Ik soms last dat er een woord ontstaat in mijn hoofd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom dwalen teenharen door jouw hoofd ?
Wat hebben we in de SC veel ma's trouwensquote:
Dat is wel een goede redenquote:
Mathijs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben we in de SC veel ma's trouwens
Maarten
Maartje
Martijn
Vergeet ik er nog een ?
Lekker!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik soms last dat er een woord ontstaat in mijn hoofd.
Wie is Maarten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarten
Maartje
Martijn
Vergeet ik er nog een ?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben blij dat ik niet achter mn pc aan het eten was
Wat vond je trouwens van mn foto in het jaarboek, sta ik er mooi op of nietquote:
Ja, Martinus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarten
Maartje
Martijn
Vergeet ik er nog een ?
Ik heb mijn jaarboek nog helemaal niet ingekeken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van mn foto in het jaarboek, sta ik er mooi op of niet
We hebben die foto 100 keer overnieuw gedaan![]()
Dat meurt altijd zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn hand stinkt naar kat. Ze hebben er beide even op lopen kluiven.
Dan zit ie toch niet in de SCquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij presenteert een tv show doordeweeks.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn jaarboek nog helemaal niet ingekeken.![]()
Hahaaa, als je zo mijn foto hebt (waar ik er trouwens echt nog kei anders uit zie, maar okquote:
Heet jij Mathijs?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
4EBEBE? WO BIST DU?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, als je zo mijn foto hebt (waar ik er trouwens echt nog kei anders uit zie, maar ok![]()
)
Zie je daar zo onder Mariska met een verhaaltje "Ik ben dus Mariska. Zit in GT4B en woon in Valkenswaard. Ik vind het gezellig in de pauzes maar de lessen zijn soms best saai. De klas is wel oké, op een paar na die het voor de rest verzieken"
BHALHWALHWALHWL daar bedoelt ze mij ook mee, maar dat is zoooo'n schaap
Had je weer een ban?quote:
Mariska Nijlpaard?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, als je zo mijn foto hebt (waar ik er trouwens echt nog kei anders uit zie, maar ok![]()
)
Zie je daar zo onder Mariska met een verhaaltje "Ik ben dus Mariska. Zit in GT4B en woon in Valkenswaard. Ik vind het gezellig in de pauzes maar de lessen zijn soms best saai. De klas is wel oké, op een paar na die het voor de rest verzieken"
BHALHWALHWALHWL daar bedoelt ze mij ook mee, maar dat is zoooo'n schaap
Neequote:
Er staat verziekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo ben jij volgens dat schaap een viezerik?
Jawel, met een jongensnaam.quote:
Mariska van Meijl, echt zoooooooooooooooooooooo'n schaap, ze had iets met davy ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mariska Nijlpaard?
In de eerst ging die zingen. Ik heb daar nog een mp3 van volgens mij.
Je gaat het toch niet zeggen, ongeacht of ik het goed heb of niet.quote:
Je bent een meisje van 18+? Dan is het al helemaal erg dat je nog maagd bentquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ze is écht dom, ze vroeg een keer bij biologie of stenen ook leven![]()
Davy was toch gay?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mariska van Meijl, echt zoooooooooooooooooooooo'n schaap, ze had iets met davy ofzo
En bedankt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent een meisje van 18+? Dan is het al helemaal erg dat je nog maagd bent
Ja, maar als je dus ging lachen dan werd ze boos op je, ze heeft ook een keer tegen mij gezegt dat ze me in elkaar zou gaan slaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!Ik had zo hard gelachen dat je bang zou worden.
"When you hear it, you'll ... ? "quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!Ik had zo hard gelachen dat je bang zou worden.
Davy was toch Lamon?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mariska van Meijl, echt zoooooooooooooooooooooo'n schaap, ze had iets met davy ofzo
Ehhhhhhhhhhhhhhhhh?quote:
Haha, irritant zijn dat soort mensen idd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als je dus ging lachen dan werd ze boos op je, ze heeft ook een keer tegen mij gezegt dat ze me in elkaar zou gaan slaanDus ik ga naar haar toe, en zeg zoiets als "Ehh, dus
"
"jaa dat is toch niet normaal"
"Hallo, ik wacht"
"JAA WAAROP"
"totdat je me gaat slaan"
"Jaaaa bladieblaide" .. EN STIL
Maak af...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"When you hear it, you'll ... ? "
Ja, en dat is nog niet alles. Ze had ook nog eens ALTIJD haar mond openquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, irritant zijn dat soort mensen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
you kill it with firequote:
Is er een nieuwe uit dan? Of was dat deel6?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat is de nieuwe harry potterfilm een ontzettende hormoonfilm zeg
Puberaal liefdesgedoe over en weer
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook maSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik ook niet hoor, want ik was nou echt neit gemeen tegen haarquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb dat hele dreigen met slaan en/of slaan nooit begrepen
"Shit bricks... "quote:
Dat staat zo achterlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat is nog niet alles. Ze had ook nog eens ALTIJD haar mond open![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook maHet kostte me even voordat ik hem snapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Volgende keer moet je gewoon je lul erin stekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat is nog niet alles. Ze had ook nog eens ALTIJD haar mond open![]()
![]()
![]()
Deel6 jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is er een nieuwe uit dan? Of was dat deel6?
Ik vind hem maar tegenvallen. Veel te weinig emma watson naakt in beeld..
Hm...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deel6 ja
En ik ben ook voor Emma Watson naakt!
Teringquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Oeh, Krentenbol. zit in Harry Potter
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Oeh, Krentenbol. zit in Harry Potter
[ afbeelding ]
WEET JE WAT IK KANKERLOL VIND!quote:
O kankerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
Nee je droomt. Zometeen als je wakker bent heb je je eigen vuist in je reet zitten.
HAAL DIE ABSINT TAMPON UIT JE KUT, WIJF!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WEET JE WAT IK KANKERLOL VIND!![]()
![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAAL DIE ABSINT TAMPON UIT JE KUT, WIJF!
Redelijk?quote:
Jij bent best wel zielig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WEET JE WAT IK KANKERLOL VIND!![]()
![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA
Daar dacht ze vannacht heel anders over HAHAHAHAH AHAHAHAquote:
Dat zeg ik, zielig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
GODVERDOMME, VOOR DE LAATSTE KEER, MIJN MOEDER IS DIK! DIIIIIKK.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Redelijk?
Behoorlijk!
Wakker worden met je eigen vuist in je aars, lijkt me toch behoorlijk kanker
We waren toch vriendjes geworden sinds The Notebook-night?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar dacht ze vannacht heel anders over HAHAHAHAH AHAHAHA
AHAHHAAHAH
AHAHAAAAHHAHAHAA
HAHAAAHAHHAAHA
HAHAHAAAHAHAHHAHA
HHHAHHAHAAHAHAHA
AAAAAAAAAAAHAHHAHAHAAHA
Natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We waren toch vriendjes geworden sinds The Notebook-night?
Zo kun je het inderdaad ook gewoon noemenquote:
Ik heb cocktaildressing en er zit geen mozzarella in.quote:
Je zwetst man, alleen de olijfolie en ei komt overeen.quote:A Caesar salad has romaine lettuce and croutons dressed with parmesan cheese, lemon juice, olive oil, egg, Worcestershire sauce, and black pepper. It may be prepared tableside.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zwetst man, alleen de olijfolie en ei komt overeen.
Ik zal jou eens zwetsen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zwetst man, alleen de olijfolie en ei komt overeen.
Je hebt het over mij he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
Someone is in a desperate need of attention
quote:
Toe laat me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik ben gewoon blij, laat me.
Mag ik mee-etenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Skylark. het volgende:
Oja, en als side-gerecht vers stokbrood met kruidenboter.!
Nee hoor, hij was dood neergevallen bij de eerstequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens mij hadden dit hele toffe concerten kunnen worden als ik die trailer alleen al zie..
Nee.quote:
Het is toch wat. Open er een topic over. Echt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Uh oh, mijn stoel kraakte heel ernstig hard toen ik leunde op m'n armleuning.
Ik kreeg het niet op, dus je had best een vorkje mogen meeprikkenquote:
Vetzak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Uh oh, mijn stoel kraakte heel ernstig hard toen ik leunde op m'n armleuning.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn stoel kraakt niet.
Ik heb een design stoel.
Een dildo kan ook kraken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen stoel, dat is preventief
Ik heb eigenlijk geen trek in avondetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet op, dus je had best een vorkje mogen meeprikken. Ik heb mezelf trouwens weer eens overtroffen.
Laptop op bank?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen stoel, dat is preventief
Ervaring?quote:
Die heb ik ook nietquote:
Nee, want een bank kan ook kraken.quote:
Ado's heup kan ook kraken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet
[..]
Nee, want een bank kan ook kraken.
Ik heb geen meubilair.
Al zei mijn dochter gisteren dat de vloer kraakte
Ook niet in een lichte salade?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen trek in avondeten!
Dilemma ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Mijn maag heeft honger maar mijn mond heeft geen zin om te eten
Trap er een slang in en pureer je eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Mijn maag heeft honger maar mijn mond heeft geen zin om te eten
Ja, misschien kan ik het drinken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trap er een slang in en pureer je eten.
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maakquote:
Wd de 2e.quote:
Niet meer met je knie op z'n ballen steunen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maak
Wat nou als ie gaat kraken?
Dat hoeft niet als je een slang in je maag hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik het drinken.
Dan moet je als de tyfus naar de chiropractor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, dat is ook het enige waar ik me weleens zorgen om maak
Wat nou als ie gaat kraken?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet meer met je knie op z'n ballen steunen.
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik verveel me.
En jij bent een kutuser.
Je hebt ook zo'n edit knop he.quote:
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kutuser in het algemeen.
Omdat je een aardige kutuser bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?
Oh wacht, Juicyhil staat daar ook...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan bij je favo fokkers?
REETKEVERT!quote:
Met eenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht, Juicyhil staat daar ook...
Wie z'n moeder?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
JOOOHOOOOOO! WIE GEHT ES MEIN SCHNUPPEVÖLLE.
Huiswerk makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik doen?
a) Huiswerk maken
b) Douchen
c) Boterkoek maken
b --> a --> cquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik doen?
a) Huiswerk maken
b) Douchen
c) Boterkoek maken
De trein naar hier nemen, in de trein huiswerk maken. In de douche met mij batsen. en daarna boterkoek voor mij maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik doen?
a) Huiswerk maken
b) Douchen
c) Boterkoek maken
En gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal zielig, omdat dik enzo.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
De trein naar hier nemen, in de trein huiswerk maken. In de douche met mij batsen. en daarna boterkoek voor mij maken.
Users bashen is nergens voor nodig jongens.quote:
WAUWquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
De trein naar hier nemen, in de trein huiswerk maken. In de douche met mij batsen. en daarna boterkoek voor mij maken.
Mocht jij praten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Users bashen is nergens voor nodig jongens.
[..]
WAUW![]()
! Maar nee.
Dat zeggen is ook nergens voor nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Users bashen is nergens voor nodig jongens.
BURN!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeggen is ook nergens voor nodig
Paul de Leeuw verdient anders aardig als dikke gay.quote:
Ben jij de vriend van 4ebe?quote:
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.quote:
quote:
Nee, maar Zotheid is gay.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben jij de vriend van 4ebe?
Ik lees die dingen nooit, dus dit viel me nu op
Maar wel een epische foto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.
Oohnee? Waarom niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeggen is ook nergens voor nodig
Voor school ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tsjechië, hele kankerdag in de bus, kom daar aan, moet gelijk op de mountainbike de berg op, kom beneden, maken ze dit. Natuurlijk kijk ik niet blij.
HAHAHAHA.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is nog lang geen pasenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet iets doen om mijn status als konijn waar te maken.
Gays hebben het maar makkelijk bij de dames.quote:
BT IS EEN KLOON VAN DIE DIKKE!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat iemand Juicyhil in bescherming moet nemen en ik hier nu toevallig ben.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gays hebben het maar makkelijk bij de dames.
Mannelijke gays that is, Fas, mannelijke. Alhoewel de meeste gays niet erg mannelijk overkomen.
quote:
En waarom ik nietquote:
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat iemand Juicyhil in bescherming moet nemen en ik hier nu toevallig ben.
Nu welquote:
REN VOOR JE LEVEN! HIJ WEET WAAR JE WOONT.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef Japsnars het volgende:
De telefoon ging net en ik zag 071, dus ik gauw googlen. Blijkt dat 071 regio leiden is dus ik heb maar niet opgenomen omdat ik bang ben dat Lamon het is
Of het is ZHquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
REN VOOR JE LEVEN! HIJ WEET WAAR JE WOONT.
Vind je haar geil?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat die Nienke uit ouders hebben geen sex?
Nee, nog een keer radenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat die Nienke uit ouders hebben geen sex?
You know what I'm saying.quote:
Jaquote:
Wat heb ik nou gewonnen?quote:
Waarom verbaasd me dat niet?quote:
Geen idee, het stond in de URLquote:
That makes me a sad pandaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Helaas kan ik je niets aanbieden
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Petras
Een vriend van mij deed zoiets tijdens onze werkweek in romequote:
Tim Petrasquote:
Bungelt er nog iets?quote:
quote:
Dat 2equote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat linkje, of dat je niks krijgt?
Dat mag toch heul niet als minderjarige.quote:
Die zal op d'r 18e wel in de Playboy staan om ff flink geld te vangenquote:
weet ik veel waar ze het hebben gedaan..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat mag toch heul niet als minderjarige.
Mag dat op die leeftijd dan al in Duitsland?quote:
Nou nogal, hoewel die Kim Petras ook wel redelijk op een jongen lijktquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze op elkaar lijken.
Ja, dat is ook een jongenquote:
Gevaarlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb kaarsjes aan op m'n kamer.
De reden dat ik haar vond was dat ik wolvendagen op die foto wel iets jongensachtigs vond hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou nogal, hoewel die Kim Petras ook wel redelijk op een jongen lijkt
Hij lijkt behoorlijk op de zanger van Cinema Bizarre
Veel plezier met je huisgenoot!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb kaarsjes aan op m'n kamer.
Als dat geen neuken wordtquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat ik haar vond was dat ik wolvendagen op die foto wel iets jongensachtigs vond hebben
Wat helemaal niet lullig bedoeld is ofzo, ik vind haar erg mooi (in elk geval op die foto), voordat mensen dat weer gaan denken.
Ik houd ook wel van een beetje jongensachtige vrouwen...
Bijzonderquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het is ik ik ik en huiswerk tonight. Geil he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |