Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef krioro het volgende:
Sommige transseksuelen zien er dan wel weer beter uit dan sommige vrouwen. Hm, dilemma.
Jij en ik? Is goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Seks in het donker hebben en doen alsof het een MMF trio is? Zolang de ballen elkaar niet raken is het niet gay.
Net alsof zoiets bestaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:17 schreef Oorbeer het volgende:
Klacht: Transseksuelen die te goed gelukt zijn
check dan miss trans taiwan geak, die zier er gewoon uit als een fucking dame.quote:
WTF is /B/quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
heb ik al zoovaak meegemaakt
ik kijk teveel /B/
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nohhhh, dat is gewoon engZonder tepels zijn borsten echt niet boeiend
Dat 't een man zou zijn zou te makkelijk zijn in dit topic, vrouw?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
Is dit een man of een vrouw?
[ afbeelding ]
Tip: echt goed kijken, hij lijkt makkelijk.
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
[ afbeelding ]
en siliconen niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrouw, want de borsten vallen heel natuurlijk opzij.
Oja?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Aan de bovenbenen te zien een man, maar aangezien het waarschijnlijk omgekeerde psychologie is zeg ik toch vrouw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
Een Quiz!!
Vraag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |