Dat word dus keepen en scoren trainen nu 1 redelijk en 1 goed scoren in mn team en 2 goed keepersquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar (10d)en heet Sako Bokhorst.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:39 schreef GotC het volgende:
En het IRC kanaal verklaar ik hierbij voor geopend!
Halverwege een punt voorsprong. Hoe zit het met je verdeling van lastige uit/thuiswedstrijden?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-0 gewonnen en nog steeds de eerste plaats.
De lastigste tegenstanders heb ik uit van verloren. Die heb ik beide nog thuis. Alleen moet ik volgende week in de derby even kijken of ik dan ook PIC speel of niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Halverwege een punt voorsprong. Hoe zit het met je verdeling van lastige uit/thuiswedstrijden?
Pfffquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
Als iemand nog een voorbeeld wil hebben dat de ME soms flink naait :
Hesserzand 4 - 1 Catwyck (248180461)
182 tegen 234 hatstats.
Dat is dus positief. Op naar het kampioenschap dus!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De lastigste tegenstanders heb ik uit van verloren. Die heb ik beide nog thuis. Alleen moet ik volgende week in de derby even kijken of ik dan ook PIC speel of niet.
Ja spoort echt niet. Hij is meteen geen koploper meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pfff
Dat die catwyck maar éénmaal scoort is tot daar aan toe maar dat hij er 4 tegen krijgt.....
Yup. Zou mooi zijn om meteen na mijn 1e seizoen V naar IV door te kunnen stromen. Maar ik vind klassebehoud belangrijker om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus positief. Op naar het kampioenschap dus!
Ik sta nu 3-0 achter, de nummer 3 en 4 beide met 2-1. Als alles zo blijft sta ik ook een punt voor (als nummer 2) halverwege en is promotie nog zeker mogelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar weer de schuld DF....
1-0 gewonnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef MrMoon het volgende:
0 - 9 verloren..
doelsaldo op dit moment: 0 - 61
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb ik weer wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar weer de schuld DF....![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef FrituurVetPet het volgende:Dat ik niet win vanavond kan ik op zich mee leven. De uitslag (ratings / scoreverloop) van vanavond echter niet. Afijn, volgend seizoen nieuwe kansen in VISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar weer de schuld DF....
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Wordt heel spannend, maar ik maak zeker kans.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Zou mooi zijn om meteen na mijn 1e seizoen V naar IV door te kunnen stromen. Maar ik vind klassebehoud belangrijker om eerlijk te zijn.
En hoe ziet het er bij jou dan uit voor de promotie?
Hey, precies zoals ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef MrMoon het volgende:0 - 9 verloren..
doelsaldo op dit moment: 0 - 61
Wel een beetje zonde inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:42 schreef Puala het volgende:
115 tegen 112 hatstats, maar wel 3-1 verloren ondanks mijn 2 hele hatstats meer.
Ach, volgende keer beter. Ben net gepromoveerd en sta nu 4e. Doe het dus nog niet zo slecht volgens mijquote:
Zeker niet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, volgende keer beter. Ben net gepromoveerd en sta nu 4e. Doe het dus nog niet zo slecht volgens mij
Maar ik wil het zo wel handhaven. Dit seizoen gewoon in deze divisie blijven & dan volgend seizoen promoverenquote:
Een beetje dezelfde instelling als GotCquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik wil het zo wel handhaven. Dit seizoen gewoon in deze divisie blijven & dan volgend seizoen promoveren
Lekker een seizoen volledig richten op trainen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik wil het zo wel handhaven. Dit seizoen gewoon in deze divisie blijven & dan volgend seizoen promoveren
zoiets?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Overigens.
Ik heb 4 spelers te koop staan, en jullie kunnen me reuze helpen door 25k op deze spelers te bieden. Ze zouden allemaal rond de 100k moeten opbrengen.
Dan kan ik nog 2 nieuwe skilltrades kopen namelijk.
Volgens mij wel ja. We zitten inmiddels ook in dezelfde divisie enzquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde instelling als GotC
Hoe staat je bankrekening ervoor?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. We zitten inmiddels ook in dezelfde divisie enzMoet nu flink gaan investeren in betere spelers, maar het geld komt zo langzaam op die bankrekening
Kapitaal: 284 580 ¤ (261 494 ¤)quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe staat je bankrekening ervoor?
hmmz...dat is waarschijnlijk inderdaad net te weinig voor versterkingen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Kapitaal: 284 580 ¤ (261 494 ¤)
Sponsors: dolgelukkig
Zondag speel ik thuis. Dan heb ik weer een ton er bij. Ik hoop dat ik dan wel wat aardigs kan kopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
hmmz...dat is waarschijnlijk inderdaad net te weinig voor versterkingen...
Zo te zien train je spitsen....wat zijn de stats van je mids?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zondag speel ik thuis. Dan heb ik weer een ton er bij. Ik hoop dat ik dan wel wat aardigs kan kopen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo te zien train je spitsen....wat zijn de stats van je mids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn ze allemaal, net zo handig![]()
Ziet er niet eens zo heel slecht uit, normaal gesproken is uitstekend in jouw divisie hoog genoeg voor de mids. Het probleem is alleen dat je waarschijnlijk tegen ploegen speelt die meer middenvelders opstellen dan jij...maar da's logisch, want je traint spitsenquote:
De koploper in de divisie stelt er 5 op. En mijn tegenstander van gisteren had al zijn middenvelders(4) naar voren laten spelen en had ook nog 2 spitsen opgesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ziet er niet eens zo heel slecht uit, normaal gesproken is uitstekend in jouw divisie hoog genoeg voor de mids. Het probleem is alleen dat je waarschijnlijk tegen ploegen speelt die meer middenvelders opstellen dan jij...maar da's logisch, want je traint spitsen
Yep...en je verliest de slag vooral op het middenveld. Als je daar op de een of andere manier weet te versterken, geef ik je een hele goede kans om bovenin mee te draaien. Je aanval is er sterk genoeg voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
De koploper in de divisie stelt er 5 op. En mijn tegenstander van gisteren had al zijn middenvelders(4) naar voren laten spelen en had ook nog 2 spitsen opgesteld.
Ik dacht er over om 2 spelers die nog sterker zijn er bij te kopen voor het middenveld en ook nog 1 betere verdediger. Dan kan ik de spelers die dan vervangen worden gewoon in mijn B team laten spelen of zelfs gewoon verkopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep...en je verliest de slag vooral op het middenveld. Als je daar op de een of andere manier weet te versterken, geef ik je een hele goede kans om bovenin mee te draaien. Je aanval is er sterk genoeg voor
Op het forum van HT wordt meestal tDFW gebruikt overigens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan begrijpbaardere taal![]()
Ik vind het allemaal prima. Ik zit enkel hier en ik val soms via msn wat mensjes lastig voor advies. Veel meer niet eigenlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op het forum van HT wordt meestal tDFW gebruikt overigens.
Maar met ons ga je het ook gewoon redden hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima. Ik zit enkel hier en ik val soms via msn wat mensjes lastig voor advies. Veel meer niet eigenlijk
Wat een vertrouwen in jezelfquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar met ons ga je het ook gewoon redden hoor
Nee gek, ben juist bezig de kilo's eraf te halenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Mag het een onsje meer zijn?
Jij bent toch niks te dik?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee gek, ben juist bezig de kilo's eraf te halen
Goedemorgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent toch niks te dik?
Goeiemorgen trouwens
Oh ok... dan heb ik je de laatste keer al in goede staat gezienquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GoedemorgenLeuke dag gehad gisteren?
Mwa, van de zomer was ik 5 kilo dikker dan nu iig
Ik ben nog niet in goede staat heurquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok... dan heb ik je de laatste keer al in goede staat gezien
Ja was leuk gisteren... en dan na de vriend en het tennissen ook nog zien dat je gewonnen hebt bij Hattrick
pinda's zijn altijd wat vettigquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in goede staat heur
quote:
Werk zequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik ff een tijdje kappen met Fok...voor vandaag. Work to do
Wat zei je: "Dan breng ik mijn verlofdag op de eindfactuur in mindering, meneer!" Zulke dingen gebeuren zo vaak, echt ongelooflijk dat bedrijven daar telkens mee wegkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werk ze
Ik zit te wachten op meubels die geleverd moeten worden... bellen ze net op: "Euh mijnheer, die meubels zijn nog niet binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hier iemand mij mee helpen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef airedale1002 het volgende:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:02 schreef airedale1002 het volgende:
Even off topic, Is hier iemand bekend met de jeugdcompetitie voor Fok?
Ik ben nl net klaar in mijn huidige competitie en zou toch graag in een fok competitie gaan spelen.
Dat lijkt mij wel leuk. In de huidige had ik niet veel tegenstand.
Ik zit nog te broeden op een plan... maar zoiets wil ik wel gaan doen ja... zeker omdat ik vanmorgen eerst zelf nog gebeld heb en ze doodleuk aangaven dat ze tussen 2 en 4 kwamen leveren... achterlijk kutbedrijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat zei je: "Dan breng ik mijn verlofdag op de eindfactuur in mindering, meneer!" Zulke dingen gebeuren zo vaak, echt ongelooflijk dat bedrijven daar telkens mee wegkomen.!
Brief sturen dat je dat gaat doen, wel eerst effe de voorwaarden nog goed doornemen. Zal wel iets instaan dat ze die verantwoordelijkheid niet nemen, maar in het geval dat er 's ochtends vrolijk wordt gemeld dat ze 's middags langskomen is het wel triest gesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog te broeden op een plan... maar zoiets wil ik wel gaan doen ja... zeker omdat ik vanmorgen eerst zelf nog gebeld heb en ze doodleuk aangaven dat ze tussen 2 en 4 kwamen leveren... achterlijk kutbedrijf
Dan moet je een PM naar Xummon sturen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Kan hier iemand mij mee helpen?
Dank ik ga op zoek.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je een PM naar Xummon sturen.
Maar momenteel zullen er geen FOK! competities starten in ieder geval. Ik zou dus zo snel mogelijk een competitie zoeken.
Precies....quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef airedale1002 het volgende:
Dat hadden ze voor het weekeinde ook al kunnen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |