Wat een vertrouwen in jezelfquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar met ons ga je het ook gewoon redden hoor
Nee gek, ben juist bezig de kilo's eraf te halenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Mag het een onsje meer zijn?
Jij bent toch niks te dik?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee gek, ben juist bezig de kilo's eraf te halen
Goedemorgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent toch niks te dik?
Goeiemorgen trouwens
Oh ok... dan heb ik je de laatste keer al in goede staat gezienquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GoedemorgenLeuke dag gehad gisteren?
Mwa, van de zomer was ik 5 kilo dikker dan nu iig
Ik ben nog niet in goede staat heurquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok... dan heb ik je de laatste keer al in goede staat gezien
Ja was leuk gisteren... en dan na de vriend en het tennissen ook nog zien dat je gewonnen hebt bij Hattrick
pinda's zijn altijd wat vettigquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in goede staat heur
quote:
Werk zequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik ff een tijdje kappen met Fok...voor vandaag. Work to do
Wat zei je: "Dan breng ik mijn verlofdag op de eindfactuur in mindering, meneer!" Zulke dingen gebeuren zo vaak, echt ongelooflijk dat bedrijven daar telkens mee wegkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werk ze
Ik zit te wachten op meubels die geleverd moeten worden... bellen ze net op: "Euh mijnheer, die meubels zijn nog niet binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hier iemand mij mee helpen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef airedale1002 het volgende:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:02 schreef airedale1002 het volgende:
Even off topic, Is hier iemand bekend met de jeugdcompetitie voor Fok?
Ik ben nl net klaar in mijn huidige competitie en zou toch graag in een fok competitie gaan spelen.
Dat lijkt mij wel leuk. In de huidige had ik niet veel tegenstand.
Ik zit nog te broeden op een plan... maar zoiets wil ik wel gaan doen ja... zeker omdat ik vanmorgen eerst zelf nog gebeld heb en ze doodleuk aangaven dat ze tussen 2 en 4 kwamen leveren... achterlijk kutbedrijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat zei je: "Dan breng ik mijn verlofdag op de eindfactuur in mindering, meneer!" Zulke dingen gebeuren zo vaak, echt ongelooflijk dat bedrijven daar telkens mee wegkomen.!
Brief sturen dat je dat gaat doen, wel eerst effe de voorwaarden nog goed doornemen. Zal wel iets instaan dat ze die verantwoordelijkheid niet nemen, maar in het geval dat er 's ochtends vrolijk wordt gemeld dat ze 's middags langskomen is het wel triest gesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog te broeden op een plan... maar zoiets wil ik wel gaan doen ja... zeker omdat ik vanmorgen eerst zelf nog gebeld heb en ze doodleuk aangaven dat ze tussen 2 en 4 kwamen leveren... achterlijk kutbedrijf
Dan moet je een PM naar Xummon sturen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Kan hier iemand mij mee helpen?
Dank ik ga op zoek.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je een PM naar Xummon sturen.
Maar momenteel zullen er geen FOK! competities starten in ieder geval. Ik zou dus zo snel mogelijk een competitie zoeken.
Precies....quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef airedale1002 het volgende:
Dat hadden ze voor het weekeinde ook al kunnen weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |