Nee, dit is goede journalistiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, het s niet moeilijk om je gelijkje te halen tegen iemand die failliet is. Ze hebben wel gelijk, maar dit is gemakkelijk scoren, toch?
Idd. Dirkie krijgt ze links en rechts om de oren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dit is goede journalistiek.
Zijn verdediging is ook aardig gevallen, meppen is altijd raak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dirkie krijgt ze links en rechts om de oren.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:50 schreef matthijst het volgende:
Die Lakeman, wat een enge gast is me dat...
Wat mij betreft de climax van een voorspel van twee wekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Dit was dus de eerste.
Scheringa wordt echt stukje voor stukje gefileerd door P&W.
Die hebben zich goed voorbereid.
Gelukkig gaat de film wel door.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
In de politiek gaan was een grapje, man niemand geloofde je.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef bosb het volgende:
zegt ie nu dat de curator het sponsorgeld vanaf vandaag terug kan halen bij az???
Toegegeven, ze zijn toch wel goed bezig. In het begin leek het nergens op maar ze zijn wel venijnig die Pauw en Witteman vanavond.quote:
Zo moeilijk is dat in dit geval niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Dit was dus de eerste.
Scheringa wordt echt stukje voor stukje gefileerd door P&W.
Die hebben zich goed voorbereid.
dit zijn wel bizarre dingen jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef matthijst het volgende:
Bizarre shit, die bewindvoerder die het tegen zou werken.
Goddomme, laat iemand eens uitzoeken of er iets waar is van wat Scheringa vertelt.
Ik heb geen idee, en daarom moet dit goed onderzocht worden. Ik begin steeds meer te voelen voor een parlementaire enquete als ik dit zo hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef Apache4U het volgende:
Ik weet bijna zeker dat dit leugens zijn...gewoon..een gevoel.
Waar heb je die kinderpsychologie geleerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
hij liegt dat hij barst want hij kijkt weg als hij iets verteld.
Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenarioquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Loedertje het volgende:
Het verhaal over die bewindvoerder is zo gek nog niet en dat gebeurt helaas ook wel vaker op deze manier.
Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenario
HIj is niet echt zo, hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef maril het volgende:
Ondanks dat Dirk een wolf in geitenkleding is, heb ik wel respect dat hij in de uitzending zit.
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus eigenlijk zijn de verslaggevingsregels de schuld van het faillissement?
Yep, het naar de WC gaan plus een nieuw glas wijn inschenken-moment voor morgen, staat al weer vast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
Verdwijn jij weer eens in het gat, waar je net vandaan kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar heb je die kinderpsychologie geleerd? Zelfde school als je spelling?
Nee, ik geloof vooral Dirk niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
90% dirk, 10% inkoppertje van bos en wellinkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steeds
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steeds
Die zijn zich gewoon de pleuris geschrokken... says it allquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als of de cowboys die DSB wilde overnemen, nou echt nooit met bewindvoerders/curatoren hebben gewerkt en zich daardoor lieten afschrikken.
Dat gebeurde toch wel vaker? Dat mensen die nauwelijks een woord Nederlands verstaan toch de uitzending uitzitten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Jamie Oliver gaat neem ik aan na zijn stukje gewoon weg? Of zou die blijven zitten om naar dat slappe, voor hem onverstaanbare, gezever van de rest te luisteren
Die hebben ook die 'prachtige' gebouwen in Wognum gezien en zagen daar de vlag van Lone Star al hangen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn zich gewoon de pleuris geschrokken... says it all
Dus niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die man heeft nog 50 miljoen euro ofzo, ellendig is ook maar relatief.
Hebben ze al eerder buitenlandse gasten gehad? (Vlamingen niet meegerekend)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch wel vaker? Dat mensen die nauwelijks een woord Nederlands verstaan toch de uitzending uitzitten?
Ben jij de zoon van Dirk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie zijn echt populistische bashers die de feiten niet kennen. Ga maar lekker door met je geblindoekte leven en dat gezwets over de graaier Scheringa.
Als de waarheid boven tafel komt over Bos en Wellink praat je wel anders.
Bos heeft zeker een belangrijke rol gespeeld. Maar Scheringa was ook niet goed bezig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie zijn echt populistische bashers die de feiten niet kennen. Ga maar lekker door met je geblindoekte leven en dat gezwets over de graaier Scheringa.
Het heeft even geduurd, maar de PvdA is weer genoemdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Scheringa niet goed gehandeld heeft. Maar ook dat Bos de DSB een zetje heeft gegeven richting het faillissement. Het is natuurlijk wel makkelijk scoren zo voor de PvdA
Roger Moore?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hebben ze al eerder buitenlandse gasten gehad? (Vlamingen niet meegerekend)
Ja. En God bestaat,.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Scheringa was ijzersterk. (punt)
Je bent echt leuk als je het allemaal meent wat jij schrijft..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben jij niet diegene die met een blinde aversie jegens Bos rondloopt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe is nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Goed, DSB is opgeruimd. Het kartel heeft gewonnen.
Ik hoop dat nu SNS aan de beurt komt.
Jamie mag van mij helemaal wel wegblijven. Wat is er nou interessant aan een zeverende kutkok?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Jamie Oliver gaat neem ik aan na zijn stukje gewoon weg? Of zou die blijven zitten om naar dat slappe, voor hem onverstaanbare, gezever van de rest te luisteren
Jamie is niet op zijn mondje gevallen, zeker met paar glazen alcohol gaat hij compleet losquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jamie mag van mij helemaal wel wegblijven. Wat is er nou interessant aan een zeverende kutkok?
Ok, als hij agressief wordt kan het wel weer aardig zijn. Zeveren over zijn 'kookkunsten' boeit mij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jamie is niet op zijn mondje gevallen, zeker met paar glazen alcohol gaat hij compleet los
Lijkt mij voor de verandering wel eens leuk. Al vraag ik me af met welk beeld hij Nederland verlaat wanneer hij met Adje aan één tafel heeft gezeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, als hij agressief wordt kan het wel weer aardig zijn. Zeveren over zijn 'kookkunsten' boeit mij niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef AardappelAnders. het volgende:
Ted Bundy schijnt ook erg charmant te zijn geweest.
Inderdaad, die heeft écht wel heel wat miljoenen veiliggesteld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Net zoals ie die 7 ton heeft teruggestort ja....
"Ik heb heel weinig aan mezelf gedacht"![]()
Ja, ik vond het echt heel dapper van hem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft écht wel heel wat miljoenen veiliggesteld.
Maar best wel stoer dat hij er zat, op zich. Ja, toch?
Nee, helemaal niet stoer. Hij namelijk geen andere keus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
hij had ook niet kunnen komen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet stoer. Hij namelijk geen andere keus.
Hij had ook niet kunnen komen..toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet stoer. Hij namelijk geen andere keus.
Scheringa is een wolf in schaapskleren. Bijvoorbeeld in de voetbalwereld heeft hij ook al allerlei smerige en achterbakse spelletjes gespeeld om onder contracten etc. uit te komen en in het geval van zijn bank zal hij echt niet zo onschuldig zijn als hij over wenst te komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:15 schreef capricia het volgende:
Ik vond Scheringa gewoon de nederigheid zelve...hij leek meer op een rustige werknemer dan op een directeur van zo'n groot bedrijf.
Zou hij echt zo zijn?
Nee, dat had hij niet kunnen doen. Hij zou dan immers altijd herinnert worden als iemand die er stond wanneer het goed ging, maar wegvluchtte wanneer het slecht ging. En met het oog op de plannen van Scheringa, die zich weliswaar een aantal dagen/weken rustig wil houden, maar toch een publiek figuur blijven door bijvoorbeeld het schrijven van een boek en het maken van een film had hij niet veel keus dan om toch enig verantwoording af te leggen.quote:
Hij had ook over een week of zo pas hoeven komen. Als hij zou zeggen dat ie bijv. moe zou zijn na de afgelopen week, dan had ik dat heel goed begrepen. Het is nogal wat wat hij over zich heen gekregen heeft de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet kunnen doen. Hij zou dan immers altijd herinnert worden als iemand die er stond wanneer het goed ging, maar wegvluchtte wanneer het slecht ging. En met het oog op de plannen van Scheringa, die zich weliswaar een aantal dagen/weken rustig wil houden, maar toch een publiek figuur blijven door bijvoorbeeld het schrijven van een boek, maken van een film had hij niet veel keus om toch verantwoording af te leggen.
inderdaad..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had ook over een week of zo pas hoeven komen. Als hij zou zeggen dat ie bijv. moe zou zijn na de afgelopen week, dan had ik dat heel goed begrepen. Het is nogal wat wat hij over zich heen gekregen heeft de afgelopen tijd.
Dat weet ik wel. VInd het alleen merkwaardig om bij mezelf te zien dat ik dan toch weer sympathie voor zo'n man krijg...Overigens geheel onterecht hoor! Dat besef ik mezelf echt wel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Scheringa is een wolf in schaapskleren. Bijvoorbeeld in de voetbalwereld heeft hij ook al allerlei smerige en achterbakse spelletjes gespeeld om onder contracten etc. uit te komen en in het geval van zijn bank zal hij echt niet zo onschuldig zijn als hij over wenst te komen.
Bovendien was het zitten in de uitzending ook puur eigenbelang.
Misschien heb jij daar wel begrip voor, ik heb het idee dat jij sowieso een beetje (te)veel begrip hebt voor Scheringa, maar de publieke opinie keert zich toch tegen je als je vanavond de kans had laten schieten om verantwoording af te leggen. Hoe gek dat nu misschien nog mag klinken, maar over een week is 95% van Nederland al niet meer geinteresseerd in die hele DSB-soap.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had ook over een week of zo pas hoeven komen. Als hij zou zeggen dat ie bijv. moe zou zijn na de afgelopen week, dan had ik dat heel goed begrepen. Het is nogal wat wat hij over zich heen gekregen heeft de afgelopen tijd.
Ha, dan ken je me nog niet...ik ben een Lakemanfan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Misschien heb jij daar wel begrip voor, ik heb het idee dat jij sowieso een beetje (te)veel begrip hebt voor Scheringa, maar de publieke opinie keert zich toch tegen je als je vanavond de kans had laten schieten om verantwoording af te leggen. Hoe gek dat nu misschien mag klinken, maar over een week is 95% van Nederland al niet meer geinteresseerd in die hele DSB-soap.
Nee, dat zou niet slim zijn geweest. Het onderwerp DSB is juist op dit moment een hot item en wellicht over een week niet meer. Bovendien maakt hij handig gebruik van de publieke opinie om juist nu verantwoording af te leggen. En de iets mindere snuggere mensen vallen daar juist met ogen open in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Wat is dit nou weer voor een persoonelijk aanval?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet slim zijn geweest. Het onderwerp DSB is juist op dit moment een hot item en wellicht over een week niet meer. Bovendien maakt hij handig gebruik van de publieke opinie om juist nu verantwoording af te leggen. En de iets mindere snuggere mensen zoals jij vallen daar met open ogen in.
Lakeman vind ik persoonlijk nog een enger en dubieuzer mannetje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ha, dan ken je me nog niet...ik ben een Lakemanfan!
![]()
Maar als 95% van de Nederlanders het over een week al geen moer meer interesseerd, dan was dit optreden eigenlijk ook onnodig...
In ieder geval vind ik het moedig van hem!
Aanval was niet zo bedoelt. Wat ik probeerde te zeggen is dat Scheringa handig gebruikt maakt van de publieke opinie en daarom juist nu verantwoording aflegt in de media. En de meeste mensen vallen daar met open ogen in. Ze zullen het namelijk dapper vinden dat iemand die de afgelopen weken zoveel heeft meegemaakt en zoveel heeft geknokt, toch mans genoeg is om in de media verantwoording af te leggen. Terwijl dat naar mijn mening juist normaal is. Hij stond er immers ook wanneer het goed ging. Het zou juist laf zijn geweest als hij er nu niet stond!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Wat is dit nou weer voor een persoonelijk aanval?
Ik schrijf enkel dat ik het interessant vind om bij mezelf die sympathie op te zien komen. Terwijl ik ook wel weet wat er allemaal speelt. Dat is toch interessant om het effect van die man te zien!
Ik vind het iig wel interessant. Want het gaat idd over de publieke opinie!
Die kwam zo ongeloofwaardig over met dat hackers-verhaal, daar was geen eer meer bij te halenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog af, die Klaas Wilting die heb ik sinds dat hackers hoax verhaal ook niet meer gezien. Is die snel met de noorderzon vertrokken ofzo?
Hij zat gisteren bij de persconferentie, dus.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog af, die Klaas Wilting die heb ik sinds dat hackers hoax verhaal ook niet meer gezien. Is die snel met de noorderzon vertrokken ofzo?
Scheringa moest het toch nog gisteravond even bevestigen dat het door 7 verschillende ipadressen kwam dat de site het niet deedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die kwam zo ongeloofwaardig over met dat hackers-verhaal, daar was geen eer meer bij te halen
Toch eervolle taak, de microfoon vasthouden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zat gisteren bij de persconferentie, dus.....
Nee, jij bent lekker genuanceerd en rustig in je reacties de laatste posts.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
De huizen die hij heeft zijn echt wel meer dan twee drie ton waard. Die hoeft zich geen seconde zorgen te maken over zijn financiën ondanks dat hij veel geld is verloren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wilting is een charlaten eerste klas. Een onbeduidend, arrogant mediageil mannetje die treurig genoeg ook flink zijn zakken heeft lopen vullen bij de DSB-bank.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:43 schreef Cynix ® het volgende:
Wilting is een sukkel. Hij wist niks, kon niks zeggen, mocht niks zeggen of wilde niks zeggen. Wat ben je dan voor een flutwoordvoerder. Hopelijk heeft-ie spijt van dit loze baantje. Maar ook hij zal zijn zakken nog wel even goed gevuld hebben.
Het belooft vanavond weereens een bagger-uitzending te worden..quote:Vanavond te gast:
- Britse tv-kok Jamie Oliver.
- Minister Ronald Plasterk over kunstcollectie Scheringa.
- Adje over Tilburgse theater.
- Herman Koch wint NS Publieksprijs.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:10 schreef golfer het volgende:
Adje afbellen, dan blijft er een leuke uitzending over.
Ik had ook op z'n boek gestemd bij de NS-prijs. Is echt een aanrader om te lezen.quote:
ABN AMRO heeft deze avond beslag gelegd op alle schilderijen , deze worden nu in containers geladen en afgevoerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het belooft vanavond weereens een bagger-uitzending te worden..
Yep, topboek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
Ik had ook op z'n boek gestemd bij de NS-prijs. Is echt een aanrader om te lezen.
En dan Dirk een graaier noemen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ABN AMRO heeft deze avond beslag gelegd op alle schilderijen , deze worden nu in containers geladen en afgevoerd.
Vreselijk. Als hij niet acteert is hij nog erger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
WANTED
Reward: No more Adje on television![]()
Yep, die zei net in Nova dat hij zich niet met het werk van de curatoren wil gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En dan Dirk een graaier noemen...
Plasterk gaat er wel even wat leuks over zeggen.
Je kent het fabeltje van 00:00 snachts in de spiegel kijken en dat je gezicht dan zo blijftquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Adje heeft te veel als mongool geacteerd. Of was hij altijd al een beetje zo?
Hij is er in ieder geval niet voor niets voor gecast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Adje heeft te veel als mongool geacteerd. Of was hij altijd al een beetje zo?
Dat is de PvdA mentaliteit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Maar de ABN is van ons allemaal"
"Ja, het is een bank."
??
Oortje aan de kant waar geen camera staat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Heeft die Jamie Oliver een oortje in, of zit ie maar lukraak te knikken
Ik heb mededelijden met de vertaler, die Plasterk praat als een Fransoos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Heeft die Jamie Oliver een oortje in, of zit ie maar lukraak te knikken
Jamie heeft aan zijn rechterkant een oortje met een vertaler erop, die slechts 5 seconden achter loopt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Apogist het volgende:
zou jamie oliver een oortje in hebben? een vertaler oid?
the sawing jostiesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef thefreakje het volgende:
de zingende decoupeer zaag, hoe zouden ze dat vertalen![]()
Als dat zo is wil ik wel wat geld, NUquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Maar de ABN is van ons allemaal"
"Ja, het is een bank."
??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:26 schreef thefreakje het volgende:
de zingende decoupeer zaag, hoe zouden ze dat vertalen![]()
pasterk en adjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:36 schreef thefreakje het volgende:
wie zit er weer te vreten............
Nee hij liet hem winnen, en ze waren te dik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef BasilicumPlant het volgende:
Won Pauw nou van Jamie Oliver met de snijtest? De 10 seconden daarna waren vrij ongemakkelijk.
Verdienstelijk 2de.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef BasilicumPlant het volgende:
Won Pauw nou van Jamie Oliver met de snijtest? De 10 seconden daarna waren vrij ongemakkelijk.
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef NoShitSherlock het volgende:
Kijk zet er een Engelsman neer en dat starre Nederlandse Calvinistische gedrag in talkshows wordt gelijk goed zichtbaar.
Niet geheel ongewoon bij hem , bij alle programma's waar ik hem gezien heb , wil hij graag het alleen recht hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef BasilicumPlant het volgende:
Het boeit Herman Koch helemaal NIETS.
Mij ook niet echt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef BasilicumPlant het volgende:
Het boeit Herman Koch helemaal NIETS.
Jouw ballen zijn gefrituurd vast ook heel lekker hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef thefreakje het volgende:
stierenballen zijn gefrituurd lekker hoor.![]()
![]()
moet ik wel ballen hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Jouw ballen zijn gefrituurd vast ook heel lekker hoor..
Eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
In het publiek.
Verder een leuke aflevering deze keer.
Ja leuke uitzending met Jamie Oliver.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verder een leuke aflevering deze keer.
Je mag 'm wél of je mag 'm niet. Ik vind 'm zelf een stuk minder ouwehoeren dan vroeger. Best leerzaam eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond dat komkommer snijden een beetje nikserig en inderdaad meer iets voor RTL of SBS. Sowieso ben ik geen Jamie-fan, de man heeft een groot ego en zat er uitsluitend om een boek te pluggen.
Uit de cijfers blijkt dat de tweede run ontstond voor de publicatie door de Volkskrant. Dus is er ergens nog een lek. Met een paar aparte tweets van een VVD'er lijkt het dat er een lek zit naar mensen met veel geld die wat gingen weghalen voordat jan modaal het via de volkskrant wist. En dit lek zou wel eens binnen DSB geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:42 schreef Q.E.D. het volgende:
@ One_of_the_few
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen waarheid, ik kan me ook deels in jouw verhaal vinden. Maar waar het mij om gaat is dat het wel erg toevallig is dat DNB de hypotheken herwaardeert de dag voor de rechtelijke uitspraak waardoor Scheringa opeens 800 miljoen moet afschrijven. Tevens is er door de Lakeman-oproep naar schatting 600 miljoen verdwenen. Dit in combinatie met het feit dat Bos Lakeman maar 1x heeft veroordeeld en dat er door meerdere partijen op die bewuste zondag gelekt is naar o.a. de Volkskrant waardoor er nog een tweede bank-run ontstond.
Als die bewijzen er zijn ben ik met je eens dat Wellink moet opstappen. Dat Bos politiek bedrijft, dat is zijn vak. De SP had misschien wel geld gestoken in DSB. Maar bewust kapot maken van DSB door Bos, zou imo einde Bos zijn.quote:De liquiditeit van 1,5 miljard euro is door deze gebeurtenissen precies tot 0 gereduceerd.
Daarom denk ik dat er een politiek spel gespeeld is... Maar de tijd zal het leren, want ik heb inderdaad geen harde bewijzen. Hopelijk komen die nog.
tja, de bewindvoerder wil daar niet op in gaan op dit moment. Dat komt later vast nog. Scheringa was de realiteit compleet kwijt, zie plan B. Misschien hebben de bewindvoerders bepaalde correcties gegeven op de zonnige cijfers van Scheringa en wisten ze toen genoeg. Is dat tegenwerken? Nee, lijkt me niet. De uitspraken van Scheringa als leidraad nemen lijkt mij ondertussen het laatste wat je kunt doen. Als er iemand onbetrouwbaar is, dan hij wel. Zie de 7 ton storting. Tijdens de persconferentie zeggen dat je het alweer hebt teruggestort, een paar uur later blijkt dat toch niet zo te zijn. Lijkt mij geen verspreking.quote:Tevens zei Scheringa zelf dat de onderhandelingen met LoneStar door de bewindvoerder zijn tegengewerkt (het zou mij niets verbazen als dit op verzoek van Wellink of Bos gebeurd is)...
Reden genoeg om nog eens goed naar deze zaak te kijken.
Blijf van die drugs af gastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef mathijs23 het volgende:
ik word dus serieus echt gek van hun stemmen helemaal als ze ook nog is op zo`n raar toontje praatren blijft de heletijd in mijn hoofd en soms hoor ik zelfs dat mhmh van witteman in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb er deze keer ook geen zin aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat wij hier ook een avondje vrij nemen van P&W.
Ik zeg: doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:12 schreef Veerboot het volgende:
Natasja Froger is in ieder geval vast een goede reden om over te slaan...
Het museum is blijkbaar echt het enige wat er in dat dorp te beleven isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Politiek het volgende:
Ze zitten te janken in Wochnum och en wee
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het museum is blijkbaar echt het enige wat er in dat dorp te beleven is.
Hield je een zomerslaap ivm winterslaap ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Politiek het volgende:
Klotezooi, ik wilde vandaag een rekening openen bij de DSB, komt er zo een wijsneus van ja dat kan niet enzo.Belachelijk dit Nederland.![]()
Nee ik wilde Dirk steunen, want hij heeft het zo moeilijk die arme lieve manquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hield je een zomerslaap ivm winterslaap ?
Ik hoop 't niet idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De gemiddelde dsb spaarder wordt hier hopelijk niet mee vertegenwoordigd.
Idd, roept iemand steeds hooooooo ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef sunmoonstar het volgende:
Horen jullie ook steeds luid gepraat / geschreeuw op de achtergrond?? Storend!
Ja, echt vaag. En niemand in die zaal daar reageert.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef sunmoonstar het volgende:
Horen jullie ook steeds luid gepraat / geschreeuw op de achtergrond?? Storend!
denk je dat hij het erg erom zal huilen, als hij zijn spaanse villa verkoopt dan vangt hij even 2,7 miljoen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achgut, Dirk valt als directeur niet onder het garantiestelsel. Daag 100.000 euro.
Hmja, maar toch zondequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk je dat hij het erg erom zal huilen, als hij zijn spaanse villa verkoopt dan vangt hij even 2,7 miljoen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze heeft wel kleine hangwangetjes
Verschrikkelijk idd. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef Krambo het volgende:
Mensen die zo nodig 100x willen zeggen dat ze zo'n goed werk doen
Wie dan? Mart Smeets?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, God, morgen de grote walrus van Nederland aan tafel..
Ah de ironlady van de lage landenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, groter. Dat element van de FNV.
Nèh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk je dat hij het erg erom zal huilen, als hij zijn spaanse villa verkoopt dan vangt hij even 2,7 miljoen.
DAs Dirkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Politiek het volgende:
[..]
Idd, roept iemand steeds hooooooo ofzo
Ik denk dat veel dorpen jaloers mogen zijn op zo'n museum. Vond het overigens niet echt een man die voldeed aan mijn idee van de gemiddelde VVD'er. En dat is een complimentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het museum is blijkbaar echt het enige wat er in dat dorp te beleven is.
Nee, maar de rest was boring.quote:
Ja de rest was kutquote:
Ik vind het een leuke vrouw.quote:
Zijn reisgids over Spanje is het beste reisboek dat ik ooit gelezen heb. Vol scherpe observaties en dwarse meningen, altijd goed beargumenteerd. Een meesterwerk.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef 18konijn het volgende:
. In elk geval komt Volendam er heel slecht in af, en dat is goed nieuws.
http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
Wie komen er vanavond?
Kan nu niet op de tv gids kijken
Vreemanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/
- Debat over AOW met Agnes Jongerius (FNV) en Diederik Samsom (PvdA).
- Burgemeester Ruud Vreeman.
- Johan Derksen en Coen Moulijn.
- Wende Snijders treedt op.
WENDE![]()
Dankjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/
- Debat over AOW met Agnes Jongerius (FNV) en Diederik Samsom (PvdA).
- Burgemeester Ruud Vreeman.
- Johan Derksen en Coen Moulijn.
- Wende Snijders treedt op.
WENDE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |