Goedemorgen dikkies! Even een berichtje voor ik (voor het eerst in mijn eentje, al mijn mede-zwangere vriendinnetjes zijn nu ex-zwangere vriendinnetjes!

) op pad ga naar mijn walvissenklasje

Martine, zulke spam mag je van mij elke dag wel neerzetten hoor, wat een droppie

Ben heel blij voor je en we spreken je vast snel weer

Freecell, fijn om te horen dat er uiteindelijk toch niet al te veel aan de hand bleek te zijn met je schoonmoeder, misverstanden kunnen soms ontstaan, maar het zou pas écht vervelend zijn wanneer zoiets als een soort van sneeuwbal de berg afrolt en zo onnodig een lawine veroorzaakt, zeg maar. Ben blij dat het allemaal ok is
Wat de stickers betreft hebben we deels plaatjes van bestaande stickers kunnen scannen (zie het babykamerfoto-topic voor onze eerste muur; hiervan dupliceren we wat grondblokjes voor de bestaande muur en een aantal muntjes voor de muur die we nog moeten) en de afbeeldingen die niet als sticker te koop zijn hebben we uit screenshots van het spel geknipt en als vectorbestanden vergroot zodat we geen problemen kregen met de pixels waaruit plaatjes op de pc zijn opgebouwd. Deze bestanden gooien we dan bij een copyshop door een printer (we wilden eigenlijk op het werk van mijn lief gaan printen, maar uiteindelijk kunnen we niet aan doorzichtig, printbaar stickerplastic komen en de copyshop heeft dit gewoon op voorraad) en dan hebben we alles dat we nodig hebben

Overigens printen we waarschijnlijk alleen de grondblokjes op het doorzichtige stickerspul en de rest gewoon op A4-formaat wit stickerpapier, want dat scheelt een boel $$ en de muur die we nog moeten is toch wit, dus dan maakt het niet uit als het niet doorzichtig is. Ik hoop HEEL erg dat we muur nummer 2 vanavond ook af hebben, als dat lukt zien jullie vanavond nog foto's in het babykamertopic

Werk ze Faja! (En ik heb gisternacht héél erg gedroomd over het vasthouden van voetjes e.d. door mijn buik heen, dus volgens mij was ik de bewegingen van de baby in mijn droom aan het intregreren

)
Twinkly, wat doe je nú? En ik maar denken dat jij van de kop-in-het-zand-politiek was, begin je ineens over morgenavond bevallen!

En whaha, thnx, da's zéker 1-up

Hopelijk vnvnd meer!
Oeh, Lijnloos, leuk! Veel plezier vandaag

Keshet, succes!

Ik zal voor je duimen, ok? Hoe laat moet/moest je?
Freubelmuts..

hoor, gewoon proberen je ding te blijven doen en één troost: het gaat weer weg..