Ok denk die snor+monobrauw maar wegquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef MASD het volgende:
Die 2de ok, maar die eerste heeft gewoon gezichtshaar.
Damn, ik lachte hardopquote:
Waarom zou dát nou net weer niet kunnen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef Aethereal het volgende:
De "ontvangende" persoon op plaatje 2 is toch gewoon een vrouw? Dan laat je je toch niet palen door zo'n manwijf. [ afbeelding ]
LOLchair,quote:
quote:
daarom durf ik niet naar thailand of brazilie...quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS moet nooit naar Thailand gaan trouwens. Kom je nog voor verrassingen te staan.
Maar vaak is het wel te zien. Gezicht, schouders etc, alleen soms is het idd erg lastig. Totdat je ze hoort praten.
Ik geloof dat ik ergens eens had gezien dat je het juist aan de ellebogen kunt zien tijdens het lopen, ze hadden lichtjes op allerlei delen geplaatst, zodat je in het donker heel duidelijk de verschillen kon zien tussen een man die loopt en een vrouw die looptquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS moet nooit naar Thailand gaan trouwens. Kom je nog voor verrassingen te staan.
Maar vaak is het wel te zien. Gezicht, schouders etc, alleen soms is het idd erg lastig. Totdat je ze hoort praten.
quote:
Was dat niet in Hoe?Zo! ? Dat mannen meer met hun ellebogen naar buiten lopen ofzo..quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ergens eens had gezien dat je het juist aan de ellebogen kunt zien tijdens het lopen, ze hadden lichtjes op allerlei delen geplaatst, zodat je in het donker heel duidelijk de verschillen kon zien tussen een man die loopt en een vrouw die loopt
Maar dan moeten ze toevallig net lopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ergens eens had gezien dat je het juist aan de ellebogen kunt zien tijdens het lopen, ze hadden lichtjes op allerlei delen geplaatst, zodat je in het donker heel duidelijk de verschillen kon zien tussen een man die loopt en een vrouw die loopt
Dat is een stopcontactquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Oorbeer het volgende:
Wtf is dat smiley ding rechtsonder![]()
¦ O
Herken je vooral aan manier van lopen. Ook hoe ze gekleed zijn (ze lopen meer wulps erbij dan de meeste meiden) en als laatste is er nog de adamsappel en stem natuurlijk. Verder moet ik zeggen dat ik ze wel zie maar dat het niet zo overbevolkt is met travestieten als ze je in het westen graag willen laten gelovenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt mee idd, maar wel meer dan in Nederland. Hier zie je zo goed als nooit een shemale. Af en toe nog wel een dragqueen maar dat is weer een heel andere categorie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Herken je vooral aan manier van lopen. Ook hoe ze gekleed zijn (ze lopen meer wulps erbij dan de meeste meiden) en als laatste is er nog de adamsappel en stem natuurlijk. Verder moet ik zeggen dat ik ze wel zie maar dat het niet zo overbevolkt is met travestieten als ze je in het westen graag willen laten geloven
Het kan aan mij liggen, maar zien jullie dit ook? Je ziet haar borst echt zo kijken van "Oh please, just kill me! I don't want to live anymore."quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Oorbeer het volgende:
Telt dit onderhand ook als een manwijf?
[ afbeelding ]
Wtf is dat smiley ding rechtsonder![]()
¦ O
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zien jullie dit ook? Je ziet haar borst echt zo kijken van "Oh please, just kill me! I don't want to live anymore."
[ afbeelding ]
Hmhm, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef Chai het volgende:
Bij die eerste kun je het anders ook wel zien aan de kont hoor.
En de snorquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef Chai het volgende:
Bij die eerste kun je het anders ook wel zien aan de kont hoor.
Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef krioro het volgende:
Sommige transseksuelen zien er dan wel weer beter uit dan sommige vrouwen. Hm, dilemma.
Jij en ik? Is goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.
Net alsof zoiets bestaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:17 schreef Oorbeer het volgende:
Klacht: Transseksuelen die te goed gelukt zijn
check dan miss trans taiwan geak, die zier er gewoon uit als een fucking dame.quote:
WTF is /B/quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
heb ik al zoovaak meegemaakt
ik kijk teveel /B/
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nohhhh, dat is gewoon engZonder tepels zijn borsten echt niet boeiend
Dat 't een man zou zijn zou te makkelijk zijn in dit topic, vrouw?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
Is dit een man of een vrouw?
[ afbeelding ]
Tip: echt goed kijken, hij lijkt makkelijk.
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
[ afbeelding ]
en siliconen niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.
Oja?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Aan de bovenbenen te zien een man, maar aangezien het waarschijnlijk omgekeerde psychologie is zeg ik toch vrouw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet danquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet dan
eerst nog even wat antwoorden afwachtenquote:
sorry maar daar is 1 reactie op mogelijk:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet dan
Prima, laat me dan eens een foto zien van siliconenborsten bij een liggende vrouwquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
sorry maar daar is 1 reactie op mogelijk:
Onzijdig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
eerst nog even wat antwoorden afwachten
Bij grote cupmaten is dat wel het geval. Bij kleine weet ik dat niet zo. Goed argument though. En waarom zou een Transsekseule kleine tieten nemen eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U gaat door voor de koelkast!:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Goofisch het volgende:
U heeft geantwoord
Vrouw
Dat was het goede antwoord:![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ!!111!!!!11!!
vagina onder deze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U gaat door voor de koelkast!:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat gaat niet altijd op. Veel mannen die echt op vrouwen lijken nemen vaak hormonen waardoor ze borsten krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Zo groot?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. Veel mannen die echt op vrouwen lijken nemen vaak hormonen waardoor ze borsten krijgen.
Ik dacht serieus!! , en toenquote:
But it's wrong!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Niet beter, want duidelijk neptietenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch wel knap hoe ze eruit kunnen zien, beter dan veel echte vrouwen.
Nou, als ik moest kiezen tussen die uit dat gifje of een pitje... Maarja, ik heb dan ook geen penisnijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Niet beter, want duidelijk neptieten
Ja en dat lichaamquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.quote:
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat eerste plaatje is gesoept, knap gedaan, maar gesoept. Jammer trouwens, had het ermee kunnen doen
Nee, als het geen soep was geweestquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?
Sick dude ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
Hou is op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
dus als de piemel geen soep wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als het geen soep was geweest
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ingewikkeldquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duurt wel ff voor bij jou een kwartje valt zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
Zijn het dan de tieten waar je op valt, of eerder de slanke vorm?quote:
Hoezo niet? Op al die plaatjes zijn ze toch gewoon stijf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op al die plaatjes zijn ze toch gewoon stijf?
De Expert aan het woord. Vertel verder over de erecties van she-males aubquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.
Een passief seksleven in de prostitutie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?
Ga het uitzoeken zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?
Ze hebben altijd nog een poeperd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?quote:
WUT?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.
De combi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zijn het dan de tieten waar je op valt, of eerder de slanke vorm?
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?
Oke, het boeit me eigenlijk niet echt maar nu wil ik het weten ook
Ik probeerde even de bron te vinden maar het wil niet echt lukken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?
Oke, het boeit me eigenlijk niet echt maar nu wil ik het weten ook
haha, ik zal niet verder vragen.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Er zijn toch ook omgebouwde vrouwen toch? Die een stok met twee noten erop geplakt kregen..
Even erbij. De trans die ongebouwd zijn kunnen het wel, met als voorwaarde dat ze dat voor de operatie ook konden. Maar veel nemen van jongs af aan hormonen waardoor de penis zich nooit goed ontwikkelt. Hoop dat het duidelijk is. De hormonen gaan ook niet via een arts, waardoor het gebruik niet goed te doseren valt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik probeerde even de bron te vinden maar het wil niet echt lukken.Anyway, ik meen mij van een docu te herinneren dat de meeste niet kunnen penetreren maar wel klaar kunnen komen. Beetje zoals bij dikke mannen die geen erectie kunnen krijgen maar met veel moeite wel een zaadlozing voor elkaar krijgen.
Nee ik ook niet, daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
een piemel is een piemel. Zou niet weten waarom die bij een shemale niet zou werken
echt denk ik..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier nog eentje waarvan je denkt, soep of echt
http://www.shemalesalami.(...)rom-ladyboy-gold.jpg
Dat zijn echt gruwelijk lelijke siliconen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah oke, bedankt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Even erbij. De trans die ongebouwd zijn kunnen het wel, met als voorwaarde dat ze dat voor de operatie ook konden. Maar veel nemen van jongs af aan hormonen waardoor de penis zich nooit goed ontwikkelt. Hoop dat het duidelijk is. De hormonen gaan ook niet via een arts, waardoor het gebruik niet goed te doseren valt.
Kijk, dát bedoel ik nou met siliconen die niet natuurlijk opzij vallen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar wat is dat nou? Een vrouw omgebouwd tot vent met een poging om van de clitoris een penis te maken?quote:
Die heeft echt een mannengezicht. Dit is dan echt anders:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Door de hormonen groeit de clitoris.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou? Een vrouw omgebouwd tot vent met een poging om van de clitoris een penis te maken?
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Die heeft echt een mannengezicht. Dit is dan echt anders:
[ afbeelding ]
Beetje mannelijke trekken, maar het is de enige foto's waar geen rimpelige vrouwenpenis op te zien was.
Paashaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaas!
Dat is gewoon een man maar met een verkeerd geslachtsdeel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja oké, maar verder ziet het er echt superrrmannelijk uit, echt heel apart.
hihi, grapje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaas!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zien jullie dit ook? Je ziet haar borst echt zo kijken van "Oh please, just kill me! I don't want to live anymore."
[ afbeelding ]
Ladyboy's zijn een no-go.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij die chick doen waar MASD en ik het net over hadden?
Oh...goh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon een man maar met een verkeerd geslachtsdeel.
is zo geboren.
Hij/zij was ooit bij jensen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met een zak over d'r piem0l dan?
Als ik bij bewustzijn ben en weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.quote:
Maar ze houden long time van je, dat weet je. Normale hoeren doen het voor het geld. Sowieso zG, op een dag ontvoer ik je en geef ik een ladyboy 10 euro om je bewusteloos te sexytimen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij bewustzijn weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.
Jullie wel?
Al lijkt het mij voor een vrouw wel ideaal: geneukt worden door een lekkere wijf.
Het is lekker wijf, niet lekkere wijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij bewustzijn ben en weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.
Jullie wel?
Al lijkt het mij voor een vrouw wel ideaal: geneukt worden door een lekkere wijf.
Wel doen op mijn verjaardag, hè. BEST SUPRISE BUTTSEX EVER.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ze houden long time van je, dat weet je. Normale hoeren doen het voor het geld. Sowieso zG, op een dag ontvoer ik je en geef ik een ladyboy 10 euro om je bewusteloos te sexytimen.
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASDquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel doen op mijn verjaardag, hè. BEST SUPRISE BUTTSEX EVER.
Ik wou haar delen met jou, maar dat gaat heul niet.,
,
.
Maar voor jou is het niet anders dan normaal om een penis te neuken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is lekker wijf, niet lekkere wijf!
En ik weet het nietmisschien na een drankje of 10 wel.
Klopt, maar beetje apart als er dan ineens een stel tieten boven zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar voor jou is het niet anders dan anders om een penis te neuken.
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar voor jou is het niet anders dan anders om een penis te neuken.
Alsof je dat met elkaar kunt vergelijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.
In dat geval zou ik Breathtaking eens een lekkere pijpbeurt willen geven, no homo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASD? En dan tel ik jouw gaatjes niet eens mee
!
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je dat met elkaar kunt vergelijken!
Ik weet niet of girl-on-girl waarvan eentje een ladyboy geiler vind dan girl-on-girl met twee normale chicks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt, maar beetje apart als er dan ineens een stel tieten boven zitten.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In dat geval zou ik Breathtaking eens een lekkere pijpbeurt willen geven, no homo.
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kantenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het ook niet met een shemale willen doen, het klopt gewoon niet.
Nasty.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
Ik denk dat dat meer zegt over die piemeltjes dan over die clitorissenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASD? En dan tel ik jouw gaatjes niet eens mee
!
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer zegt over die piemeltjes dan over die clitorissen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Serieus??quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kanten![]()
..
Niet dat ik het ooit zou doen hoor, maar een stel tieten kunnen vasthouden (die niet je eigen zijn) terwijl je geneukt wordt klinkt best chill
Bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog nietje hebt van die uit de kluiten gewassen clitorissen, dat is ook niet bepaald normaal te noemen
!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
SPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets zegt mij dat je hoofd in beide gevallen weinig opgeheven zal zijn, hehehe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou me de kanker schrikken als een chick opeens een dick bleek te hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ahh wel echt een eikeltje, wat schattigSPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ze heeft een mannelijk smoel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef Oorbeer het volgende:
Jongens, zouden jullie hem/haar/het doen? ;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Petras (Keulen, 27 augustus 1992) is een Duitse tienerzangeres, geboren als Tim Petras, die in 2006 als 13-jarige in Duitsland bekend raakte als de jongste transseksueel. Op zijn twaalfde begon hij aan een hormoonbehandeling voor een geslachtsverandering. Een jaar later, in september 2007, was Petras model voor de German Hair Salons. In september 2008 bracht Petras als zangeres haar debuutsingle in Duitsland uit, getiteld Fade Away.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast ff serieusSPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog nietje hebt van die uit de kluiten gewassen clitorissen, dat is ook niet bepaald normaal te noemen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Ik moet er in ieder geval echt níet aan denkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!
Ja sorry maar ondanks dat ik weet dat het een man is vind ik der/hij (whatever) wel mooi uitzien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef Oorbeer het volgende:
Jongens, zouden jullie hem/haar/het doen? ;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Petras (Keulen, 27 augustus 1992) is een Duitse tienerzangeres, geboren als Tim Petras, die in 2006 als 13-jarige in Duitsland bekend raakte als de jongste transseksueel. Op zijn twaalfde begon hij aan een hormoonbehandeling voor een geslachtsverandering. Een jaar later, in september 2007, was Petras model voor de German Hair Salons. In september 2008 bracht Petras als zangeres haar debuutsingle in Duitsland uit, getiteld Fade Away.
[..]Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ripe cunts(.com), fresh pussies..
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij dat weleens, dat je op wiki een artikel leest en dan doorklikt. En dat je dan niet meer kunt stoppen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe.
Ripe cunts(.com), fresh pussies..
Ze moeten wel echt zijn hequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Goofisch het volgende:
Wat een fijn topic ook weer trouwens.
@ Breathteaking.
leg je deze onder je bed,
[ afbeelding ]
Kan je ze vastpakken![]()
Ja,quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb jij dat weleens, dat je op wiki een artikel leest en dan doorklikt. En dat je dan niet meer kunt stoppen?. Altijd leuk voor nutteloze trivia over seksuele fetisjen en abnormaliteiten.
Klinkt bekendquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja,. Walgen dat ik doe van wat ik lees, maar wel blijven doorklikken en -lezen,
. En soms nog tussendoor even googlen op een term.
Gelukkig weet jij niet hoe een man denktquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze moeten wel echt zijn he! Alhoewel, siliconen verstaan we dan maar even onder echt
..
Ooh trouwens als ik een man was zou ik me echt wel oraal laten bevredigen door een shemale!
Omg, als ik een hetero man was zou ik me echt NOOIT laten pijpen door een shemale, als ik me ervan bewust was dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze moeten wel echt zijn he! Alhoewel, siliconen verstaan we dan maar even onder echt
..
Ooh trouwens als ik een man was zou ik me echt wel oraal laten bevredigen door een shemale!
Ik zeker welquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omg, als ik een hetero man was zou ik me echt NOOIT laten pijpen door een shemale, als ik me ervan bewust was dan.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja,. Walgen dat ik doe van wat ik lees, maar wel blijven doorklikken en -lezen,
. En soms nog tussendoor even googlen op een term.
Als ze je piemel uit je broek haalt en erop gaan sabbelen, weet ik wel zeker dat ze haar werk af mag en kan maken. Op dat moment denk je 'whatever' en ben je bang dat je het gesabbel van een manwijf lekkerder zal vinden dan die van een echte dame.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet hoe een man denkt
Want geen (gezond denkende hetero) van de mannen zal dat laten doen.
Nooit niet
Precies. En waarschijnlijk is het ook lekkerder, is met vrouw/vrouw in ieder geval wel zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ze je piemel uit je broek haalt en erop gaan sabbelen, weet ik wel zeker dat ze haar werk af mag en kan maken. Op dat moment denk je 'whatever' en ben je bang dat je het gesabbel van een manwijf lekkerder zal vinden dan die van een echte dame.
Dan kun je iedereen wel aan je lul hangenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ze je piemel uit je broek haalt en erop gaan sabbelen, weet ik wel zeker dat ze haar werk af mag en kan maken. Op dat moment denk je 'whatever' en ben je bang dat je het gesabbel van een manwijf lekkerder zal vinden dan die van een echte dame.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeker welmannen kunnen ongetwijfeld over het algemeen beter pijpen dan vrouwen, en dan hoef je alleen naar beneden te kijken naar die tieten. TADA.
God op je blote piemeltjes bedanken dat je het nog best goed treft met die aft op je piemel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef MASD het volgende:
[..]hehe.
Oh hey. Aangeboren afwijkingen, leuk om te weten voor als ik vader ben. GODVERDOMME HAAL HET VAN MIJN SCHERM. Hey, wacht eens. Hoe ontstaat het? Even de wiki erbij pakken. Ok, en wat als je meerdere afwijkingen hebt? GODVERREKANKER.
Waar geil ik precies mensen opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het is van een "post hier je ranzige plaatjes-topic" gegaan naar "breathtaking die de puberale fokkers opgeilt-topic" ?
Nouja, misschien maar beter ook...
godverdomme, BT je laat mij echt kwijlen nu.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kanten![]()
..
Niet dat ik het ooit zou doen hoor, maar een stel tieten kunnen vasthouden (die niet je eigen zijn) terwijl je geneukt wordt klinkt best chill
[..]
Nasty.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.
Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.
Jij geeft toe dat je een lekker uitziende vent in zijn kont zou nemen. Homo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
Ik zou er niet zo een probleem mee hebben, mits die piemel in het broekje blijft zitten. Desnoods neem ik "het" anaal, who fucking cares, zolang ik niks met die piemel te maken heb vind ik het prima. Ohja, die tieten moeten er niet zo "nep" uit zien. Tuurlijk zijn het altijd implantaten, maar bij de ene lukt het beter dan bij de andere. Bescheidenheid is de key.
Daarnaast denk ik dat shemales inderdaad beter kunnen pijpen dan vrouwen. Beter laten ze de lippen ook goed opspuiten dan.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar geil ik precies mensen op?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Het valt allemaal wel mee hoor. Maar voor de gemiddelde fokker is alleen het woord tieten al genoeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
En ik weet het nietmisschien na een drankje of 10 wel.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
godverdomme, BT je laat mij echt kwijlen nu.
[ afbeelding ]
Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.
Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent*
*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.
De lengte verschilt doordat de dame in kwestie niet altijd even veel opwindt.
[ afbeelding ]
Bij deze bijvoorbeeld zou ik zonder schuldgevoelens die aars oprekken. Hell yeah.
Lijkt me trouwens wel verkankerd als een shemale gunstiger is geschapen dan dat jij bent*
*disclaimer. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik danwel boven- of ondermiddeld geschapen ben. Denk dat ik ik redelijk gemiddeld zit met 16 -18 cm en 4 cm dikte.
Zo danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
[ afbeelding ]
ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat je een lekker uitziende vent in zijn kont zou nemen. Homo.
True, true.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zo dan
Hier doet een Fokker even een boekje open
Iets teveel bacardi op (heb vakantie), maargoed. Dronken mensen zeggen de waarheid he !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zo dan
Hier doet een Fokker even een boekje open
BOKS.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het alfavrouwtje, welteverstaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Dario_ het volgende:
[..]
ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.
Als er echt, echt écht écht niks anders voorhanden is en ik zit in de gevangenis en ik sta al jaren droog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Dario_ het volgende:
[..]
ZG, als je me wilt uitdagen zul je een betere manier zoeken. Ik ben vrij zeker van mijn seksualiteit, daarnaast zou elke kerel iets neuken dat er uit ziet als een lekker wijf. Jouw reactie naar mij is pure afgunst omdat ik wel die alfa ben.
Mwah, meningen zullen verschillen, maar ik hou wel van een ronde kont en volle borsten. Tuurlijk heb ik wel eens een vriendin gehad die het wat minder had, maar echt gelukkig word ik toch echt vanaf een volle C cup.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja shemales hoeven ook geen epic boobs te hebben toch? Zijn ook genoeg vrouwen met een a-cup.
Hoe kun je nou zo iemand batsen zonder dat je het doorhebt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ja, Dario heeft wel een punt. Wat nou als je zonder mede weten dr 1 gebats hebt en er later achter komt. Je vond het stiekem wel goed.
Maar aan de andere kant sta je ook met afgrijzende gevoelens.
Iets met gemengde gevoelens ofzo?
Als je eenmaal de bitterzoete wraak van het prostaatmelkorgasme hebt ondervonden wil je niks anders. Fo sho. Kijk al die gevangenisfilms maar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als er echt, echt écht écht niks anders voorhanden is en ik zit in de gevangenis en ik sta al jaren droog.
Dan zou ik het heel, heel misschien overwegen.
Hoe kun je NIET merken dat het ze een penis heeft?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar ja, Dario heeft wel een punt. Wat nou als je zonder mede weten dr 1 gebats hebt en er later achter komt. Je vond het stiekem wel goed.
Road Tripquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je eenmaal de bitterzoete wraak van het prostaatmelkorgasme hebt ondervonden wil je niks anders. Fo sho. Kijk al die gevangenisfilms maar.
Van horen zeggen uiteraard.
Knalt zijn warme stok tussen zijn kont met een touwtje. Tenslotte toch donker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo iemand batsen zonder dat je het doorhebt?
Hooo, als je niet weet dat je een shemale neukt - alhoewel ik dat betwijfel, je gaat toch op z'n minst even voelen daar (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ok, mindfuck. Die Lucille van LINGO hè. Zou die een grote of een kleine clitoris hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef zarGon het volgende:
Laat die lucide dromen vannacht maar komen./.
Die gemengde gevoelens he.. Komen die vanuit je zelf, of ontstaan die uit wat anderen eventueel van je zouden vinden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over mijzelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Die gemengde gevoelens he.. Komen die vanuit je zelf, of ontstaan die uit wat anderen eventueel van je zouden vinden?
Indien het 1e, dan ben ik benieuwd naar het volgende: Weet je hoe je in het leven staat?
Indien het 2e, who de fuck cares wat anderen denken? Stiekem, zullen ze ook graag een strak gaatje willen penetreren.
Je moet gewoon leren om je vrij weinig aan te trekken van de rest. Alleen jouw eigen standaarden tellen. Je leeft toch voor jezelf, of niet?
Dankje, nu zie ik het voor me.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Dario_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok, mindfuck. Die Lucille van LINGO hè. Zou die een grote of een kleine clitoris hebben?
quote:
als een oude deur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Zij heeft hoogstwaarschijnlijk een piemel, nu ik er zo over nadenk... Het is in ieder geval een luguber plekje.
En Bea dan? Hoe zou een rimpelclit eruitzien? En better yet, wat voor geluid zou dat produceren tijdens het liefkozend strelen ervan?
Checkquote:
De keuze is dus relatief aan de keuzeonderwerpen. Blijkbaar is het uiterlijk belangrijker dan de penis of kut. Beetje als met die twilight-craze. Niemand zal toegeven dat ze dode mensen willen neuken, maar als het vampieren zijn is het okay.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke gezonde man gaat voor rechts, goh.
Niggah, STFU.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef Hetiszover het volgende:
Dario_ is een troll.
Groeten, Capt. Obvious
Ik denk dat Lucille een prachtig kutje heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Zij heeft hoogstwaarschijnlijk een piemel, nu ik er zo over nadenk... Het is in ieder geval een luguber plekje.
En Bea dan? Hoe zou een rimpelclit eruitzien? En better yet, wat voor geluid zou dat produceren tijdens het liefkozend strelen ervan?
Heb je een bijna-neukervaring gehad of heb je daadwerkelijk gecopuleerd toen je lam was?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Check![]()
Ik heb al geleerd om me bek te houden als ik gezopen heb in rl (even voor jullie info, is mss wel grappig (of ga ik weer de mist in). Na een avondje zuipen met mijn maten eindigden we, op mijn initiatief op de Doubletstraat (hoerenstraat vlak bij HS in DH). Het is dat het 4 uur was en alles dicht was want anders....), Op fora moet ik er nog aan werken, kennelijk. Let vooral niet op mij en ga verder
Okay, haar:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:21 schreef MASD het volgende:
[..]
De keuze is dus relatief aan de keuzeonderwerpen. Blijkbaar is het uiterlijk belangrijker dan de penis of kut. Beetje als met die twilight-craze. Niemand zal toegeven dat ze dode mensen willen neuken, maar als het vampieren zijn is het okay.
RARE WERELD!>!>!
Ja die PI is smerig he? I love it.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief. Kijkende naar je PI neig ik meer naar het 1e...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
Ok,
Ik heb zo afentoe wel is meisjes over de vloer , one night stands achtige dingen.
Weetje dat ik nu de eerst volgende keer twijfels ga krijgen
Zeker in 020
Los van mijn vreemde actie (achteraf gezien), was ik ontmaagd op mijn 12e door de dochter van een vriendin van mijn moeder. Natuurlijk klinkt dit als stoere praat, maar beeld je dit eens even in: Zou een kerel, die toegeeft op FOK een shemale te neuken indien de piemel niet in beeld komt, het daadwerkelijk van zulke verhalen moeten hebben?.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een bijna-neukervaring gehad of heb je daadwerkelijk gecopuleerd toen je lam was?
Gast, zoek hulp ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Los van mijn vreemde actie (achteraf gezien), was ik ontmaagd op mijn 12e door de dochter van een vriendin van mijn moeder. Natuurlijk klinkt dit als stoere praat, maar beeld je dit eens even in: Zou een kerel, die toegeeft op FOK een shemale te neuken indien de piemel niet in beeld komt, het daadwerkelijk van zulke verhalen moeten hebben?.
I think not.
Oh je bedoelt escorts?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
one night stands achtige dingen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Los van mijn vreemde actie (achteraf gezien), was ik ontmaagd op mijn 12e door de dochter van een vriendin van mijn moeder. Natuurlijk klinkt dit als stoere praat, maar beeld je dit eens even in: Zou een kerel, die toegeeft op FOK een shemale te neuken indien de piemel niet in beeld komt, het daadwerkelijk van zulke verhalen moeten hebben?.
I think not.
12-jarige chicks kunnen geen stijve krijgen, toch? TOCH?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Dario_ het volgende:
[..]
I think not.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, haar:
[ afbeelding ]
of die shemale?
Ik grijp mis in je fobo, waarom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef L0t.. het volgende:
Oké, dit topic is nu echt te ver afgezakt
Ik bedoel meisjes die ik versier met stappen of ergens anders. Zo gaat dat in het dagelijks sociale leven tegenwoordig.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een bejaarde.
Ik loop serieus vast hier, m'n brein kan dit dilemma niet meer aan.
Hartstikke gezelligquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben bang dat een deel 2 óf in R&P óf in KPD komt te staan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Hetiszover het volgende:
Het is trouwens maar goed dat we aan de 300 posts zijn.
Of heeft Dario_ de OP voor een deel 2 al klaar?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een deel 2 óf in R&P óf in KPD komt te staan.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
Stel je voor: je vrienden komen je opzoeken (huisbezoek), maar op dat moment neuk jij een shemale. Zou je stoppen en jezelf proberen uit te leggen of zou met z'n allen losgaan op die überlekkere kont en achteraf een biertje drinken?
Chicks die 12 jaar zijn en een stijve krijgen? DOES NOT CUMPUTE !!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
12-jarige chicks kunnen geen stijve krijgen, toch? TOCH?!.
Goede vraag, goede vraag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
Stel je voor: je vrienden komen je opzoeken (huisbezoek), maar op dat moment neuk jij een shemale. Zou je stoppen en jezelf proberen uit te leggen of zou met z'n allen losgaan op die überlekkere kont en achteraf een biertje drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |