Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenarioquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Loedertje het volgende:
Het verhaal over die bewindvoerder is zo gek nog niet en dat gebeurt helaas ook wel vaker op deze manier.
Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenario
HIj is niet echt zo, hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef maril het volgende:
Ondanks dat Dirk een wolf in geitenkleding is, heb ik wel respect dat hij in de uitzending zit.
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus eigenlijk zijn de verslaggevingsregels de schuld van het faillissement?
Yep, het naar de WC gaan plus een nieuw glas wijn inschenken-moment voor morgen, staat al weer vast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
Verdwijn jij weer eens in het gat, waar je net vandaan kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar heb je die kinderpsychologie geleerd? Zelfde school als je spelling?
Nee, ik geloof vooral Dirk niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
90% dirk, 10% inkoppertje van bos en wellinkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steeds
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steeds
Die zijn zich gewoon de pleuris geschrokken... says it allquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als of de cowboys die DSB wilde overnemen, nou echt nooit met bewindvoerders/curatoren hebben gewerkt en zich daardoor lieten afschrikken.
Dat gebeurde toch wel vaker? Dat mensen die nauwelijks een woord Nederlands verstaan toch de uitzending uitzitten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Jamie Oliver gaat neem ik aan na zijn stukje gewoon weg? Of zou die blijven zitten om naar dat slappe, voor hem onverstaanbare, gezever van de rest te luisteren
Die hebben ook die 'prachtige' gebouwen in Wognum gezien en zagen daar de vlag van Lone Star al hangen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn zich gewoon de pleuris geschrokken... says it all
Dus niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die man heeft nog 50 miljoen euro ofzo, ellendig is ook maar relatief.
Hebben ze al eerder buitenlandse gasten gehad? (Vlamingen niet meegerekend)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch wel vaker? Dat mensen die nauwelijks een woord Nederlands verstaan toch de uitzending uitzitten?
Ben jij de zoon van Dirk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie zijn echt populistische bashers die de feiten niet kennen. Ga maar lekker door met je geblindoekte leven en dat gezwets over de graaier Scheringa.
Als de waarheid boven tafel komt over Bos en Wellink praat je wel anders.
Bos heeft zeker een belangrijke rol gespeeld. Maar Scheringa was ook niet goed bezig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie zijn echt populistische bashers die de feiten niet kennen. Ga maar lekker door met je geblindoekte leven en dat gezwets over de graaier Scheringa.
Het heeft even geduurd, maar de PvdA is weer genoemdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Scheringa niet goed gehandeld heeft. Maar ook dat Bos de DSB een zetje heeft gegeven richting het faillissement. Het is natuurlijk wel makkelijk scoren zo voor de PvdA
Roger Moore?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hebben ze al eerder buitenlandse gasten gehad? (Vlamingen niet meegerekend)
Ja. En God bestaat,.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Scheringa was ijzersterk. (punt)
Je bent echt leuk als je het allemaal meent wat jij schrijft..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben jij niet diegene die met een blinde aversie jegens Bos rondloopt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe is nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Goed, DSB is opgeruimd. Het kartel heeft gewonnen.
Ik hoop dat nu SNS aan de beurt komt.
Jamie mag van mij helemaal wel wegblijven. Wat is er nou interessant aan een zeverende kutkok?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Jamie Oliver gaat neem ik aan na zijn stukje gewoon weg? Of zou die blijven zitten om naar dat slappe, voor hem onverstaanbare, gezever van de rest te luisteren
Jamie is niet op zijn mondje gevallen, zeker met paar glazen alcohol gaat hij compleet losquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jamie mag van mij helemaal wel wegblijven. Wat is er nou interessant aan een zeverende kutkok?
Ok, als hij agressief wordt kan het wel weer aardig zijn. Zeveren over zijn 'kookkunsten' boeit mij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jamie is niet op zijn mondje gevallen, zeker met paar glazen alcohol gaat hij compleet los
Lijkt mij voor de verandering wel eens leuk. Al vraag ik me af met welk beeld hij Nederland verlaat wanneer hij met Adje aan één tafel heeft gezeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, als hij agressief wordt kan het wel weer aardig zijn. Zeveren over zijn 'kookkunsten' boeit mij niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef AardappelAnders. het volgende:
Ted Bundy schijnt ook erg charmant te zijn geweest.
Inderdaad, die heeft écht wel heel wat miljoenen veiliggesteld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Net zoals ie die 7 ton heeft teruggestort ja....
"Ik heb heel weinig aan mezelf gedacht"![]()
Ja, ik vond het echt heel dapper van hem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft écht wel heel wat miljoenen veiliggesteld.
Maar best wel stoer dat hij er zat, op zich. Ja, toch?
Nee, helemaal niet stoer. Hij namelijk geen andere keus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft écht wel heel wat miljoenen veiliggesteld.
Maar best wel stoer dat hij er zat, op zich. Ja, toch?
hij had ook niet kunnen komen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet stoer. Hij namelijk geen andere keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |