Ik wist niet dat alleen de laatste het item kon krijgen. Kut item btw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef Nikmans het volgende:
Ja dat blauwe schild is echt afgrijselijk, vooral omdat alleen de nr 8 hem krijgt en die heeft er toch geen zak aan
Blauwe schilden
Waarom heb ik dat nog nooit bedacht?! Thnx!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
je kunt ze ook niet ontwijken, enkel remmen zodat de nummer 2 je inhaalt zodat je het blauwe schild niet krijgt.
Dat is ook met die sterren en bliksem, die krijgen ook alleen de achterste paarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat alleen de laatste het item kon krijgen. Kut item btw.
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren, waardoor hard remmen en ingehaald worden geen zin heeft. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die zijn inderdaad kanker, je kunt ze ook niet ontwijken, enkel remmen zodat de nummer 2 je inhaalt zodat je het blauwe schild niet krijgt. Vervolgens moet je ook nog uitwijken voor de 'blast' van het blauwe schild omdat je anders nog afgaat. Echt klote inderdaad. TS ik ben het met je eens!
Op de N64 kon je remmen en dan ging ie naar de andere nr 1 maar daarna niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.
Ik heb andere ervaringenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren, waardoor hard remmen en ingehaald worden geen zin heeft. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.
Misschien vergis ik me wel hoor. Gaat over de DS trouwens.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens willen weten wat er zou gebeuren als je laatste ligt, een blauw schild scoort en dan eerste wordt terwijl je het nog hebt en het dan afschiet
Dan gaat ie helemaal rond en raakt ie jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Op de N64 kon je remmen en dan ging ie naar de andere nr 1 maar daarna niet meer inderdaad.
Ik heb altijd al eens willen weten wat er zou gebeuren als je laatste ligt, een blauw schild scoort en dan eerste wordt terwijl je het nog hebt en het dan afschiet
Die boeit me niet, omdat 7/8 spelers dan klein worden en degene die 'm afvuurt mijlenver achter ligt. Alleen jammer dat je je item verliest.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Doe bliksemflits die je ineens heel klein maakt, is ook niet te prettig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan gaat ie helemaal rond en raakt ie je
Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me wel hoor. Gaat over de DS trouwens.
[..]
Wii heeft ook een paar van die tracks. Mushroom Gorge bijvoorbeeld, bij die springspaddestoelen. Verdomme, dat is echt vloeken als je daar precies geraakt wordt door bliksem of een schild en je lag net lekker voor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef Kingside het volgende:
Het meeste bazige van Mario Kart 64 is op het Wario level als je je bliksem afvuurt als er iemand net over die schans gaat en dan het niet haalt omdat die geraakt word door de bliksem.
Wel als daardoor de nummer 2 zo dichtbij is dat ook hij/zij er last van heeft. Dan is remmen best een goede optie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Op de Wii heeft afremmen geen zin. Op moment van afvuren richt het schild zich op de huidige nummer 1.
Een blauw schild komt van boven, doe je niks tegen. Ik denk dat alleen een ster je ertegen beschermd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef pindaplukker het volgende:
Dan neem je toch een groen of een rood schildje achter je (Z inhouden)
Dan kaats je em af
Een blauw natie schild komt van boven. en heeft schijt aan die dingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef pindaplukker het volgende:
Dan kaats je em af
Dat werkt dus niet bij het blauwe schild hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef pindaplukker het volgende:
Dan kaats je em af
You sir, are a n00bquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef pindaplukker het volgende:
Dan kaats je em af
Dat zou inderdaad wel kunnen ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:54 schreef VASND het volgende:
Ik heb ze wel eens (met geluk?) ontweken.
Voornamelijk op rainbow road met die snelheidsdingen.
Dat kan ook ja. Als je dan net in de tunnel zit kom je er mee weg bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:54 schreef VASND het volgende:
potje racen ?quote:
Rainbow Road, daar moet ik ook nog eens een topic over maken. Daar word ik er vaak afgebeukt dor tegenstandersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:54 schreef VASND het volgende:
Noop, gewoon echt op open veld, net als je bij die rode schilden weg kunt boosten/slippen om ze te ontwijken (dat lukt wel 9/10 keer).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Als je dan net in de tunnel zit kom je er mee weg bijvoorbeeld.
Een zware kart nemen jeweetz.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rainbow Road, daar moet ik ook nog eens een topic over maken. Daar word ik er vaak afgebeukt dor tegenstanders
Treintje + koopa rood + toad ftw!quote:
sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rainbow Road, daar moet ik ook nog eens een topic over maken. Daar word ik er vaak afgebeukt dor tegenstanders
Ook een zeer tof level inderdaad. Koopa Cave vind ik ook erg leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
Ook irritant! Als die houtworm je de weg blokkeert op de Maple Treeway Road
[ afbeelding ]
Voor de rest is het een bazenlevel, nog beter dan Rainbow Road
Oh, ik haat die echt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is er toch zo erg aan die bliksem? Behalve als je net boven een afgrond vliegt danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Oh, ik haat die echt.Net als dat blauwe schild inderdaad. En die bliksem.
Dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
Die ownt.
Tot iemand hem tegen je gebruikt.
RR is zo faal, ik bak daar niks van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige level waar ik nooit in de top 3 kan komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
WTF is ditquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat tevens ook erg irritant is. Dat level op die regenboog, dat je dan in de 3e ronde door Donkey Kong van de baan wordt gebeukt
Hell yeah, die 100cc uitspelen en dan er achterkomen dat er ook 150cc is. Nooit helemaal gecleared geloof ik. Iets met special stage.quote:
Kapot gespeeld. Beste mario kart die er is.quote:
Of in je eigen bananen rijden omdat je ze precies dropt waar je zelf altijd rijdtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Opgezet het volgende:
[..]
Het enige level waar ik nooit in de top 3 kan komen.
Altijd flikker ik eraf, wel 18 keer per rondje.
En mijn broertje die dan al voor de 2e keer langs komt rijden![]()
Of perongeluk je groene schild naar voren schieten, en dan zelf worden geraakt
Dat heb ik altijd met groene schildenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Of in je eigen bananen rijden omdat je ze precies dropt waar je zelf altijd rijdt
Pics van jezelf met enkel een Wii controller?quote:
Op de SNES is het een klassieker natuurlijk. Maar kritisch bekeken is het wel eentonig. Alle tracks lijken, los van het kleurtje, erg op elkaar. Ja goed, de wegligging verschilt iets. Maar door het gebrek aan rekenkracht waren ingewikkelde tracks toen gewoon nog niet mogelijk. Nu wel natuurlijk. De tracks steken echt enorm leuk in elkaar met allerlei goed bedachte constructiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef Dario_ het volgende:
[..]
WTF is dit![]()
ziet mario kart er tegenwoordig zo uit?Ik weet nog dat ik het vroeger op de snes speelde. Dat was leuk.
Geloof dat ie op de GC zelfs nog die tunnel achterna komt. Net zoals ie je vrolijk achterna reist als je weggeschoten wordt uit zo'n kanon op DK Mountain.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Als je dan net in de tunnel zit kom je er mee weg bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
n64 versie owned zwaarquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:57 schreef RodenCity het volgende:
Blauw schild is ook te ontwijken met een paddestoel.
Op het moment dat het schild bij je aan komt, draait ie nog een rondje boven je hoofd.
Daarna komt ie pas naar beneden. Als je op het moment dat ie naar beneden komt je paddestoel gebruikt knalt ie achter je neer, zonder dat je last hebt nog van het schild nog van de blast.
Dus tip voor als je 1e rijdt, paddestoel zoeken en vast houden tot je hem nodig hebt.
Verder blijft het een super vet spel overigens.
Da's een remake van het level op de SNESquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:52 schreef Falco het volgende:
Ghost Valley is trouwens zwaar. Enigste echt slechte level van heel Mario Kart op de Wii.
Je bent net 5 dagen 13?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb sinds m'n 12e geen mario kart meer gespeeld
Eerder in dit topic stond dat als ie die rondjes boven je hoofd maakt je gauw een paddestoel moet doen dat je em dan kan ontwijken en ik weet zelf dat ik em een xtje heb kunnen ontwijken maar weet niet meer precies hoe dat ging, volgensmij ging ik net met rainbowroad in zon turbo gang zeg maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef leetzors het volgende:
Ik heb 'm ooit afgevuurd dat iemand ontweek, vergeet het nooit meer. Rode kun je prima ontwijken, maar blauwe NEVER NOOIT
Been there, done that. Dat ding schiet dan op jezelf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, hij loopt steeds heen en weer, als je ziet welke kant ie oploopt kan je d'r aan de andere kant langs.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef WensMeester het volgende:
[ afbeelding ]
Verder herkenbare klacht!
Dat. Dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:57 schreef RodenCity het volgende:
Blauw schild is ook te ontwijken met een paddestoel.
Op het moment dat het schild bij je aan komt, draait ie nog een rondje boven je hoofd.
Daarna komt ie pas naar beneden. Als je op het moment dat ie naar beneden komt je paddestoel gebruikt knalt ie achter je neer, zonder dat je last hebt nog van het schild nog van de blast.
Dus tip voor als je 1e rijdt, paddestoel zoeken en vast houden tot je hem nodig hebt.
Verder blijft het een super vet spel overigens.
Je krijgt toch nooit een ster als je eerste staatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef TNA het volgende:
Word je met een ster ook geraakt?
Nee, maar dat wil nog niet zeggen dat het een onmogelijk scenario isquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit een ster als je eerste staat
Sorryquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat. Dus.
Jammer dat je het verraden hebt.
Duuudeee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:40 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mario Kart (64).. Breng je de tijd nuttig mee door op school.
Lees de draad voor je blaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan je dat blauwe schild eigenlijk uitschakelen? Of valt er niks te doen tegen een dergelijke aanval? Overigens, ik speel het op de DS.
Je kan toch al een ster hebben en dan van bijv. van de 6e naar de 1e plaats opklimmen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit een ster als je eerste staat
Mja, ik zei dat je wel een ster kan hebben op de eerste plek. Maar ik weet niet of je het daarmee ontwijkt, volgens mij niet namelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef ASSpirine het volgende:
Je kan het wel ontwijken, door een ster te gebruiken (zoals Lakitu zegt)
Waarom zou je hem bewaren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan toch al een ster hebben en dan van bijv. van de 6e naar de 1e plaats opklimmen.
Om uit te testen of je die blauwe kan ontwijken natuurlijkquote:
Schaam jequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Zal ik eens zeggen dat ik nog nooit van mijn leven Mario Kart gespeeld heb?
nou wat let je om het niet te gaan doen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:59 schreef Tafelbier het volgende:
Heb trouwens bij mario kart op de snes, nooit die laatste league van 150cc kunnen uitspelen. Dat was tyfus moeilijk, baal er nog steeds van.
Dat is waar jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Om uit te testen of je die blauwe kan ontwijken natuurlijk
Ik heb wel eens toen ik 4/5 o.i.d stond zon kogel gekregenquote:
Bullet Bill.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef supertomato het volgende:
een kogelik dacht dat het een rakket was
Ik noemde het altijd een hond omdat ie altijd blaft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef supertomato het volgende:
een kogelik dacht dat het een rakket was
Schaam je. En diep!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Zal ik eens zeggen dat ik nog nooit van mijn leven Mario Kart gespeeld heb?
Ga je mond spoelen, de Wii versie is de grootste faal die is uitgekomen op mario kart gebied.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Mario Kart WiiDie SNES versie lijkt me ook wel koning
Juist wel! Spelen die hap!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
SorryZal het nooit meer niet doen
Nooit van emulators gehoord?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb niks waar 'Nintendo' op staat![]()
![]()
zo heet ie hier ook, hondjequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik noemde het altijd een hond omdat ie altijd blaft.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |