Lekker een seizoen volledig richten op trainen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik wil het zo wel handhaven. Dit seizoen gewoon in deze divisie blijven & dan volgend seizoen promoveren
zoiets?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Overigens.
Ik heb 4 spelers te koop staan, en jullie kunnen me reuze helpen door 25k op deze spelers te bieden. Ze zouden allemaal rond de 100k moeten opbrengen.
Dan kan ik nog 2 nieuwe skilltrades kopen namelijk.
Volgens mij wel ja. We zitten inmiddels ook in dezelfde divisie enzquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde instelling als GotC
Hoe staat je bankrekening ervoor?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. We zitten inmiddels ook in dezelfde divisie enzMoet nu flink gaan investeren in betere spelers, maar het geld komt zo langzaam op die bankrekening
Kapitaal: 284 580 ¤ (261 494 ¤)quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe staat je bankrekening ervoor?
hmmz...dat is waarschijnlijk inderdaad net te weinig voor versterkingen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Kapitaal: 284 580 ¤ (261 494 ¤)
Sponsors: dolgelukkig
Zondag speel ik thuis. Dan heb ik weer een ton er bij. Ik hoop dat ik dan wel wat aardigs kan kopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
hmmz...dat is waarschijnlijk inderdaad net te weinig voor versterkingen...
Zo te zien train je spitsen....wat zijn de stats van je mids?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zondag speel ik thuis. Dan heb ik weer een ton er bij. Ik hoop dat ik dan wel wat aardigs kan kopen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo te zien train je spitsen....wat zijn de stats van je mids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn ze allemaal, net zo handig![]()
Ziet er niet eens zo heel slecht uit, normaal gesproken is uitstekend in jouw divisie hoog genoeg voor de mids. Het probleem is alleen dat je waarschijnlijk tegen ploegen speelt die meer middenvelders opstellen dan jij...maar da's logisch, want je traint spitsenquote:
De koploper in de divisie stelt er 5 op. En mijn tegenstander van gisteren had al zijn middenvelders(4) naar voren laten spelen en had ook nog 2 spitsen opgesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ziet er niet eens zo heel slecht uit, normaal gesproken is uitstekend in jouw divisie hoog genoeg voor de mids. Het probleem is alleen dat je waarschijnlijk tegen ploegen speelt die meer middenvelders opstellen dan jij...maar da's logisch, want je traint spitsen
Yep...en je verliest de slag vooral op het middenveld. Als je daar op de een of andere manier weet te versterken, geef ik je een hele goede kans om bovenin mee te draaien. Je aanval is er sterk genoeg voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
De koploper in de divisie stelt er 5 op. En mijn tegenstander van gisteren had al zijn middenvelders(4) naar voren laten spelen en had ook nog 2 spitsen opgesteld.
Ik dacht er over om 2 spelers die nog sterker zijn er bij te kopen voor het middenveld en ook nog 1 betere verdediger. Dan kan ik de spelers die dan vervangen worden gewoon in mijn B team laten spelen of zelfs gewoon verkopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep...en je verliest de slag vooral op het middenveld. Als je daar op de een of andere manier weet te versterken, geef ik je een hele goede kans om bovenin mee te draaien. Je aanval is er sterk genoeg voor
Op het forum van HT wordt meestal tDFW gebruikt overigens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan begrijpbaardere taal![]()
Ik vind het allemaal prima. Ik zit enkel hier en ik val soms via msn wat mensjes lastig voor advies. Veel meer niet eigenlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op het forum van HT wordt meestal tDFW gebruikt overigens.
Maar met ons ga je het ook gewoon redden hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima. Ik zit enkel hier en ik val soms via msn wat mensjes lastig voor advies. Veel meer niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |