Nee, dit is goede journalistiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, het s niet moeilijk om je gelijkje te halen tegen iemand die failliet is. Ze hebben wel gelijk, maar dit is gemakkelijk scoren, toch?
Idd. Dirkie krijgt ze links en rechts om de oren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dit is goede journalistiek.
Zijn verdediging is ook aardig gevallen, meppen is altijd raak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dirkie krijgt ze links en rechts om de oren.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:50 schreef matthijst het volgende:
Die Lakeman, wat een enge gast is me dat...
Wat mij betreft de climax van een voorspel van twee wekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Dit was dus de eerste.
Scheringa wordt echt stukje voor stukje gefileerd door P&W.
Die hebben zich goed voorbereid.
Gelukkig gaat de film wel door.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
In de politiek gaan was een grapje, man niemand geloofde je.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef bosb het volgende:
zegt ie nu dat de curator het sponsorgeld vanaf vandaag terug kan halen bij az???
Toegegeven, ze zijn toch wel goed bezig. In het begin leek het nergens op maar ze zijn wel venijnig die Pauw en Witteman vanavond.quote:
Zo moeilijk is dat in dit geval niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Dit was dus de eerste.
Scheringa wordt echt stukje voor stukje gefileerd door P&W.
Die hebben zich goed voorbereid.
dit zijn wel bizarre dingen jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef matthijst het volgende:
Bizarre shit, die bewindvoerder die het tegen zou werken.
Goddomme, laat iemand eens uitzoeken of er iets waar is van wat Scheringa vertelt.
Ik heb geen idee, en daarom moet dit goed onderzocht worden. Ik begin steeds meer te voelen voor een parlementaire enquete als ik dit zo hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef Apache4U het volgende:
Ik weet bijna zeker dat dit leugens zijn...gewoon..een gevoel.
Waar heb je die kinderpsychologie geleerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
hij liegt dat hij barst want hij kijkt weg als hij iets verteld.
Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenarioquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Loedertje het volgende:
Het verhaal over die bewindvoerder is zo gek nog niet en dat gebeurt helaas ook wel vaker op deze manier.
Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei toch uit... dit was gewoon het zoveelste "Het is niet mijn schuld, iedereen is tegen me"-scenario
HIj is niet echt zo, hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef maril het volgende:
Ondanks dat Dirk een wolf in geitenkleding is, heb ik wel respect dat hij in de uitzending zit.
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus eigenlijk zijn de verslaggevingsregels de schuld van het faillissement?
Yep, het naar de WC gaan plus een nieuw glas wijn inschenken-moment voor morgen, staat al weer vast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jamie Oliver is een leuke persoon, Adje is gewoon gestoord.
Verdwijn jij weer eens in het gat, waar je net vandaan kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar heb je die kinderpsychologie geleerd? Zelfde school als je spelling?
Nee, ik geloof vooral Dirk niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
90% dirk, 10% inkoppertje van bos en wellinkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat de DSB met opzet kapot is gemaakt.
Maar jullie geloven Wouter Bos op zijn blauwe ogen... Dat is jullie eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steeds
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met Adam en Eva... die hadden nooit die appel moeten eten in de Hof van Eden en dan was DSB er nu nog steeds
Die zijn zich gewoon de pleuris geschrokken... says it allquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als of de cowboys die DSB wilde overnemen, nou echt nooit met bewindvoerders/curatoren hebben gewerkt en zich daardoor lieten afschrikken.
Dat gebeurde toch wel vaker? Dat mensen die nauwelijks een woord Nederlands verstaan toch de uitzending uitzitten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Jamie Oliver gaat neem ik aan na zijn stukje gewoon weg? Of zou die blijven zitten om naar dat slappe, voor hem onverstaanbare, gezever van de rest te luisteren
Die hebben ook die 'prachtige' gebouwen in Wognum gezien en zagen daar de vlag van Lone Star al hangen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn zich gewoon de pleuris geschrokken... says it all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |