(gore ninja edittert)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:32 schreef TNA het volgende:
Als je met haar verder wilt zit er weinig anders op lijkt me. Je kunt het ook 20 jaar volhouden en er een boek over schrijven: gegarandeerde bestseller.
Dacht ik dat het een hete nacht met twee geile meiden zou worden en trio seks all-over, maar zo mooi mocht het niet zo zijn dusquote:Ze drukt me een kaartje voor de garderobe in handen en zegt dat ze me daar zo ziet. Het kaartje levert twee jassen op en korte tijd later verschijnt ze samen met een vriendin. Ze stelt me voor, we lopen al babbelend (nog steeds in het Engels) naar buiten, springen op hun fietsen en we vertrekken.
Ja, zoiets zei ik ook al, maar hier luistert niemand naar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef kahaarin het volgende:
Lol, hmm, eens zien, ze denkt dat je een Engelsman bent die bijna op het vliegtuig naar huis moest.
Vermoedelijk wilde ze een one-night-stand with no strings attached.
Als je zelfs haar telefoonnummer niet hebt gekregen ben ik bang dat het niet meer was dan dat.
Ik zit gezellig in de huiskamer met wederhelft een beetje te Fok!ken en met een half oog House te kijken, goede reis, mischien heeft TS nog een leuk adresje om te overnachten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei ik ook al, maar hier luistert niemand naar.
Ik moet trouwens morgen weer terug naar mijn land van herkomst, wat doe jij nog vanavond?
"KEN IK JOU?"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ga je trouwens vaker uit daar? Lijkt me leuk als je haar nog 's tegen komt.
Dan wel gewoon stijlloos Nederlands praten en ontkennen dat je haar ooit hebt gezien.
Whehe. Da's er één om te onthouden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
Dan wel gewoon stijlloos Nederlands praten en ontkennen dat je haar ooit hebt gezien.
Godverdomme. TS leg 's uit wat ik fout doe?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zit gezellig in de huiskamer met wederhelft een beetje te Fok!ken en met een half oog House te kijken, goede reis, mischien heeft TS nog een leuk adresje om te overnachten.
OH MIJN GOD JIJ ONGELOFELIJKE SOKPOP!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef Zion667 het volgende:
Wat dat telefoonnummer betreft, toen ze me naar het station bracht heeft ze gevraagd of ik nog contact wilde houden, maar ik heb gezegd dat me dat niet nuttig leek aangezien ik niet wist wanneer ik weer in Nederland zou zijn.
Lol, dit kun jij dan weer beter aan TS uitleggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
OH MIJN GOD JIJ ONGELOFELIJKE SOKPOP!
FLAPDROL!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef Zion667 het volgende:
Wat dat telefoonnummer betreft, toen ze me naar het station bracht heeft ze gevraagd of ik nog contact wilde houden, maar ik heb gezegd dat me dat niet nuttig leek aangezien ik niet wist wanneer ik weer in Nederland zou zijn.
Nou nou. Beheers je.quote:
Oh shit, Amsterdam is superklein. Na jaren afwezigheid kom ik nog steeds wel eens bekenden tegen daar. TS is de sjaak.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Zion667 het volgende:
Hmm ik vond die wandeling niet relevant omdat ik op dat moment niet de intentie had haar nog een keer te zien. Maar Amsterdam is ook weer niet zo groot. En we wonen er allebei. En om nou de rest van mijn leven de Melkweg te mijden....
Gast, serieus. Voer mijn voorstel uit en win het internet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Zion667 het volgende:
Hmm ik vond die wandeling niet relevant omdat ik op dat moment niet de intentie had haar nog een keer te zien. Maar Amsterdam is ook weer niet zo groot. En we wonen er allebei. En om nou de rest van mijn leven de Melkweg te mijden....
En foto's van d'r reactie postenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
Filmpjes wil ik zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En foto's van d'r reactie posten
Wie zegt dat ze je dan nog herkentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Zion667 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
(waarom in sex eigenlijk?)
Gooi het op...ik had teveel gedronkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Zion667 het volgende:
tevens: "kijk mij feilloos Engels-met-Schots-accent spreken dan"-topic.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef _Led_ het volgende:
niet-zo-verkapt "ik wil mijn verhaal kwijt want ik heb met een meisje in bed gelegen"-topic
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
tevens: "kijk mij feilloos Engels-met-Schots-accent spreken dan"-topic.
Dat denk ik ook. Dat je haar telefoonnummer al niet hebt weten te bemachtigen zegt genoeg over haar trek in herhaling.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:32 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat je het hier het beste bij kan laten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
Hoewel het niet netjes is misschien, is dit wel een onwaarschijnlijk mooi verhaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef Zion667 het volgende:
Halverwege de rit nemen we afscheid van haar vriendin en eindigen uiteindelijk bij haar thuis. We brengen de nacht en het gros van de volgende dag in bed door, vrijend en pratend. Dan, geheel in lijn met mijn leugen, moet ik mijn vlucht halen, en vertrek ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |