quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ervaring. Ja, ik heb tattoo's op m''n tieten
quote:tiet de; v(m) -en (inform) vrouwenborst
Nee maar ik heb ze allebei op mijn bovenarm en dat kietelde ook niet. Vooral het inkleuren deed best zeer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsnog, het kietelt niet bepaald.
Eric
jij hebt tietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ervaring. Ja, ik heb tattoo's op m''n tieten
MAN zoveelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Stoeprand het volgende:
Nog iets leuks gebeurd terwijl ik weg was?
(Nog) vrij weinig eigenlijk, tieten en been.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waar ben jij overal betekent eigenlijk?
Ik rij een Audi A5 maar dat heeft verder niks met de afstand te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
rijden jullie op trekkers daar ofzo?
nope, moet via leeuwarden, halfuur onderweg naar leeuwarden, kwartier wachten, nog een uur naar ofzo naar zwolle.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
rijden jullie op trekkers daar ofzo?
op leeuwarden wel, op Richard niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef amvrosios het volgende:
Richard en leeuwarden,dat kan nooit goed zijn....
bom op bijde!
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig plekken die ik mooi vind voor vrouwen he
De beste zaak van Leeuwarden. Alles netjes schoon, diploma's e.d. Nadeel: Wachttijden van een jaar voor grote projecten. Kleine tattoo's zet hij niet meer want valt niks op te verdienenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef amvrosios het volgende:
bom op bijde!
foto;s.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
(Nog) vrij weinig eigenlijk, tieten en been.
En dat is -voor zover mij verteld is- de minst pijnlijke plekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ze allebei op mijn bovenarm en dat kietelde ook niet. Vooral het inkleuren deed best zeer.
Da's wel eerlijk danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben dan ook 2 uur onderweg.
Naar Zwolle in de auto, uurtje onderweg of zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nope, moet via leeuwarden, halfuur onderweg naar leeuwarden, kwartier wachten, nog een uur naar ofzo naar zwolle.
quote:
Ijlstquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
op leeuwarden wel, op Richard niet.
En dan heb je nog van die figuren die zeggen dat ;ie de beste is van Friesland, maar dat is Rinto.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
De beste zaak van Leeuwarden. Alles netjes schoon, diploma's e.d. Nadeel: Wachttijden van een jaar voor grote projecten. Kleine tattoo's zet hij niet meer want valt niks op te verdienenDus beetje arrogante kwal
Hebben al op fok gestaan, zoek maar. Plus, had je maar naar de meet moeten komenquote:
quote:
en dat op de dinsdag avond ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog steeds goed... beetje aangeschoten.
Dat weet ik niet. Tegenwoordig gaan alle vrienden van mij naar Marssum. Mn vriendin wil daar de volgende ook laten zettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan heb je nog van die figuren die zeggen dat ;ie de beste is van Friesland, maar dat is Rinto.
Op jou mag ook geen bom vallen.quote:
Bijde? Of beide?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef amvrosios het volgende:
bom op bijde!
overmacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hebben al op fok gestaan, zoek maar. Plus, had je maar naar de meet moeten komen
Op heel Leeuwarden niet. Mooi stadje vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op jou mag ook geen bom vallen.
Marssum? Wie zit daar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Tegenwoordig gaan alle vrienden van mij naar Marssum. Mn vriendin wil daar de volgende ook laten zetten
Alsnog. Serieus, ik weet geeneens of ik die foto's nog hebquote:
Vertel.quote:
Mits wat te eten erbij. Want hé, je moet natuurlijk wel een vette bek houden tijdens het kantelenquote:
Got that covered tooquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits wat te eten erbij. Want hé, je moet natuurlijk wel een vette bek houden tijdens het kantelen
Ook jij trustequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar bed.
prettige nacht iedereen![]()
trustenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar bed.
Zo hoor ik het graagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits wat te eten erbij. Want hé, je moet natuurlijk wel een vette bek houden tijdens het kantelen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar bed.
Die gast is zo geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |