quote:A major North sea storm surge threat to parts of England's East Coast and Holland is likely to strike on 17-19 November (pdf)
Goh, datzelfde kaartje vind je ook op de site voor NAP-hoogtes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Jaja, hij is weer terug! (Piers Corbyn)
[..]
[ afbeelding ]
Wat blauw is betekend zwemmen.
Als je je voorspelling maar vaak genoeg herhaalt krijg je vanzelf een keer gelijk
Kon er niks aan doen, maar ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef Karrs het volgende:
Ik blaas mijn rubberboot wel even op. Heeft er iemand nog wat TNT? Whaahaha.
Niet mijn voorspoedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
Je beseft wel dat meer dan 80% van de economische voorspoed in NL vanuit de randstad komt he
Mensen die niet nadenken voor ze iets zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Van mij mag die storm komen, ruimt lekker op. Hebben we meteen meer geld per burger. Weg crisis!!
Ik weet wel dat ze in de Randstad, en met name in Den Haag, heel goed zijn met geld verkwanselen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
Je beseft wel dat meer dan 80% van de economische voorspoed in NL vanuit de randstad komt he
Heel Den Haag over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze in de Randstad, en met name in Den Haag, heel goed zijn met geld verkwanselen.
Dus, nogmaals, goeie opruiming!!
Ik vang geen evacués op in elk geval. Ze vinden Brabant nu niks, mogen ze dan ook wegblijven.
250.000 voor een 100m2 2 kamer appartementje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Crutch het volgende:
Godver.Weet iemand een leuk huisje in Utrecht? Ik wil graag aan het water wonen
je hebt hier nog keuze uit 16 woningen vrij op naam 300kquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Crutch het volgende:
Godver.Weet iemand een leuk huisje in Utrecht? Ik wil graag aan het water wonen
Gezien de voorgeschiedenis kun je die opmerking vast nog wel een paar keer maken komende jarenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |