Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ajf, zullen we een dagje afspreken dan?
Hahahaha mensen met tattoosquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]wat heb jij tegen tattoeages?
Turk op mijn oude school niet, die droeg altijd witte sportsokken en slippers naar school.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Grapje. Ik weet wel iets van mode af
[..]
Niks
[..]
Niks dus![]()
Jij bent bang voor naalden?quote:
en zn sokken over zn trainings broek ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Turk op mijn oude school niet, die droeg altijd witte sportsokken en slippers naar school.
En ik dan?quote:
Jij mag meedoenquote:
Hij droeg altijd korte broeken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
en zn sokken over zn trainings broek ?![]()
quote:
Bang zijn voor naalden.quote:
Een korte trainingsbroek?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij droeg altijd korte broeken.Of 3kwart.
Ik weet dat we dat aan je kunnen overlatenquote:
Misschien wel.quote:
En zo zeer doet 't nietquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Turk op mijn oude school niet, die droeg altijd witte sportsokken en slippers naar school.
Waar dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet dat we dat aan je kunnen overlaten
Oh ik dacht al...quote:
Ik weet het niet, ik word pas in december beklad.quote:
Ik zag je editquote:
quote:
En ik heb een tribal ook nog.quote:
Want dan wordt je 18quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word pas in december beklad.
Leeuwardenquote:
Ik weet 't wel. Wat ga je laten zetten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word pas in december beklad.
Wat is dit nou weer voor kutuser. Grapjequote:
Ik ben al 18, maar dan heb ik een afspraak.quote:
foei.quote:
Erwinquote:
Ik vind het niet erg om een stukkie te rijden maar mag het iets dichterbij Rotterdam?quote:
hartje binnenkant pols.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet 't wel. Wat ga je laten zetten?
Nou, ligt er aan waar het het laat zettenquote:
quote:
arthur.quote:
zwolle?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een stukkie te rijden maar mag het iets dichterbij Rotterdam?
Ja daar zit bij ons ook niet zoveel vet. Tenzij je manboobs hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, ligt er aan waar het het laat zetten
Op je schouder niet nee, maar je tieten zijn een heel stuk gevoeliger kan ik je verklappen
Ezquote:
Hoe weet jij dat?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op je schouder niet nee, maar je tieten zijn een heel stuk gevoeliger kan ik je verklappen
kan je nagaan, op je ribben of tussen je vingers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar is dat nou weerquote:
-------------quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik dacht bij jou meer iets aan een stippellijn![]()
Wel een echte vrouwenplekquote:
Ik ben geen emo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik dacht bij jou meer iets aan een stippellijn![]()
Was van richard, maar ik laat ;m in Sneek zetten he, niet in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer? Bij Richard in of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |