wie?quote:
Om het goed te maken kan er een plaatje van Palm of HJ inquote:
russische hoeren waren ook goed geweestquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
zoals gewoonlijk gaan jullie weer erg snel
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
hoi eze
hoi kaatjhuh
hoi ruler
hoi andere mensen
waarom moet je deze topic nou weer verpesten met z'n plaatjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om het goed te maken kan er een plaatje van Palm of HJ in
*zucht*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
russische hoeren waren ook goed geweest
of van Mariequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om het goed te maken kan er een plaatje van Palm of HJ in
daar gaan Ez en ik heen komende winterquote:
ha ha ik zat het me al wel af te vragen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef UncleErnie het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaak, how are you? Alles weer beter met de gezondheid enzo? Ow, en mocht je in verwarring raken, ik is Timmmmmm. Je weet wel, die mallerd die je op hyves hebt, via Lynda
Draakje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
zoals gewoonlijk gaan jullie weer erg snel
niet naar de dok luisteren, klagen mag altijd!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik zat het me al wel af te vragen!
ach ja ik mag niet klagen volgens de reva arts,
hoest met jou?
welk gedeelte van de winter.. je hebt weinig tijd en geld over komend jaar in de winterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar gaan Ez en ik heen komende winter
Dubbel Dquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
hoi eze
hoi kaatjhuh
hoi ruler
hoi andere mensen
ownee ze wil me nog wel op controle zien, maar pas in januari weer! verder voor altijd fysio, maar hey dat was ik gewend, wel heeft ze een mooie breif geschrevenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
niet naar de dok luisteren, klagen mag altijd!
Mijn reva arts gaat zelfs zover dat ik niet alleen niet mag klagen, maar ook na mijn komende afspraak niet meer terug hoef te komen
Ik ben wel van de week gedumpt. En nu moet ik de aardrijkskundelessen naast mijn ex zitten, omdat de klassen te vol zijn voor een andere plaats
Het leven van een scholier is zwaar
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
Ben ik net een beetje te streng geweest voor onze kiwi?
Ja hè?
moah, FOK!kers moeten kunnen relativeren en dingen van zich af kunnen zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
Ja hè?
Dan mag je inderdaad niet klagen, als je pas over drie maanden of wat terug hoeft te komenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ownee ze wil me nog wel op controle zien, maar pas in januari weer! verder voor altijd fysio, maar hey dat was ik gewend, wel heeft ze een mooie breif geschreven
hmmm gedumpt en scholier zijn beide minder
Doe maar!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
marijke
![]()
tja het gaat wel hoor, zal je binnenkort weer eens een update pm geven hihi
Nee, orde en gezag is wat het tuig van 15 niet echt leert tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
Ja hè?
Bert, Bert, er zit een banaan in mijn oor!quote:
Sorry, ik haal m;n tong wel weer uit je oorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bert, Bert, er zit een banaan in mijn oor!
Nee, Ernie, dat is DW...
Draakjequote:
Hitler prethoofdquote:
ik heb die smiley onder mn hak getatoeëerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hitler prethoofd
en hoiHeb je nog mijn muziekjes geluisterd?
Dus een totaal andere smiley?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik heb die smiley onder mn hak getatoeëerd
alleen zonder hittler snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |