abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73898121
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef ymme het volgende:

[..]

En is het niet morgen, dan word het overmorgen (of nog later).

is er nog niets aan het rommelen?
Welja, altijd hoop houden
pi_73898229
Zoiets ja

Is niet gemeen bedoeld hoor.

Ik ga nu heerlijk mijn bedje opzoeken. Heb het electrische onderlaken alvast aangezet, stap ik zo een warm bed in Hij gaat wel meteen weer uit hoor. Ga niet met dat ding aan, slapen.
pi_73903485
Goodmorning ladies. En hoe staat het er mee?
Ik ben weer eens heel vroeg gewekt door mijn zoon en mijn man die vroege dienst heeft vandaag. Gelukkig is er koffie want anders ben ik het eerste uur nog niet wakker. De kleine in mijn buik stuitert er 's nachts vrolijk op los waardoor ik wel 2-3 keer mijn bed uit moet om te plassen. Volgens mij heb ik een nachtbraker in mijn buik.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 07:33:35 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73903661
Morgen!
Mijn werkweek begint weer
Faja, laten we hopen dat de activiteit in de buik, geen voorbode is van de activiteit buiten de buik, in jouw geval!

FIjne dag en tot vanmiddag!
pi_73903957
Goedemorgen allemaal!

Webkim gefeliciteerd met 20w1d Veel succes en kijkplezier bij de echo!
Gecondoleerd met je papa

Gefeliciteerd Harley! Wat een mooie echo's, vooral die onderste is daar zie je zo goed het handje bij het hoofdje.

Wat leuk dat de stickers goed lijken te lukken Icantrix, 1-up voor je lief!!

Wij hebben besloten dat 22.22 uur op 22-10 wel een leuk tijdstip is om ons kindje te krijgen, dus hup beebje!! Vanavond mag mijn lief dus hard zijn best gaan doen hehe
Vanavond hebben we ook het vervolg van de borstvoedingscursus, ik ben benieuwd of ze het goed maakt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73904082
Goedemorgen allemaal!

Webkim veel plezier met de echo!

Twinkly, goed plan hoor! Laat maar door komen dat beebje

Hier ook weer wakker, lief is al een uurtje weg richting werk, en ik lig hier nog een beetje in bed te luieren... heb een vrije dag vandaag en ga vanmiddag gezellig met mijn mam shoppen!
pi_73904495
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:31 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook weer wakker, lief is al een uurtje weg richting werk, en ik lig hier nog een beetje in bed te luieren... heb een vrije dag vandaag en ga vanmiddag gezellig met mijn mam shoppen!
Lekker! Veel shopplezier met je mama Ga je nog iets speciaals kopen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:01:20 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73904515
Even zwaaien naar iedereen!
Jullie gaan veuls te snel voor mij op 't moment!

Ik ga zo naar de VK voor de nekplooimeting en ben stikzenuwachtig. Heb me de hele nacht af lopen vragen waarom ik die nekplooimeting ook al weer per sé wilde. Zenuwen, blergh.
A grand adventure has begun.
pi_73904550
Goedemorgen

Leuke datum inderdaad Twinkley
pi_73904604
Keshet , vooral even denken aan jullie kleine gup die je weer te zien krijgt... komt vast goed!

Twinkly, geen speciaal doel, hoewel mijn moeder geloof ik wel de Lief!winkel wil leegkopen. Och, ik ga haar niet tegenhouden (vind het zelf alleen wel wat te duur).
pi_73904626
Oeh spannend Keshet Veel succes!!

Ik vergat de foto van Martine, wat is Jamie een poepie (ik noem dat geen spam trouwens, meer meer meer!)

hihi Lijnloos, ze mag idd een dikke portemonnee meenemen dan!!
pi_73904672
Goede morgen allemaal!

webkim veel plezier met je echo
en nog een dikke en sterkte met jullie verlies

keshet ook succes vandaag, en je gaat gewoon je kindje weer even zien

lijnloos veel winkel plezier vandaag

bij mij is er geen touw aanvast te knopen wat wel en niet binnen blijft, dus ik blijf maar gewoon van alles proberen en hey tis voor het goede doel he...
fijne dag allemaal!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:13:43 #113
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73904726
Goedemorgen dikkies! Even een berichtje voor ik (voor het eerst in mijn eentje, al mijn mede-zwangere vriendinnetjes zijn nu ex-zwangere vriendinnetjes! ) op pad ga naar mijn walvissenklasje

Martine, zulke spam mag je van mij elke dag wel neerzetten hoor, wat een droppie Ben heel blij voor je en we spreken je vast snel weer

Freecell, fijn om te horen dat er uiteindelijk toch niet al te veel aan de hand bleek te zijn met je schoonmoeder, misverstanden kunnen soms ontstaan, maar het zou pas écht vervelend zijn wanneer zoiets als een soort van sneeuwbal de berg afrolt en zo onnodig een lawine veroorzaakt, zeg maar. Ben blij dat het allemaal ok is
Wat de stickers betreft hebben we deels plaatjes van bestaande stickers kunnen scannen (zie het babykamerfoto-topic voor onze eerste muur; hiervan dupliceren we wat grondblokjes voor de bestaande muur en een aantal muntjes voor de muur die we nog moeten) en de afbeeldingen die niet als sticker te koop zijn hebben we uit screenshots van het spel geknipt en als vectorbestanden vergroot zodat we geen problemen kregen met de pixels waaruit plaatjes op de pc zijn opgebouwd. Deze bestanden gooien we dan bij een copyshop door een printer (we wilden eigenlijk op het werk van mijn lief gaan printen, maar uiteindelijk kunnen we niet aan doorzichtig, printbaar stickerplastic komen en de copyshop heeft dit gewoon op voorraad) en dan hebben we alles dat we nodig hebben Overigens printen we waarschijnlijk alleen de grondblokjes op het doorzichtige stickerspul en de rest gewoon op A4-formaat wit stickerpapier, want dat scheelt een boel $$ en de muur die we nog moeten is toch wit, dus dan maakt het niet uit als het niet doorzichtig is. Ik hoop HEEL erg dat we muur nummer 2 vanavond ook af hebben, als dat lukt zien jullie vanavond nog foto's in het babykamertopic

Werk ze Faja! (En ik heb gisternacht héél erg gedroomd over het vasthouden van voetjes e.d. door mijn buik heen, dus volgens mij was ik de bewegingen van de baby in mijn droom aan het intregreren )

Twinkly, wat doe je nú? En ik maar denken dat jij van de kop-in-het-zand-politiek was, begin je ineens over morgenavond bevallen! En whaha, thnx, da's zéker 1-up Hopelijk vnvnd meer!

Oeh, Lijnloos, leuk! Veel plezier vandaag

Keshet, succes! Ik zal voor je duimen, ok? Hoe laat moet/moest je?

Freubelmuts.. hoor, gewoon proberen je ding te blijven doen en één troost: het gaat weer weg..
3!
pi_73904773
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:13 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, wat doe je nú? En ik maar denken dat jij van de kop-in-het-zand-politiek was, begin je ineens over morgenavond bevallen! En whaha, thnx, da's zéker 1-up Hopelijk vnvnd meer!
Ja, doe ik ook hoor hij komt gewoon, bevallen is niet nodig
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:21:01 #115
95408 Incantrix
pi_73904860
Oooww, dus dat testdraaien van die Startrek-transporter van pasgeleden, dat was niet alleen voor míjn baby?
3!
pi_73904911
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, dus dat testdraaien van die Startrek-transporter van pasgeleden, dat was niet alleen voor míjn baby?
lol omg ik zei precies hetzelfde toen we de laatste Startrekfilm keken
Maar in een aflevering van Voyager was het niet mogelijk een baby eruit te transporteren, weet niet meer waarom,
pi_73904949
dames, wat zijn jullie weer goed bezig op de vroege ochtend...

Wel handig trouwens Trix, om het zo aan te pakken met die stickers (mental note voor later!)...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:28:12 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73904979
goedemorgen dames!

@Trix; ik ben erg benieuwd of het lukt met die stickers; denk dat het wel supergaaf wordt hoor! vind het echt een tof thema!
heb je van8 een beetje geslapen???

@Twinkly; zooooo jij hebt grootse plannen zeg! ik wacht het rustig af... maar een vers beebje is natuurlijk altijd leuk!

@Keshet, veel succes en natuurlijk ook veel plezier met de echo!

@lijnloos; ook veel plezier!!

@Vlindur; jeuuuujjjj 30 weken!!!

@Freubelmuts; vervelend dat je steeds zo misselijk bent! ik heb dat ook tot een week of 12-14 gehad... en toen was het ineens helemaal over... en tnt niet terug gekomen.
Ik zette smorgens de wekker een half uur eerder en nam dan een flesje met zo'n vruchtenshake. En meestal zakte de misselijkheid dan wel wat. En vaak tussendoor wat droge crackertjes eten, want ik merkte dat ik alleen maar misselijker werd als er niets in mijn maag zat.
sterkte ermee

En ik heb zelf maar matig geslapen..natuurlijk pas rond twaalf uur thuis (na late dienst) maar erg onrustige nacht, veel wakker, vaak plassen... dus ik ga straks gewoon deel 2 proberen te slapen hoef vanmiddag pas rond half 3 weg (voor nog een late dienst), dus kan nog wel proberen een paar uurtjes slaap in te halen straks.
En ik denk dat mijn beebje een beetje aan het draaien is, ik voel de voetjes nu hoger in mijn lichaam als het schopt... best merkwaardig gevoel...
(tnt had ik alleen nog maar schopjes onder mijn navel..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:38:36 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73905205
Freecell, jemig, wat een harde is die fysio van jou! Maar ja, heb je zelf het gevoel dat je nog steeds teveel doet?
En je schoonmoederheeft dan ook last van dr hormonen. Fijn dat alles weer goed lijkt te zijn!

Ymme, ook met een kantoorbaan en geen BI kan je hele dagen thuiszitten, hoor (sorry, maar dat komt me dan tegen het zere been. Zitten is ook zwaar voor het bekken.)

Asy, heb je een secret Santa ticker aangemaakt! geniaal!

Jamie!
Das geen spam, das maar 1 foto! Meer, meer, meer!

Becky27, beterschap!

Rubey, hebben ze bij jou al een aanvalsplan voor als je nog veel langer blijft doorlopen?

Keshet, veel succes bij de nekplooimeting!

Trixie,leuke droom! Was je sowieso als laatste uitgerekend van je pufclub, of is er iemand prematuur gegaan?

Waarom is woensdag altijd mijn slechte dag?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:40:19 #120
95408 Incantrix
pi_73905247
Whaha, Twinkly, ik moet ook constant aan die EP denken als ik mijn startrek-transporter-verhaal weer eens op loop te hangen: waarom gebruiken ze die in vredesnaam niet? Met onze huidige wetenschap is het al mogelijk iets op het hoofdje van de baby te plaatsen voor hij/zij geboren is, dan moet dat met zo'n ontvangst-dingie toch ook wel te doen zijn om 'm te plaatsen? En alsof die teleurstelling nog niet groot genoeg was komt ook Harry Kim gewoon weer terug

Lijnloos, thnx (credits hiervoor gaan naar mijn lief hoor, die is daar beter in als ik), nu nog hopen dat het resultaat ook is zoals we beoogden

BJ, dank je wel, vind het echt super dat iedereen zo leuk reageert Zei het gisteren nog tegen mijn vader: wij hebben altijd van die debiele plannen (een taartengevecht voor mijn moeders 50e verjaardag, trouwen in een zwembad etc.) en dan verklaart iedereen ons altijd voor gek (vriendinnen van mij vonden een Mario babykamer zó not done) maar als het dan eenmaal gelukt is vinden mensen het meestal wel leuk Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen En zie je, ik wíst het! Wij wisselen elkaar af, ik had een goede nacht vannacht Slaap ze nog even, hoop dat je nog wat bij kunt pakken.. Ik weet hoe vervelend is en dat nog zonder late diensten

[edit]Davinia, ik was inderdaad de laatste, dus het is niet raar, maar het voelt wel vreemd.. Ben nog nooit eerder 'alleen' zwanger geweest zeg maar, had altijd nog 4 vriendinnen voor me zitten En dikke bluh voor slechte woensdagen!! [/edit]
3!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:46:00 #121
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73905409
Goedemorgend

Webkim 20 weken... gecondoleerd met het verlies van je vader...

keshet succes (hopelijk ben ik juist) met de punctie

Twinkly ga je voorkruipen???

Hier vandaag druk voormiddagje, maar kwam me vlug melden... gisterenavond, vannacht en dezemorgend was babytje zo druk in buik dat het pijn deed... heb haar even gezegd dat ze maar tot dezenamiddag moet wachten.. moet zo met Jade naar cb, daarna staat er niks belangrijks meer op agenda dan bevallen

Rubey nog niks???

Martine wat een knap ventje...

euh... en dan ben ik het weer vergeten....
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:54:52 #122
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73905629
trixie, was belana niet met de transporter bevallen van haar kind?
/offtopic
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73905811
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef Incantrix het volgende:
BJ, dank je wel, vind het echt super dat iedereen zo leuk reageert Zei het gisteren nog tegen mijn vader: wij hebben altijd van die debiele plannen (een taartengevecht voor mijn moeders 50e verjaardag, trouwen in een zwembad etc.) en dan verklaart iedereen ons altijd voor gek (vriendinnen van mij vonden een Mario babykamer zó not done) maar als het dan eenmaal gelukt is vinden mensen het meestal wel leuk Het is fijn dat hiero zoveel mede-nerds zitten, die kunnen dit soort dingen tenminste wél waarderen
Als je als kind zo'n kamer krijgt dan weet je dat je de leukste mama van de wereld hebt. Erg tof!

Over BI en kantoorbanen gesproken: ik heb geen noemenswaardige problemen met mijn bekken gehad, maar reeds vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik meer moeite met zitten dan met staan. De laatste weken voor mijn verlof had ik het heel zwaar met het achter de computer zitten. Als het even kon werkte ik thuis en ging ik op bed werken (ik heb een bed met een verstelbaar hoofdeinde). Het lukt me daarentegen nog wel prima om flink schoon te maken thuis (afwasmachine leegruimen, stofzuigen, dweilen, wassen, strijken, poetsen, de berging reorganiseren). Ik geloof er dus ook niet zo in dat een kantoorbaan per definitie een zegen is. Elke zwangere lijdt op haar eigen manier.

Ik ben gister weer wezen fitnessen en ik merkte voor het eerst dat mijn buik in de weg zat met het roeien. Klaarblijkelijk heb ik afgelopen week toch weer een groeispurtje gehad!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73905903
Elke zwangere zou trouwens zo'n bed moeten hebben:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:08:57 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73906023
Heb ik alles bijgelezen, maar niks onthouden
Alleen dat martine nog een mooie foto had gepost

Hier op zich een goede nacht gehad, alleen vanmorgen vanaf 6 uur niet meer geslapen van de pijn.
Stoute therapeut
freecell, had jij nu ook altijd de dag erna zo'n last? Ik weet niet wat ik moet doen van de pijn: zitten liggen lopen...

Ow en Davinia: de ticker in de SecretSanta OP is van mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')