abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73994569
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:45 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De opwarming is in 1998 al gestopt

bron
Klimaatveranderingontkennende, rechtse, "sceptische", niet serieus te nemen, clowneske, anti-wetenschappelijke bron.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:57:08 #177
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73994904
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:50 schreef baba117 het volgende:

[..]

Jarul und menschen zoals sie mussen das beslissen fur der rest. En dan durven zeggen dat je tegen fascisme bent.
Waar sláát dit op? Hoe meer je betaald, hoe meer je mag. Wil je meer schade aan de omgeving toebrengen? Prima, maar dan betaal je ook maar meer.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73995005
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

We zullen onze economie inderdaad echt totaal anders in moeten richten als we werkelijk wat willen veranderen .
exact, stoppen met consumeren.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_73995039
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waar sláát dit op? Hoe meer je betaald, hoe meer je mag. Wil je meer schade aan de omgeving toebrengen? Prima, maar dan betaal je ook maar meer.
Dat is de grote fout die 'ex-milieudefensie' Minister Cramer maakt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:04:01 #180
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73995129
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:01 schreef kawotski het volgende:

[..]

Dat is de grote fout die 'ex-milieudefensie' Minister Cramer maakt.
Hoezo grote fout? CO2 brengt geen schade toe aan de omgeving?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73995351
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hoezo grote fout? CO2 brengt geen schade toe aan de omgeving?
ik zal je even citeren:
quote:
Wil je meer schade aan de omgeving toebrengen? Prima, maar dan betaal je ook maar meer.
Dus meer geld naar de overheid en minder in de economie. Maar leidt dat tot minder uitstoot? Kom maar met de cijfers.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:57:26 #182
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73999502
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De grote vraag is helpt deze instelling schadelijke CO2 terug te dringen? Volgens mij worden die kosten dan gewoon doorberekend aan de klant. zoals altijd.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73999755
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarmee jij jezelf tot een internetklimaat Don Quichot maakt. Vooral doen maar probeer je fictie niet als waarheid te gaan verkopen
Gelukkig zijn de mensen die wel weten hoe het zit het met me eens. Ik hoef niet bij een laffe meerderheid door gepolitiseerde angstzaaierij te horen om me beter te voelen.

Jij wel. Dat geeft niet, dat recht heb je. Paus Paulus V zou trots op je zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74010702
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef kawotski het volgende:

[..]

exact, stoppen met consumeren.
Neuh nergens voor nodig. Eerder anders consumeren. Waarom een mooi product als aardolie opstoken in inefficiënte auto's als je er ook mooie kunststoffen van kan maken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_74010805
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de mensen die wel weten hoe het zit het met me eens.
Welke mensen zijn dat dan precies, wat zijn hun publicaties over dit onderwerp en wat is hun wetenschappelijke achtergrond? Want je praat wederom als een lobbyist voor de tabaksindustrie .
quote:
Ik hoef niet bij een laffe meerderheid door gepolitiseerde angstzaaierij te horen om me beter te voelen.
Nope je hoort bij een minderheid die iets wat al aardig overvloedig is bewezen blijft ontkennen. Hebben de asbestfabrikanten ook lang volgehouden .
quote:
Jij wel. Dat geeft niet, dat recht heb je. Paus Paulus V zou trots op je zijn.
Nope, ik ga gewoon af op de inhoud. Ik heb een redelijke achtergrond als het om dit onderwerp gaat en volg het al vrij lang.
pi_74010826
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De grote vraag is helpt deze instelling schadelijke CO2 terug te dringen? Volgens mij worden die kosten dan gewoon doorberekend aan de klant. zoals altijd.
Waardoor een 'smerig' product flink in prijs stijgt en het 'schonere' product een aantrekkelijker alternatief wordt. Gevolg is een lagere uitstoot. Vraag en aanbod weet je wel?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:18:06 #187
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74011454
Als straks de olie op is gebeurt dit vanzelf.
When in fear, say 'yes dear'
pi_74011473
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Als straks de olie op is gebeurt dit vanzelf.
Eerder al, de olieprijs zal flink stijgen. Juist daarom moeten we nu al anticiperen, kunnen we als Nederland bakken met geld mee verdienen
pi_74011642
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Eerder al, de olieprijs zal flink stijgen. Juist daarom moeten we nu al anticiperen, kunnen we als Nederland bakken met geld mee verdienen
Het vooruit denken en plannen zit helaas niet meer in het standaard curriculum als ik de meeste reacties hier lees. Men leeft bij de dag en wilt ook consumeren zoveel als men maar kan, en de rest van de wereld dat boeit totaal niet.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:32:53 #190
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74011735
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:12 schreef du_ke het volgende:
De aziatische rijstvelden dragen wel aardig bij aan de methaanuitstoot.
Gewoon flink bemesten, dat scheelt al bakken methaan
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_74011774
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Gewoon flink bemesten, dat scheelt al bakken methaan
Hoezo komt er minder methaan vrij waneer rijstvelden bemest worden?

Ik mag wel hopen dat het geen kunstmest is, want deze wordt ook van olie gemaakt.
pi_74011807
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Men leeft bij de dag en wilt ook consumeren zoveel als men maar kan, en de rest van de wereld dat boeit totaal niet.
ik volg ook graag het voorbeeld van Wim-Lex en Maxima, tripje naar de Zuidpool, tripje naar Mozambique, tripje naar Argentinie, tripje naar (Lech) de wintersport.. morgen kan je laatste dag zijn..
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:37:26 #193
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74011828
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoezo komt er minder methaan vrij waneer rijstvelden bemest worden?

Ik mag wel hopen dat het geen kunstmest is, want deze wordt ook van olie gemaakt.
Omdat bemesten ervoor zorgt dat methanotrofe bacteriën als het ware geactiveerd worden Ze blijken stikstof nodig te hebben voor het methaan afbreken, wat je dus kan stimuleren door te bemesten
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_74012122
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het vooruit denken en plannen zit helaas niet meer in het standaard curriculum als ik de meeste reacties hier lees. Men leeft bij de dag en wilt ook consumeren zoveel als men maar kan, en de rest van de wereld dat boeit totaal niet.
Haha ach ook dat besef komt en gaat in een golfbeweging.
pi_74012460
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

ik volg ook graag het voorbeeld van Wim-Lex en Maxima, tripje naar de Zuidpool, tripje naar Mozambique, tripje naar Argentinie, tripje naar (Lech) de wintersport.. morgen kan je laatste dag zijn..
Ow dat doe ik ook

Maar dan nog vind ik niet dat ik hoef te klagen als er een heffing is op co2 uitstoot. Ik vind het nog steeds te bizar voor woorden dan op kerosine geen accijnsen zitten waardoor vliegreizen nog steeds veel te goedkoop verkocht worden in verhouding tot te uitstoot die dit veroorzaakt.
pi_74013286
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow dat doe ik ook

Maar dan nog vind ik niet dat ik hoef te klagen als er een heffing is op co2 uitstoot. Ik vind het nog steeds te bizar voor woorden dan op kerosine geen accijnsen zitten waardoor vliegreizen nog steeds veel te goedkoop verkocht worden in verhouding tot te uitstoot die dit veroorzaakt.
accijnzen zijn de grootste onzin die er bestaat en ook die zullen niet gebruikt worden waarvoor het eigenlijk gebruikt zou moeten worden.. De reden dat vliegreizen zo goedkoop zijn is vanwege de business class. Schaf de business en First class maar eens af en zie de prijs stijgen van de economy klasse. Effect, Jan Modaal en daaronder gaan minder vliegen. Ook hier geen noodzaak om kunstmatig meer geld naar de overheid te sluizen.

Overigens pleit ik voor een persoonsgebonden limiet op Co2 uitstoot, geen heffing nodig
pi_74013340
Het ontbreken van accijnzen heeft wel degelijk tot gevolg dat de trein op middellange afstanden lastig op prijs kan concurreren met het vliegtuig.
pi_74013931
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Welke mensen zijn dat dan precies, wat zijn hun publicaties over dit onderwerp en wat is hun wetenschappelijke achtergrond? Want je praat wederom als een lobbyist voor de tabaksindustrie .
Ik noemde al een Salomon Kroonenberg. Maar ik houd niet van discussies met linksmijterijen. Net als korandiscussies niet over verzen moeten gaan.

Genoeg geologen die deze hele antiwetenschappelijke politiek zat zijn.

En dat laatste is inderdaad een mooie lastercampagne van de Global Warming fetisjisten. Als je het niet met hen eens bent, dan moet je wel in dienst zijn van de olie-industrie (alsof daar geen Global Warming malloten rondlopen...) ofwel een Bush-stemmer, een milieuhater en meer van dat soort kolder.
quote:
Nope je hoort bij een minderheid die iets wat al aardig overvloedig is bewezen blijft ontkennen. Hebben de asbestfabrikanten ook lang volgehouden .
Asbest is tastbaar. CO2 is een gas dat zich in een uiterst complex systeem bevindt en de werkingen en wisselwerkingen en al helemaal het effect van menselijke CO2-reductie zijn totaal onbekend. Het enige wat er is zijn MODELLEN. Die BENADEREN de werkelijkheid in een statistische spreiding. Maar nee, gewoon het zwartste rampscenario pakken, daar politiek op bedrijven en mensen dom houden. Echt, het is niet anders dan de Katholieke Kerk van 500 jaar terug.
quote:
Nope, ik ga gewoon af op de inhoud. Ik heb een redelijke achtergrond als het om dit onderwerp gaat en volg het al vrij lang.
Ik ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74014287
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:39 schreef du_ke het volgende:
Het ontbreken van accijnzen heeft wel degelijk tot gevolg dat de trein op middellange afstanden lastig op prijs kan concurreren met het vliegtuig.
ja een vervoersmiddel dat de hele dag rondrijd en alleen maar 2 uur in de spits een beetje gevuld is. 9 van de 10 keer zit je redelijk eenzaam op het bankje terwijl vele tonnen aan metaal in beweging moeten worden gebracht. ''maar ze rijden elektrisch'' Lolcopter. Stroom moet van de kolencentrale komen en alle andere vervoersmaatschappijen in mijn buurt (syntus en veolia) rijden rond met diesel treinen.
pi_74014487
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik ook Maar ik probeer weer op ander gebieden zuinig te doen, ik eet weinig tot geen vlees en doe alles met het OV. Het leven is keuzes maken.
When it comes to survival..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')