Ik wist niet dat alleen de laatste het item kon krijgen. Kut item btw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef Nikmans het volgende:
Ja dat blauwe schild is echt afgrijselijk, vooral omdat alleen de nr 8 hem krijgt en die heeft er toch geen zak aan
Blauwe schilden
Waarom heb ik dat nog nooit bedacht?! Thnx!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
je kunt ze ook niet ontwijken, enkel remmen zodat de nummer 2 je inhaalt zodat je het blauwe schild niet krijgt.
Dat is ook met die sterren en bliksem, die krijgen ook alleen de achterste paarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat alleen de laatste het item kon krijgen. Kut item btw.
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren, waardoor hard remmen en ingehaald worden geen zin heeft. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die zijn inderdaad kanker, je kunt ze ook niet ontwijken, enkel remmen zodat de nummer 2 je inhaalt zodat je het blauwe schild niet krijgt. Vervolgens moet je ook nog uitwijken voor de 'blast' van het blauwe schild omdat je anders nog afgaat. Echt klote inderdaad. TS ik ben het met je eens!
Op de N64 kon je remmen en dan ging ie naar de andere nr 1 maar daarna niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.
Ik heb andere ervaringenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren, waardoor hard remmen en ingehaald worden geen zin heeft. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.
Misschien vergis ik me wel hoor. Gaat over de DS trouwens.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens willen weten wat er zou gebeuren als je laatste ligt, een blauw schild scoort en dan eerste wordt terwijl je het nog hebt en het dan afschiet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |