Omdat dat werk dus echt niet meer gaat. Huishoudelijke werk in de zorg. In z'n kort mogelijke tijd, zoveel mogelijk doen. En heel veel zwaar (echt zwaar) werk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan niet 1 dag te werken bij je werkgever of misschien daar ook een paar uurtjes per dag ipv 3 halve dagen zwart te werken?
maar goed, ik hou er over op.
Klinkt bekend, succesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben terug van mijn bekkentherapeut.
Zij heeft mijn rechter 'bil' gemasseerd en ik heb nu een bekkenband.
Rustig aan doen is het devies.
Dit is echt het eerste wat ik meteen heb aangegeven. Iets anders graag te willen aannemen. Maar mijn baas had geen vervangend werk voor mij!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef Asyniur het volgende:
En ymme, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo netjes vind. Dan kun je ook voor je baas nog medicatie gaan uitdelen, eten opwarmen, dossiers bijwerken etc...
Dan valt 'niet netjes tegenover werkgever' wel af inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:39 schreef ymme het volgende:
En ik heb een 0 uren contract bij de thuiszorg. En nu hou ik er over op!
Het was pijnlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:39 schreef amaranta het volgende:
Asy, een lekkere bilmassage. Of was het juist pijnlijk?
En inderdaad lekker rustig aan doen. Laat je maar lekker verwennen door je man. Beetje internetshopp enzo
Ik heb vanmiddag ook heerlijk liggen slapen. Had vannacht niet zo geslapen omdat Eva op de kamer naast ons de longen uit dr lijf aan het hoesten was en elke keer dat ze stil was was ik bang dat ze erin was blijven hangen ofzo.
Nu is ze de woonkamer helemaal aan het verbouwen, al haar meubels staan ergens anders. Gekkie.
Jeps.quote:
Wat een leuk stel (en tja mannen met ringbaardjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:21 schreef harley het volgende:
[..]
Volgens mijn milfje ben ik wel een sexy papa, tenminste dat zegt ze
[ afbeelding ]
En onze echo foto's want die had ik nog niet gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik heb in ieder geval veel plezier gehad van mijn "babytone" (en nog steeds af en toe)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef harley het volgende:
iemand nog tips trouwens mbt leuk kado ? Ze is bijna jarig en ze weet zelf niets maar iets wat praktisch is mbt de baby tijdens of na de zwangerschap is denk ik altijd wel leuk. Alleen ik ben nooit zwanger geweestdus weet niet wat handig/leuk is.
Misschien een leuk, iets duurder dan de gemiddelde Hema of Hunkemoller, zwangerschaps lingerie setje. Ik vind die dingen echt zo saai en model grootmoeder / tent. Als je er wat meer aan spendeert heb je hele leuke, sexy meegroei bh's. kijk maar eens op prettymum.nlquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef harley het volgende:
[..]
Jeps.
iemand nog tips trouwens mbt leuk kado ? Ze is bijna jarig en ze weet zelf niets maar iets wat praktisch is mbt de baby tijdens of na de zwangerschap is denk ik altijd wel leuk. Alleen ik ben nooit zwanger geweestdus weet niet wat handig/leuk is.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Happy, de Hema in het centrum (DH) heeft die kleding inderdaad ook gewoon hangen, als je binnenkomt heb je rechts de kassa's en daar hangt het allemaal direct naast. Meestal hebben ze de spullen ook nog wel aardig op voorraad! Kan je de kleding wel aanraden, het zit allemaal superlekker (alleen vind ik de pijpen van de joggingbroek een beetje kort, maargoed).
Ah, kijk, dan zal 'ie in jouw geval wellicht beter zitten.. Hij zít in elk geval superquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
thanx! Da's voor mij trouwens prettig korte pijpen, want ik heb juist altijd het probleem dat het te lang is
![]()
Ga ik donderdagavond denk even heen, ben wel toe aan een extra broek![]()
Zo, nu lekker languit in baden dan mijn bedje in. Slaap lekker allemaal voor straks
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef martine1984 het volgende:
Troel ook al bevallengefeliciteerd!
Rubey nog niet aan de beurt? Ik hoop dat je kleine meisje snel in je armen kan houden...
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! En een special bedankje voor Co_ol voor het brengen van het breaking news![]()
Hier gaat alles heel goed. Jamie doet het geweldig. Borstvoeding loopt goed en hij slaapt goed door tussen de voedingen. Heb weinig last van mn hechtingen. Kortom we genieten hier ontzettend van onze kleine man. Ik ben zo verliefdHeb het alleen veel te druk om alles hier te volgen en bij te lezen
Hier nog even een Jamie spam
[ afbeelding ]
Ik ga verhuizen naar het mama topicdag lieve meiden
wat een snoepjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef martine1984 het volgende:
Troel ook al bevallengefeliciteerd!
Rubey nog niet aan de beurt? Ik hoop dat je kleine meisje snel in je armen kan houden...
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! En een special bedankje voor Co_ol voor het brengen van het breaking news![]()
Hier gaat alles heel goed. Jamie doet het geweldig. Borstvoeding loopt goed en hij slaapt goed door tussen de voedingen. Heb weinig last van mn hechtingen. Kortom we genieten hier ontzettend van onze kleine man. Ik ben zo verliefdHeb het alleen veel te druk om alles hier te volgen en bij te lezen
Hier nog even een Jamie spam
[ afbeelding ]
Ik ga verhuizen naar het mama topicdag lieve meiden
En is het niet morgen, dat word het overmorgen (of nog later).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef Rubey het volgende:
Martine, wat een schatje!
Hier nog geen actie, ik ga maar weer voor morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |