Ik soms last dat er een woord ontstaat in mijn hoofd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom dwalen teenharen door jouw hoofd ?
Wat hebben we in de SC veel ma's trouwensquote:
Dat is wel een goede redenquote:
Mathijs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben we in de SC veel ma's trouwens
Maarten
Maartje
Martijn
Vergeet ik er nog een ?
Lekker!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik soms last dat er een woord ontstaat in mijn hoofd.
Wie is Maarten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarten
Maartje
Martijn
Vergeet ik er nog een ?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben blij dat ik niet achter mn pc aan het eten was
Wat vond je trouwens van mn foto in het jaarboek, sta ik er mooi op of nietquote:
Ja, Martinus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarten
Maartje
Martijn
Vergeet ik er nog een ?
Ik heb mijn jaarboek nog helemaal niet ingekeken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van mn foto in het jaarboek, sta ik er mooi op of niet
We hebben die foto 100 keer overnieuw gedaan![]()
Dat meurt altijd zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn hand stinkt naar kat. Ze hebben er beide even op lopen kluiven.
Dan zit ie toch niet in de SCquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij presenteert een tv show doordeweeks.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn jaarboek nog helemaal niet ingekeken.![]()
Hahaaa, als je zo mijn foto hebt (waar ik er trouwens echt nog kei anders uit zie, maar okquote:
Heet jij Mathijs?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
4EBEBE? WO BIST DU?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, als je zo mijn foto hebt (waar ik er trouwens echt nog kei anders uit zie, maar ok![]()
)
Zie je daar zo onder Mariska met een verhaaltje "Ik ben dus Mariska. Zit in GT4B en woon in Valkenswaard. Ik vind het gezellig in de pauzes maar de lessen zijn soms best saai. De klas is wel oké, op een paar na die het voor de rest verzieken"
BHALHWALHWALHWL daar bedoelt ze mij ook mee, maar dat is zoooo'n schaap
Had je weer een ban?quote:
Mariska Nijlpaard?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, als je zo mijn foto hebt (waar ik er trouwens echt nog kei anders uit zie, maar ok![]()
)
Zie je daar zo onder Mariska met een verhaaltje "Ik ben dus Mariska. Zit in GT4B en woon in Valkenswaard. Ik vind het gezellig in de pauzes maar de lessen zijn soms best saai. De klas is wel oké, op een paar na die het voor de rest verzieken"
BHALHWALHWALHWL daar bedoelt ze mij ook mee, maar dat is zoooo'n schaap
Neequote:
Er staat verziekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo ben jij volgens dat schaap een viezerik?
Jawel, met een jongensnaam.quote:
Mariska van Meijl, echt zoooooooooooooooooooooo'n schaap, ze had iets met davy ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mariska Nijlpaard?
In de eerst ging die zingen. Ik heb daar nog een mp3 van volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |