Ja ik weet hetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef Asyniur het volgende:
sindell alweer 24 weken!![]()
<klikt op eigen ticker> oja, ik ben er zelf al bijna 23![]()
Wacht maar! Met 30 weken piep je wel anders!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef sindell het volgende:
[..]
En ze is zo beschaafd!! Ik voel haar elke dag, maar ze dobbert gewoon wat in mijn buik om, niks gemene trappen ofzo.
Hier valt het nog reuze mee met bijna 33 weken. Doet niet echt pijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wacht maar! Met 30 weken piep je wel anders!
Haha ongetwijfeld, maar dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wacht maar! Met 30 weken piep je wel anders!
Dat knakkertje van ons wil er regelmatig via mijn ribbenkast uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier valt het nog reuze mee met bijna 33 weken. Doet niet echt pijn.
Misschien is het maar een klein kindje dan?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef Vlindur het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevalling Hebben jullie dat al eens gelezen?
Wel een leuke wikiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef Vlindur het volgende:
hey daar is die totaal overbodige foto van doos-van-onderaf weerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef lily het volgende:
[..]
wie weet (oh ja, knipjes kopen)
de jongens hadden beiden ook veel haar, en ikzelf had haren tot in mijn nek toen ik geboren werd
Ik dacht wel heel even wat anders toen je zei dat er een knipje in kon![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef freecell het volgende:
Sindell: van de viezigheid merk je zelf helemaal niksDat ruimen ze voor je op voor je Wladivostok kan zeggen
[..]
Wel een leuke wiki
Asy: ik kom altijd half kreupel bij mijn fysio vandaan, na een uurtje gaat het iets beter en de dag erna is het weer bal om daarna een paar dagen best goed te gaan.
Maar die paar dagen krijg ik dus de komende weken nietEn serieus, behalve stoppen met werken zou ik geen andere manier weten om rustiger te gaan doen
precies wat ik dachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey daar is die totaal overbodige foto van doos-van-onderaf weerik snap het nog steeds niet
Sindellniet druk om maken. Echt. Komt goed
Wat een grappig gezegde/praatje! Bij mijn moeder klopte dit iig bij beide zwangerschappen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Een Surinaamse gezegde is dat wanneer je veel last hebt van maagzuur je kindje heel veel haar krijgt.
Ik had al iets vergelijkbaars ingetypt en gebackspacetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey daar is die totaal overbodige foto van doos-van-onderaf weerik snap het nog steeds niet
Sindellniet druk om maken. Echt. Komt goed
Nee, heel stom, ik voel juist beweging bovenin. Ze was ook niet 100% zeker, vandaar de echo denk ik. Ze was 80 % zeker van een stuitligging zei ze.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een grappig gezegde/praatje! Bij mijn moeder klopte dit iig bij beide zwangerschappen!
Ben benieuwd of mijn meneertje ook een weelderige haardos zal krijgen, want last van maagzuur zat!
Groofsken, balen dat hij nog in stuit ligt, denkt de vk dat hij nu nog uit zichzelf zou kunnen draaien? Of krijg je die echo en daarna een draaipoging?
En voel jij nou zelf ook echt meer bewegingen onderin?
(ik moet volgende week weer vk, vorige controle lag hij ook in stuit, en ik heb nu nog steeds het idee voetjes onderin te voelen en iets groots helemaal bovenin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |