quote:A major North sea storm surge threat to parts of England's East Coast and Holland is likely to strike on 17-19 November (pdf)
Goh, datzelfde kaartje vind je ook op de site voor NAP-hoogtes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Jaja, hij is weer terug! (Piers Corbyn)
[..]
[ afbeelding ]
Wat blauw is betekend zwemmen.
Als je je voorspelling maar vaak genoeg herhaalt krijg je vanzelf een keer gelijk
Kon er niks aan doen, maar ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef Karrs het volgende:
Ik blaas mijn rubberboot wel even op. Heeft er iemand nog wat TNT? Whaahaha.
Niet mijn voorspoedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
Je beseft wel dat meer dan 80% van de economische voorspoed in NL vanuit de randstad komt he
Mensen die niet nadenken voor ze iets zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Van mij mag die storm komen, ruimt lekker op. Hebben we meteen meer geld per burger. Weg crisis!!
Ik weet wel dat ze in de Randstad, en met name in Den Haag, heel goed zijn met geld verkwanselen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef Elcadarn het volgende:
[..]
Je beseft wel dat meer dan 80% van de economische voorspoed in NL vanuit de randstad komt he
Heel Den Haag over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze in de Randstad, en met name in Den Haag, heel goed zijn met geld verkwanselen.
Dus, nogmaals, goeie opruiming!!
Ik vang geen evacués op in elk geval. Ze vinden Brabant nu niks, mogen ze dan ook wegblijven.
250.000 voor een 100m2 2 kamer appartementje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Crutch het volgende:
Godver.Weet iemand een leuk huisje in Utrecht? Ik wil graag aan het water wonen
je hebt hier nog keuze uit 16 woningen vrij op naam 300kquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Crutch het volgende:
Godver.Weet iemand een leuk huisje in Utrecht? Ik wil graag aan het water wonen
Gezien de voorgeschiedenis kun je die opmerking vast nog wel een paar keer maken komende jarenquote:
Lol, ik zie het nu pas. Achteraf gezien gaat die stelling altijd op (behalve voor de delen die onderspoelen bij vloed natuurlijk).quote:
neee... niet iedereen hierheen komenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik verhuis wel naar Duitsland.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef APK het volgende:
Hadden de voorspellingen van die man niet iets met zonneactiviteit oid te maken?
En ja hoor, Corbyn voorspelt een storm op 17-19 november, de dagen na nieuwe maanquote:Op woensdag 19 december 2007 12:32 schreef Montov het volgende:
Nee joh, hij zegt dat hij het op basis van zonne-activiteit doet, maar feitelijk doet hij het op basis van de maan. Elke stormvoorspelling van zijn hand valt tijdens springvloed (de periode na volle en nieuwe maan). Een megastorm na volle maan, en een flinke storm na nieuwe maan. Toevallig dat het zo samenvalt met die allesbeslissende zonneactiviteit.
De voorspelling was:quote:Piers Corbyn, astrophysicist and forecaster of WeatherAction correctly predicted in long-range the North Sea storm of
Nov 9th 2007
9 novemer 2007: http://www.depers.nl/binn(...)emen-door-storm.htmlquote:Three periods for which Weather Action are 90% confident there will be severe damaging storms:
October 26th to 31st or Nov 1st. Storm gusts of 130 to 160kmh in places. This is likely to be a major storm period but probably only a ‘warm-up’ for what is to come in November. The storm will track East from the British Isles and likely (80% confident) affect Holland, Denmark, South Norway, South Sweden and parts of North Germany.
8th-13th November. Storm/hurricane force gusts of 145 to 175 kmh and tornado type developments. The storm will bring damage to a band of N Europe which is likely to include (80% confident) Bergen, Oslo, Stockholm, Helsinki and possibly St Petersburg.
24th to 28th November. Storm/hurricane gusts of 145 to 210 kmh. This is the 304th anniversary of the devastating tempest of 26th/27th November 1703. Likely track (80% confident) of damage eastwards from the British Isles: Netherlands, Denmark, North Germany, South Sweden and parts of the Baltic countries and Finland.
Dat is Maastrichtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:Nijmegen
Oudste en droogste stad van Nederland!
Ik dacht dat daar juist veel sappige studentes wonen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:Nijmegen
Oudste en droogste stad van Nederland!
Maak je geen zorgen in Brabant zou ik nog niet begraven willen worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze in de Randstad, en met name in Den Haag, heel goed zijn met geld verkwanselen.
Dus, nogmaals, goeie opruiming!!
Ik vang geen evacués op in elk geval. Ze vinden Brabant nu niks, mogen ze dan ook wegblijven.
Theoretisch kan dat welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:25 schreef miss_bleu het volgende:
gelukkig blijven de dijken zo te zien wel staan. Dat is nog goed. Komt het water uit de grond omhoog ofzo?
Daar ligt geen water, daar ligt 'Land below sea level'!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar komt dat water in Midden Groningen eigenlijk vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
nee man, allemaal van die droge geitenwollenstroefkutten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef shouta het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar juist veel sappige studentes wonen?
Toch blijft het een aanlokkelijk idee, Utrecht aan zee en Zwolle aan Zee. Kunnen we die man niet gewoon een handje helpen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:33 schreef Montov het volgende:
-knip-
handig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:34 schreef kahaarin het volgende:
Voor iedereen die wil weten of hij/zij natte voeten krijgt:
http://www.ahn.nl/postcodetool
Hmm, ik woon 4 hoog en de NAP hoogte hier (Groningen Zuid) is: -0.5.
Komt wel goed dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |