Danny gepijpt natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:59 schreef kezz het volgende:
wat heb je daarvoor gedaan???van harte Lois
Gefeliciteerd met het resultaat dan maar.quote:
nou, ehm... ja...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef Lois het volgende:
Ow wacht ik val uit mijn brave rol nu hè?
helemaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef Lois het volgende:
Ow wacht ik val uit mijn brave rol nu hè?
tSSSk, dan ben je er nog makkelijk mee weggekomenquote:
Bij Sandd, geen megaloon idd maar we hoeven geen kinderopvang te betalen nu, alleen in de vakanties iets verzinnen voor Emma.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef moussy het volgende:
Oh ja, Jeliefga je bij TNT lopen? Dat ik ooit eens de post deed voor selectmail, nam ik Cas gewoon mee in de wagen, want van dat schijtloontje kon ik nog niet eens een oppas betalen
Mijn vriend werkt in Almere, telt dat ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier trouwens OUDers uit of nabij Lelystad?
Dan hoop ik dat je meer post krijgt dan ik kreeg, want ik had voor 2 wijken maar 80 euro p mndquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef Jelief het volgende:
[..]
Bij Sandd, geen megaloon idd maar we hoeven geen kinderopvang te betalen nu, alleen in de vakanties iets verzinnen voor Emma.
Ik ben vanmiddag naar Ikea geweest. Met Wouter, Sterre en Tristan. Sterre en Tristan in Smaland afgeleverd en met Wouter de winkel door. Ik wilde Billy boekenkasten en wat dozen voor in de kasten. En nu komt het. Belevenis van de eeuw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, wij hebben ontbeten bij Ikea, met de rest van Nederland. De jantjes wat was het druk daar
Meer naar Alkmaar, ik woon 8km van Den Helder in een durrupje. Tis de 3de of 4de duinbrand daarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
Grote Duibrand Schoorl
was dat niet bij jou in de buurt Moussy?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef Ticootje het volgende:
Psst, 2e gesprek volgende week.
de derde jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Meer naar Alkmaar, ik woon 8km van Den Helder in een durrupje. Tis de 3de of 4de duinbrand daar
Zondag waren wij nog bij het klimduinalleen kon ik maar tot halverwege met die verrotte heupen van me
![]()
Ik las in de snelligheid fistenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:10 schreef Books het volgende:
Pinq wat jammer dat het niet doorgaat.
Ticootje spannend.
Evenstar ik heb het even gemist maar ik begrijp dat er een lage straf in jou ogen volgt op iets dus een dikke knuffel voor jou.
Kim nog feli met je nieuwe baan en laat dat mens maar even fietsen op die vinger.
JA!!!quote:
Jazeker!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spuuglokje
Wat een ellende!
Heb je nog tegoedbonnen voor het restaurant gehad voor de schrik?
Nou, daar zou ik het niet voor overdoenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jazeker!Allebei een bon voor een gratis lunch ter waarde van 8 euro.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Haha ja daar zijn ze wel scheutig mee altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vertel eens, heb jij ook in de lift vastgezeten? Of kun je er op een gemakkelijker manier aan komen? Die ga ik dan even onthouden voor de volgende keer dat ik in Ikea ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja daar zijn ze wel scheutig mee altijd
Maar arme Wouter!
hier er zelfs 2 gekregen laatstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja daar zijn ze wel scheutig mee altijd
Maar arme Wouter!
Wat Ynske zegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vertel eens, heb jij ook in de lift vastgezeten? Of kun je er op een gemakkelijker manier aan komen? Die ga ik dan even onthouden voor de volgende keer dat ik in Ikea ben.
Hoor ik Iris op de achtergrond: wat is gepijpt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |