Je bent niet de enige,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha daar zat ik op te wachten, op zo'n titel.
Godallemachtig ik zit nog na te lachen van mijn telefoontje met BE![]()
Ik was even vet vergeten dat Iris naast me op de bank ligt te slapen....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
*hopeloos achter loopt...
Lois, gefeliciteerd!Super!
En voor de meelezers...
Ik had Lois net aan de telefoon en die vertelt mij dat ze dit hieronder als antwoord gegeven had hier:
Danny gepijpt natuurlijk![]()
Hoor ik Iris op de achtergrond: wat is gepijpt?![]()
EHm... dat ik hem gekieteld had.![]()
![]()
![]()
Even later hoor ik op de achtergrond: kietel, kietel, kietel...
Dat nog niet hier gelukkigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Vicky het volgende:
nachten gaan hier goed.. maar mevrouw heeft me een grote bek...
hoop dat die fase snel over is...
En ze hoeft hem er niet eens voor te pijpen! Wat een vent!quote:
alles leuker dan mijn 'aanzoek'quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En ze hoeft hem er niet eens voor te pijpen! Wat een vent!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En ze hoeft hem er niet eens voor te pijpen! Wat een vent!
ja, als ik op hem had moeten wachten...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef trui het volgende:
amaranta!en je hoefde er niet eens voor in standje onmogelijk?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef DeLiedje het volgende:Ben ik ook weer eens... Op koude donkere eenzame avonden als deze is het echt tijd om te fokken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef Memmel het volgende:
En daarna pijpen natuurlijk!![]()
ik hou erover op
nee 1 oktober 2005 heeft ie me gevraagdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Linda2205 het volgende:
Amber? Niet Tess?
Hier wordt alleen getrouwd als ik hem vraag... dus ik geloof niet dat er getrouwd wordt..![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee 1 oktober 2005 heeft ie me gevraagd
Weinig, weinigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:37 schreef trui het volgende:
memmel.![]()
achgossie debuuv, nooit meer IETS romantisch achteraan gekomen?
ja.. het kwam er niet vanquote:
Ja, en dan nog eens wat. Wat voor moderatie hebben we hier eigenlijk. Eerst Be al met haar bookmark die euhm, verrassend te noemen was. en nou Lois.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef Memmel het volgende:
Buuv, nu je het zo zegt...dat was hier eigenlijk ook het laatste echt romantische dat ie heeft gedaan.
Jeweetwel, voor Bumba te zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Memmel het volgende:
Wat was er met BE d'r bookmark?
*vast een bak popcorn pakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook, maar we zitten al bijna 1,5 jaar in een fasequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef trui het volgende:
maggie niet van maggie?
maar m@x, toch vind ik 't leuk om te lezen dat je in een fase zit met iemand.
asy!![]()
pm is verstuurd, maar jij wist dat allangquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef Vicky het volgende:
Il wil het nu weten op de pm m@x.. Je hebt er zondag niks over gezegd...
Voor elke gebeurtenis in m'n leven hoef ik alleen maar de foksearch aan te roepenquote:
zit er al progressie in die fase?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
pm is verstuurd, maar jij wist dat allang
Ja, Ik denk dat het de 'het blijft pril doordat we veel te weinig kans hebben om elkaar te zien' fase isquote:
Wel lekker lang die leuke kriebels danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, Ik denk dat het de 'het blijft pril doordat we veel te weinig kans hebben om elkaar te zien' fase is
Ik mag hopen dat dat niets met pijpen te maken heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Vicky het volgende:
Oeh het ziet ernaar uit dat ik vannacht het bed voor mezelf heb... M is aan de schijt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niets met pijpen te maken heeft
Kim die schoenenIk wil ook
Nee maar wel aan het lapjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Memmel het volgende:
Gewoon even een nat lapje er langs TF. Niets aan de hand.
dat is zo waarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef Memmel het volgende:
Maar wat er op het lapje zit, zit niet ergens anders!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Vicky het volgende:
Oeh het ziet ernaar uit dat ik vannacht het bed voor mezelf heb... M is aan de schijt.
Tis wel zielug hoor...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
En mijn vriend maar vragen waarom ik zit te grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis trouwenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Tjeemig stelletje zeiklullen, die van mij wíl niet eens trouwen omdat het teveel geld kost.
Effe wachten tot ze niet meer passenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niets met pijpen te maken heeft
Kim die schoenenIk wil ook
Vanavond op de peutercursus was er iemand die zei dat hij altijd elke avond even zijn zoontje kietelde voor het slapen gaan. Ik kon me nauwelijks goed houden!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha daar zat ik op te wachten, op zo'n titel.
Godallemachtig ik zit nog na te lachen van mijn telefoontje met BE![]()
mja, ik ben afgericht door mn moederquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nu pas? Hier staat hij al een week of 2 aan. Anders was het hier echt net niet lekker en dat vond ik voor Oscar gewoon niet fijn.
Goeiemorgen! Wat een binnenkomer, is de situatie net zo slecht als het klinkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, je aanzoek was net zo romantisch als de mijne alleen hier is er nog weinig kans dat het doorgaat.
Goeiemorgen dames, ik dacht ik gooi het maar es in de groep.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, je aanzoek was net zo romantisch als de mijne alleen hier is er nog weinig kans dat het doorgaat.
Pompoensoep is zo lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Oh wij houden ook van pompoen. En ik kreeg ze steeds dus we eten het veel! Soep, tussendoor, purree, van alles.
En Spuuglokje, inderdaad wat ontzettend eng en rot zoiets. Voor jezelf al. En zeker met een kind erbij, bah.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
brrr hier krijg ik nare ideeën bij. *pratende babyfoons die ineens zeggen hoe warm het in de kamer isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:48 schreef huuphuup het volgende:
En boven is het trouwens nog redelijk warm, op Amélie's kamertje is het overdag vaak nog 19 of 20 graden (volgens de babyfoon.)
Ook voor jongens?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Effe wachten tot ze niet meer passen. En serieus, als je ooit nog een keer koffie komt drinken moeten we die winkel afscheumen, want er zaten loads of good stuff tussen
.
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:23 schreef huuphuup het volgende:
ik had het eigk niet zo serieus opgevat nog. Rocks
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
brrr hier krijg ik nare ideeën bij. *pratende babyfoons die ineens zeggen hoe warm het in de kamer is![]()
![]()
toen ik ooit een keer samen met een vriendinnetje op haar broertje paste hoorden we stemmen uit de babyfoontoen zijn we echt bewapend met scherpe dingen en honkbalknuppels dat kamertje ingegaan. báng dat we waren
![]()
niks aan de hand natuurlijk
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook voor jongens?!![]()
![]()
Want dan moet ik nodig weer eens bij mijn O&O op bezoek.![]()
![]()
En goeiemorgen enzo.
Uiteraard. Wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef pinquit het volgende:
[..]O&O? Odius en Oorlof? zit jij in de zwarte kunsten joh?
![]()
hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
brrr hier krijg ik nare ideeën bij. *pratende babyfoons die ineens zeggen hoe warm het in de kamer is![]()
![]()
toen ik ooit een keer samen met een vriendinnetje op haar broertje paste hoorden we stemmen uit de babyfoontoen zijn we echt bewapend met scherpe dingen en honkbalknuppels dat kamertje ingegaan. báng dat we waren
![]()
niks aan de hand natuurlijk
![]()
Zat! Het is alleen niet op maat gesorteerd, dus als je wat leuks ziet moet je gelijk heel spastisch kijken wat voor maat het isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook voor jongens?!![]()
![]()
Want dan moet ik nodig weer eens bij mijn O&O op bezoek.![]()
![]()
En goeiemorgen enzo.
Daar moet toch wat tegen te doen zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
Rocka
Hier zitten we thuis met een "niet ziek meer
maar ook nog niet fit" 6 jarige die even moet wennen aan het feit dat dat de wereld niet om haar draait...en een 8 jarige die helemaal hieperdepiep wordt van de huilbuien van zus.
Half 10 en ik kijk nu al de klok naar voren
Die terugpraatfunctie gebruikt volgens mij niemand, maar die liedjes zijn hier wel handig voor de echte 'ik wil niet slapen, maar ik moet wel' momentenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
nee ik heb een keihippe gekregen van mn zusje als kraamkado! Hij geeft gewoon temperatuur aan op het schermpje. Ik vind het altijd heel moeilijk in te schatten voor iemand anders of het nou te warm of te koud is ofzo dus ik was hier heel blij meeen het ding speelt ook liedjes en dergelijke en je kunt ermee terug praten naar je kind
quote:
Die van mij stinkt, en aangezien hij weinig tot niets gegeten heeft maar wel veel heeft gedronken verwacht ik niet meer dan drabquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
die van mij is mijn linkerhand aan het opeten![]()
oei Lois, dat wordt een lange dag..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
We gaan ff een maandje zonder elkaar kijken hoe het gaat.
Makkelijke jacht, als je je pracht al hebt gevonden!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:50 schreef Lishe het volgende:
En over 2 nachtjes ga ik de grote engheid overwinnen. Trouwjurkenjacht!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
We gaan ff een maandje zonder elkaar kijken hoe het gaat.
nee, dat kan ik me voorstellen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Dit was ook niet hoe ik het voor ogen had toen ik 10 maand terug zo blij was zwanger te zijn...
ooooh wat ga je kopen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi, nee, dat denk ik niet hoor.
Maar goed, nu graag weer over op wat leukers! Ik moet nl kadootjes webshoppen voor B
Vertelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:01 schreef pinquit het volgende:
ik ben er alweer overheen. het niveau is ook vrij laag jadat wist k al
![]()
![]()
ik ben er gisteren achtergekomen dat dé opleiding die ik wil doen er niet alleen in BOL is (zoals het altijd wel was) maar ook in BBL! dus ik ben alweer helemaal happy![]()
Kut joh! Ik hoop dat het allemaal goedkomt als jullie even afstand hebben genomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi, nee, dat denk ik niet hoor.
Maar goed, nu graag weer over op wat leukers! Ik moet nl kadootjes webshoppen voor B
laboratoriumtechniekquote:
Kimbeeb! Je hebt nog niet verteld hoe Lilah's nieuwe handtas beviel!?quote:
Die heeft ze nog niet gehad, is voor sinterklaasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kimbeeb! Je hebt nog niet verteld hoe Lilah's nieuwe handtas beviel!?
Ah oke, en moet je dan ook een stageplek bemachtigen ergens? Ook bij een ziekenhuis oid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
laboratoriumtechniekdat stond dus eigenlijk op de planning, maar dit kwam ertussen en was wel mooi geweest met inkomen+opleidingkje, dus had LT een beetje opgeschoven "voor als ik dat werk niet leuk meer vind" maar nu staat ie weer op de planning dus
jep, moet wel zelf voor een 'baan' zorgen dan. dus idd, wel weer bij t zelfde ZH proberenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah oke, en moet je dan ook een stageplek bemachtigen ergens? Ook bij een ziekenhuis oid?
Verstandig! *schouderklopje geeft*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heeft ze nog niet gehad, is voor sinterklaas.
Leuk, ben benieuwd, succes!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef pinquit het volgende:
[..]
jep, moet wel zelf voor een 'baan' zorgen dan. dus idd, wel weer bij t zelfde ZH proberenen anders iets van RIVM ofzo.
*Spontaan orgasme krijgt*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef k_i_m het volgende:
En laarzen en schoenen. En tassen en hoeden. En dure merkspijkerbroeken voor 12 euro
.
Oh gelukkig zeg! ik heb nog een paar keer aan jullie gedacht gisteravond. Arme ziel. Hopelijk is hij nu zijn algemene angstegevoel een beetje kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Rockadat klinkt helemaal niet best.
Sterkte lieverd.
Ik wou iedereen nog even bedanken voor alle lieve meelevende reacties op het liftverhaal.Ik heb Wouter gisteravond heel laat nog 1 keer moeten kalmeren, want hij kon er gewoon niet van slapen, maar vandaag is het goed, hij heeft lekker geslapen daarna en is dat rotgevoel kwijt. Ik denk dat het nu klaar is.
ja ik heb het gezien luchtbel, alleen pas gisteravond laat toen ik uit mijn werk kwam en vanmorgen vroeg moest ik weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:16 schreef Luchtbel het volgende:
Gezellig lady
Heb je mijn berichtje gelezen? Wil je het even laten weten? Want dan weet ik of t in de auto past..
Heu? Ik was net aan de greautequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rocka wat kut
Kim..waarom beantwoordt jij je smsjes niet?
Ondertussen heoft het dus al niet meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heu? Ik was net aan de greaute. schoonmaak, zal gelijk even kijken
.
prijspijpen met versierde lullen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, laten we de TT eer aan doen en gaan prijspijpen (wat dat ook is)
Ik heb vreselijke blauwe plekken op mijn linkerbovenbeenquote:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat klinkt allemaal heel erg leuk Debuurvrouw. Ruimtevaart is hier inderdaad een van de interesses.
En geef eens een linkje van dat Floortje topic.
Ik denk het niet, de mevrouw van de foto heeft een ingevallen bekkie... Das heul Floortje Dessing niequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arme Floortje
Als ze het echt is dan..
Met die plofkop van mij? Dat kan nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Och ja als jij aan het buizen bent heb je ook een ingevallen bekkie hoor
Ik kan ook gewoon een banaan etenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zal nu maar ff niet om pics vragen ok?
Het zal je maar gebeuren dat iemand denkt dat jij dat bent, in de openbaarheid brengt en dat je vervolgens aan iedereen kan uitleggen dat je dat niet bentquote:
Dus..quote:quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef Xebrozius het volgende:
Nou beste mensen, het was leuk. Deze mevrouw heeft ooit eens foto's gepost op een amateur blogje zonder dat ze wist dat ze op Floortje Dessing lijkt. Hoe moet ze dat ook weten als je Duits bent.
Ik heb er in ieder geval enorm van genoten. Wat mij vooral plezier heeft gegeven is dat ik als fokker het voor elkaar heb gekregen om Geenstijl in de val te laten trappen. Had ik niet verwacht .
En Geenstijl houdt zich maar wat graag bezig met riooljournalistiek. Foto's van Manon Thomas worden zonder scrupules online gepleurt maar als fok het doet is het onethisch en foei. Het doet me goed dat de hypocrisie van Geenstijl tot op het bot is blootgelegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vlinder op 22-10-2009 17:30:38 (Onder een linkje geplaatst :)) ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Nounou, Ingrid niet zo preuts he...
spoiler werkt volgens mij ook alleen in de baggerlayout toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Noh ik zie die foto gewoon door de spoiler heen![]()
Nou kan ik wel wta hebben daar niet van, maar als er nieuwsgierige oogjes zijn vind ik het toch wel lijp![]()
She-wolf beterschap met je pukkie
Dat bedoelde ik dus. Kim struint hier rond en kijkt af en toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Noh ik zie die foto gewoon door de spoiler heen![]()
Nou kan ik wel wta hebben daar niet van, maar als er nieuwsgierige oogjes zijn vind ik het toch wel lijp![]()
She-wolf beterschap met je pukkie
als je t meergranenmeel pakt zijn ze wel nog lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:38 schreef ik80lll het volgende:
pannenkoeken met water ipv melk zijn echt niet lekker.
Ik mag geen lactose meer en ben aan het ontdekken wat ik dan allemaal wel en niet mag en kan eten
nou dit dus niet
even een noodoplossing bedenken voor het eten
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n jongens zijn uit logeren en nu moet er ineens de helft minder aan voedsel in de pan. Wat een klein rotbeetje aardappels hoef ik nu te schillen![]()
Heerlijk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vanavond..als Beppie op bed ligt![]()
Dus het gaat nooit meer over?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb dat ook asy. Tijdens mijn zwangerschap was het nog veel erger.
Ik zei toen ook dingen als ik had geliepte naar![]()
![]()
Maar ook nu de D/T gevallen gaan zo fout. En ik typ heel warrig.
Gewoon drukte in het hoofd denk ik.![]()
Dus ik moet er eigenlijk nog 3 maanden verlof aan vastplakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wel toen hummel een maandje of 5/6was
schijnt dat het blijvend is bij twee zwangerschappen kort op elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wel toen hummel een maandje of 5/6was
*mep*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
schijnt dat het blijvend is bij twee zwangerschappen kort op elkaar![]()
Ik noteer even in mijn agenda hoe lang we niet mogen sexen zodat ik mijn hersenkwaliteiten nog enigszins behoudquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
schijnt dat het blijvend is bij twee zwangerschappen kort op elkaar![]()
Ik zou het inderdaad op NIET seksen houden, want veilig seksen zegt tegenwoordig ook niets meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik noteer even in mijn agenda hoe lang we niet mogen sexen zodat ik mijn hersenkwaliteiten nog enigszins behoud
Uitspringen? Uitpruiten bedoel je? Dat is volgens mij gewoon to sprout.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand van jullie wat het engels is voor "uitspringen" zoals een aardappel doet?
Ik weet niet precies wat het uitspringen van een aardappel is, maar misschien bedoel je 'to sprout' ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand van jullie wat het engels is voor "uitspringen" zoals een aardappel doet?
Ik las 'ik slikte'!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef She-Wolf het volgende:
Hmm, ik klikte.![]()
Sterkte voor alle zieken. Hier ook een ziek klein meisje. Mexicaanse griep waarschijnlijk en omdat ze nog in de risicogroep valt, zit ze nu aan de tamiflu. En dat schijnt erg vies te smaken, als ik op haar gezicht af moet gaan. Ze gaan er vanuit dat het mexicaanse griep is, omdat ze het weekend in aanraking is geweest met iemand met bewezen mexicaanse griep en ze nu al ruim twee dagen hoge koorts heeft.
Zielig hummeltje is het. Hoewel ze nu even een opleving heeft. Daarom kan ik even op fok, de rest van de dag zat ze namelijk aan mij vastgeplakt.
waar het hart vol van is, stroomt de mond van overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik las 'ik slikte'!![]()
Beterschap voor je meisje!
Ook voor Faja en Lois btw!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef pinquit het volgende:wij zijn weer thuis
t was zokeigezellig bij huup
we vinden jou en b. echt zo'n perfect stel
![]()
lief!
en amélie![]()
![]()
IEUW! zo!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
waar het hart vol van is, stroomt de mond van over![]()
![]()
ja uhh sorry.. inkoppertjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
IEUW! zo!
Ik wil ook huups meeten
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
BE
ik eet ook altijd ijs hoor, maakt niet welk seizoen. Ik heb niet zo'n last van seizoensgebondenheid met ijs![]()
Vicks ja we gaan snel thee met koekjes doen!
En free jij woont ver weg![]()
En ik wil nog steeds Raissa een keer meeten en Mila knuffelen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
BE
ik eet ook altijd ijs hoor, maakt niet welk seizoen. Ik heb niet zo'n last van seizoensgebondenheid met ijs![]()
Vicks ja we gaan snel thee met koekjes doen!
En free jij woont ver weg![]()
En ik wil nog steeds Raissa een keer meeten en Mila knuffelen
Slagroom/karamel ijsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef YPPY het volgende:
Ijs? Wat voor ijs??? Toch geen cookie dough (??) he?![]()
Ik ben de hele avond alleen, lekker suf, maar nu kan ik wel lekker rustig Robinson kijken zonder commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |