abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:50:44 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73996688
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.newlaunches.co(...)ltrasound_device.php

hoe gaaf is dit !!

Lily, ontzettend balen dat het niet verschoven is en dat je kind al zo voor loopt op de groei maar bespreek je angsten, etc met je gyneacoloog. Misschien kan die je gerust stellen en heeft die een plan de campagne.

Aoraki, ook al zo veel onzekerheid. Meid probeer je voor te houden dat je onder behandeling bent bij artsen die er verstand van hebben en beter een keertje extra onderzocht dan na latig.
leuker en ik denk ook gerustellender dan een angel souds. Met een angelsounds is het nog weleens de vraag wie zn hart je hoort, met dit ding heb je echt een bevestiging!1
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:56:43 #127
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73996940
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is dit voor idioot gedoe? Bestaan er ineens geen zwangere vrouwen meer?????? En als ze al bestaan hebben ze vast een standaardmaat ofzo???? En zwangere vrouwen hoeven er natuurlijk niet meer sexy uit te zien, want die zijn al bezwangerd, dus een vent het hoofd op hol brengen is niet nodig
Dit moet het idee van een man geweest zijn

Marlies Dekkers heeft een paar meegroei bh's in haar assortiment. Okay je betaald de hoofdprijs en er zitten extra bandjes bij maar het is iets!
En bij de Miss Etam hebben ze ook positiekleding toch? Misschien kan je daar iets scoren?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_73997037
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.newlaunches.co(...)ltrasound_device.php

hoe gaaf is dit !!

Lily, ontzettend balen dat het niet verschoven is en dat je kind al zo voor loopt op de groei maar bespreek je angsten, etc met je gyneacoloog. Misschien kan die je gerust stellen en heeft die een plan de campagne.

Aoraki, ook al zo veel onzekerheid. Meid probeer je voor te houden dat je onder behandeling bent bij artsen die er verstand van hebben en beter een keertje extra onderzocht dan na latig.
Wat zou dat ding kosten?
pi_73997121
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Skaai het volgende:

[..]

Marlies Dekkers heeft een paar meegroei bh's in haar assortiment. Okay je betaald de hoofdprijs en er zitten extra bandjes bij maar het is iets!
En bij de Miss Etam hebben ze ook positiekleding toch? Misschien kan je daar iets scoren?
Het zal altijd goedkoper zijn dan een scheiding omdat m'n man me niet meer aantrekkelijk vindt

Ik heb van de bijenkorfmevrouw nog wel een tip voor een lingeriewinkel gekregen. Vast ook heel duur, maar het oog wil ook wat. Bangmakers ga ik wel dragen als ik 80 ben
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:03:04 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73997238
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Het zal altijd goedkoper zijn dan een scheiding omdat m'n man me niet meer aantrekkelijk vindt

Ik heb van de bijenkorfmevrouw nog wel een tip voor een lingeriewinkel gekregen. Vast ook heel duur, maar het oog wil ook wat. Bangmakers ga ik wel dragen als ik 80 ben
Mijn man ziet mij het liefst zonder BH.
Maar goed, gisteren had ik mijn ugly flanellen pyjama aan en toen hebben we ook geslachtsgemeenschap (laten we het netjes houden) gehad.
pi_73997341
Het was ook maar een soort van grapje. Maar voor een keertje is erbij lopen als een slons niet erg, maar als ik nog 7 maanden met zo'n lelijk ding moet lopen word ik zelf niet echt blij. Dat staat los van mijn man.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:06:39 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73997393
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het was ook maar een soort van grapje. Maar voor een keertje is erbij lopen als een slons niet erg, maar als ik nog 7 maanden met zo'n lelijk ding moet lopen word ik zelf niet echt blij. Dat staat los van mijn man.
Ik draag nu of mijn sportbeha (fugly) of een van mijn voedingsbehas.
Maar net begon mijn bh wel pijn te doen.
Punt is dat al mn andere beha;s te groot zijn in de cup en te small in de omtrek.
pi_73997472
Sportbeha heb ik ook nog aan zitten denken ja. Maar optimaal is dat niet denk ik.
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:08:40 #134
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73997475
Nouja de Marlies winkel in Amsterdam is alleen het bekijken al waard, mooie winkel .

Ohja online de maternity bh's van Marlies Dekkers (plaatjes zijn klikbaar voor de link)

(40% sale )
Ook 40% sale
en nog een keertje sale.

Oh en deze heb je dus ook in voedingbh, maar er was geen plaatje van die te vinden. Wel van de gewone bh
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:09:47 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73997516
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sportbeha heb ik ook nog aan zitten denken ja. Maar optimaal is dat niet denk ik.
ik heb zo'n hesje van sloggy, die is echt super fijn!
pi_73997556
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Skaai het volgende:
Nouja de Marlies winkel in Amsterdam is alleen het bekijken al waard, mooie winkel .

Ohja online de maternity bh's van Marlies Dekkers (plaatjes zijn klikbaar voor de link)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (40% sale )
[ link | afbeelding ] Ook 40% sale
[ link | afbeelding ] en nog een keertje sale.
Ik ben geen Marliesfan. Vind het een beetje te.
Maar wie weet wat ik tegenkom. Ga morgen naar die lingeriewinkel en daar hebben ze ook Marliesspullen
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:11:37 #137
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73997587
Ik vind die bandjes zo'n poeha, heb een goedkope variant (Sapph) liggen en vind dat al een gefreubel.
pi_73997644
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik ben geen Marliesfan. Vind het een beetje te.
Maar wie weet wat ik tegenkom. Ga morgen naar die lingeriewinkel en daar hebben ze ook Marliesspullen
vind ze er wel mooi uitzien, maar die 1e vind ik net een SM-beha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73997712
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

vind ze er wel mooi uitzien, maar die 1e vind ik net een SM-beha
Lijkt me ook helemaal niet lekker zitten in je nek

En al die bandjes lijkt me ook zo'n gedoe ja
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:24:31 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73998108
Ik heb geen meegroeibh's gekocht maar gewone (alleen dan een maat of 2 groter).
1 Zwangerschapsbh van Anita in mijn maat was 53 euro.
Nu heb ik 2 bh's van Hunkemoller die veel lekkerder zitten voor 60 euro. Dus bijna 2 voor de prijs van 1
pi_73998351
kijk anders een op prettymum, CrazyPrincess...
pi_73998728
Lily:
Aoraki ook
pi_73998771
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef lily het volgende:
kijk anders een op prettymum, CrazyPrincess...
Ik ben ook niet zo van de internetwinkels. Als het dan niet past moet ik weer binnen zoveel tijd naar het postkantoor en daar ben ik dan weer te lui voor Ik wil makkelijk shoppen: naar de winkel, uitproberen. Is het niks, dan koop ik t niet, is het wel wat dan koop ik het wel. Niks geen ruilen enzo

Ik maak het mezelf ook zo lekker makkelijk he
pi_73998963
Crazy Princess kijk eens bij de site van prettymum. Staat ook bij hoe je de maat moet nemen alvorens te bestellen. Dacht al dat de hunkemoller er mee gestopt was want eerst kon je ze nog op hun site kopen en al een hele poos niet meer.
pi_74000906
Hoi, Ik ben de man van Twinkly. 22 oktober om 21:51 is onze zoon Niels geboren! Hij weegt bijna 4 kilo en is 51.5cm groot.

Nadat bleek dat Niels in het vruchtwater had gepoept moesten we naar het ziekenhuis. Doordat de ademhaling wat moeilijk op gang kwam moesten we een nacht blijven ter observatie. Vanmorgen heeft de kinderarts onderzoek gedaan en had het idee dan Niels wat overprikkeld was. Hierdoor is het ziekenhuis verblijf met nog een nacht verlengd.
Met moeder en kind gaat het goed. Niels is op eigen kracht hersteld en de borstvoeding is al op gang. We verwachten morgen naar huis te kunnen aan.

----
edit: Moest natuurlijk oktober zijn; maar dat krijg je van zo weinig slaap

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 23-10-2009 22:44:27 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_74001093
Oh!

Niels, wat een mooie naam!
Wat fijn dat het goed gaat met mama en zoon. Hopelijk zijn jullie gauw thuis met zijn drieen.
Gefeliciteerd Twinkly en man!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74001217
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Twinkly het volgende:
Hoi, Ik ben de man van Twinkly. 22 november om 21:51 is onze zoon Niels geboren! Hij weegt bijna 4 kilo en is 51.5cm groot.

22 oktober moet dat vast zijn, of je hebt een voorspellende gave

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje!
Heerlijk dat alles goed is!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74001343
Bij die met die rode draadjes lijkt het net of er een raar los touwtje aan je kleding hangt ofzo....

En Lily, wat balen dat je placenta niet verplaatst is. En over de groei, toen ik zwanger was, zeiden ze ook steeds dat Graeme 3 weken voor lag op de groei. Maakte me toen zo´n zorgen. En uiteindelijk met 39+6 bevallen (ingeleid wegens hoge bloeddruk) en hij woog 3960gram. Viel uiteindelijk dus heel erg mee. Heb ook wel vaker verhalen gehoord van andere mensen, dat het uiteindelijk wel mee bleek te vallen met die grootte. Ik vind het achteraf in elk geval heel vervelend dat ik eigenlijk zo bang gemaakt ben de hele tijd, voor niets. Ik hoop dat het bij jou ook mee blijkt te vallen en dat je je niet teveel zorgen maakt.

En hoe zou het met Twinkly gaan? Ben zo benieuwd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:45:29 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74001405
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Twinkly het volgende:
----
edit: Moest natuurlijk oktober zijn; maar dat krijg je van zo weinig slaap
Haha, ik wilde al zeggen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:47:30 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74001474
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die bandjes zo'n poeha, heb een goedkope variant (Sapph) liggen en vind dat al een gefreubel.
Wat doe jij in Z&G, en dan nog meepraten over bh's?
Heb ik iets gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')