Blijkbaar hebben mensen in het 'dun bevolkte' deel van nederland meer tijd om FOK te blijven checkenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
Verrassend: ding ligt in het dichtsbevolkte deel van NL, en iedereen vindt het te ver
Of die zijn gekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:47 schreef Maruna het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben mensen in het 'dun bevolkte' deel van nederland meer tijd om FOK te blijven checken
true, o so truequote:
Als ik naar mijn vorige uitspraak kijk ben ik bang dat ik mij toch weer ga bedenken. De kans bestaat dat ik hem morgen misschien ophaal.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef boertie het volgende:
[..]
Als ik naar mijn vorige uitspraak kijk ben ik bang dat ik mij toch weer ga bedenken. De kans bestaat dat ik hem morgen misschien ophaal.
En en en enquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef boertie het volgende:
[..]
Als ik naar mijn vorige uitspraak kijk ben ik bang dat ik mij toch weer ga bedenken. De kans bestaat dat ik hem morgen misschien ophaal.
Dat dus, komende week (behalve maandag en vrijdag) vrij, dus wie weet kan ik er een draai aan gevenquote:Op zondag 8 november 2009 14:53 schreef Thijz het volgende:
hij wordt opgehaald, of niet? Ja hé, ja hé, ja hé? Bring us the good news!
Helaas kwam er wat tussen. Bovendien is het weer ook niet echt uitnodigend om een stukkie te gaan toeren. Je kan hier amper 50 meter voor je uit kijken door de mist.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 16:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Helaas kwam er wat tussen. Bovendien is het weer ook niet echt uitnodigend om een stukkie te gaan toeren. Je kan hier amper 50 meter voor je uit kijken door de mist.
Dat dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:34 schreef swollywood het volgende:
Als ie naar het Noorden/Oosten gaat, blèrt het halve topic dat ie daar niet heen moet, maar als ie in het Westen ligt blijft ie zo een week liggen.
Je had er geen spijt van gekregen; hier was het heerlijk weer, hele dag in het zonnetje in de tuin aan het klooien geweest aan de Chevyquote:Op zondag 8 november 2009 16:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Helaas kwam er wat tussen. Bovendien is het weer ook niet echt uitnodigend om een stukkie te gaan toeren. Je kan hier amper 50 meter voor je uit kijken door de mist.
Euhm...Nieuwerkerk aan den IJssel ligt bij Rotjeknor, niet bij Amsterdam hoor!quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Postmus het volgende:
dinsdag naar amsterdam mischien als hij er dan nog ligt
Westerhaar-Vriezenveensewijk is langer, en als je de spaties in Nieuwerkerk aan den IJssel niet meetelt is Gasselterboerveenschemond ook langer, gevolgd door Gasselternijveenschemond.quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wilde er niet over zeuren![]()
Langste plaatsnaam van nederland als ik me niet vergis
Dan heb ik me dus vergistquote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Westerhaar-Vriezenveensewijk is langer, en als je de spaties in Nieuwerkerk aan den IJssel niet meetelt is Gasselterboerveenschemond ook langer, gevolgd door Gasselternijveenschemond.
Zal k zo FF een stukje omlopen met de hond ??quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:
TT aangepast, ZO EN NOU HALEN DIE STOK!!
Nou eerst even me huiswerk afmaken.quote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
Doe vanavond, ik wilde babybel net vragen om hem op te halen, zie ik dit!
Fiets dan ff naar het eerste de beste bord bij je in de buurt, en hang je hem daaraanquote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef MYM het volgende:
Wordt nog langer gaat morgen worden. Maar dan komt het goed.
Niet in het water gedonderd met het pakken van de sleutel ??quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef MYM het volgende:
Okee na nooit geweten te hebben dat dit bestond. Nu maar eens gaan kijken. en jawel hij lag er nog. Maar meegenomen dus. Moet dat ding weer voor een bepaalde tijd in het wild zijn?
Zal er iig iets op achter laten.
Je hebt dus gewoon niet gezocht, of je wist niet dat 'ie er lagquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef sander89 het volgende:
Vanmiddag nog door Capelle aan den Ijssel gereden, heb hem maar laten liggen zoals jullie gezien hebben.
Gezocht heb ik niet, was ook in Capelle oost en had geen zin om hem mee te nemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef Thijz het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon niet gezocht, of je wist niet dat 'ie er lag![]()
Bingo, volgens mij moet 'ie hier liggen.
jij moet zaterdag toch bij de Ahoy zijn, voor die tijd ff ophalen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef nijnja het volgende:
Babybel en ik vanavond niet, hij heeft zn auto (op gas, dus goedkoop enzo) nog niet, dus misschien verder deze week. Maargoed, het is aan jullie dus
so truequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef Thijz het volgende:
[..]
jij moet zaterdag toch bij de Ahoy zijn, voor die tijd ff ophalen.
als jij hem rondom nijmegen neerlegt dan haal ik m vanavond opquote:Op woensdag 11 november 2009 18:05 schreef nijnja het volgende:
Is er iemand van plan hem vanavond op te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |