Nee nog nooit, ben wel benieuwd dus! Ik breng later wel verslag uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef pinquit het volgende:
Leuk viev! heb je al eerder in het ZH gewerkt of gesolliciteerd? Ik mag de afdeling pas bekijken als ik door ben naar de 2e ronde![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Vivi het volgende:
Spannend! Zou wel grappig zijn als we gelijktijdig de opleiding gaan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef _evenstar_ het volgende:
LB ik weet niet wat er precies is, maar wil je toch even sterkte wensen.
Oordeel van de rechter is binnen
jongesjonges wat kunnen die rechters toch krom zijn eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
heel vreemd vind ik dit.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pffff...rechters.....![]()
Dat is altijd volgens mij!.quote:
Er gaat nog 1/3 vanaf he..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef Vivi het volgende:
Evenstar, de rechtsspraak lijkt in NL meer kromspraak vaak. Maar 4 jaar is toch wel een begin iig. Voor ons is dat zo om maar als je tussen 4 muren zit is het best een lange tijd, al had het nog veel langer moeten zijn idd. En TBS, dat ben ik grondig met je eens!
he jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef pinquit het volgende:![]()
snel gebeld al, jammer maar helaas, ik zit niet in de volgende ronde![]()
![]()
*verder op banenjacht gaat*
haha mja, maar dan kan k max niet naar school brengen enzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef huuphuup het volgende:wat jammer Pinq!
en waarom zou je het niet doen?je hebt toch een auto? sleep er gewoon gelijk een reiskostenvergoeding uit
![]()
LB![]()
Evenstar
Ik ben blij![]()
mn beste vriend en beste vriendinnetje hebben eindelijk ook ingezien dat ze leuk zijn samen en nu zijn ze een stelletje
![]()
ik vind het zo leuk
ja rocks en vicky, die derek-kerel![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAA die isset!!! thanx!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
Vicky:
lose your eyes
Close your eyes
Go to sleep now, my darling
There's a Sandman
Old and white
Bringing happy dreams to you
Tattle Tail
Go to sleep
Til the quiet night passes
You are safe in my arms
In my arms all night through
Now the moon
Riding high
Turns the shadow to silver
And the night winds with a sigh
Whisper soft across the hill
It's a bright, enchanted land
Where the unicorn dances
Til the stars disappear
And the whole world is still
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:
Was ik net bij de AH, had wat mandarijntjes in een zak gedaan om te kijken of ze al lekker zijn... Kom ik bij de kassa, vraagt het meisje achter de kassa heel serieus "dit zijn mandarijnen, toch?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
HIer bij de Deen zijn alle soorten appels even duur, net als de tomaten. Ik denk ook om het kassapersoneel te ontzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heet het nummer? Dan zoek ik hem op op you-tube. Ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA die isset!!! thanx!!
![]()
Dit neurie ik altijd voor Tess..
Ik kom steeds uit bij Shawn Colvin : Close Your Eyesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:48 schreef Vicky het volgende:
dat weet ik dus niet.. ik heb al gezocht maar kan m niet vinden..
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk niet zo erg netjes, maar oké...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |