Ik hou je tegen!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jonguh kom dan!![]()
HOU ME TEGEN JONGENS!!! HOU ME TEGEN!!
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
als je nou niet spring als je nou niet springt als je nou niet springt ben je homofiel
* -Datdus- springt
Ik help jequote:
* Stoeprand is zeker over zijn heteroseksuele geaardheid en blijft met een zuigende slet aan z'n penis op z'n stoel zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
als je nou niet spring als je nou niet springt als je nou niet springt ben je homofiel
* -Datdus- springt
En wie niet springt, en wie niet springt die is geen jood. En wie niet springt die is geen jood.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
* -Datdus- springt
Rustig maar, ik help jequote:
Ik had je toch intelligenter ingeschat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie niet springt, en wie niet springt die is geen jood. En wie niet springt die is geen jood.
Hoeft niet, ik weet het antwoord zo alquote:
dat zei die mocro ook tegen me en toen gaf ik hem een heel kick tegen zn smoel aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
IK MAAK JULLIE ALLEMAAL AF!!! HELEMAAL KAPOT!!1!!
Sorry, het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van zijn tekst. Stadionkorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik had je toch intelligenter ingeschat.
Jij kijkt te veel New Kidsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ga bijna denken dat je m'n kloon bent nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
Nou ik heb je kaak al gebroken en weer heel geslagen voordat je je gevechtspositie kan aannemenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat zei die mocro ook tegen me en toen gaf ik hem een heel kick tegen zn smoel aan![]()
kaak gebroken![]()
![]()
nou kijk ik deed alsof ik me omdraaide enzo.. en toen baf!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou ik heb je kaak al gebroken en weer heel geslagen voordat je je gevechtspositie kan aannemen
... gebroken en weer heel geslagen?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou ik heb je kaak al gebroken en weer heel geslagen voordat je je gevechtspositie kan aannemen
Why don't you just...FUCK OFFquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nou kijk ik deed alsof ik me omdraaide enzo.. en toen baf!
dus ik ben veel eerderder
Ja, zo goed ben ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... gebroken en weer heel geslagen?!![]()
Ik ken ze. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry, het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van zijn tekst. Stadionkoren
Dus jij ligt ook alleen maar op de grond, terwijl Erwin je verrot traptquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft.
ZO EEN GROTE KNAL JONGE BAMquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nou kijk ik deed alsof ik me omdraaide enzo.. en toen baf!
dus ik ben veel eerderder
Goh, ben je toch niet de enige mongool hier!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je m'n kloon bent nu
In mijn geval, waar je mee omgaat wordt je mee besmet. 410 zitters in de vriendengroepquote:
Ja. Als Erwin z'n indianentooi terug wil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij ligt ook alleen maar op de grond, terwijl Erwin je verrot trapt
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik kan me nu niet meer vertonen op meets. Als jullie er toch achter kwamen wat voor persoon al deze onzin typt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Als Erwin z'n indianentooi terug wil.
Nou volg ik je niet meer...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In mijn geval, waar je mee omgaat wordt je mee besmet. 410 ziters in de vriendengroep
En dat wil hij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb laatst die tooi gecapt, zoek m nu op en ga 'm uploadenquote:
We stevenen toch niet af op een Ajax - Feyenoord discussie hèquote:
Voor jou meer hel.quote:
Whehe nee man, ik laat je in je waarde. En dat was zonder sarcasmequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We stevenen toch niet af op een Ajax - Feyenoord discussie hè
En South Park in mijn gevalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef 8108139dpths het volgende:
Het enige wat ik ooit kijk op Comedy Central is The Simpsons.
Op Youtube? Ik zocht 'm namelijk alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb laatst die tooi gecapt, zoek m nu op en ga 'm uploaden![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Whehe nee man, ik laat je in je waarde. En dat was zonder sarcasme
JOH HIJ KEN ZE EIGE KRACHT NIE1!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor jou meer hel.
BLIJF MET JE POTEN VAN DIE INDANENTOOI AF!!! KUT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |