Dat vind ik op zich wel erg leuk gedaan, maar Noa en die andere (ben haar naam alweer vergeten) hadden er niet in te zien moeten zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef iBenny het volgende:
die terugblikken in videoclip passen er op een of andere manier niet in.. had anders gemoeten naar mijn idee
Precies, alleen Josje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel erg leuk gedaan, maar Noa en die andere (ben haar naam alweer vergeten) hadden er niet in te zien moeten zijn.
Thanks Mamav2quote:
Zooo goeiemorruguh...quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:17 schreef _Towelie het volgende:
Schijnt ook dat de manager van K3 het geniale plan had om wat leuks voor het oog te kiezen. Zo dat er ook aan de pappa's wordt gedacht en dan hoeven de pappa's zich ook niet vervelen.
Itz all about dem Cash:)
ik had dus hetzelfde probleemquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef mamav2 het volgende:
Sorry...er ging iets mis geloof ik
Is het hier niet mogelijk om je geplaatste bericht zelf te verwijderen?
Nee, stom he? Dat vind ik ook altijd een vreemde functie, dat je alleen maar 100% kunt wijzigen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef mamav2 het volgende:
Is het hier niet mogelijk om je geplaatste bericht zelf te verwijderen?
Tuurlijk, Gert is niet gek, die zoekt zich wel wat leuks uit!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:17 schreef _Towelie het volgende:
Schijnt ook dat de manager van K3 het geniale plan had om wat leuks voor het oog te kiezen. Zo dat er ook aan de pappa's wordt gedacht en dan hoeven de pappa's zich ook niet vervelen.
Itz all about dem Cash:)
Eh, Karen is toch altijd de meest aantrekkelijke geweest van de oude formatiequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me wel logisch, maar waarom Karen dan niet ook meteen ingewisseld wordt is me een raadsel.
Ja, als je op heksen valtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, Karen is toch altijd de meest aantrekkelijke geweest van de oude formatie
Dat is correct...Kristel is al een paar jaar getrouwd en ik geloof niet dat Josje zo stom is om met de baas het bed in te duiken...al was hij de laatste man op aarde....brrrrrrrquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:28 schreef hayder het volgende:
[..]
onzin. Hij heeft alleen karen gehad
Maar als je de man van Gert & Samson bent heb je een indrukwekkende status. Dat is natuurlijk wel iets om over op te scheppen bij je vriendinnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:44 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Dat is correct...Kristel is al een paar jaar getrouwd en ik geloof niet dat Josje zo stom is om met de baas het bed in te duiken...al was hij de laatste man op aarde....brrrrrrr
Ik zie niks gemeens aan haar, maar alsof mannen zoiets überhaupt boeitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als je op heksen valtIk vind het een gemeen kreng om te zien, Kristel ziet er veel liever uit. Aantrekkelijk vind ik ze geen van twee, maar als ik moest kiezen werd het Kristel.
Leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef mamav2 het volgende:
Maar toen Josje haar eerst zin zong zaterdag, barstte er een enorm gejuich op uit het publiek, dat zegt toch genoeg lijkt me
Ik weet het niet hoor, maar zowel Karen als Kristel zien er verschrikkelijk oud uit, zeker naast Josjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie niks gemeens aan haar, maar alsof mannen zoiets überhaupt boeit, die willen een lekker wijf. En rode Karen is aantrekkelijk. En je zegt het zelf ook, Kristel ziet er lief uit. Mensen die vaak niet aantrekkelijk of bijzonder mooi zijn krijgen als opmerking... "maar zij heeft wél een lief gezichtje"
(Dikke mensen ook altijd)
Nu ga je Josje en een vergelijking erbij halen, daar hadden we het niet overquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar zowel Karen als Kristel zien er verschrikkelijk oud uit, zeker naast JosjeDus als je het hebt over een rode Karen is aantrekkelijk, nou misschien als ze wat jonger was geweest
Kom op, zelfs als je alleen Karen in beeld hebt, dan zie je geen lekker wijf waar jij het over hebt, daar stel ik me toch wat anders bij voor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ga je Josje en een vergelijking erbij halen, daar hadden we het niet over
Maar goed over wat anders maar weer
Ik had het over de oude K3 formatie, waar jij de donkere het mooist vond omdat ze er lief uitzietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kom op, zelfs als je alleen Karen in beeld hebt, dan zie je geen lekker wijf waar jij het over hebt, daar stel ik me toch wat anders bij voor.
Ja, ik had het over mezelf, ik ben dan ook geen manquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het over de oude K3 formatie, waar jij de donkere het mooist vond omdat ze er lief uitziet![]()
Als mannen over K3 spraken ging het vaak over 'die leuke rode'.
Ze vinden haar het lekkere wijf, maakt niet uit welke quote ik plaats.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik had het over mezelf, ik ben dan ook geen manEn die 'leuke rooie' klinkt al heel anders dan het lekkere wijf dat jij ervan probeert te maken
Smaken verschillen![]()
Karenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie niks gemeens aan haar, maar alsof mannen zoiets überhaupt boeit, die willen een lekker wijf. En rode Karen is aantrekkelijk. En je zegt het zelf ook, Kristel ziet er lief uit. Mensen die vaak niet aantrekkelijk of bijzonder mooi zijn krijgen als opmerking... "maar zij heeft wél een lief gezichtje"
(Dikke mensen ook altijd)
maar jij bent een vrouw, dat telt nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Karen![]()
Ik vind Kristel toch echt het knapst, een lief én knap gezicht.
Josje is natuurlijk het knapstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouw, dat telt niet
23 Oktober ligt de album in de winkelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is er eigenlijk ook al bekend of en wanneer er weer een nieuw album uit komt?
Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef hayder het volgende:
[..]
23 Oktober ligt de album in de winkel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |