Je bent niet de enige,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha daar zat ik op te wachten, op zo'n titel.
Godallemachtig ik zit nog na te lachen van mijn telefoontje met BE![]()
Ik was even vet vergeten dat Iris naast me op de bank ligt te slapen....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
*hopeloos achter loopt...
Lois, gefeliciteerd!Super!
En voor de meelezers...
Ik had Lois net aan de telefoon en die vertelt mij dat ze dit hieronder als antwoord gegeven had hier:
Danny gepijpt natuurlijk![]()
Hoor ik Iris op de achtergrond: wat is gepijpt?![]()
EHm... dat ik hem gekieteld had.![]()
![]()
![]()
Even later hoor ik op de achtergrond: kietel, kietel, kietel...
Dat nog niet hier gelukkigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Vicky het volgende:
nachten gaan hier goed.. maar mevrouw heeft me een grote bek...
hoop dat die fase snel over is...
En ze hoeft hem er niet eens voor te pijpen! Wat een vent!quote:
alles leuker dan mijn 'aanzoek'quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En ze hoeft hem er niet eens voor te pijpen! Wat een vent!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En ze hoeft hem er niet eens voor te pijpen! Wat een vent!
ja, als ik op hem had moeten wachten...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef trui het volgende:
amaranta!en je hoefde er niet eens voor in standje onmogelijk?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef DeLiedje het volgende:Ben ik ook weer eens... Op koude donkere eenzame avonden als deze is het echt tijd om te fokken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef Memmel het volgende:
En daarna pijpen natuurlijk!![]()
ik hou erover op
nee 1 oktober 2005 heeft ie me gevraagdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Linda2205 het volgende:
Amber? Niet Tess?
Hier wordt alleen getrouwd als ik hem vraag... dus ik geloof niet dat er getrouwd wordt..![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee 1 oktober 2005 heeft ie me gevraagd
Weinig, weinigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:37 schreef trui het volgende:
memmel.![]()
achgossie debuuv, nooit meer IETS romantisch achteraan gekomen?
ja.. het kwam er niet vanquote:
Ja, en dan nog eens wat. Wat voor moderatie hebben we hier eigenlijk. Eerst Be al met haar bookmark die euhm, verrassend te noemen was. en nou Lois.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef Memmel het volgende:
Buuv, nu je het zo zegt...dat was hier eigenlijk ook het laatste echt romantische dat ie heeft gedaan.
Jeweetwel, voor Bumba te zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Memmel het volgende:
Wat was er met BE d'r bookmark?
*vast een bak popcorn pakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook, maar we zitten al bijna 1,5 jaar in een fasequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef trui het volgende:
maggie niet van maggie?
maar m@x, toch vind ik 't leuk om te lezen dat je in een fase zit met iemand.
asy!![]()
pm is verstuurd, maar jij wist dat allangquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef Vicky het volgende:
Il wil het nu weten op de pm m@x.. Je hebt er zondag niks over gezegd...
Voor elke gebeurtenis in m'n leven hoef ik alleen maar de foksearch aan te roepenquote:
zit er al progressie in die fase?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
pm is verstuurd, maar jij wist dat allang
Ja, Ik denk dat het de 'het blijft pril doordat we veel te weinig kans hebben om elkaar te zien' fase isquote:
Wel lekker lang die leuke kriebels danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, Ik denk dat het de 'het blijft pril doordat we veel te weinig kans hebben om elkaar te zien' fase is
Ik mag hopen dat dat niets met pijpen te maken heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Vicky het volgende:
Oeh het ziet ernaar uit dat ik vannacht het bed voor mezelf heb... M is aan de schijt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niets met pijpen te maken heeft
Kim die schoenenIk wil ook
Nee maar wel aan het lapjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Memmel het volgende:
Gewoon even een nat lapje er langs TF. Niets aan de hand.
dat is zo waarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef Memmel het volgende:
Maar wat er op het lapje zit, zit niet ergens anders!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Vicky het volgende:
Oeh het ziet ernaar uit dat ik vannacht het bed voor mezelf heb... M is aan de schijt.
Tis wel zielug hoor...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
En mijn vriend maar vragen waarom ik zit te grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis trouwenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Tjeemig stelletje zeiklullen, die van mij wíl niet eens trouwen omdat het teveel geld kost.
Effe wachten tot ze niet meer passenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niets met pijpen te maken heeft
Kim die schoenenIk wil ook
Vanavond op de peutercursus was er iemand die zei dat hij altijd elke avond even zijn zoontje kietelde voor het slapen gaan. Ik kon me nauwelijks goed houden!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha daar zat ik op te wachten, op zo'n titel.
Godallemachtig ik zit nog na te lachen van mijn telefoontje met BE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |