wie?quote:
Om het goed te maken kan er een plaatje van Palm of HJ inquote:
russische hoeren waren ook goed geweestquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
zoals gewoonlijk gaan jullie weer erg snel
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
hoi eze
hoi kaatjhuh
hoi ruler
hoi andere mensen
waarom moet je deze topic nou weer verpesten met z'n plaatjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om het goed te maken kan er een plaatje van Palm of HJ in
*zucht*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
russische hoeren waren ook goed geweest
of van Mariequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om het goed te maken kan er een plaatje van Palm of HJ in
daar gaan Ez en ik heen komende winterquote:
ha ha ik zat het me al wel af te vragen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef UncleErnie het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaak, how are you? Alles weer beter met de gezondheid enzo? Ow, en mocht je in verwarring raken, ik is Timmmmmm. Je weet wel, die mallerd die je op hyves hebt, via Lynda
Draakje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
zoals gewoonlijk gaan jullie weer erg snel
niet naar de dok luisteren, klagen mag altijd!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik zat het me al wel af te vragen!
ach ja ik mag niet klagen volgens de reva arts,
hoest met jou?
welk gedeelte van de winter.. je hebt weinig tijd en geld over komend jaar in de winterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar gaan Ez en ik heen komende winter
Dubbel Dquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
hoi eze
hoi kaatjhuh
hoi ruler
hoi andere mensen
ownee ze wil me nog wel op controle zien, maar pas in januari weer! verder voor altijd fysio, maar hey dat was ik gewend, wel heeft ze een mooie breif geschrevenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
niet naar de dok luisteren, klagen mag altijd!
Mijn reva arts gaat zelfs zover dat ik niet alleen niet mag klagen, maar ook na mijn komende afspraak niet meer terug hoef te komen
Ik ben wel van de week gedumpt. En nu moet ik de aardrijkskundelessen naast mijn ex zitten, omdat de klassen te vol zijn voor een andere plaats
Het leven van een scholier is zwaar
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
Ben ik net een beetje te streng geweest voor onze kiwi?
Ja hè?
moah, FOK!kers moeten kunnen relativeren en dingen van zich af kunnen zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
Ja hè?
Dan mag je inderdaad niet klagen, als je pas over drie maanden of wat terug hoeft te komenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ownee ze wil me nog wel op controle zien, maar pas in januari weer! verder voor altijd fysio, maar hey dat was ik gewend, wel heeft ze een mooie breif geschreven
hmmm gedumpt en scholier zijn beide minder
Doe maar!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
marijke
![]()
tja het gaat wel hoor, zal je binnenkort weer eens een update pm geven hihi
Nee, orde en gezag is wat het tuig van 15 niet echt leert tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
Ja hè?
Bert, Bert, er zit een banaan in mijn oor!quote:
Sorry, ik haal m;n tong wel weer uit je oorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bert, Bert, er zit een banaan in mijn oor!
Nee, Ernie, dat is DW...
Draakjequote:
Hitler prethoofdquote:
ik heb die smiley onder mn hak getatoeëerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hitler prethoofd
en hoiHeb je nog mijn muziekjes geluisterd?
Dus een totaal andere smiley?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik heb die smiley onder mn hak getatoeëerd
alleen zonder hittler snor
doe hem de groeten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef draculettetje het volgende:
ik ga jullie nog een fijne avond wensen
mn bedje roept
trustequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef draculettetje het volgende:
mn bedje roept
gaafquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef draculettetje het volgende:
mn bedje roept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wel met ;t haar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik heb die smiley onder mn hak getatoeëerd
alleen zonder hittler snor
Dan moet je terugroepen dat hij nog even moet wachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef draculettetje het volgende:
mn bedje roept
Nicequote:
Wtf, waarom zet je zo'n tattoo en dan onderop je voet ook nog eensquote:
Witte sportsokquote:
Ja een paar.. alweer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hitler prethoofd
en hoiHeb je nog mijn muziekjes geluisterd?
Wat is daar mis meequote:
Witte Fred Perry'squote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Witte sport sokken ownen
witte k-swiss ook
Wel een contract op laten stellen, met handtekening uiteraard ?quote:
Welke man vond je wel ok? Chris De Burgh of Danny Elfman?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja een paar.. alweer een tijdje geleden![]()
Ik had je top artiesten geluisterd. De eerste paar van je overall charts.
Vond een man wel aardig (maar niet goed genoeg dat ik het ging downloaden) maar de andere helemaal niet eerlijk gezegd
Enkelsok is geen sportsok.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee![]()
Ik draag van die enkelsokken wanneer ik mn witte sneakers aan heb
Nee. Dc;squote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Witte sport sokken ownen
witte k-swiss ook
Dat is minder erg dan witte sportsokken.quote:
Wat is dat nou weer voor gaar merkquote:
En bij zwarte schoenen draag ik wel altijd witte sportsokken. NOU ENquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan witte sportsokken.
daar ziet bijna niemand het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wtf, waarom zet je zo'n tattoo en dan onderop je voet ook nog eens![]()
![]()
Ik moet nieuwe hebben.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
daar ziet bijna niemand het.![]()
en het is natuurlijk uber baas
Heul niet gaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gaar merk
Slecht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
En bij zwarte schoenen draag ik wel altijd witte sportsokken. NOU EN
quote:
Tribalsquote:
En dit is uiteraard het toppunt van mannelijkheidquote:
Inderdaad, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]wat heb jij tegen tattoeages?
trustenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En dit is uiteraard het toppunt van mannelijkheid
Doch +1 voor originaliteit.
Muisjes, ik ga slapen! Weltrusten.
KSSSTTTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel geniaal, opzich. Maar vind die van mijn vriend toch mooier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Liefjequote:
niks mis met tattoagesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
goeie avondquote:
Kutkloon.quote:
trustequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Grapje. Ik weet wel iets van mode afquote:
Niksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Niks dusquote:
Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ajf, zullen we een dagje afspreken dan?
Hahahaha mensen met tattoosquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Turk op mijn oude school niet, die droeg altijd witte sportsokken en slippers naar school.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Grapje. Ik weet wel iets van mode af
[..]
Niks
[..]
Niks dus![]()
Jij bent bang voor naalden?quote:
en zn sokken over zn trainings broek ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Turk op mijn oude school niet, die droeg altijd witte sportsokken en slippers naar school.
En ik dan?quote:
Jij mag meedoenquote:
Hij droeg altijd korte broeken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
en zn sokken over zn trainings broek ?![]()
quote:
Bang zijn voor naalden.quote:
Een korte trainingsbroek?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij droeg altijd korte broeken.Of 3kwart.
Ik weet dat we dat aan je kunnen overlatenquote:
Misschien wel.quote:
En zo zeer doet 't nietquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Turk op mijn oude school niet, die droeg altijd witte sportsokken en slippers naar school.
Waar dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet dat we dat aan je kunnen overlaten
Oh ik dacht al...quote:
Ik weet het niet, ik word pas in december beklad.quote:
Ik zag je editquote:
quote:
En ik heb een tribal ook nog.quote:
Want dan wordt je 18quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word pas in december beklad.
Leeuwardenquote:
Ik weet 't wel. Wat ga je laten zetten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word pas in december beklad.
Wat is dit nou weer voor kutuser. Grapjequote:
Ik ben al 18, maar dan heb ik een afspraak.quote:
foei.quote:
Erwinquote:
Ik vind het niet erg om een stukkie te rijden maar mag het iets dichterbij Rotterdam?quote:
hartje binnenkant pols.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet 't wel. Wat ga je laten zetten?
Nou, ligt er aan waar het het laat zettenquote:
quote:
arthur.quote:
zwolle?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een stukkie te rijden maar mag het iets dichterbij Rotterdam?
Ja daar zit bij ons ook niet zoveel vet. Tenzij je manboobs hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, ligt er aan waar het het laat zetten
Op je schouder niet nee, maar je tieten zijn een heel stuk gevoeliger kan ik je verklappen
Ezquote:
Hoe weet jij dat?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op je schouder niet nee, maar je tieten zijn een heel stuk gevoeliger kan ik je verklappen
kan je nagaan, op je ribben of tussen je vingers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar is dat nou weerquote:
-------------quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik dacht bij jou meer iets aan een stippellijn![]()
Wel een echte vrouwenplekquote:
Ik ben geen emo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Was van richard, maar ik laat ;m in Sneek zetten he, niet in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer? Bij Richard in of zo?
Alsnog, het kietelt niet bepaald.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja daar zit bij ons ook niet zoveel vet. Tenzij je manboobs hebt![]()
Hoi Bart
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is ook dik 2 uur rijdenquote:
Er zijn maar weinig plekken die ik mooi vind voor vrouwen hequote:
Je zei Leeuwardenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was van richard, maar ik laat ;m in Sneek zetten he, niet in Leeuwarden.
ik ben dan ook 2 uur onderweg.quote:
Ervaring. Ja, ik heb tattoo's op m''n tietenquote:
ja, maar dat was voor ajf bedoeld.quote:
Sleutelbeen voelt ook zo grappigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan je nagaan, op je ribben of tussen je vingers.
rijden jullie op trekkers daar ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben dan ook 2 uur onderweg.
waar ben jij overal betekent eigenlijk? & foto;s?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ervaring. Ja, ik heb tattoo's op m''n tieten
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:tiet de; v(m) -en (inform) vrouwenborst
Nee maar ik heb ze allebei op mijn bovenarm en dat kietelde ook niet. Vooral het inkleuren deed best zeer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsnog, het kietelt niet bepaald.
Eric
jij hebt tietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
MAN zoveelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Stoeprand het volgende:
Nog iets leuks gebeurd terwijl ik weg was?
(Nog) vrij weinig eigenlijk, tieten en been.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waar ben jij overal betekent eigenlijk?
Ik rij een Audi A5 maar dat heeft verder niks met de afstand te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
rijden jullie op trekkers daar ofzo?
nope, moet via leeuwarden, halfuur onderweg naar leeuwarden, kwartier wachten, nog een uur naar ofzo naar zwolle.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
rijden jullie op trekkers daar ofzo?
op leeuwarden wel, op Richard niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef amvrosios het volgende:
Richard en leeuwarden,dat kan nooit goed zijn....
bom op bijde!
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig plekken die ik mooi vind voor vrouwen he
De beste zaak van Leeuwarden. Alles netjes schoon, diploma's e.d. Nadeel: Wachttijden van een jaar voor grote projecten. Kleine tattoo's zet hij niet meer want valt niks op te verdienenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef amvrosios het volgende:
bom op bijde!
foto;s.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
(Nog) vrij weinig eigenlijk, tieten en been.
En dat is -voor zover mij verteld is- de minst pijnlijke plekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ze allebei op mijn bovenarm en dat kietelde ook niet. Vooral het inkleuren deed best zeer.
Da's wel eerlijk danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben dan ook 2 uur onderweg.
Naar Zwolle in de auto, uurtje onderweg of zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nope, moet via leeuwarden, halfuur onderweg naar leeuwarden, kwartier wachten, nog een uur naar ofzo naar zwolle.
quote:
Ijlstquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
op leeuwarden wel, op Richard niet.
En dan heb je nog van die figuren die zeggen dat ;ie de beste is van Friesland, maar dat is Rinto.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
De beste zaak van Leeuwarden. Alles netjes schoon, diploma's e.d. Nadeel: Wachttijden van een jaar voor grote projecten. Kleine tattoo's zet hij niet meer want valt niks op te verdienenDus beetje arrogante kwal
Hebben al op fok gestaan, zoek maar. Plus, had je maar naar de meet moeten komenquote:
quote:
en dat op de dinsdag avond ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog steeds goed... beetje aangeschoten.
Dat weet ik niet. Tegenwoordig gaan alle vrienden van mij naar Marssum. Mn vriendin wil daar de volgende ook laten zettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan heb je nog van die figuren die zeggen dat ;ie de beste is van Friesland, maar dat is Rinto.
Op jou mag ook geen bom vallen.quote:
Bijde? Of beide?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef amvrosios het volgende:
bom op bijde!
overmacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hebben al op fok gestaan, zoek maar. Plus, had je maar naar de meet moeten komen
Op heel Leeuwarden niet. Mooi stadje vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op jou mag ook geen bom vallen.
Marssum? Wie zit daar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Tegenwoordig gaan alle vrienden van mij naar Marssum. Mn vriendin wil daar de volgende ook laten zetten
Alsnog. Serieus, ik weet geeneens of ik die foto's nog hebquote:
Vertel.quote:
Mits wat te eten erbij. Want hé, je moet natuurlijk wel een vette bek houden tijdens het kantelenquote:
Got that covered tooquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits wat te eten erbij. Want hé, je moet natuurlijk wel een vette bek houden tijdens het kantelen
Ook jij trustequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar bed.
prettige nacht iedereen![]()
trustenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar bed.
Zo hoor ik het graagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits wat te eten erbij. Want hé, je moet natuurlijk wel een vette bek houden tijdens het kantelen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar bed.
Die gast is zo geniaalquote:
Niet zoveel drinken, hou je het gewoon bijquote:
Wat was het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Godverdomme.. schrik me het lazarus.![]()
Kende ik alquote:
Stoep is pas twaalf blablabla. Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet zoveel drinken, hou je het gewoon bij
Een negerquote:
Over leeftijd heb ik het nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stoep is pas twaalf blablabla. Nee.
Ik heb niet gedronken, jullie lullen te veel.
Wat vreselijk!quote:
Hm ken ik niet. In Marssum zit iets bij huis niet heel groot. Wel goed en schoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Marssum? Wie zit daar?
En Rinto is 1 van de besten van Nederland, man, er komen lui uit Australie naar Nederland voor hem.
Je dingetjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga 'm van het weekend even aan mijn moeder laten zien...
Wat is het nou dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Sadistquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:36 schreef 8108139dpths het volgende:
Drink je wel eens alcohol stoepie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stoep is pas twaalf blablabla. Nee.
Ik heb niet gedronken, jullie lullen te veel.
Dat is dit niet, dus kijk nou maar gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat is het nou dan?![]()
Ik heb er ooit één gezien dat je heel lang in een huiskamer kijkt en dat je dan een schreeuwend hoofd ziet van iemand die geen ogen heeft
Die heeft z'n moeder vast vaker gezienquote:
Heul somsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drink je wel eens alcohol stoepie?
/serieus.
Nee, ik heb daar nu echt geen zin inquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dit niet, dus kijk nou maar gewoon
Je durft gewoon niet, hè... HÈ?!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar nu echt geen zin in
Jonguh kom dan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet, hè... HÈ?!!
Hij is best oud alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Godverdomme.. schrik me het lazarus.![]()
* ajf duwt Erwin richting Stoepquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet, hè... HÈ?!!
Tja...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.dsbbank.nl/
Waarom doet die site het nog steeds?
Ik hou je tegen!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jonguh kom dan!![]()
HOU ME TEGEN JONGENS!!! HOU ME TEGEN!!
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
als je nou niet spring als je nou niet springt als je nou niet springt ben je homofiel
* -Datdus- springt
Ik help jequote:
* Stoeprand is zeker over zijn heteroseksuele geaardheid en blijft met een zuigende slet aan z'n penis op z'n stoel zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
als je nou niet spring als je nou niet springt als je nou niet springt ben je homofiel
* -Datdus- springt
En wie niet springt, en wie niet springt die is geen jood. En wie niet springt die is geen jood.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
* -Datdus- springt
Rustig maar, ik help jequote:
Ik had je toch intelligenter ingeschat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie niet springt, en wie niet springt die is geen jood. En wie niet springt die is geen jood.
Hoeft niet, ik weet het antwoord zo alquote:
dat zei die mocro ook tegen me en toen gaf ik hem een heel kick tegen zn smoel aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
IK MAAK JULLIE ALLEMAAL AF!!! HELEMAAL KAPOT!!1!!
Sorry, het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van zijn tekst. Stadionkorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik had je toch intelligenter ingeschat.
Jij kijkt te veel New Kidsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ga bijna denken dat je m'n kloon bent nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
Nou ik heb je kaak al gebroken en weer heel geslagen voordat je je gevechtspositie kan aannemenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat zei die mocro ook tegen me en toen gaf ik hem een heel kick tegen zn smoel aan![]()
kaak gebroken![]()
![]()
nou kijk ik deed alsof ik me omdraaide enzo.. en toen baf!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou ik heb je kaak al gebroken en weer heel geslagen voordat je je gevechtspositie kan aannemen
... gebroken en weer heel geslagen?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou ik heb je kaak al gebroken en weer heel geslagen voordat je je gevechtspositie kan aannemen
Why don't you just...FUCK OFFquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nou kijk ik deed alsof ik me omdraaide enzo.. en toen baf!
dus ik ben veel eerderder
Ja, zo goed ben ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... gebroken en weer heel geslagen?!![]()
Ik ken ze. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry, het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van zijn tekst. Stadionkoren
Dus jij ligt ook alleen maar op de grond, terwijl Erwin je verrot traptquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft.
ZO EEN GROTE KNAL JONGE BAMquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nou kijk ik deed alsof ik me omdraaide enzo.. en toen baf!
dus ik ben veel eerderder
Goh, ben je toch niet de enige mongool hier!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je m'n kloon bent nu
In mijn geval, waar je mee omgaat wordt je mee besmet. 410 zitters in de vriendengroepquote:
Ja. Als Erwin z'n indianentooi terug wil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij ligt ook alleen maar op de grond, terwijl Erwin je verrot trapt
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik kan me nu niet meer vertonen op meets. Als jullie er toch achter kwamen wat voor persoon al deze onzin typt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Als Erwin z'n indianentooi terug wil.
Nou volg ik je niet meer...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In mijn geval, waar je mee omgaat wordt je mee besmet. 410 ziters in de vriendengroep
En dat wil hij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb laatst die tooi gecapt, zoek m nu op en ga 'm uploadenquote:
We stevenen toch niet af op een Ajax - Feyenoord discussie hèquote:
Voor jou meer hel.quote:
Whehe nee man, ik laat je in je waarde. En dat was zonder sarcasmequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We stevenen toch niet af op een Ajax - Feyenoord discussie hè
En South Park in mijn gevalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef 8108139dpths het volgende:
Het enige wat ik ooit kijk op Comedy Central is The Simpsons.
Op Youtube? Ik zocht 'm namelijk alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb laatst die tooi gecapt, zoek m nu op en ga 'm uploaden![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Whehe nee man, ik laat je in je waarde. En dat was zonder sarcasme
JOH HIJ KEN ZE EIGE KRACHT NIE1!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor jou meer hel.
BLIJF MET JE POTEN VAN DIE INDANENTOOI AF!!! KUT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |