Ik heb zo'n soort bed, maar ik vind het echt niet prettig om zo te zitten/liggen. Dan komt alle druk op mijn bekken en ik kan mijn rug niet goed hol houden...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Elke zwangere zou trouwens zo'n bed moeten hebben:
[ afbeelding ]
Deze zwangere werkt al niet meer hoor, mijn man is werken. Soms kan je heel erg bewust zijn van de bewegingen in je buik terwijl je slaapt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen dikkies! Even een berichtje voor ik (voor het eerst in mijn eentje, al mijn mede-zwangere vriendinnetjes zijn nu ex-zwangere vriendinnetjes!) op pad ga naar mijn walvissenklasje
Werk ze Faja! (En ik heb gisternacht héél erg gedroomd over het vasthouden van voetjes e.d. door mijn buik heen, dus volgens mij was ik de bewegingen van de baby in mijn droom aan het intregreren)
Ik ben jaloers.. Ik vind dat heerlijk liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh! Ik zou niet durven! Jouw kindje komt gewoon ook morgen om 22.22 uurquote:
Psiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Incantrix het volgende:
Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik even blij dat mijn baby geen "exocranial ridges" heeft
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Welke houding werkt voor jou dan het beste? Ik zet soms de hoofdsteun juist naar beneden en het voeteneinde omhoog. Ik krijg dan wel weer last van maagzuur.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort bed, maar ik vind het echt niet prettig om zo te zitten/liggen. Dan komt alle druk op mijn bekken en ik kan mijn rug niet goed hol houden...
En dan heel hard werken, uuh... snurkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik op m'n zij liggen met een voedingskussen tussen m'n benen en onder m'n buik, en een warme kruik in m'n rug. Heerlijk.
De hond mag niet op bed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef Lijnloos het volgende:
Bed check... hond op bed, nog niet... helaas
Dat is zo'n fijn moment!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Webkim het volgende:
Alles zag er prima uit op de 20 wkn. echo.![]()
Hé, daar ligt mijn voedingskussenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:54 schreef DaviniaHR het volgende:
trixie, was belana niet met de transporter bevallen van haar kind?
/offtopic
Waar zouden we zijn zonder de Hema?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Hé, daar ligt mijn voedingskussen![]()
Echt hema...
uit logeren is volgens mij niet z'n goed idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De hond mag niet op bed.Als ik even naar het toilet ga en vergeet de deur dicht te doen, dan ligt hij op mijn plek met een strip rennies in z'n bek.
Zijn er trouwens andere moeders in spe met een hond in huis? Hoe gaan jullie dat met de hond doen rondom de bevalling en het kraambed? Onze hond is nog erg jong (ongeveer 7 maanden oud) en ik wil hem niet te lang bij mijn schoonouders laten logeren. Ik kan me voorstellen dat het bij vlagen lastig is om een beest in de buurt te hebben dat ook naar aandacht snakt, maar ik wil absoluut niet dat hij jaloers wordt op de baby. Bovendien hoort hij gewoon bij het gezinnetje (net als de kat, maar daar maak ik me niet zo druk om).
Hier wil ik de hond er zoveel mogelijk bij betrekken, ze mag aan de baby snuffelen enzo en ook wel komen kijken bij verschonen op het babykamertje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er trouwens andere moeders in spe met een hond in huis? Hoe gaan jullie dat met de hond doen rondom de bevalling en het kraambed? Onze hond is nog erg jong (ongeveer 7 maanden oud) en ik wil hem niet te lang bij mijn schoonouders laten logeren. Ik kan me voorstellen dat het bij vlagen lastig is om een beest in de buurt te hebben dat ook naar aandacht snakt, maar ik wil absoluut niet dat hij jaloers wordt op de baby. Bovendien hoort hij gewoon bij het gezinnetje (net als de kat, maar daar maak ik me niet zo druk om).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |