SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar weer de schuld DF....
1-0 gewonnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef MrMoon het volgende:
0 - 9 verloren..
doelsaldo op dit moment: 0 - 61
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb ik weer wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar weer de schuld DF....![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef FrituurVetPet het volgende:Dat ik niet win vanavond kan ik op zich mee leven. De uitslag (ratings / scoreverloop) van vanavond echter niet. Afijn, volgend seizoen nieuwe kansen in VISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar weer de schuld DF....
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Wordt heel spannend, maar ik maak zeker kans.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Zou mooi zijn om meteen na mijn 1e seizoen V naar IV door te kunnen stromen. Maar ik vind klassebehoud belangrijker om eerlijk te zijn.
En hoe ziet het er bij jou dan uit voor de promotie?
Hey, precies zoals ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef MrMoon het volgende:0 - 9 verloren..
doelsaldo op dit moment: 0 - 61
Wel een beetje zonde inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:42 schreef Puala het volgende:
115 tegen 112 hatstats, maar wel 3-1 verloren ondanks mijn 2 hele hatstats meer.
Ach, volgende keer beter. Ben net gepromoveerd en sta nu 4e. Doe het dus nog niet zo slecht volgens mijquote:
Zeker niet!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, volgende keer beter. Ben net gepromoveerd en sta nu 4e. Doe het dus nog niet zo slecht volgens mij
Maar ik wil het zo wel handhaven. Dit seizoen gewoon in deze divisie blijven & dan volgend seizoen promoverenquote:
Een beetje dezelfde instelling als GotCquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik wil het zo wel handhaven. Dit seizoen gewoon in deze divisie blijven & dan volgend seizoen promoveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |