Niet beter, want duidelijk neptietenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch wel knap hoe ze eruit kunnen zien, beter dan veel echte vrouwen.
Nou, als ik moest kiezen tussen die uit dat gifje of een pitje... Maarja, ik heb dan ook geen penisnijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Niet beter, want duidelijk neptieten
Ja en dat lichaamquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.quote:
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat eerste plaatje is gesoept, knap gedaan, maar gesoept. Jammer trouwens, had het ermee kunnen doen
Nee, als het geen soep was geweestquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?
Sick dude ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
Hou is op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
dus als de piemel geen soep wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als het geen soep was geweest
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ingewikkeldquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duurt wel ff voor bij jou een kwartje valt zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
Zijn het dan de tieten waar je op valt, of eerder de slanke vorm?quote:
Hoezo niet? Op al die plaatjes zijn ze toch gewoon stijf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op al die plaatjes zijn ze toch gewoon stijf?
De Expert aan het woord. Vertel verder over de erecties van she-males aubquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes staan er, hoeveel trans's zijn er? Hm. Ik kan 10 foto's van stelende Turken posten en zeggen dat álle Turken dieven zijn, selectief posten.
Een passief seksleven in de prostitutie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?
Ga het uitzoeken zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zouden die penissen niet functioneel zijn dan? Dat zou dus betekenen dat het gros van de shemales geen seksleven heeft?
Ze hebben altijd nog een poeperd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?quote:
WUT?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
[..]
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.
De combi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zijn het dan de tieten waar je op valt, of eerder de slanke vorm?
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?
Oke, het boeit me eigenlijk niet echt maar nu wil ik het weten ook
Ik probeerde even de bron te vinden maar het wil niet echt lukken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als die penis niet functioneel is kunnen ze dan überhaupt wel klaarkomen?
Oke, het boeit me eigenlijk niet echt maar nu wil ik het weten ook
haha, ik zal niet verder vragen.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Er zijn toch ook omgebouwde vrouwen toch? Die een stok met twee noten erop geplakt kregen..
Even erbij. De trans die ongebouwd zijn kunnen het wel, met als voorwaarde dat ze dat voor de operatie ook konden. Maar veel nemen van jongs af aan hormonen waardoor de penis zich nooit goed ontwikkelt. Hoop dat het duidelijk is. De hormonen gaan ook niet via een arts, waardoor het gebruik niet goed te doseren valt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik probeerde even de bron te vinden maar het wil niet echt lukken.Anyway, ik meen mij van een docu te herinneren dat de meeste niet kunnen penetreren maar wel klaar kunnen komen. Beetje zoals bij dikke mannen die geen erectie kunnen krijgen maar met veel moeite wel een zaadlozing voor elkaar krijgen.
Nee ik ook niet, daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
een piemel is een piemel. Zou niet weten waarom die bij een shemale niet zou werken
echt denk ik..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier nog eentje waarvan je denkt, soep of echt
http://www.shemalesalami.(...)rom-ladyboy-gold.jpg
Dat zijn echt gruwelijk lelijke siliconen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah oke, bedankt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Even erbij. De trans die ongebouwd zijn kunnen het wel, met als voorwaarde dat ze dat voor de operatie ook konden. Maar veel nemen van jongs af aan hormonen waardoor de penis zich nooit goed ontwikkelt. Hoop dat het duidelijk is. De hormonen gaan ook niet via een arts, waardoor het gebruik niet goed te doseren valt.
Kijk, dát bedoel ik nou met siliconen die niet natuurlijk opzij vallen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar wat is dat nou? Een vrouw omgebouwd tot vent met een poging om van de clitoris een penis te maken?quote:
Die heeft echt een mannengezicht. Dit is dan echt anders:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Door de hormonen groeit de clitoris.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou? Een vrouw omgebouwd tot vent met een poging om van de clitoris een penis te maken?
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Die heeft echt een mannengezicht. Dit is dan echt anders:
[ afbeelding ]
Beetje mannelijke trekken, maar het is de enige foto's waar geen rimpelige vrouwenpenis op te zien was.
Paashaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaas!
Dat is gewoon een man maar met een verkeerd geslachtsdeel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja oké, maar verder ziet het er echt superrrmannelijk uit, echt heel apart.
hihi, grapje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je zoveel make-up op mijn hoofd smeert kan ik ook wel doorgaan voor de paashsaas!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zien jullie dit ook? Je ziet haar borst echt zo kijken van "Oh please, just kill me! I don't want to live anymore."
[ afbeelding ]
Ladyboy's zijn een no-go.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij die chick doen waar MASD en ik het net over hadden?
Oh...goh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon een man maar met een verkeerd geslachtsdeel.
is zo geboren.
Hij/zij was ooit bij jensen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met een zak over d'r piem0l dan?
Als ik bij bewustzijn ben en weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.quote:
Maar ze houden long time van je, dat weet je. Normale hoeren doen het voor het geld. Sowieso zG, op een dag ontvoer ik je en geef ik een ladyboy 10 euro om je bewusteloos te sexytimen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij bewustzijn weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.
Jullie wel?
Al lijkt het mij voor een vrouw wel ideaal: geneukt worden door een lekkere wijf.
Het is lekker wijf, niet lekkere wijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij bewustzijn ben en weet dat het een piemel heeft: No way, Jose.
Jullie wel?
Al lijkt het mij voor een vrouw wel ideaal: geneukt worden door een lekkere wijf.
Wel doen op mijn verjaardag, hè. BEST SUPRISE BUTTSEX EVER.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ze houden long time van je, dat weet je. Normale hoeren doen het voor het geld. Sowieso zG, op een dag ontvoer ik je en geef ik een ladyboy 10 euro om je bewusteloos te sexytimen.
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASDquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel doen op mijn verjaardag, hè. BEST SUPRISE BUTTSEX EVER.
Ik wou haar delen met jou, maar dat gaat heul niet.,
,
.
Maar voor jou is het niet anders dan normaal om een penis te neuken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is lekker wijf, niet lekkere wijf!
En ik weet het nietmisschien na een drankje of 10 wel.
Klopt, maar beetje apart als er dan ineens een stel tieten boven zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar voor jou is het niet anders dan anders om een penis te neuken.
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar voor jou is het niet anders dan anders om een penis te neuken.
Alsof je dat met elkaar kunt vergelijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.
In dat geval zou ik Breathtaking eens een lekkere pijpbeurt willen geven, no homo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet om je nog langer maagd te houden hm. Maar een clitoris is niks anders dan een onvolgroeide eikel. De volgende keer dat je een meisje beft moet je je beseffen dat je haar een veredelde pijpbeurt geeft.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASD? En dan tel ik jouw gaatjes niet eens mee
!
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je dat met elkaar kunt vergelijken!
Ik weet niet of girl-on-girl waarvan eentje een ladyboy geiler vind dan girl-on-girl met twee normale chicks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt, maar beetje apart als er dan ineens een stel tieten boven zitten.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In dat geval zou ik Breathtaking eens een lekkere pijpbeurt willen geven, no homo.
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kantenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het ook niet met een shemale willen doen, het klopt gewoon niet.
Nasty.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
Ik denk dat dat meer zegt over die piemeltjes dan over die clitorissenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen met clitorii die groter zijn dan de penissen van mannen. Dus ja.
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als zij jou suprise buttsex geeft dan zijn er toch nog twee gaatjes over voor MASD? En dan tel ik jouw gaatjes niet eens mee
!
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer zegt over die piemeltjes dan over die clitorissen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Serieus??quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik laat mij liever in mijn kontje nemen door een dikke Bubba, de eerste keer dan, dan anaal deflowered worden door een vrouw. Iets met opgeheven hoofd en trots.
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja ik weet niet, het klopt niet maar ergens is het ook weer het beste van beide kanten![]()
..
Niet dat ik het ooit zou doen hoor, maar een stel tieten kunnen vasthouden (die niet je eigen zijn) terwijl je geneukt wordt klinkt best chill
Bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog nietje hebt van die uit de kluiten gewassen clitorissen, dat is ook niet bepaald normaal te noemen
!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
[..]
SPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets zegt mij dat je hoofd in beide gevallen weinig opgeheven zal zijn, hehehe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou me de kanker schrikken als een chick opeens een dick bleek te hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ahh wel echt een eikeltje, wat schattigSPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ze heeft een mannelijk smoel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef Oorbeer het volgende:
Jongens, zouden jullie hem/haar/het doen? ;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Petras (Keulen, 27 augustus 1992) is een Duitse tienerzangeres, geboren als Tim Petras, die in 2006 als 13-jarige in Duitsland bekend raakte als de jongste transseksueel. Op zijn twaalfde begon hij aan een hormoonbehandeling voor een geslachtsverandering. Een jaar later, in september 2007, was Petras model voor de German Hair Salons. In september 2008 bracht Petras als zangeres haar debuutsingle in Duitsland uit, getiteld Fade Away.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast ff serieusSPOILER: De penis van mijn zusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog nietje hebt van die uit de kluiten gewassen clitorissen, dat is ook niet bepaald normaal te noemen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Ik moet er in ieder geval echt níet aan denkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in theorie klinkt het allemaal best ideaal, maar in praktijk denk ik dat maar weinigen er warm voor lopen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!
Ja sorry maar ondanks dat ik weet dat het een man is vind ik der/hij (whatever) wel mooi uitzien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef Oorbeer het volgende:
Jongens, zouden jullie hem/haar/het doen? ;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Petras (Keulen, 27 augustus 1992) is een Duitse tienerzangeres, geboren als Tim Petras, die in 2006 als 13-jarige in Duitsland bekend raakte als de jongste transseksueel. Op zijn twaalfde begon hij aan een hormoonbehandeling voor een geslachtsverandering. Een jaar later, in september 2007, was Petras model voor de German Hair Salons. In september 2008 bracht Petras als zangeres haar debuutsingle in Duitsland uit, getiteld Fade Away.
[..]Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ripe cunts(.com), fresh pussies..
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij dat weleens, dat je op wiki een artikel leest en dan doorklikt. En dat je dan niet meer kunt stoppen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe.
Ripe cunts(.com), fresh pussies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |