Duuudeee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:40 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mario Kart (64).. Breng je de tijd nuttig mee door op school.
Lees de draad voor je blaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan je dat blauwe schild eigenlijk uitschakelen? Of valt er niks te doen tegen een dergelijke aanval? Overigens, ik speel het op de DS.
Je kan toch al een ster hebben en dan van bijv. van de 6e naar de 1e plaats opklimmen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit een ster als je eerste staat
Mja, ik zei dat je wel een ster kan hebben op de eerste plek. Maar ik weet niet of je het daarmee ontwijkt, volgens mij niet namelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef ASSpirine het volgende:
Je kan het wel ontwijken, door een ster te gebruiken (zoals Lakitu zegt)
Waarom zou je hem bewaren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan toch al een ster hebben en dan van bijv. van de 6e naar de 1e plaats opklimmen.
Om uit te testen of je die blauwe kan ontwijken natuurlijkquote:
Schaam jequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Zal ik eens zeggen dat ik nog nooit van mijn leven Mario Kart gespeeld heb?
nou wat let je om het niet te gaan doen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:59 schreef Tafelbier het volgende:
Heb trouwens bij mario kart op de snes, nooit die laatste league van 150cc kunnen uitspelen. Dat was tyfus moeilijk, baal er nog steeds van.
Dat is waar jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Om uit te testen of je die blauwe kan ontwijken natuurlijk
Ik heb wel eens toen ik 4/5 o.i.d stond zon kogel gekregenquote:
Bullet Bill.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef supertomato het volgende:
een kogelik dacht dat het een rakket was
Ik noemde het altijd een hond omdat ie altijd blaft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef supertomato het volgende:
een kogelik dacht dat het een rakket was
Schaam je. En diep!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Zal ik eens zeggen dat ik nog nooit van mijn leven Mario Kart gespeeld heb?
Ga je mond spoelen, de Wii versie is de grootste faal die is uitgekomen op mario kart gebied.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Mario Kart WiiDie SNES versie lijkt me ook wel koning
Juist wel! Spelen die hap!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
SorryZal het nooit meer niet doen
Nooit van emulators gehoord?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb niks waar 'Nintendo' op staat![]()
![]()
zo heet ie hier ook, hondjequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik noemde het altijd een hond omdat ie altijd blaft.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |