Als we (babybel en ik) hem ophalen, wordt het erg laat, want ik moet trainen tot 10 uur... Dus succes als jij hem dan nog ophaaltquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij hem rondom nijmegen neerlegt dan haal ik m vanavond op
Ah, hoe kom je aan zoeen auto dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef babybel het volgende:
ja nijn, ik ben van plan om `m in een zekere ietwat gedeukte fiesta op te gaan halen
als hij voor half 7 morgenochtend rond de 20 km bij nijmegen in de buurt ligt pik ik m wel op als ik t nog meekrijgquote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als we (babybel en ik) hem ophalen, wordt het erg laat, want ik moet trainen tot 10 uur... Dus succes als jij hem dan nog ophaalt.
Weet niet of dat me lukt, lieverdquote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als hij voor half 7 morgenochtend rond de 20 km bij nijmegen in de buurt ligt pik ik m wel op als ik t nog meekrijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg nu wel ruzie met babybel denk ik
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
Als voorstander van snelle verplaatsingen e.d., post ik nog een extra foto, zodat de locatie duidelijker wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg nu wel ruzie met babybel denk ik
ik had 'm allang gevonden, als 'ie er zaterdag nog ligt haal ik 'm op.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ja maar schat, als iemand zo gek is als babybel en ik (die ruim 300 km gaan rijden voor de stok), is een beetje zekerheid wel fijn. Stel het was hem niet geweest en iemand rijdt erheen, 100 km ofzo, wel lekker zuur... Vandaar dat ik je even de zekerheid biedquote:Op donderdag 12 november 2009 17:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik had 'm allang gevonden, als 'ie er zaterdag nog ligt haal ik 'm op.
That's all in the game. Wel gaar dat de enige goede foto niet getoond wordtquote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar schat, als iemand zo gek is als babybel en ik (die ruim 300 km gaan rijden voor de stok), is een beetje zekerheid wel fijn. Stel het was hem niet geweest en iemand rijdt erheen, 100 km ofzo, wel lekker zuur... Vandaar dat ik je even de zekerheid bied
Ja, maar van te voren en tijdens het foto's nemen wisten we niet dat alles zo kut zou worden, en die laatste foto die onthult gelijk waar het is, we wilden eerst kijken of jullie het zonder zou lukken, waarna we dan die andere wel postenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
That's all in the game. Wel gaar dat de enige goede foto niet getoond wordt![]()
Ik heb al een heel mooi plekje in gedachten, rij er elke dag langs maar nu zag ik 'm pas.
Ja, moedersquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar van te voren en tijdens het foto's nemen wisten we niet dat alles zo kut zou worden, en die laatste foto die onthult gelijk waar het is, we wilden eerst kijken of jullie het zonder zou lukken, waarna we dan die andere wel posten
quote:
Dan moet je dus nog ruim een halve week wachten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:07 schreef Broertie het volgende:
Net de tank volgegooid, nu dus even wachten op de eerste hint.... Ben nu in de stemming om vanavond nog half Nederland af te crossen, dus kom maar op! Het hoeft niet snel, als het maar rap is!
Peanuts, dat betaal ik bijna per maand. Maar dan heb je wel een dieselquote:Ik betaal nu 110 euro per kwartaal aan wegenbelasting.
Laat hem dan liggenquote:Op zondag 15 november 2009 08:56 schreef Thijz het volgende:
het spijt me donders, kan niet anders, ik had het ook graag anders gezien.![]()
[..]
Peanuts, dat betaal ik bijna per maand. Maar dan heb je wel een diesel
Awh, kusje?quote:Op maandag 16 november 2009 03:36 schreef malse-sjanker het volgende:
ik ben het met [ afbeelding ] eens.
het is kudt want ik reed vanmiddag rond tijdens een tourrit , en ik keek op me telefoon op fok waar de stok lag.....woensdag pas op locatie, toen zat ik me ff op te vreten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |