Alsnog, het kietelt niet bepaald.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja daar zit bij ons ook niet zoveel vet. Tenzij je manboobs hebt![]()
Hoi Bart
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik dacht bij jou meer iets aan een stippellijn![]()
Dat is ook dik 2 uur rijdenquote:
Er zijn maar weinig plekken die ik mooi vind voor vrouwen hequote:
Je zei Leeuwardenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was van richard, maar ik laat ;m in Sneek zetten he, niet in Leeuwarden.
ik ben dan ook 2 uur onderweg.quote:
Ervaring. Ja, ik heb tattoo's op m''n tietenquote:
ja, maar dat was voor ajf bedoeld.quote:
Sleutelbeen voelt ook zo grappigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan je nagaan, op je ribben of tussen je vingers.
rijden jullie op trekkers daar ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben dan ook 2 uur onderweg.
waar ben jij overal betekent eigenlijk? & foto;s?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ervaring. Ja, ik heb tattoo's op m''n tieten
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:tiet de; v(m) -en (inform) vrouwenborst
Nee maar ik heb ze allebei op mijn bovenarm en dat kietelde ook niet. Vooral het inkleuren deed best zeer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsnog, het kietelt niet bepaald.
Eric
jij hebt tietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
MAN zoveelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Stoeprand het volgende:
Nog iets leuks gebeurd terwijl ik weg was?
(Nog) vrij weinig eigenlijk, tieten en been.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waar ben jij overal betekent eigenlijk?
Ik rij een Audi A5 maar dat heeft verder niks met de afstand te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
rijden jullie op trekkers daar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |