vergoed, dus ga er niet meer instoppen dan nodig is natuurlijk
Ik geloof dat er soms nog wel eens verschil in kan zitten afhankelijk van hoe je verzekerd bent (luxe als je extra verzekerd bent en dus meer dingetjes voor de leuk). Maar standaard is het wel gelijk lijkt me... zou een beetje raar zijn als je het met minder verband (sorry) of dergelijke moet doen.
pi_73881965
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
De basisspullen zijn overal hetzelfde volgens mij. Sommige verzekeraars geven nog een cadeautje extra, maar als je 'm niet krijgt, gewoon halen bij bijvoorbeeld de Apotheek. Daar hebben ze standaard complete pakketten.
Hier wat info over de inhoud: http://www.jongegezinnen.(...)B39C-F92261CF5C41%7D

Webkim, 20 weken alweer wat gaat dat snel Verder kan ik me voorstellen dat het lastig genieten is nu. Gecondoleerd in ieder geval

Asy, succes bij de bekkentherapeut, hopenlijk is het uiteindelijk een

Vlindur, jij sterkte bij de fysio, hopenlijk heb je er baat bij

Mama_papa, volgens mij krijg je die pas rond de 7 maanden, dus klopt dat je die nog niet hebt ontvangen. Lees anders even de site van je verzekeraar, daar zeggen ze meestal wel rond welke termijn je het pakket krijgt.
pi_73882058
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook rond de 6 maanden (volgens mij iets van 26 weken of zo) en ze kwamen hem langsbrengen (Menzis). Ik zou dus nog effe afwachten, hij komt vanzelf
Oeps, nog 3 weken te gaan.....
Ik vind jullie allemaal lief hoor, maar jullie openen steeds mijn ogen (net als gisteren ) en daar ben ik nog helemaal niet klaar voor. Wat gaat de tijd snel......

[ Bericht 8% gewijzigd door DJRandall op 20-10-2009 16:04:46 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:56:25 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73882258
Webkim, gefeliciteerrd met je mijlpaalt! Hopelijk is de echo volgende week helemaal goed!
En gecondoleerd met het verlies van je vader!

Ik heb mijn kraampakket gekregen met 27 weken, en bij Eli was het met 28 weken. (CZ)
CP, het kraampakket is standaard. de inhoud kan wat verschillen tussen verzekeraars, maar de essentials (kraamverbanden, netonderbroekjes, onderleggers, navelklem (hebben we niet gebruikt,maar voor een thuisbevalling wel zo handig), alcohol, gaas, dat soort spul) zitten er wel in. en in de meeste uitzetlijstjes staan ook de dingen die in je kraampakket zouden moeten zitten, dus daar kan je altijd nog tegen checken.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73882605
Ik sta nog niet in de OP (of mogen alleen mama's erin ?) 12-5-2010
pi_73882818
Ik heb inderdaad al wat checklistjes gezien. Ik heb gelukkig nog tijd zat, dus ik vraag het ook nog wel aan de verloskundige. Vooral die matrasbeschermers enzo is voor mij echt nog een andere wereld. Geen idee waar ik op moet letten
pi_73883578
Ik zou persoonlijk een gewone molton hoeslaken halen waar een plastic laagje in is verwerkt, die kan je bij de standaard internet en thuiswinkels kopen zoals bij de wehkamp, otto etc maar ik heb ook al een aantal keer gelezen hier dat dames ze bij de action halen. Die heb je in verschillende maten, zweten aanzienlijk minder (die wie wij hebben zweten we helemaal niet van) en je gehele matras is nu en na je bevalling beschermd. Als je bijv je kindje bij je op bed hebt liggen en de voeding komt er met een noodgang weer uit, dan gaat je matras zo zuur ruiken of je kind is groter en leert zindelijk worden en doet per ongeluk terwijl het tussen jou en je partner in ligt een plasje. Die matrasbeschermers uit een kraampakket zijn zweetdingen en beschermen maar gedeeltelijjk.
pi_73884211
CP als je geen kraampakket van je verzekering krijgt, dan kun je het beste even de apotheek inlopen. Daar hebben ze standaard kraampakketten te koop waar alles in zit wat je ook van je verzekeraar zou krijgen (behalve cadeautje). Bij de prenatal en dergelijke vragen ze gelijk de hoofdprijs ervoor
pi_73884283
vanaf morgen heb ik wat om de dagen sneller te laten gaan. En ik word er ook nog voor betaald.
Ben gastouder geworden, en een gezin bij ons in het dorp zoekt nog iemand.
Morgen middag ga ik er heen. Wel leuk, ken de mensen maar de kids niet. Zo kan ik alvast een beetje oefenen en een leuk zakcentje is altijd meegenomen.
pi_73885627
Zo'n molton hoeslaken is ook wel een goed idee ja

En de prenatal mijd ik toch al als de pest. Wat is dat duur zeg

Ik ben zo blij met dit topic. Zoveel ervaringsdeskundigen om van te leren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')