Dus niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die man heeft nog 50 miljoen euro ofzo, ellendig is ook maar relatief.
Hebben ze al eerder buitenlandse gasten gehad? (Vlamingen niet meegerekend)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch wel vaker? Dat mensen die nauwelijks een woord Nederlands verstaan toch de uitzending uitzitten?
Ben jij de zoon van Dirk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie zijn echt populistische bashers die de feiten niet kennen. Ga maar lekker door met je geblindoekte leven en dat gezwets over de graaier Scheringa.
Als de waarheid boven tafel komt over Bos en Wellink praat je wel anders.
Bos heeft zeker een belangrijke rol gespeeld. Maar Scheringa was ook niet goed bezig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie zijn echt populistische bashers die de feiten niet kennen. Ga maar lekker door met je geblindoekte leven en dat gezwets over de graaier Scheringa.
Het heeft even geduurd, maar de PvdA is weer genoemdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat Scheringa niet goed gehandeld heeft. Maar ook dat Bos de DSB een zetje heeft gegeven richting het faillissement. Het is natuurlijk wel makkelijk scoren zo voor de PvdA
Roger Moore?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hebben ze al eerder buitenlandse gasten gehad? (Vlamingen niet meegerekend)
Ja. En God bestaat,.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Scheringa was ijzersterk. (punt)
Je bent echt leuk als je het allemaal meent wat jij schrijft..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben jij niet diegene die met een blinde aversie jegens Bos rondloopt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Doe is nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Goed, DSB is opgeruimd. Het kartel heeft gewonnen.
Ik hoop dat nu SNS aan de beurt komt.
Jamie mag van mij helemaal wel wegblijven. Wat is er nou interessant aan een zeverende kutkok?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Jamie Oliver gaat neem ik aan na zijn stukje gewoon weg? Of zou die blijven zitten om naar dat slappe, voor hem onverstaanbare, gezever van de rest te luisteren
Jamie is niet op zijn mondje gevallen, zeker met paar glazen alcohol gaat hij compleet losquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jamie mag van mij helemaal wel wegblijven. Wat is er nou interessant aan een zeverende kutkok?
Ok, als hij agressief wordt kan het wel weer aardig zijn. Zeveren over zijn 'kookkunsten' boeit mij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jamie is niet op zijn mondje gevallen, zeker met paar glazen alcohol gaat hij compleet los
Lijkt mij voor de verandering wel eens leuk. Al vraag ik me af met welk beeld hij Nederland verlaat wanneer hij met Adje aan één tafel heeft gezeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, als hij agressief wordt kan het wel weer aardig zijn. Zeveren over zijn 'kookkunsten' boeit mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |