abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73898121
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef ymme het volgende:

[..]

En is het niet morgen, dan word het overmorgen (of nog later).

is er nog niets aan het rommelen?
Welja, altijd hoop houden
pi_73898229
Zoiets ja

Is niet gemeen bedoeld hoor.

Ik ga nu heerlijk mijn bedje opzoeken. Heb het electrische onderlaken alvast aangezet, stap ik zo een warm bed in Hij gaat wel meteen weer uit hoor. Ga niet met dat ding aan, slapen.
pi_73903485
Goodmorning ladies. En hoe staat het er mee?
Ik ben weer eens heel vroeg gewekt door mijn zoon en mijn man die vroege dienst heeft vandaag. Gelukkig is er koffie want anders ben ik het eerste uur nog niet wakker. De kleine in mijn buik stuitert er 's nachts vrolijk op los waardoor ik wel 2-3 keer mijn bed uit moet om te plassen. Volgens mij heb ik een nachtbraker in mijn buik.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 07:33:35 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73903661
Morgen!
Mijn werkweek begint weer
Faja, laten we hopen dat de activiteit in de buik, geen voorbode is van de activiteit buiten de buik, in jouw geval!

FIjne dag en tot vanmiddag!
pi_73903957
Goedemorgen allemaal!

Webkim gefeliciteerd met 20w1d Veel succes en kijkplezier bij de echo!
Gecondoleerd met je papa

Gefeliciteerd Harley! Wat een mooie echo's, vooral die onderste is daar zie je zo goed het handje bij het hoofdje.

Wat leuk dat de stickers goed lijken te lukken Icantrix, 1-up voor je lief!!

Wij hebben besloten dat 22.22 uur op 22-10 wel een leuk tijdstip is om ons kindje te krijgen, dus hup beebje!! Vanavond mag mijn lief dus hard zijn best gaan doen hehe
Vanavond hebben we ook het vervolg van de borstvoedingscursus, ik ben benieuwd of ze het goed maakt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73904082
Goedemorgen allemaal!

Webkim veel plezier met de echo!

Twinkly, goed plan hoor! Laat maar door komen dat beebje

Hier ook weer wakker, lief is al een uurtje weg richting werk, en ik lig hier nog een beetje in bed te luieren... heb een vrije dag vandaag en ga vanmiddag gezellig met mijn mam shoppen!
pi_73904495
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:31 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook weer wakker, lief is al een uurtje weg richting werk, en ik lig hier nog een beetje in bed te luieren... heb een vrije dag vandaag en ga vanmiddag gezellig met mijn mam shoppen!
Lekker! Veel shopplezier met je mama Ga je nog iets speciaals kopen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:01:20 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73904515
Even zwaaien naar iedereen!
Jullie gaan veuls te snel voor mij op 't moment!

Ik ga zo naar de VK voor de nekplooimeting en ben stikzenuwachtig. Heb me de hele nacht af lopen vragen waarom ik die nekplooimeting ook al weer per sé wilde. Zenuwen, blergh.
A grand adventure has begun.
pi_73904550
Goedemorgen

Leuke datum inderdaad Twinkley
pi_73904604
Keshet , vooral even denken aan jullie kleine gup die je weer te zien krijgt... komt vast goed!

Twinkly, geen speciaal doel, hoewel mijn moeder geloof ik wel de Lief!winkel wil leegkopen. Och, ik ga haar niet tegenhouden (vind het zelf alleen wel wat te duur).
pi_73904626
Oeh spannend Keshet Veel succes!!

Ik vergat de foto van Martine, wat is Jamie een poepie (ik noem dat geen spam trouwens, meer meer meer!)

hihi Lijnloos, ze mag idd een dikke portemonnee meenemen dan!!
pi_73904672
Goede morgen allemaal!

webkim veel plezier met je echo
en nog een dikke en sterkte met jullie verlies

keshet ook succes vandaag, en je gaat gewoon je kindje weer even zien

lijnloos veel winkel plezier vandaag

bij mij is er geen touw aanvast te knopen wat wel en niet binnen blijft, dus ik blijf maar gewoon van alles proberen en hey tis voor het goede doel he...
fijne dag allemaal!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:13:43 #113
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73904726
Goedemorgen dikkies! Even een berichtje voor ik (voor het eerst in mijn eentje, al mijn mede-zwangere vriendinnetjes zijn nu ex-zwangere vriendinnetjes! ) op pad ga naar mijn walvissenklasje

Martine, zulke spam mag je van mij elke dag wel neerzetten hoor, wat een droppie Ben heel blij voor je en we spreken je vast snel weer

Freecell, fijn om te horen dat er uiteindelijk toch niet al te veel aan de hand bleek te zijn met je schoonmoeder, misverstanden kunnen soms ontstaan, maar het zou pas écht vervelend zijn wanneer zoiets als een soort van sneeuwbal de berg afrolt en zo onnodig een lawine veroorzaakt, zeg maar. Ben blij dat het allemaal ok is
Wat de stickers betreft hebben we deels plaatjes van bestaande stickers kunnen scannen (zie het babykamerfoto-topic voor onze eerste muur; hiervan dupliceren we wat grondblokjes voor de bestaande muur en een aantal muntjes voor de muur die we nog moeten) en de afbeeldingen die niet als sticker te koop zijn hebben we uit screenshots van het spel geknipt en als vectorbestanden vergroot zodat we geen problemen kregen met de pixels waaruit plaatjes op de pc zijn opgebouwd. Deze bestanden gooien we dan bij een copyshop door een printer (we wilden eigenlijk op het werk van mijn lief gaan printen, maar uiteindelijk kunnen we niet aan doorzichtig, printbaar stickerplastic komen en de copyshop heeft dit gewoon op voorraad) en dan hebben we alles dat we nodig hebben Overigens printen we waarschijnlijk alleen de grondblokjes op het doorzichtige stickerspul en de rest gewoon op A4-formaat wit stickerpapier, want dat scheelt een boel $$ en de muur die we nog moeten is toch wit, dus dan maakt het niet uit als het niet doorzichtig is. Ik hoop HEEL erg dat we muur nummer 2 vanavond ook af hebben, als dat lukt zien jullie vanavond nog foto's in het babykamertopic

Werk ze Faja! (En ik heb gisternacht héél erg gedroomd over het vasthouden van voetjes e.d. door mijn buik heen, dus volgens mij was ik de bewegingen van de baby in mijn droom aan het intregreren )

Twinkly, wat doe je nú? En ik maar denken dat jij van de kop-in-het-zand-politiek was, begin je ineens over morgenavond bevallen! En whaha, thnx, da's zéker 1-up Hopelijk vnvnd meer!

Oeh, Lijnloos, leuk! Veel plezier vandaag

Keshet, succes! Ik zal voor je duimen, ok? Hoe laat moet/moest je?

Freubelmuts.. hoor, gewoon proberen je ding te blijven doen en één troost: het gaat weer weg..
3!
pi_73904773
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, wat doe je nú? En ik maar denken dat jij van de kop-in-het-zand-politiek was, begin je ineens over morgenavond bevallen! En whaha, thnx, da's zéker 1-up Hopelijk vnvnd meer!
Ja, doe ik ook hoor hij komt gewoon, bevallen is niet nodig
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:21:01 #115
95408 Incantrix
pi_73904860
Oooww, dus dat testdraaien van die Startrek-transporter van pasgeleden, dat was niet alleen voor míjn baby?
3!
pi_73904911
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, dus dat testdraaien van die Startrek-transporter van pasgeleden, dat was niet alleen voor míjn baby?
lol omg ik zei precies hetzelfde toen we de laatste Startrekfilm keken
Maar in een aflevering van Voyager was het niet mogelijk een baby eruit te transporteren, weet niet meer waarom,
pi_73904949
dames, wat zijn jullie weer goed bezig op de vroege ochtend...

Wel handig trouwens Trix, om het zo aan te pakken met die stickers (mental note voor later!)...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:28:12 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73904979
goedemorgen dames!

@Trix; ik ben erg benieuwd of het lukt met die stickers; denk dat het wel supergaaf wordt hoor! vind het echt een tof thema!
heb je van8 een beetje geslapen???

@Twinkly; zooooo jij hebt grootse plannen zeg! ik wacht het rustig af... maar een vers beebje is natuurlijk altijd leuk!

@Keshet, veel succes en natuurlijk ook veel plezier met de echo!

@lijnloos; ook veel plezier!!

@Vlindur; jeuuuujjjj 30 weken!!!

@Freubelmuts; vervelend dat je steeds zo misselijk bent! ik heb dat ook tot een week of 12-14 gehad... en toen was het ineens helemaal over... en tnt niet terug gekomen.
Ik zette smorgens de wekker een half uur eerder en nam dan een flesje met zo'n vruchtenshake. En meestal zakte de misselijkheid dan wel wat. En vaak tussendoor wat droge crackertjes eten, want ik merkte dat ik alleen maar misselijker werd als er niets in mijn maag zat.
sterkte ermee

En ik heb zelf maar matig geslapen..natuurlijk pas rond twaalf uur thuis (na late dienst) maar erg onrustige nacht, veel wakker, vaak plassen... dus ik ga straks gewoon deel 2 proberen te slapen hoef vanmiddag pas rond half 3 weg (voor nog een late dienst), dus kan nog wel proberen een paar uurtjes slaap in te halen straks.
En ik denk dat mijn beebje een beetje aan het draaien is, ik voel de voetjes nu hoger in mijn lichaam als het schopt... best merkwaardig gevoel...
(tnt had ik alleen nog maar schopjes onder mijn navel..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:38:36 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73905205
Freecell, jemig, wat een harde is die fysio van jou! Maar ja, heb je zelf het gevoel dat je nog steeds teveel doet?
En je schoonmoederheeft dan ook last van dr hormonen. Fijn dat alles weer goed lijkt te zijn!

Ymme, ook met een kantoorbaan en geen BI kan je hele dagen thuiszitten, hoor (sorry, maar dat komt me dan tegen het zere been. Zitten is ook zwaar voor het bekken.)

Asy, heb je een secret Santa ticker aangemaakt! geniaal!

Jamie!
Das geen spam, das maar 1 foto! Meer, meer, meer!

Becky27, beterschap!

Rubey, hebben ze bij jou al een aanvalsplan voor als je nog veel langer blijft doorlopen?

Keshet, veel succes bij de nekplooimeting!

Trixie,leuke droom! Was je sowieso als laatste uitgerekend van je pufclub, of is er iemand prematuur gegaan?

Waarom is woensdag altijd mijn slechte dag?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:40:19 #120
95408 Incantrix
pi_73905247
Whaha, Twinkly, ik moet ook constant aan die EP denken als ik mijn startrek-transporter-verhaal weer eens op loop te hangen: waarom gebruiken ze die in vredesnaam niet? Met onze huidige wetenschap is het al mogelijk iets op het hoofdje van de baby te plaatsen voor hij/zij geboren is, dan moet dat met zo'n ontvangst-dingie toch ook wel te doen zijn om 'm te plaatsen? En alsof die teleurstelling nog niet groot genoeg was komt ook Harry Kim gewoon weer terug

Lijnloos, thnx (credits hiervoor gaan naar mijn lief hoor, die is daar beter in als ik), nu nog hopen dat het resultaat ook is zoals we beoogden

BJ, dank je wel, vind het echt super dat iedereen zo leuk reageert Zei het gisteren nog tegen mijn vader: wij hebben altijd van die debiele plannen (een taartengevecht voor mijn moeders 50e verjaardag, trouwen in een zwembad etc.) en dan verklaart iedereen ons altijd voor gek (vriendinnen van mij vonden een Mario babykamer zó not done) maar als het dan eenmaal gelukt is vinden mensen het meestal wel leuk Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen En zie je, ik wíst het! Wij wisselen elkaar af, ik had een goede nacht vannacht Slaap ze nog even, hoop dat je nog wat bij kunt pakken.. Ik weet hoe vervelend is en dat nog zonder late diensten

[edit]Davinia, ik was inderdaad de laatste, dus het is niet raar, maar het voelt wel vreemd.. Ben nog nooit eerder 'alleen' zwanger geweest zeg maar, had altijd nog 4 vriendinnen voor me zitten En dikke bluh voor slechte woensdagen!! [/edit]
3!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:46:00 #121
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73905409
Goedemorgend

Webkim 20 weken... gecondoleerd met het verlies van je vader...

keshet succes (hopelijk ben ik juist) met de punctie

Twinkly ga je voorkruipen???

Hier vandaag druk voormiddagje, maar kwam me vlug melden... gisterenavond, vannacht en dezemorgend was babytje zo druk in buik dat het pijn deed... heb haar even gezegd dat ze maar tot dezenamiddag moet wachten.. moet zo met Jade naar cb, daarna staat er niks belangrijks meer op agenda dan bevallen

Rubey nog niks???

Martine wat een knap ventje...

euh... en dan ben ik het weer vergeten....
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:54:52 #122
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73905629
trixie, was belana niet met de transporter bevallen van haar kind?
/offtopic
pi_73905811
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Incantrix het volgende:
BJ, dank je wel, vind het echt super dat iedereen zo leuk reageert Zei het gisteren nog tegen mijn vader: wij hebben altijd van die debiele plannen (een taartengevecht voor mijn moeders 50e verjaardag, trouwen in een zwembad etc.) en dan verklaart iedereen ons altijd voor gek (vriendinnen van mij vonden een Mario babykamer zó not done) maar als het dan eenmaal gelukt is vinden mensen het meestal wel leuk Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen
Als je als kind zo'n kamer krijgt dan weet je dat je de leukste mama van de wereld hebt. Erg tof!

Over BI en kantoorbanen gesproken: ik heb geen noemenswaardige problemen met mijn bekken gehad, maar reeds vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik meer moeite met zitten dan met staan. De laatste weken voor mijn verlof had ik het heel zwaar met het achter de computer zitten. Als het even kon werkte ik thuis en ging ik op bed werken (ik heb een bed met een verstelbaar hoofdeinde). Het lukt me daarentegen nog wel prima om flink schoon te maken thuis (afwasmachine leegruimen, stofzuigen, dweilen, wassen, strijken, poetsen, de berging reorganiseren). Ik geloof er dus ook niet zo in dat een kantoorbaan per definitie een zegen is. Elke zwangere lijdt op haar eigen manier.

Ik ben gister weer wezen fitnessen en ik merkte voor het eerst dat mijn buik in de weg zat met het roeien. Klaarblijkelijk heb ik afgelopen week toch weer een groeispurtje gehad!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73905903
Elke zwangere zou trouwens zo'n bed moeten hebben:

woensdag 21 oktober 2009 @ 10:08:57 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73906023
Heb ik alles bijgelezen, maar niks onthouden
Alleen dat martine nog een mooie foto had gepost

Hier op zich een goede nacht gehad, alleen vanmorgen vanaf 6 uur niet meer geslapen van de pijn.
Stoute therapeut
freecell, had jij nu ook altijd de dag erna zo'n last? Ik weet niet wat ik moet doen van de pijn: zitten liggen lopen...

Ow en Davinia: de ticker in de SecretSanta OP is van mij!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:10:50 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73906069
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n soort bed, maar ik vind het echt niet prettig om zo te zitten/liggen. Dan komt alle druk op mijn bekken en ik kan mijn rug niet goed hol houden...
pi_73906318
Bed check... hond op bed, nog niet... helaas
pi_73906477
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen dikkies! Even een berichtje voor ik (voor het eerst in mijn eentje, al mijn mede-zwangere vriendinnetjes zijn nu ex-zwangere vriendinnetjes! ) op pad ga naar mijn walvissenklasje

Werk ze Faja! (En ik heb gisternacht héél erg gedroomd over het vasthouden van voetjes e.d. door mijn buik heen, dus volgens mij was ik de bewegingen van de baby in mijn droom aan het intregreren )

Deze zwangere werkt al niet meer hoor, mijn man is werken. Soms kan je heel erg bewust zijn van de bewegingen in je buik terwijl je slaapt.

Veel plezier met je pufclub!
pi_73906957
quote:

[ afbeelding ]
Ik ben jaloers.. Ik vind dat heerlijk liggen.
Ik zit al tijden te denken om een bed steun gewoon even te huren
pi_73907063
oooh Martine

Dat bedje ziet er heerlijk uit, het bed heb ik niet, maar wel een hond die ook op bed ligt

Twinkly gaat vast de volgende zijn hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73907131
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef lunastar het volgende:
Twinkly ga je voorkruipen???
Nee joh! Ik zou niet durven! Jouw kindje komt gewoon ook morgen om 22.22 uur Of nee, vandaag natuurlijk, om 21.21 uur!!

Claudia zo werkte ik ook de laatste maanden van mijn afstuderen, maar dan gesteund door kussens, ik kreeg ook heel veel last van mijn heupen en rug wanneer ik aan een bureau moest zitten.
Ik wil ook zo'n wollig hondebeest
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Incantrix het volgende:
Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen
Psies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik even blij dat mijn baby geen "exocranial ridges" heeft
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73907170
Ow, een hoofd omhoog bed! *jaloers is* Lijkt me heerlijk. Ik sliep vorige keer op het eind met drie kussens in een verwoede poging het maagzuur beneden te houden.

Alles zag er prima uit op de 20 wkn. echo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73907182
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb zo'n soort bed, maar ik vind het echt niet prettig om zo te zitten/liggen. Dan komt alle druk op mijn bekken en ik kan mijn rug niet goed hol houden...
Welke houding werkt voor jou dan het beste? Ik zet soms de hoofdsteun juist naar beneden en het voeteneinde omhoog. Ik krijg dan wel weer last van maagzuur.

Als ik last heb van m'n rug ga ik op m'n zij liggen met een voedingskussen tussen m'n benen en onder m'n buik, en een warme kruik in m'n rug. Heerlijk.
pi_73907241
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik op m'n zij liggen met een voedingskussen tussen m'n benen en onder m'n buik, en een warme kruik in m'n rug. Heerlijk.
En dan heel hard werken, uuh... snurken

Ik had dan ook nog het voedingskussen onder mijn benen die ik dan een beetje in kleermakerszit had zegmaar en daar dan de laptop op.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73907344
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef Lijnloos het volgende:
Bed check... hond op bed, nog niet... helaas
De hond mag niet op bed. Als ik even naar het toilet ga en vergeet de deur dicht te doen, dan ligt hij op mijn plek met een strip rennies in z'n bek.

Zijn er trouwens andere moeders in spe met een hond in huis? Hoe gaan jullie dat met de hond doen rondom de bevalling en het kraambed? Onze hond is nog erg jong (ongeveer 7 maanden oud) en ik wil hem niet te lang bij mijn schoonouders laten logeren. Ik kan me voorstellen dat het bij vlagen lastig is om een beest in de buurt te hebben dat ook naar aandacht snakt, maar ik wil absoluut niet dat hij jaloers wordt op de baby. Bovendien hoort hij gewoon bij het gezinnetje (net als de kat, maar daar maak ik me niet zo druk om).
pi_73907426
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Webkim het volgende:

Alles zag er prima uit op de 20 wkn. echo.
Dat is zo'n fijn moment!

Ik weet trouwens niet precies wat er met je vader is gebeurd, maar ik weet wel hoe het is om zwanger te zijn terwijl je elke dag nog verdrietig bent om het verlies van je vader. (Mijn vader is een jaar geleden plotseling overleden.) Veel sterkte.
pi_73907519
quote:

[ afbeelding ]
Hé, daar ligt mijn voedingskussen
Echt hema...
pi_73907540
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:54 schreef DaviniaHR het volgende:
trixie, was belana niet met de transporter bevallen van haar kind?
/offtopic

Nah zij deed het op de oldfashion way ofcoarse. In de laatste ep van Voyager terwijl ze in gevecht waren met de Borg en eindelijk door de wormhole weer terug bij de aarde kwamen.

Sorry kwam eigenlijk alleen effe lurken en sterkte wensen voor de LL dames.
pi_73907626
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:06 schreef ymme het volgende:

[..]

Hé, daar ligt mijn voedingskussen
Echt hema...
Waar zouden we zijn zonder de Hema?

Ik heb hier veel negatieve verhalen gelezen over het online bestellen bij de Hema, maar bij mij is het elke keer goed gegaan. Voor 12 uur besteld, de volgende dag netjes in huis zonder ontbrekende producten. Ik ga nooit meer fysiek naar de winkel met die vreselijk smalle paden die altijd gebarricadeerd worden door een kinderwagen of rollator.

Ik mag me nog een paar weken opwinden over andermans kinderwagen die in de weg staat. Binnenkort ben ik zelf zo'n lastpak.

[ Bericht 7% gewijzigd door Claudia_x op 21-10-2009 11:20:05 ]
pi_73907636
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De hond mag niet op bed. Als ik even naar het toilet ga en vergeet de deur dicht te doen, dan ligt hij op mijn plek met een strip rennies in z'n bek.

Zijn er trouwens andere moeders in spe met een hond in huis? Hoe gaan jullie dat met de hond doen rondom de bevalling en het kraambed? Onze hond is nog erg jong (ongeveer 7 maanden oud) en ik wil hem niet te lang bij mijn schoonouders laten logeren. Ik kan me voorstellen dat het bij vlagen lastig is om een beest in de buurt te hebben dat ook naar aandacht snakt, maar ik wil absoluut niet dat hij jaloers wordt op de baby. Bovendien hoort hij gewoon bij het gezinnetje (net als de kat, maar daar maak ik me niet zo druk om).
uit logeren is volgens mij niet z'n goed idee.
Daar worden ze juist jaloers van. Komt hij weer thuis, heb jij ineens een baby.

Wij hebben ook afgesproken, dat na de bevalling, ik eerst de honden weer begroet zonder de baby en daarna met baby. Ik maak me helemaal geen zorgen, omdat onze honden kleine kinderen van 0 tm 10 jaar gewend zijn. Maar alleen laten moet je ze natuurlijk nooit!!!
En wennen zal het voor ieder beest zijn. Ineens gaat de aandacht niet meer alleen naar de hond, maar naar nog z'n vervelende huilende en stinkende baby
Vergeet dus je hond vooral ook niet, na de bevalling. Dan komt het vast allemaal goed.
pi_73907764
Webkim, fijn dat de echo goed was!

Asy, wat vreselijk klote dat je nu zo'n last van je bekken hebt, ik hoop dat het toch wel een beetje beter gaat snel

Ons bed is heel standaard, ook 1 matras enzo. Slaapt wel prima hoor!

En jaa!!!!!! IK BEN 30 WEKEN ZWANGER!!!!!
Nog maar 10 te gaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73907816
Vlindur, 30 weken. Time fly's....
Nog een paar weekjes en dan heb je meldplicht
pi_73907910
Bij hoeveel weken is die meldplicht eigenlijk?
pi_73907970
37 meende ik.

Maar weet het niet zeker meer
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:24:02 #145
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73908039
Ego-post vanuit de trein, bijlezen doe ik vanavond wel!

Nekplooimeting was super. Heb een heel stickerboek vol stickers.
Kans was 1 op 6000, normaal 1 op 670.
HB was 8,8! Bloeddruk wel veel te laag, maar ach.
Ruggetje zit dicht, etc. etc.
Kortom: Stickers!
A grand adventure has begun.
pi_73908238
Wat fijn Keshet
pi_73908475
Keshet gefeliciteerd met de goede uitslagen allemaal!
Webkim jij ook zeker gefeliciteerd met het goede resultaat op de echo!!! Hoop dat je echt even hebt kunne. Genieten van jullie kleintje...

over de honden heb ik geen Input te leveren... Ik mag al blij zijn dat de 2 cavia's niet direct weer het huis uit getrapt zijn (lief is niet zon dierenfanaat, maar de caafs waren mijn verjaardagskado van zijn vrienden ). Zover ik het begrepen heb van mijn moeder toen ik werd geboren hebben ze me gewoon met maxicosi en al midden in de woonkamer gezet zodat alle katten en hond rustig konden snuffelen en kennis maken. Schijnbaar werkte dat erg goed
pi_73908885
De cosi in de woonkamer zetten vind ik ook wel een plan voor onze katten
pi_73910638
Keshet goed nieuws

Ik heb ook weer een sticker verdiend, maar dan zonder krulletje erbij. Alles gaat prima hoor: bloeddruk, gewicht, baby groeit goed (6 1/2 pond bij 40 weken, doe ik het voor ), alleen ze ligt niet meer ingedaald. Dus als m'n vliezen breken moet ik gelijk bellen. Achteraf bedacht ik me ook dat ik inderdaad sinds een paar dagen alweer veel minder op een eend lijk met lopen
We zijn gelijk maar even doorgereden en hebben de klossen en de po opgehaald, dus het gaat nu wel echt worden Ze moet wel nog even tot volgende week donderdag blijven zitten, want dan heb ik eindexamen. Maar daarna gaan we ervoor!
pi_73911027
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

Hier wil ik de hond er zoveel mogelijk bij betrekken, ze mag aan de baby snuffelen enzo en ook wel komen kijken bij verschonen op het babykamertje.
Ik hoop dat het zo is, dat ze het goed accepteren kan en weet dat de baby bij ons ''hoort''.
Ze gaat dus niet uit logeren de dagen rondom de bevalling en kraamtijd.
Denk dat erbij betrekken het beste is wat je kunt doen, zo gaat het vast goed komen en voorkom je het meest eventuele jaloezie.

wb de kat; de box staat al op en hij blijft er moet ik zeggen heel keurig uit! Hij mag niet op slaapkamertje komen want gaat in ledikant liggen, en in de wipstoel enzo, dat is niet de bedoeling.
Maar die komt vanzelf zn interesse wel tonen naar de baby toe denk ik

WupWup, het komt nou wel heel dichtbij allemaal he?! Spannend!
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, jammer van het niet indalen, maar geen ramp gelukkig.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73911380
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:05 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier wil ik de hond er zoveel mogelijk bij betrekken, ze mag aan de baby snuffelen enzo en ook wel komen kijken bij verschonen op het babykamertje.
Ik hoop dat het zo is, dat ze het goed accepteren kan en weet dat de baby bij ons ''hoort''.
Ze gaat dus niet uit logeren de dagen rondom de bevalling en kraamtijd.
Je bevalt thuis? Ik laat de hond niet langer dan een uur of 4-5 alleen thuis. Ik denk niet dat ik het red om in die tijd in het ziekenhuis te bevallen. De hond zal dus sowieso even bij opa en oma op bezoek moeten.
quote:
Denk dat erbij betrekken het beste is wat je kunt doen, zo gaat het vast goed komen en voorkom je het meest eventuele jaloezie.
Dat heeft de fokker ook gezegd. Als ik nu bijvoorbeeld babywasje strijk in de babykamer dan komt de hond er gezellig bij liggen. Maar met een hond ligt het toch anders dan een kat of een cavia. Als ik de baby middenin de kamer zet in de MaxiCosi, dan ben ik bang dat hij er te onstuimig op reageert. De baby op de grond zetten lokt dominant gedrag uit, en de baby op de bank zetten kan frustratie oproepen. Het is lastig om een balans te vinden tussen zorgen dat de hond niet jaloers wordt maar hem wel laten weten dat hij lager in de pikorde staat. Nou ja, we zien tegen die tijd wel hoe het gaat.
quote:
wb de kat; de box staat al op en hij blijft er moet ik zeggen heel keurig uit! Hij mag niet op slaapkamertje komen want gaat in ledikant liggen, en in de wipstoel enzo, dat is niet de bedoeling.
Maar die komt vanzelf zn interesse wel tonen naar de baby toe denk ik
Dat gaat hier hetzelfde. De kat blijft gelukig uit zichzelf uit de box en mag simpelweg niet in de babykamer komen tenzij wij erbij zijn. Ik vermoed dat ze de baby zal negeren, het hooghartige kreng.
pi_73912657
*Meldt zich weer...

Nog steeds geen activiteit hier. Morgen het bezoekje aan de vlos maar eens afwachten.
Heb wel het idee dat ze anders ligt dan de afgelopen maanden en ook wat verder is ingedaald (sinds juli al bibi).

heeft vandaag een thuiswerkdag dus dat is wel gezellig... al kan ook hij zich niet meer zo goed concentreren.

Goed om te lezen dat iedereen weer gestickerd is!
En met huisdieren en kinderen hier geen ervaring, ik ben voor alle soorten allergisch... helaas...
pi_73913147
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bevalt thuis? Ik laat de hond niet langer dan een uur of 4-5 alleen thuis. Ik denk niet dat ik het red om in die tijd in het ziekenhuis te bevallen. De hond zal dus sowieso even bij opa en oma op bezoek moeten.
Als Poppejantje goed gedraaid is (lag in stuit vorig vkbezoek,volgende week moet ik weer), hoop ik wel thuis te bevallen ja.
Eigenlijk nog niet over nagedacht als het toch ziekenhuis gaat worden hoe dat met de hond te doen, ik denk dan dat oma of mijn man effe heen en weer moeten gaan reizen, ik wil haar ook zeker geen 5/6 uur alleen laten.
Denk inderdaad ook wel dat het misschien even ''zoeken'' zal zijn naar een goede balans, maar joh dat gaat vast goedkomen bij zowel jullie als ons hoor!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:15:10 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73913463
keshet, wat fijn, zo'n goede uitslag!

wupwup, ook gefeli met je stickers! wel jammer dat je beeb weer uit je bekkeningang is gekropen, maar ach, komt wel goed, toch?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:19:57 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73913618
jeuj weer stickertjes en goede echo's hier

ik ga zo weer aan het werk; slapen is niet echt gelukt... jammer genoeg.
maar morgen lekker weer vrij, dus kan ik lekker dan rustig aan doen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73915257
Keshet wat super dat de nekplooi goed was en je bent weer helemaal goed gekeurd!

Wupwup ook al aan de stickers, gaat goed meiden.

Wij hebben 2 Husky's die buiten blijven en nooit binnen komen. Wel hebben we bij beide kinderen de honden aan ze laten ruiken en elke keer dat we naar buiten met ze gingen lieten we ze erbij. Nu rennen ze weg voor de jongste want die vinden ze te druk. Maar mijn hondjes zijn dan ook al oude dames van bijna 9 jaar.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:18:20 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73915698
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Welke houding werkt voor jou dan het beste? Ik zet soms de hoofdsteun juist naar beneden en het voeteneinde omhoog. Ik krijg dan wel weer last van maagzuur.

Het allerbeste lig ik gewoon op mijn rug met knieën opgetrokken. Alleen zo kan ik dus niet slapen (of tv kijken). Dus ik lig ook vaak op mijn zij (knieën opgetrokken en bij elkaar).
Zitten is afhankelijk van welke zitplaats. Bij ons op de bank, met 2 kussens in mijn rug gaat wel een tijdje.
Het beste zit ik in onze audi. Die heeft een mooie lendesteun op precies de goede plek.
maar alles is maar tijdelijk hoor, want op een gegeven moment wordt het gewoon stijf en daardoor nog pijnlijker en dan ga ik maar weer even lopen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:23:09 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73915878
Webkim met een mooei 20 weken echo!
En Keshet met een goede uitslag!
En wupwup met sticker zonder krul

En over honden en baby's: daar heb ik pas geleden al heel wat over geschreven. Mijn herder gaat in elk geval ter bescherming van de kraamverzorgster strakjes in de dagopvang, zodat ze er 's avonds gewoon bij kan zijn.
en uit voorzorg laat ik al haar tanden trekken over 2 weken
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:24:17 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73915911
Ow en yay voor de bekkenband!
Ik heb lang genoeg uurtje door de stad kunnen waggelen lopen voor een winterjas!
pi_73916018
Ik ben daar heel makkelijk in, we hebben een deurbel aan het hek hangen, de kraamverzorgster, visite en verloskundigen horen daar op te drukken dan komt mijn man ze persoonlijk het hek binnen loodsen. Mijn honden zijn uiterst vriendelijk maar soms zo vriendelijk dat ze gaan springen. Dus op eigen risico zelfstandig het hek binnen komen prima maar niet klagen dat je witte pakje vol met zwarte poten zit.

Ik heb echt zo een last van maagzuur, de gehele dag. Ik drink melk, eet vanille vla, heb van die zuigtabletten van Gaviscon, heb Gaviscon vloeibaar maar het is zo hardnekkig.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:29:40 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73916071
voor de bekkenband van Asy!

Faja, balen van het maagzuur. pff, dat kan er ook nog wel ff bij

En nog voor de 30 weken van Vlinur, bijna vergeten
pi_73916180
Webkim, goede echo!!!

Keshet een goede uitslag, wat fijn!

Martine: das heul geen spam....

En Wupwup een sticker

@honden: niet om lullig te doen, maar ben ik de enige die dat ontzettend vies vindt, een hond in bed?

Faja-Lobi: ik liep vandaag in Tilburg en moest meteen aan jou denken toen ik langs een Surinaams restaurant liep met dezelfde naam. Vurige liefde toch?

Hier vandaag op de markt geweest en nog meer stofjes gescoord voor mijn naaiprojecten. Daarna een gave trui gekocht, dus helemaal happy. Als klap op de vuurpijl eindelijk gebeld door Fontys, ik mag ook voor een echo komen!!
is alleen heel erg bang dat ze per ongeluk het geslacht verklappen...
pi_73916400
Een Surinaamse gezegde is dat wanneer je veel last hebt van maagzuur je kindje heel veel haar krijgt. Nou kon de echomeneer afgelopen zaterdag in 3d al haren zien zitten op het hoofdje en dat zie je niet vaak zei hij. Ik ben benieuwd wat voor afro er uit komt straks. Volgens mij moet ik het wel zo ongeveer gelijk kunnen vlechten of dreads van draaien zo'n maagzuur heb ik.

Ach Davinia, ik mankeer verders niks, alleen bekkeninstabiliteit en last van maagzuur. Ik teken daar voor hoor. Beter dat dan dat ik zwangerschapsvergiftiging of diabetes ontwikkel en mijn kind er last van heeft. Het is nog 12 weken tot de uitgerekende datum en 14 weken max.

Ik merk trouwens wel aan me zelf dat ik dingen op orde wil hebben. Gisteren de administratie bijgewerkt thuis, vandaag nieuwe mappen gehaald bij de action voor het nieuwe jaar. Ik wil alvast dingen op de kalender voor volgend jaar geschreven hebben, kerstkaartjes heb ik al in huis gehaald om te schrijven en straks gelijk 6 december op de post doen. Ergens deze week de enveloppen vast ophalen bij de drukker dan kan ik die ook schrijven. Dan hoef ik alleen nog maar de bekleding van de bugaboo even te wassen en drogen en dan is het wachten tot hij zijn komst aankondigd.
pi_73916536
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef DJRandall het volgende:

@honden: niet om lullig te doen, maar ben ik de enige die dat ontzettend vies vindt, een hond in bed?

Faja-Lobi: ik liep vandaag in Tilburg en moest meteen aan jou denken toen ik langs een Surinaams restaurant liep met dezelfde naam. Vurige liefde toch?

Ja klopt idd. Vurige liefde.

Toen ik nog thuis woonde hadden mijn ouders ook een Husky, en die mocht natuurlijk zo nu en dan wel eens naar binnen en dan sprong die altijd bij mijn ouders op het bed. Dat werd gelijk daarna afgehaald en gewassen want die vinden dat ook vies, net als ik. Mijn zusje heeft daarintegen 2 jack russels en die liggen gewoon op en in bed. Dat vind ik ook smerig hoor. Mijn bed. Een hond heeft een mand. Net zo goed dat er ook geen hond op mijn bankstel komt.
pi_73917612
Is 24 weken eigenlijk ook een mijlpaal? Ik weet het zo niet eens

Kat slaapt af en toe ook wel eens bij ons op bed, ben er niet vies van, het haar is soms alleen wat minder leuk, maar ach. Ik vind alle beestjes sowieso heel erg dus ik kan daar prima mee leven.
pi_73918073
Nog meer stickertjes ! goed zo meiden...

Ben met klaar met winkelen en zit nu in de trein naar dinertje met mijn oude teamleider en collega's! Mijn moeders pinpas wordt straks denk ik wel geblokkeerd door haar man... Lief en de Bijenkorf hebben een goeie dag gehad zullen we maar zeggen. Ook wel handig dat ze alles x 2 moet/wil kopen om mijn stiefzus en mij gelijk te bedelen
zelf ook het een en ander geshopt... Een supercute jumpsuitje van lief (met koe erop) en gewoon wat leuke kleinigheidjes van de Hema (ik wordt echt fan van die winkel, zoveel leuks en nog betaalbaar ook )
al met al een goeie dag voor huize Lijnloos!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:31:37 #167
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73918579
Wat grappig van dat verband tussen maagzuur en haar . Bij S haar zwangerschap heb ik geen last van maagzuur gehad en die had al zeker geen kaal bolletje. Nu heb ik wel veel 'last' van (last is een groot woord hoor), dus dan krijgt deze man misschien echt een flinke bos . Zou ik leuk vinden .

Ben benieuwd .

En verder ben ik zo hard toe aan verlof . En ben ik heel benieuwd of de kleine man nog in stuit ligt. dadelijk maar eens richting vk (1700uur).
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:54:57 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73919417
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:31 schreef Groofsken het volgende:
Wat grappig van dat verband tussen maagzuur en haar . Bij S haar zwangerschap heb ik geen last van maagzuur gehad en die had al zeker geen kaal bolletje. Nu heb ik wel veel 'last' van (last is een groot woord hoor), dus dan krijgt deze man misschien echt een flinke bos . Zou ik leuk vinden .

Ben benieuwd .

En verder ben ik zo hard toe aan verlof . En ben ik heel benieuwd of de kleine man nog in stuit ligt. dadelijk maar eens richting vk (1700uur).
In dat geval is dit kind vooralsnog dus kaal.
Ghehge, Eva had zelfs wenkbrauwen (dat is ook vrij bijzonder bij een pasgeborene) dus kun je nagaan HOEVEEL maagzuur ik toen had!
hahaha
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:55:38 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73919443
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef sindell het volgende:
Is 24 weken eigenlijk ook een mijlpaal? Ik weet het zo niet eens

Kat slaapt af en toe ook wel eens bij ons op bed, ben er niet vies van, het haar is soms alleen wat minder leuk, maar ach. Ik vind alle beestjes sowieso heel erg dus ik kan daar prima mee leven.
Ja, je kind is volgens de wet nu levensvatbaar.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:02:32 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73919665
sindell alweer 24 weken!

<klikt op eigen ticker> oja, ik ben er zelf al bijna 23
pi_73919690
Wat heerlijk, Webkim, een goede 20 weken echo

Keshet en wupwup: fijn dat alles goed was bij de controle

Zo'n bed (lattenbodem) wil ik ook graag, Claudia. Lijkt me zalig en nu zeker een uitkomst!
Ik had bij mijn vorige zwangerschap gezworen dat ik geen zwangerschap meer zonder zo'n verstelbare lattenbodem zou doorstaan maar helaas, ik heb er nog steeds geen (het is zo duur...nieuwe matras erbij enzo) en ik lig dus alweer met allerlei dikke kussens in mijn rug om zo proberen omhoog te liggen. Ik ben dus de hele nacht bezig met liggen/verliggen/draaien/kussen erbij/kussen eraf....erg vermoeiend

Het gaat verder prima met me op 1 ding na

MAAGZUUR

orgineel kwaaltje heh
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:06:11 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73919781
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef lily het volgende:
Wat heerlijk, Webkim, een goede 20 weken echo

Keshet en wupwup: fijn dat alles goed was bij de controle

Zo'n bed (lattenbodem) wil ik ook graag, Claudia. Lijkt me zalig en nu zeker een uitkomst!
Ik had bij mijn vorige zwangerschap gezworen dat ik geen zwangerschap meer zonder zo'n verstelbare lattenbodem zou doorstaan maar helaas, ik heb er nog steeds geen (het is zo duur...nieuwe matras erbij enzo) en ik lig dus alweer met allerlei dikke kussens in mijn rug om zo proberen omhoog te liggen. Ik ben dus de hele nacht bezig met liggen/verliggen/draaien/kussen erbij/kussen eraf....erg vermoeiend

Het gaat verder prima met me op 1 ding na

MAAGZUUR

orgineel kwaaltje heh
Dan heeft je meisje een mooie bos haar bij de geboorte
Kan er meteen een knipje in!
pi_73919810
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan heeft je meisje een mooie bos haar bij de geboorte
Kan er meteen een knipje in!
wie weet (oh ja, knipjes kopen )

de jongens hadden beiden ook veel haar, en ikzelf had haren tot in mijn nek toen ik geboren werd

Ik dacht wel heel even wat anders toen je zei dat er een knipje in kon
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:08:09 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73919845
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef lily het volgende:

[..]

wie weet

de jongens hadden beiden ook veel haar, en ikzelf had haren tot in mijn nek toen ik geboren werd
Ik verwees eigenlijk naar de berichtjes voor onze posts
pi_73919895
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik verwees eigenlijk naar de berichtjes voor onze posts
Ja? Dat snapte ik wel.

maagzuur heb ik ook alle zwangerschappen gehad
pi_73920054
Mijn mama is 9 maanden misselijk geweest en ik werd geboren met een vachtje en bakkebaarden
pi_73920180
Vlindur

Mijn jongste had zwart haar boven zijn bilspleet
pi_73920213
Oh, dat was vast ook heel sexy
Ik hoop dat het weg is getrokken?
pi_73920246
Jahoor, hij heeft ondertussen een glad kleuterlijfje
pi_73920268

Mijn vachtje is helaas altijd gebleven
pi_73920327
(en dan heb je het nog altijd koud )

en de bakkebaarden?
pi_73920419
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef Asyniur het volgende:
sindell alweer 24 weken!

<klikt op eigen ticker> oja, ik ben er zelf al bijna 23
Ja ik weet het de tijd vliegt wel

Maar levensvatbaar inderdaad!

En ze is zo beschaafd!! Ik voel haar elke dag, maar ze dobbert gewoon wat in mijn buik om, niks gemene trappen ofzo.
pi_73920456
Ja, haha, kun je nagaan hoe koud ik het zal hebben zonder vachtje!
Nee, behaard zijn is klote

De bakkebaarden zijn gelukkig wel verdwenen!
pi_73920473
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef sindell het volgende:

[..]

En ze is zo beschaafd!! Ik voel haar elke dag, maar ze dobbert gewoon wat in mijn buik om, niks gemene trappen ofzo.
Wacht maar! Met 30 weken piep je wel anders!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:35:54 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73920592
Webkim, wat fijn dat je een goede echo had. En heb je tussen de beentjes mogen/willen kijken?

Eh.. ik ging nog wat zeggen... maar weet het niet meer
Ohja, vroeg me af of Leonieke inmiddels al wat had gevoeld, hoop het zo voor je meid!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:37:31 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73920622
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier valt het nog reuze mee met bijna 33 weken. Doet niet echt pijn.
Misschien is het maar een klein kindje dan?
pi_73920667
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Haha ongetwijfeld, maar dat zien we dan wel weer
pi_73920849
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevalling Hebben jullie dat al eens gelezen?
pi_73920891
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hier valt het nog reuze mee met bijna 33 weken. Doet niet echt pijn.
Misschien is het maar een klein kindje dan?
Dat knakkertje van ons wil er regelmatig via mijn ribbenkast uit
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:07:22 #190
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73921378
Ik heb het even nagevraagd, het is een bakerpraatje hoor dames , van maagzuur en haar enzo...

En hij ligt er lekker bij , in stuit ... Maar wel een extra echo daardoor, disndagavond .
pi_73922247
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef Vlindur het volgende:

Ik was tot nu toe wel vrij nuchter, oh dat komt vast goed, pijn kan ik wel verdragen etc etc.
Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik er over ga na denken eigenlijk. Ben nog steeds niet bang hoor, ik weet niet wat het is, maar toch. (hoe erg het misschien ook klinkt, maar ik zie vooral op tegen alle "viezigheid" )
pi_73923268
Sindell: van de viezigheid merk je zelf helemaal niks Dat ruimen ze voor je op voor je Wladivostok kan zeggen
quote:
Wel een leuke wiki

Asy: ik kom altijd half kreupel bij mijn fysio vandaan, na een uurtje gaat het iets beter en de dag erna is het weer bal om daarna een paar dagen best goed te gaan.
Maar die paar dagen krijg ik dus de komende weken niet En serieus, behalve stoppen met werken zou ik geen andere manier weten om rustiger te gaan doen
pi_73923425
quote:
hey daar is die totaal overbodige foto van doos-van-onderaf weer ik snap het nog steeds niet

Sindell niet druk om maken. Echt. Komt goed
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:13:40 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73923490
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef lily het volgende:

[..]

wie weet (oh ja, knipjes kopen )

Ik dacht wel heel even wat anders toen je zei dat er een knipje in kon
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:17:27 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73923625
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef freecell het volgende:
Sindell: van de viezigheid merk je zelf helemaal niks Dat ruimen ze voor je op voor je Wladivostok kan zeggen
[..]

Wel een leuke wiki

Asy: ik kom altijd half kreupel bij mijn fysio vandaan, na een uurtje gaat het iets beter en de dag erna is het weer bal om daarna een paar dagen best goed te gaan.
Maar die paar dagen krijg ik dus de komende weken niet En serieus, behalve stoppen met werken zou ik geen andere manier weten om rustiger te gaan doen

ik weet nu ook waarom 'ze' niet scheutig zijn met de bekkenband: je raakt er een beetje aan verslaafd (omdat je je dan net iets beter voelt en net wat meer kan). Ik heb steeds de drang om hem om te doen...
pi_73923758
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hey daar is die totaal overbodige foto van doos-van-onderaf weer ik snap het nog steeds niet

precies wat ik dacht
pi_73923791
Even een ego postje: Woehoe, het hartje klopte en we zijn inderdaad op 22 mei uitgerekend!
Verder over 2 weken nog een keer een echo, omdat ze dan wat meer kunnen zien! Echte mazzel dus!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_73924555
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Een Surinaamse gezegde is dat wanneer je veel last hebt van maagzuur je kindje heel veel haar krijgt.
Wat een grappig gezegde/praatje! Bij mijn moeder klopte dit iig bij beide zwangerschappen!
Ben benieuwd of mijn meneertje ook een weelderige haardos zal krijgen, want last van maagzuur zat!

Groofsken, balen dat hij nog in stuit ligt, denkt de vk dat hij nu nog uit zichzelf zou kunnen draaien? Of krijg je die echo en daarna een draaipoging?
En voel jij nou zelf ook echt meer bewegingen onderin?
(ik moet volgende week weer vk, vorige controle lag hij ook in stuit, en ik heb nu nog steeds het idee voetjes onderin te voelen en iets groots helemaal bovenin)
pi_73924846
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik had al iets vergelijkbaars ingetypt en gebackspacet Zal degene die het heeft geplaatst hebben gedacht dat deze foto wel reuze educatief zou zijn?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:54:53 #200
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73925017
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat een grappig gezegde/praatje! Bij mijn moeder klopte dit iig bij beide zwangerschappen!
Ben benieuwd of mijn meneertje ook een weelderige haardos zal krijgen, want last van maagzuur zat!

Groofsken, balen dat hij nog in stuit ligt, denkt de vk dat hij nu nog uit zichzelf zou kunnen draaien? Of krijg je die echo en daarna een draaipoging?
En voel jij nou zelf ook echt meer bewegingen onderin?
(ik moet volgende week weer vk, vorige controle lag hij ook in stuit, en ik heb nu nog steeds het idee voetjes onderin te voelen en iets groots helemaal bovenin)
Nee, heel stom, ik voel juist beweging bovenin. Ze was ook niet 100% zeker, vandaar de echo denk ik. Ze was 80 % zeker van een stuitligging zei ze.

Ik heb het helemaal niet op draaipogingen en ook niet op vaginale stuitbevallingen eigenlijk . Gewoon omdat ik weet van MvD dat beide dingen toen 'mislukte' . Maar de vk was over beide dingen heel positief, dus ik denk er verder nog maar niet over na en zie wel wat ze me aanraden als hij idd zo ligt en blijft liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')