Dat vind ik op zich wel erg leuk gedaan, maar Noa en die andere (ben haar naam alweer vergeten) hadden er niet in te zien moeten zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef iBenny het volgende:
die terugblikken in videoclip passen er op een of andere manier niet in.. had anders gemoeten naar mijn idee
Precies, alleen Josje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel erg leuk gedaan, maar Noa en die andere (ben haar naam alweer vergeten) hadden er niet in te zien moeten zijn.
Thanks Mamav2quote:
Zooo goeiemorruguh...quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:17 schreef _Towelie het volgende:
Schijnt ook dat de manager van K3 het geniale plan had om wat leuks voor het oog te kiezen. Zo dat er ook aan de pappa's wordt gedacht en dan hoeven de pappa's zich ook niet vervelen.
Itz all about dem Cash:)
ik had dus hetzelfde probleemquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef mamav2 het volgende:
Sorry...er ging iets mis geloof ik
Is het hier niet mogelijk om je geplaatste bericht zelf te verwijderen?
Nee, stom he? Dat vind ik ook altijd een vreemde functie, dat je alleen maar 100% kunt wijzigen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef mamav2 het volgende:
Is het hier niet mogelijk om je geplaatste bericht zelf te verwijderen?
Tuurlijk, Gert is niet gek, die zoekt zich wel wat leuks uit!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:17 schreef _Towelie het volgende:
Schijnt ook dat de manager van K3 het geniale plan had om wat leuks voor het oog te kiezen. Zo dat er ook aan de pappa's wordt gedacht en dan hoeven de pappa's zich ook niet vervelen.
Itz all about dem Cash:)
Eh, Karen is toch altijd de meest aantrekkelijke geweest van de oude formatiequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me wel logisch, maar waarom Karen dan niet ook meteen ingewisseld wordt is me een raadsel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |