abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:10:50 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73906069
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Elke zwangere zou trouwens zo'n bed moeten hebben:

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n soort bed, maar ik vind het echt niet prettig om zo te zitten/liggen. Dan komt alle druk op mijn bekken en ik kan mijn rug niet goed hol houden...
pi_73906318
Bed check... hond op bed, nog niet... helaas
pi_73906477
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen dikkies! Even een berichtje voor ik (voor het eerst in mijn eentje, al mijn mede-zwangere vriendinnetjes zijn nu ex-zwangere vriendinnetjes! ) op pad ga naar mijn walvissenklasje

Werk ze Faja! (En ik heb gisternacht héél erg gedroomd over het vasthouden van voetjes e.d. door mijn buik heen, dus volgens mij was ik de bewegingen van de baby in mijn droom aan het intregreren )

Deze zwangere werkt al niet meer hoor, mijn man is werken. Soms kan je heel erg bewust zijn van de bewegingen in je buik terwijl je slaapt.

Veel plezier met je pufclub!
pi_73906957
quote:

[ afbeelding ]
Ik ben jaloers.. Ik vind dat heerlijk liggen.
Ik zit al tijden te denken om een bed steun gewoon even te huren
pi_73907063
oooh Martine

Dat bedje ziet er heerlijk uit, het bed heb ik niet, maar wel een hond die ook op bed ligt

Twinkly gaat vast de volgende zijn hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73907131
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:46 schreef lunastar het volgende:
Twinkly ga je voorkruipen???
Nee joh! Ik zou niet durven! Jouw kindje komt gewoon ook morgen om 22.22 uur Of nee, vandaag natuurlijk, om 21.21 uur!!

Claudia zo werkte ik ook de laatste maanden van mijn afstuderen, maar dan gesteund door kussens, ik kreeg ook heel veel last van mijn heupen en rug wanneer ik aan een bureau moest zitten.
Ik wil ook zo'n wollig hondebeest
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Incantrix het volgende:
Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen
Psies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik even blij dat mijn baby geen "exocranial ridges" heeft
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73907170
Ow, een hoofd omhoog bed! *jaloers is* Lijkt me heerlijk. Ik sliep vorige keer op het eind met drie kussens in een verwoede poging het maagzuur beneden te houden.

Alles zag er prima uit op de 20 wkn. echo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73907182
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb zo'n soort bed, maar ik vind het echt niet prettig om zo te zitten/liggen. Dan komt alle druk op mijn bekken en ik kan mijn rug niet goed hol houden...
Welke houding werkt voor jou dan het beste? Ik zet soms de hoofdsteun juist naar beneden en het voeteneinde omhoog. Ik krijg dan wel weer last van maagzuur.

Als ik last heb van m'n rug ga ik op m'n zij liggen met een voedingskussen tussen m'n benen en onder m'n buik, en een warme kruik in m'n rug. Heerlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73907241
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik last heb van m'n rug ga ik op m'n zij liggen met een voedingskussen tussen m'n benen en onder m'n buik, en een warme kruik in m'n rug. Heerlijk.
En dan heel hard werken, uuh... snurken

Ik had dan ook nog het voedingskussen onder mijn benen die ik dan een beetje in kleermakerszit had zegmaar en daar dan de laptop op.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73907344
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef Lijnloos het volgende:
Bed check... hond op bed, nog niet... helaas
De hond mag niet op bed. Als ik even naar het toilet ga en vergeet de deur dicht te doen, dan ligt hij op mijn plek met een strip rennies in z'n bek.

Zijn er trouwens andere moeders in spe met een hond in huis? Hoe gaan jullie dat met de hond doen rondom de bevalling en het kraambed? Onze hond is nog erg jong (ongeveer 7 maanden oud) en ik wil hem niet te lang bij mijn schoonouders laten logeren. Ik kan me voorstellen dat het bij vlagen lastig is om een beest in de buurt te hebben dat ook naar aandacht snakt, maar ik wil absoluut niet dat hij jaloers wordt op de baby. Bovendien hoort hij gewoon bij het gezinnetje (net als de kat, maar daar maak ik me niet zo druk om).
pi_73907426
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Webkim het volgende:

Alles zag er prima uit op de 20 wkn. echo.
Dat is zo'n fijn moment!

Ik weet trouwens niet precies wat er met je vader is gebeurd, maar ik weet wel hoe het is om zwanger te zijn terwijl je elke dag nog verdrietig bent om het verlies van je vader. (Mijn vader is een jaar geleden plotseling overleden.) Veel sterkte.
pi_73907519
quote:

[ afbeelding ]
Hé, daar ligt mijn voedingskussen
Echt hema...
pi_73907540
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:54 schreef DaviniaHR het volgende:
trixie, was belana niet met de transporter bevallen van haar kind?
/offtopic

Nah zij deed het op de oldfashion way ofcoarse. In de laatste ep van Voyager terwijl ze in gevecht waren met de Borg en eindelijk door de wormhole weer terug bij de aarde kwamen.

Sorry kwam eigenlijk alleen effe lurken en sterkte wensen voor de LL dames.
pi_73907626
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:06 schreef ymme het volgende:

[..]

Hé, daar ligt mijn voedingskussen
Echt hema...
Waar zouden we zijn zonder de Hema?

Ik heb hier veel negatieve verhalen gelezen over het online bestellen bij de Hema, maar bij mij is het elke keer goed gegaan. Voor 12 uur besteld, de volgende dag netjes in huis zonder ontbrekende producten. Ik ga nooit meer fysiek naar de winkel met die vreselijk smalle paden die altijd gebarricadeerd worden door een kinderwagen of rollator.

Ik mag me nog een paar weken opwinden over andermans kinderwagen die in de weg staat. Binnenkort ben ik zelf zo'n lastpak.

[ Bericht 7% gewijzigd door Claudia_x op 21-10-2009 11:20:05 ]
pi_73907636
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De hond mag niet op bed. Als ik even naar het toilet ga en vergeet de deur dicht te doen, dan ligt hij op mijn plek met een strip rennies in z'n bek.

Zijn er trouwens andere moeders in spe met een hond in huis? Hoe gaan jullie dat met de hond doen rondom de bevalling en het kraambed? Onze hond is nog erg jong (ongeveer 7 maanden oud) en ik wil hem niet te lang bij mijn schoonouders laten logeren. Ik kan me voorstellen dat het bij vlagen lastig is om een beest in de buurt te hebben dat ook naar aandacht snakt, maar ik wil absoluut niet dat hij jaloers wordt op de baby. Bovendien hoort hij gewoon bij het gezinnetje (net als de kat, maar daar maak ik me niet zo druk om).
uit logeren is volgens mij niet z'n goed idee.
Daar worden ze juist jaloers van. Komt hij weer thuis, heb jij ineens een baby.

Wij hebben ook afgesproken, dat na de bevalling, ik eerst de honden weer begroet zonder de baby en daarna met baby. Ik maak me helemaal geen zorgen, omdat onze honden kleine kinderen van 0 tm 10 jaar gewend zijn. Maar alleen laten moet je ze natuurlijk nooit!!!
En wennen zal het voor ieder beest zijn. Ineens gaat de aandacht niet meer alleen naar de hond, maar naar nog z'n vervelende huilende en stinkende baby
Vergeet dus je hond vooral ook niet, na de bevalling. Dan komt het vast allemaal goed.
pi_73907764
Webkim, fijn dat de echo goed was!

Asy, wat vreselijk klote dat je nu zo'n last van je bekken hebt, ik hoop dat het toch wel een beetje beter gaat snel

Ons bed is heel standaard, ook 1 matras enzo. Slaapt wel prima hoor!

En jaa!!!!!! IK BEN 30 WEKEN ZWANGER!!!!!
Nog maar 10 te gaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73907816
Vlindur, 30 weken. Time fly's....
Nog een paar weekjes en dan heb je meldplicht
pi_73907910
Bij hoeveel weken is die meldplicht eigenlijk?
pi_73907970
37 meende ik.

Maar weet het niet zeker meer
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:24:02 #145
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73908039
Ego-post vanuit de trein, bijlezen doe ik vanavond wel!

Nekplooimeting was super. Heb een heel stickerboek vol stickers.
Kans was 1 op 6000, normaal 1 op 670.
HB was 8,8! Bloeddruk wel veel te laag, maar ach.
Ruggetje zit dicht, etc. etc.
Kortom: Stickers!
A grand adventure has begun.
pi_73908238
Wat fijn Keshet
pi_73908475
Keshet gefeliciteerd met de goede uitslagen allemaal!
Webkim jij ook zeker gefeliciteerd met het goede resultaat op de echo!!! Hoop dat je echt even hebt kunne. Genieten van jullie kleintje...

over de honden heb ik geen Input te leveren... Ik mag al blij zijn dat de 2 cavia's niet direct weer het huis uit getrapt zijn (lief is niet zon dierenfanaat, maar de caafs waren mijn verjaardagskado van zijn vrienden ). Zover ik het begrepen heb van mijn moeder toen ik werd geboren hebben ze me gewoon met maxicosi en al midden in de woonkamer gezet zodat alle katten en hond rustig konden snuffelen en kennis maken. Schijnbaar werkte dat erg goed
pi_73908885
De cosi in de woonkamer zetten vind ik ook wel een plan voor onze katten
pi_73910638
Keshet goed nieuws

Ik heb ook weer een sticker verdiend, maar dan zonder krulletje erbij. Alles gaat prima hoor: bloeddruk, gewicht, baby groeit goed (6 1/2 pond bij 40 weken, doe ik het voor ), alleen ze ligt niet meer ingedaald. Dus als m'n vliezen breken moet ik gelijk bellen. Achteraf bedacht ik me ook dat ik inderdaad sinds een paar dagen alweer veel minder op een eend lijk met lopen
We zijn gelijk maar even doorgereden en hebben de klossen en de po opgehaald, dus het gaat nu wel echt worden Ze moet wel nog even tot volgende week donderdag blijven zitten, want dan heb ik eindexamen. Maar daarna gaan we ervoor!
pi_73911027
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

Hier wil ik de hond er zoveel mogelijk bij betrekken, ze mag aan de baby snuffelen enzo en ook wel komen kijken bij verschonen op het babykamertje.
Ik hoop dat het zo is, dat ze het goed accepteren kan en weet dat de baby bij ons ''hoort''.
Ze gaat dus niet uit logeren de dagen rondom de bevalling en kraamtijd.
Denk dat erbij betrekken het beste is wat je kunt doen, zo gaat het vast goed komen en voorkom je het meest eventuele jaloezie.

wb de kat; de box staat al op en hij blijft er moet ik zeggen heel keurig uit! Hij mag niet op slaapkamertje komen want gaat in ledikant liggen, en in de wipstoel enzo, dat is niet de bedoeling.
Maar die komt vanzelf zn interesse wel tonen naar de baby toe denk ik

WupWup, het komt nou wel heel dichtbij allemaal he?! Spannend!
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, jammer van het niet indalen, maar geen ramp gelukkig.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')