Ik heb koorts, en behoorlijk ook, dus ik Jeroen een sms gestuurd dat ik graag  wil dat hij naar huis komt omdat Eva echt flipt om de 5 minuten en ik het niet aankan nu.
  Ik heb koorts, en behoorlijk ook, dus ik Jeroen een sms gestuurd dat ik graag  wil dat hij naar huis komt omdat Eva echt flipt om de 5 minuten en ik het niet aankan nu. 

Ik heb vreselijke blauwe plekken op mijn linkerbovenbeenquote:
 maar het doet geen pijn (als ik er niet aan kom
 maar het doet geen pijn (als ik er niet aan kom  ). Knieën vallen mee.
 ). Knieën vallen mee.  

die de hele dag met haar vingertje naar en in dingen prikte en daarbij DIE! DIE! DIE! zei schreeuwde.
 die de hele dag met haar vingertje naar en in dingen prikte en daarbij DIE! DIE! DIE! zei schreeuwde.

Geen idee welke prijs die hoopt te winnen.
  Geen idee welke prijs die hoopt te winnen.  

Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat klinkt allemaal heel erg leuk Debuurvrouw. Ruimtevaart is hier inderdaad een van de interesses.
En geef eens een linkje van dat Floortje topic.

ik klikte
 ik klikte  
   nieuwe cameraatje, toch maar voor een wat handzamer formaat gegaan, want als ik op de belastingdienst moet wachten zijn we volgens mij ook weer 5 jaar verder
 nieuwe cameraatje, toch maar voor een wat handzamer formaat gegaan, want als ik op de belastingdienst moet wachten zijn we volgens mij ook weer 5 jaar verder  

dus vanaf nu gaan we maar elke maand een boekje kopen
 dus vanaf nu gaan we maar elke maand een boekje kopen 

Ynske

Ynske

Ik denk het niet, de mevrouw van de foto heeft een ingevallen bekkie... Das heul Floortje Dessing niequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arme Floortje
Als ze het echt is dan..

Met die plofkop van mij? Dat kan nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Och ja als jij aan het buizen bent heb je ook een ingevallen bekkie hoor

Ik kan ook gewoon een banaan etenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zal nu maar ff niet om pics vragen ok?

.
.

Het zal je maar gebeuren dat iemand denkt dat jij dat bent, in de openbaarheid brengt en dat je vervolgens aan iedereen kan uitleggen dat je dat niet bentquote:

Dus..quote:quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef Xebrozius het volgende:
Nou beste mensen, het was leuk. Deze mevrouw heeft ooit eens foto's gepost op een amateur blogje zonder dat ze wist dat ze op Floortje Dessing lijkt. Hoe moet ze dat ook weten als je Duits bent.
Ik heb er in ieder geval enorm van genoten. Wat mij vooral plezier heeft gegeven is dat ik als fokker het voor elkaar heb gekregen om Geenstijl in de val te laten trappen. Had ik niet verwacht .
En Geenstijl houdt zich maar wat graag bezig met riooljournalistiek. Foto's van Manon Thomas worden zonder scrupules online gepleurt maar als fok het doet is het onethisch en foei. Het doet me goed dat de hypocrisie van Geenstijl tot op het bot is blootgelegd.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vlinder op 22-10-2009 17:30:38 (Onder een linkje geplaatst :)) ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡

quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Nounou, Ingrid niet zo preuts he...

Ynske

Ynske

spoiler werkt volgens mij ook alleen in de baggerlayout toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Noh ik zie die foto gewoon door de spoiler heen
Nou kan ik wel wta hebben daar niet van, maar als er nieuwsgierige oogjes zijn vind ik het toch wel lijp
She-wolf beterschap met je pukkie

Dat bedoelde ik dus. Kim struint hier rond en kijkt af en toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Noh ik zie die foto gewoon door de spoiler heen
Nou kan ik wel wta hebben daar niet van, maar als er nieuwsgierige oogjes zijn vind ik het toch wel lijp
She-wolf beterschap met je pukkie

.
.

.
.

w00t
 w00t  .
.

.
.

Ynske

Ynske

als je t meergranenmeel pakt zijn ze wel nog lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:38 schreef ik80lll het volgende:
pannenkoeken met water ipv melk zijn echt niet lekker.
Ik mag geen lactose meer en ben aan het ontdekken wat ik dan allemaal wel en niet mag en kan eten
nou dit dus niet
even een noodoplossing bedenken voor het eten
 of de bussen pannenkoekmix speciaal
 of de bussen pannenkoekmix speciaal

quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n jongens zijn uit logeren en nu moet er ineens de helft minder aan voedsel in de pan. Wat een klein rotbeetje aardappels hoef ik nu te schillen

en die foto is vies
 en die foto is vies  ik weet niet waarom ik klikte...
 ik weet niet waarom ik klikte...  

want mn buik is dik. Lekker ding
 want mn buik is dik. Lekker ding  

Heerlijk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vanavond..als Beppie op bed ligt

(en ik typ de laatste tijd ook heel vaak: ik wordt
 (en ik typ de laatste tijd ook heel vaak: ik wordt   

Dus het gaat nooit meer over?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb dat ook asy. Tijdens mijn zwangerschap was het nog veel erger.
Ik zei toen ook dingen als ik had geliepte naar

Maar ook nu de D/T gevallen gaan zo fout. En ik typ heel warrig.
Gewoon drukte in het hoofd denk ik.

wij zijn weer thuis
 wij zijn weer thuis  t was zokeigezellig bij huup
 t was zokeigezellig bij huup  we vinden jou en b. echt zo'n perfect stel
 we vinden jou en b. echt zo'n perfect stel  
  lief!
 lief! 

Dus ik moet er eigenlijk nog 3 maanden verlof aan vastplakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wel toen hummel een maandje of 5/6was

schijnt dat het blijvend is bij twee zwangerschappen kort op elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wel toen hummel een maandje of 5/6was

*mep*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
schijnt dat het blijvend is bij twee zwangerschappen kort op elkaar

Ik noteer even in mijn agenda hoe lang we niet mogen sexen zodat ik mijn hersenkwaliteiten nog enigszins behoudquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
schijnt dat het blijvend is bij twee zwangerschappen kort op elkaar

Ik zou het inderdaad op NIET seksen houden, want veilig seksen zegt tegenwoordig ook niets meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik noteer even in mijn agenda hoe lang we niet mogen sexen zodat ik mijn hersenkwaliteiten nog enigszins behoud

Uitspringen? Uitpruiten bedoel je? Dat is volgens mij gewoon to sprout.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand van jullie wat het engels is voor "uitspringen" zoals een aardappel doet?

Ik weet niet precies wat het uitspringen van een aardappel is, maar misschien bedoel je 'to sprout' ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand van jullie wat het engels is voor "uitspringen" zoals een aardappel doet?

Ik las 'ik slikte'!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef She-Wolf het volgende:
Hmm, ik klikte.
Sterkte voor alle zieken. Hier ook een ziek klein meisje. Mexicaanse griep waarschijnlijk en omdat ze nog in de risicogroep valt, zit ze nu aan de tamiflu. En dat schijnt erg vies te smaken, als ik op haar gezicht af moet gaan. Ze gaan er vanuit dat het mexicaanse griep is, omdat ze het weekend in aanraking is geweest met iemand met bewezen mexicaanse griep en ze nu al ruim twee dagen hoge koorts heeft.
Zielig hummeltje is het. Hoewel ze nu even een opleving heeft. Daarom kan ik even op fok, de rest van de dag zat ze namelijk aan mij vastgeplakt.

waar het hart vol van is, stroomt de mond van overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik las 'ik slikte'!
Beterschap voor je meisje!
Ook voor Faja en Lois btw!

quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef pinquit het volgende:wij zijn weer thuis
t was zokeigezellig bij huup
we vinden jou en b. echt zo'n perfect stel

lief!
en amélie

IEUW! zo!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
waar het hart vol van is, stroomt de mond van over

ja uhh sorry.. inkoppertjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
IEUW! zo!
Ik wil ook huups meeten

quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
BE
ik eet ook altijd ijs hoor, maakt niet welk seizoen. Ik heb niet zo'n last van seizoensgebondenheid met ijs
Vicks ja we gaan snel thee met koekjes doen!
En free jij woont ver weg
En ik wil nog steeds Raissa een keer meeten en Mila knuffelen

Dat wil ik ook!
 Dat wil ik ook! 

En de oogjes van L die waren alleen maar dicht. Dik geslapen in de draagdoek
 En de oogjes van L die waren alleen maar dicht. Dik geslapen in de draagdoek  En daarna thuis ook. Zal wel door de frisse lucht gekomen zijn.
 En daarna thuis ook. Zal wel door de frisse lucht gekomen zijn.

Wat klinkt dat heerlijk Rocka! De Efteling met Anna was ook zo mooi, zoals ze bij de paddestoelen was en de kabouters. *zwijmel*
 Wat klinkt dat heerlijk Rocka! De Efteling met Anna was ook zo mooi, zoals ze bij de paddestoelen was en de kabouters. *zwijmel*

quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
BE
ik eet ook altijd ijs hoor, maakt niet welk seizoen. Ik heb niet zo'n last van seizoensgebondenheid met ijs
Vicks ja we gaan snel thee met koekjes doen!
En free jij woont ver weg
En ik wil nog steeds Raissa een keer meeten en Mila knuffelen
 niewaar! Ik woon heul dichtbij
 niewaar! Ik woon heul dichtbij  

Wat klinkt dat goed Rocka!
 Wat klinkt dat goed Rocka! 

Slagroom/karamel ijsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef YPPY het volgende:
Ijs? Wat voor ijs??? Toch geen cookie dough (??) he?
Ik ben de hele avond alleen, lekker suf, maar nu kan ik wel lekker rustig Robinson kijken zonder commentaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |