Genoeg leukere festivals in Europa.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan overstroomt het lowlands terrein
ja idd. het zand van mijn zandzakken begint eindelijk weer wat op te drogen, komt er weer een allesvernietigende vloedkering.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:
Alweer? We zijn nog aan het herstellen van de vorige vloedgolfstormapocalyps van Corbyn, .
30m en 20 hoogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit op 28,2 en woon ook nog eens 2 hoog
Ach jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:
Alweer? We zijn nog aan het herstellen van de vorige vloedgolfstormapocalyps van Corbyn, .
Ach, het zal dan wel een mooie zandbank blijven, het is niet zo dat we dan opeens aan de volle zee grenzen toch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach ja
Whats next, Engeland verdwijnt van deze aardkloot en wij krijgen dan de volle bak qua stormen en golven. Als Engeland weg is kun je NL ook afschrijven
Geeft niet, die muziek hoor je ook op Sky Radio.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan overstroomt het lowlands terrein
Ach een leuke aardbeving / Zeebeving kan wonderen verrichtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, het zal dan wel een mooie zandbank blijven, het is niet zo dat we dan opeens aan de volle zee grenzen toch.
Wrom? Ken nie zwemme!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach een leuke aardbeving / Zeebeving kan wonderen verrichten
Gewoon timelaps maken en zo zie je Engeland de zee in gaan
Maar goed laten we nu maar eens hopen dat die gelijk krijgt
http://www.google.com/search?q=zwemles+volwassenen&rls=com.microsoft:* Succes!quote:
Hmm, ik denk dat er hier een paar zijn die het er niet mee eens zijn, magoed, we zullen zien, ik haal voorlopig nog geen zandzakken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach een leuke aardbeving / Zeebeving kan wonderen verrichten
Gewoon timelaps maken en zo zie je Engeland de zee in gaan
Maar goed laten we nu maar eens hopen dat die gelijk krijgt
Gelukkig hoeven we niet zover vanuit Groningen naar een hunebed in Drenthe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=zwemles+volwassenen&rls=com.microsoft:* Succes!
[..]
Hmm, ik denk dat er hier een paar zijn die het er niet mee eens zijn, magoed, we zullen zien, ik haal voorlopig nog geen zandzakken.
Da's waar, bovendien, zodra Groot Brittanië is verdwenen dan stap ik meteen in de auto richting hoger gelegen gebied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet zover vanuit Groningen naar een hunebed in Drenthe.
idd giaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen die niet nadenken voor ze iets zeggen. .
Es kijken of er weer een mediahype over komtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:33 schreef Montov het volgende:
Verplicht leesvoer over Corbyn:
Koude winter verwacht: Elfstedentocht!
[..]
[..]
En ja hoor, Corbyn voorspelt een storm op 17-19 november, de dagen na nieuwe maan
Maar goed, storm in november is redelijk voorspelbaar, en wanneer dat samenvalt met springtij (zoals hij elke keer voorspelt), dan moet je oppassen voor hoog water.
[..]
De voorspelling was:
[..]
9 novemer 2007: http://www.depers.nl/binn(...)emen-door-storm.html
Tot 100km/h langs de kust
Hij zat er maar 50% naast. De andere twee genoemde stormperiodes was er nauwelijk wind.
Mooie Corbyntopics waren dat toen.
We hebben ook rivieren hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:25 schreef miss_bleu het volgende:
gelukkig blijven de dijken zo te zien wel staan. Dat is nog goed. Komt het water uit de grond omhoog ofzo?
-3.7 ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Terpentin07 het volgende:
-3,7m kut.Op mijn oude adres in Amsterdam was het +0,2m.Was ik maar niet verhuisd.
En jij denkt dat wij ongewapend komen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef Matteüs het volgende:
Ik zit op de rand van het "goede" gebied. Iedereen die vanuit het westen hier op ONS land probeert te zwemmen, schiet ik af.
Jarenlang commentaar op die "stugge boeren" en "mafkezen uut het oost'n" wordt nu beantwoord met lood.
Kom maarrrr...
Lol, nee hoor, ik verwacht ook geen natte voeten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:34 schreef RealZeus het volgende:
Is het heel erg dat ik er ook dit keer weer een hard hoofd in heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |