Een zware kart nemen jeweetz.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rainbow Road, daar moet ik ook nog eens een topic over maken. Daar word ik er vaak afgebeukt dor tegenstanders
Treintje + koopa rood + toad ftw!quote:
sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rainbow Road, daar moet ik ook nog eens een topic over maken. Daar word ik er vaak afgebeukt dor tegenstanders
Ook een zeer tof level inderdaad. Koopa Cave vind ik ook erg leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
Ook irritant! Als die houtworm je de weg blokkeert op de Maple Treeway Road
[ afbeelding ]
Voor de rest is het een bazenlevel, nog beter dan Rainbow Road
Oh, ik haat die echt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is er toch zo erg aan die bliksem? Behalve als je net boven een afgrond vliegt danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Oh, ik haat die echt.Net als dat blauwe schild inderdaad. En die bliksem.
Dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
Die ownt.
Tot iemand hem tegen je gebruikt.
RR is zo faal, ik bak daar niks van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige level waar ik nooit in de top 3 kan komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
WTF is ditquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat tevens ook erg irritant is. Dat level op die regenboog, dat je dan in de 3e ronde door Donkey Kong van de baan wordt gebeukt
Hell yeah, die 100cc uitspelen en dan er achterkomen dat er ook 150cc is. Nooit helemaal gecleared geloof ik. Iets met special stage.quote:
Kapot gespeeld. Beste mario kart die er is.quote:
Of in je eigen bananen rijden omdat je ze precies dropt waar je zelf altijd rijdtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Opgezet het volgende:
[..]
Het enige level waar ik nooit in de top 3 kan komen.
Altijd flikker ik eraf, wel 18 keer per rondje.
En mijn broertje die dan al voor de 2e keer langs komt rijden![]()
Of perongeluk je groene schild naar voren schieten, en dan zelf worden geraakt
Dat heb ik altijd met groene schildenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Of in je eigen bananen rijden omdat je ze precies dropt waar je zelf altijd rijdt
Pics van jezelf met enkel een Wii controller?quote:
Op de SNES is het een klassieker natuurlijk. Maar kritisch bekeken is het wel eentonig. Alle tracks lijken, los van het kleurtje, erg op elkaar. Ja goed, de wegligging verschilt iets. Maar door het gebrek aan rekenkracht waren ingewikkelde tracks toen gewoon nog niet mogelijk. Nu wel natuurlijk. De tracks steken echt enorm leuk in elkaar met allerlei goed bedachte constructiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef Dario_ het volgende:
[..]
WTF is dit![]()
ziet mario kart er tegenwoordig zo uit?Ik weet nog dat ik het vroeger op de snes speelde. Dat was leuk.
Geloof dat ie op de GC zelfs nog die tunnel achterna komt. Net zoals ie je vrolijk achterna reist als je weggeschoten wordt uit zo'n kanon op DK Mountain.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Als je dan net in de tunnel zit kom je er mee weg bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
n64 versie owned zwaarquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:57 schreef RodenCity het volgende:
Blauw schild is ook te ontwijken met een paddestoel.
Op het moment dat het schild bij je aan komt, draait ie nog een rondje boven je hoofd.
Daarna komt ie pas naar beneden. Als je op het moment dat ie naar beneden komt je paddestoel gebruikt knalt ie achter je neer, zonder dat je last hebt nog van het schild nog van de blast.
Dus tip voor als je 1e rijdt, paddestoel zoeken en vast houden tot je hem nodig hebt.
Verder blijft het een super vet spel overigens.
Da's een remake van het level op de SNESquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:52 schreef Falco het volgende:
Ghost Valley is trouwens zwaar. Enigste echt slechte level van heel Mario Kart op de Wii.
Je bent net 5 dagen 13?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb sinds m'n 12e geen mario kart meer gespeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |