Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef krioro het volgende:
Sommige transseksuelen zien er dan wel weer beter uit dan sommige vrouwen. Hm, dilemma.
Jij en ik? Is goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.
Net alsof zoiets bestaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:17 schreef Oorbeer het volgende:
Klacht: Transseksuelen die te goed gelukt zijn
check dan miss trans taiwan geak, die zier er gewoon uit als een fucking dame.quote:
WTF is /B/quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
heb ik al zoovaak meegemaakt
ik kijk teveel /B/
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nohhhh, dat is gewoon engZonder tepels zijn borsten echt niet boeiend
Dat 't een man zou zijn zou te makkelijk zijn in dit topic, vrouw?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
Is dit een man of een vrouw?
[ afbeelding ]
Tip: echt goed kijken, hij lijkt makkelijk.
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
[ afbeelding ]
en siliconen niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.
Oja?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Aan de bovenbenen te zien een man, maar aangezien het waarschijnlijk omgekeerde psychologie is zeg ik toch vrouw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet danquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet dan
eerst nog even wat antwoorden afwachtenquote:
sorry maar daar is 1 reactie op mogelijk:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb altijd het idee dat siliconen een beetje zo rechtop blijven staan dan, maar dat zal wel niet dan
Prima, laat me dan eens een foto zien van siliconenborsten bij een liggende vrouwquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
sorry maar daar is 1 reactie op mogelijk:
Onzijdig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
eerst nog even wat antwoorden afwachten
Bij grote cupmaten is dat wel het geval. Bij kleine weet ik dat niet zo. Goed argument though. En waarom zou een Transsekseule kleine tieten nemen eigenlijk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U gaat door voor de koelkast!:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Goofisch het volgende:
U heeft geantwoord
Vrouw
Dat was het goede antwoord:![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ!!111!!!!11!!
vagina onder deze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U gaat door voor de koelkast!:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat gaat niet altijd op. Veel mannen die echt op vrouwen lijken nemen vaak hormonen waardoor ze borsten krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Zo groot?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. Veel mannen die echt op vrouwen lijken nemen vaak hormonen waardoor ze borsten krijgen.
Ik dacht serieus!! , en toenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |