Maar dan moeten ze toevallig net lopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ergens eens had gezien dat je het juist aan de ellebogen kunt zien tijdens het lopen, ze hadden lichtjes op allerlei delen geplaatst, zodat je in het donker heel duidelijk de verschillen kon zien tussen een man die loopt en een vrouw die loopt
Dat is een stopcontactquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Oorbeer het volgende:
Wtf is dat smiley ding rechtsonder![]()
¦ O
Herken je vooral aan manier van lopen. Ook hoe ze gekleed zijn (ze lopen meer wulps erbij dan de meeste meiden) en als laatste is er nog de adamsappel en stem natuurlijk. Verder moet ik zeggen dat ik ze wel zie maar dat het niet zo overbevolkt is met travestieten als ze je in het westen graag willen laten gelovenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS moet nooit naar Thailand gaan trouwens. Kom je nog voor verrassingen te staan.
Maar vaak is het wel te zien. Gezicht, schouders etc, alleen soms is het idd erg lastig. Totdat je ze hoort praten.
Het valt mee idd, maar wel meer dan in Nederland. Hier zie je zo goed als nooit een shemale. Af en toe nog wel een dragqueen maar dat is weer een heel andere categorie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Herken je vooral aan manier van lopen. Ook hoe ze gekleed zijn (ze lopen meer wulps erbij dan de meeste meiden) en als laatste is er nog de adamsappel en stem natuurlijk. Verder moet ik zeggen dat ik ze wel zie maar dat het niet zo overbevolkt is met travestieten als ze je in het westen graag willen laten geloven
Het kan aan mij liggen, maar zien jullie dit ook? Je ziet haar borst echt zo kijken van "Oh please, just kill me! I don't want to live anymore."quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Oorbeer het volgende:
Telt dit onderhand ook als een manwijf?
[ afbeelding ]
Wtf is dat smiley ding rechtsonder![]()
¦ O
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zien jullie dit ook? Je ziet haar borst echt zo kijken van "Oh please, just kill me! I don't want to live anymore."
[ afbeelding ]
Hmhm, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef Chai het volgende:
Bij die eerste kun je het anders ook wel zien aan de kont hoor.
En de snorquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef Chai het volgende:
Bij die eerste kun je het anders ook wel zien aan de kont hoor.
Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef krioro het volgende:
Sommige transseksuelen zien er dan wel weer beter uit dan sommige vrouwen. Hm, dilemma.
Jij en ik? Is goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |