Ik heb altijd gedacht dat Amsterdam en Rotterdam onder zeeniveau lagen... Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:34 schreef kahaarin het volgende:
Voor iedereen die wil weten of hij/zij natte voeten krijgt:
http://www.ahn.nl/postcodetool
Hmm, ik woon 4 hoog en de NAP hoogte hier (Groningen Zuid) is: -0.5.
Komt wel goed dus.
Lol, jij houdt je voeten dus droog?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Amsterdam en Rotterdam onder zeeniveau lagen... Weer wat geleerd
Zwem ik met je mee!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef mazaru het volgende:
Als het zover is, dan zwem ik wel naar Rotterdam
Mijn huis in Utrecht komt ongeveer in april vrij, een appartement op drie hoog met nog een zolder erbovenop. je kunt dus wijdbeens op het dak gaan zitten wachten als het water onverhoopt 10 meter hoog komt te staan in Utrecht (Of 11,5, de straat ligt op 1.6+ NAP)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Crutch het volgende:
Godver.Weet iemand een leuk huisje in Utrecht? Ik wil graag aan het water wonen
Dan overstroomt het lowlands terreinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch blijft het een aanlokkelijk idee, Utrecht aan zee en Zwolle aan Zee. Kunnen we die man niet gewoon een handje helpen?
Mooi man, dan komt mijn stad weer aan ze te liggen, zoals het hoort. Daar heeft die stomme polder indertijd een stokje voor gestokenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan overstroomt het lowlands terrein
Ik zit op 28,2 en woon ook nog eens 2 hoogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef ShadyLane het volgende:
Voor de postcode: ******
is de gemiddelde hoogte: +24.3 m. N.A.P.
En dan woon ik ook nog twee hoog
Gecondoleerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |