Zijn er wel vrouwen met een eigen mening?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
My gosh, wat heb ik daar een hekel aan
Vrijgezelle vrouwen, veelal tussen de 20-30 jaar, die een profiel hebben op een of andere site en die geen eigen mening lijken te hebben.
Is dat standaard?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
TS is zelf ook een standaard persoon die op internet achter de vrouwen aan gaat.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef Runfun het volgende:
http://partyflock.nl/album/1124925.html
deze is niet standaard
Ja, want dat doet iedereenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
TS is zelf ook een standaard persoon die op internet achter de vrouwen aan gaat.
Voor boeken die nergens over gaan zijn ze wel vermakelijk ja.quote:
Al tijden ben ik op zoek naar een vrouw die aan deze omschrijving voldoet, maar als je ergens naar zoekt kom je het natuurlijk weer niet tegenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
Vrijgezelle vrouwen, veelal tussen de 20-30 jaar, die een profiel hebben op een of andere site en die geen eigen mening lijken te hebben.
Hiermee doel ik op vrouwen die als favoriete tv-programma DWDD hebben, als favoriete serie Grey's Anatomy (Dr. McDreamy![]()
) en het mooiste boek wat ze gelezen hebben is Komt een vrouw bij de dokter van Kluun (snifsnif). Ze zijn weg van jurkjes en slippers, zijn dol op Starbucks en de Zara (hihi
) en hun hobby's zijn reizen en winkelen
. De favoriete film is uiteraard The Notebook.
Verzin eens wat origineels!
Klacht: standaard vrouwen
Je faalt. Dit is allemaal zo oppervlakkig. Wees eens wat specifieker!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
TS is een vrijgezelle man, tussen de 20 en 30 die als favoriete tv-programma Top Gear heeft. Zijn favoriete serie is Prison Break en hij leest geen boeken, want hij is een man. Belangrijk in zijn leven vindt hij zijn auto en zijn baan. Gadgets zijn zijn hobby, hij heeft dan ook een prachtige telefoon.
Nee de OP is specifiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Je faalt. Dit is allemaal zo oppervlakkig. Wees eens wat specifieker!
Dit is gewoon cold reading, in de trant van Char en consorten
Heb jij op et lusac gezetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
TS heeft label-skills. Nu jij nog
Jij bent ook standaard.quote:
Nee. Wieso?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb jij op et lusac gezeten![]()
?
[..]
Jij bent ook standaard.
Niet mee eens. Kom op zeg, alsof het vreemd is dat een vrouw van jurkjes, slippers en reizen houdt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
TS heeft label-skills. Nu jij nog
Nee, leuke vrouwen houden niet van slippersquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar TS, hoe kan je nou klagen over vrouwen die van jurkjes en slippers houden? Iedere (normale, leuke) vrouw houdt van jurkjes en slippers. Dat hoort gewoon zo. Of heb je liever een vrouw die van Timberlands en tuinbroeken houdt?
Happen naar Peijnenburg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kom op zeg, alsof het vreemd is dat een vrouw van jurkjes, slippers en reizen houdt.
Dat kan heel erg goed samengaan. Leuke vrouwen houden in elk geval niet van dreadlocks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, leuke vrouwen houden niet van slippers. Leuke vrouwen houden van hoge hakken.
Nee. Britpop misschien, maar Radiohead en "alles in de top 40" echt niet. Dan zou ik eerder kiezen voor John Mayer, John Legend, Jack Johnson, Jason Mraz, Colbie Caillat, James Morrison en dat soort muziek.quote:Je was trouwens nog hun muzieksmaak vergeten TS, maar die gaat imo vaak richting Radiohead, een willekeurig britpop-bandje of gewoon "alles in de top 40".
Dat de dingen die TS opnoemt net zo oppervlakkig zijn als de dingen die ik opnoemde, waarna jij begon te bitchen. Dus ben jij niet degene die een punt probeert te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:16 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Happen naar Peijnenburg!![]()
Nee, dat is niet raar. Dat is het punt wat TS wil maken ook niet.
Het is wel cliché, en derhalve niet origineel. Je punt is?
Ja, dat zijn echt van die artiesten die alleen door standaard vrouwen geluisterd worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan heel erg goed samengaan. Leuke vrouwen houden in elk geval niet van dreadlocks.
[..]
Nee. Britpop misschien, maar Radiohead en "alles in de top 40" echt niet. Dan zou ik eerder kiezen voor John Mayer, John Legend, Jack Johnson, Jason Mraz, Colbie Caillat, James Morrison en dat soort muziek.
Mjah smaken verschillen, maar ik vind slippers niet bijzonder charmant. Hetzelfde als wat veel vrouwen van dreadlocks vinden idd, maar er zijn ook genoeg leuke vrouwen die het wel wat vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan heel erg goed samengaan. Leuke vrouwen houden in elk geval niet van dreadlocks.
Dat past misschien beter idd. Van die singer-songwriter meuk. En dan staat er vaak nog Mika tussen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Britpop misschien, maar Radiohead en "alles in de top 40" echt niet. Dan zou ik eerder kiezen voor John Mayer, John Legend, Jack Johnson, Jason Mraz, Colbie Caillat, James Morrison en dat soort muziek.
Hiphopquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt van die artiesten die alleen door standaard vrouwen geluisterd worden.![]()
![]()
Hiphop
Ooh daar was altijd zon leraar die zijn ook altijd van dat is correct en tevens juistquote:
Hihi, je zei bitchen! Mad respect voor jou, jwz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat de dingen die TS opnoemt net zo oppervlakkig zijn als de dingen die ik opnoemde, waarna jij begon te bitchen. Dus ben jij niet degene die een punt probeert te maken?
Vero Moda? Xara?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heet die ene kutwinkel waar die vrouwen altijd hun kleren halen...... ook zoiets wat menig vrouw trots moet melden![]()
HELP ME
Jij mist het punt VOLLEDIG. Maak jezelf niet nog belachelijker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Hihi, je zei bitchen! Mad respect voor jou, jwz!![]()
Ik probeer geen punt te maken. Alleen dat je wel iets specifieker mag zijn.
Dus bijvoorbeeld; Wàt voor gadgets? Wàt voor telefoon? Etc.
Probeer het nog een keertje, je komt er wel!
Vero Moda?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heet die ene kutwinkel waar die vrouwen altijd hun kleren halen...... ook zoiets wat menig vrouw trots moet melden![]()
HELP ME
Vero Moda?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
HELP ME
H&Mquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vera Moda? Xara?
En niet te vergeten: PIECES voor de accesoires.
Zara. Vanmiddag nog gekeken naar kleding.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vera Moda? Xara?
En niet te vergeten: PIECES voor de accesoires.
DON'T FEED TEH TROLL!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Jij mist het punt VOLLEDIG. Maak jezelf niet nog belachelijker.
Nee, je bent nu een standaard man.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik koop alleen bij Ben Barton.
Ben ik nu een baas?
Beter dan dat ze opgewonden raken van lijntjes. En dan het liefst in een kraakpand met Radiohead aan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Of vrouwen die opgewonden raken van alleen de naam Ben & Jerry's. En dan het liefst zo'n bak leegeten terwijl ze naar voorgenoemde Grey's Anatomy kijken.
Ja, want het is zulks lekker ijs!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Of vrouwen die opgewonden raken van alleen de naam Ben & Jerry's. En dan het liefst zo'n bak leegeten terwijl ze naar voorgenoemde Grey's Anatomy kijken.
Ben & Jerry's is kankerlekker. Dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ja, want het is zulks lekker ijs!![]()
Dat ijs smelt bijkans nog harder dan de vrouwen in kwestie zelf als ze McDreamy zien.
Ik hou alleen niet zo van slippers. Wel weer van jurkjes, en komt een vrouw bij de dokter heb ik wel gelezen maar is zeker niet mijn favoriet, the Notebook heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, dertien-in-een-dozijn vrouw.
Inderdaad. Nog erger zijn de mannen die dan ook gaan meegiechelen en alle vrouwen laten weten hoe verschrikkelijk lekker ze het wel niet vinden. Dit doen ze uiteraard alleen maar om in de pents van de ledies te komen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit nog in de ontkenningsfase! Anders lijk ik zo'n kuddedier en net zo shallow als de vrouwen waar we het nu over hebben..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben & Jerry's is kankerlekker. Dat weet je zelf ook.
Dit is dan wel weer een klacht waardquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nog erger zijn de mannen die dan ook gaan meegiechelen en alle vrouwen laten weten hoe verschrikkelijk lekker ze het wel niet vinden.
Uggs zijn erger dan teenslipper, hoor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou alleen niet zo van slippers. Wel weer van jurkjes, en komt een vrouw bij de dokter heb ik wel gelezen maar is zeker niet mijn favoriet, the Notebook heb ik nog nooit gezien.
Heb ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uggs zijn erger dan teenslipper, hoor!
Deze man heeft het bij zijn merken staan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
Weet je wat ik pas de grootste faal der falers vinden:
Meiden die bij hun "favoriete merken" () bij Hyves: DUREX... hebben staan
Ik zag er pasgeleden eneEn mijn gezicht deed:
De eerste die me er ene screent krijgt pluspunten
Nee, dat zijn vrouwen van in de 40 met rode korte pittige kapsels die Anouk zo'n 'lekker stoere griet' vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Modus het volgende:
En luisteren allemaal Anouk en Borsato..
Dat zijn ook altijd van die 12-jarige jochies met een babyfacequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
Weet je wat ik pas de grootste faal der falers vinden:
Meiden die bij hun "favoriete merken" () bij Hyves: DUREX... hebben staan
Ik zag er pasgeleden eneEn mijn gezicht deed:
De eerste die me er ene screent krijgt pluspunten
En Rinus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Modus het volgende:
En luisteren allemaal Anouk en Borsato..
WTF heeft ie een profielfoto die genomen is bij een begrafenis ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze man heeft het bij zijn merken staan.
[ afbeelding ]
http://jstevens200576.hyves.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow, jij hebt de eerste letter van je naam dikgedrukt. Jij bent echt een baas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. Een meisje. Met als favoriete merk Durex. Het is een print screen. En ze heet Jonie.
Kom maar op met die pluspunten!
Eigenlijk moet er nog een underline bij, maar dat mocht ik nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow, jij hebt de eerste letter van je naam dikgedrukt. Jij bent echt een baas.
Kolere wat een hoer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. Een meisje. Met als favoriete merk Durex. Het is een print screen. En ze heet Jonie.
DANKJE!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere wat een hoer.
PLUSpunten voor jou.
BMW, Ferrari, Mercedesquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[ afbeelding ]
Kut man. Toch een smet op je internetleven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog een underline bij, maar dat mocht ik niet
Omgquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker! Ik voel inspiratie opkomen voor een episch KLB-topique!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kut man. Toch een smet op je internetleven.
Uitkijken! Die heeft het korte (baar)kapsel verzwegen en ze is HBO/Ac. voor de goede gesprekken vergeten...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef On het volgende:
Hallo! Ik ben Saskia. Ik ben een spontane, gekke meid van 42 jaar! Mijn hobby's zijn fietsen en boswandelingen maken. Ik ben gek op Coldplay en Chocolademelk drinken voor de open haard.
Ben jij die man die zo'n pittige vrouw als ik aandurft?! Stuur me dan snel een berichtje!
Dat moet wel een kwaliteitstopic zijn dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Zeker! Ik voel inspiratie opkomen voor een episch KLB-topique!
Dat kan ik niet garanderen helaas. Maar uiteraard doe ik mijn stinkende best!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat moet wel een kwaliteitstopic zijn dan.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
TS wil vrouwen met dikke lagen zwarte make up en bandshirts aan.
Dat is immers niet standaard.
TS neukt alto's.
Zie OPquote:
Ik zal doen wat ik kan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen helaas. Maar uiteraard doe ik mijn stinkende best!
Als jij er dan ook nog in post, is het helemaal een topic dat zijn weerga niet kent!
Gelukkig maar!quote:
Als ik nog wat tijd overheb zal ik misschien nog wel even langskomen om een poging te wagen. Al ben ik bang dat jij te alternatief bent weetje =$ =$ =$.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Misschien dat je dan nog wat van je cold reading-skills kan toepassen en zo een zeer duidelijk beeld kan schetsen betreffende mijn nederige persoontje. Dat zou helemaal mieters zijn! Of is dat teveel gevraagd
Maar Starbucks is ook heul geen koffie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah ik zie het ik dacht ook al
Sowiezo meisjes die koffie ophemelen
Koffie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Rot op man, espresso is top. Als dat al niet mag als vrouw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Voor je langskomt wil ik je wel eerst even beter leren kennen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik nog wat tijd overheb zal ik misschien nog wel even langskomen om een poging te wagen. Al ben ik bang dat jij te alternatief bent weetje =$ =$ =$.
Je vergeet dat de meeste vrouwen nogal oppervlakkig zijn en dat er amper een goed gesprek mee te voeren valt...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik snap TS wel..
Vrouwen in Nederland zijn als een goedkoop massaproduct uit China, zijn allemaal vrijwel hetzelfde, goedkoop, weinig kwaliteit enz.
Even een profiel van de doorsnee vrouw in Nederland:
Lichamelijke kenmerken:
- blond
- cup c of kleiner
- VMBO en/of laaggeschool werk, anders huisvrouw
- zo rond de 1.70
Een product uit de fabriek heeft soms te leiden onder fabrieksfouten, afwijkingen van dit profiel kun je dan ook als fabrieksfouten zien.
Wat zoekt alle vrouwen in Nederland in een man..
- 1 meter 85, mag geen centimeter kleiner of groter zijn hoor!
- Gespierd, maar niet te veel of te weinig
- Slank, maar niet te mager
- Symmetrisch gezicht
- Getalenteerd
- Slim
- Veel status, vooral met een pipa en bij zijn matties
Nouja, jammer ik moet al stoppen, zit stiekem te fok!ken op mijn werk
Ben jij wereldvreemd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik snap TS wel..
Vrouwen in Nederland zijn als een goedkoop massaproduct uit China, zijn allemaal vrijwel hetzelfde, goedkoop, weinig kwaliteit enz.
Lichamelijke kenmerken:
- blond
- cup c of kleiner
- zo rond de 1.70
- talentloos
Een product uit de fabriek heeft soms te leiden onder fabrieksfouten, afwijkingen van dit profiel kun je dan ook als fabrieksfouten zien.
Wat zoeken alle vrouwen in Nederland in een man..
- Symmetrisch gezicht
- Getalenteerd
- Slim
Doerak!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik snap TS wel..
Lichamelijke kenmerken:
- blond
- cup c of kleiner
- zo rond de 1.70
- talentloos
Wat zoeken alle vrouwen in Nederland in een man..
- Symmetrisch gezicht
- Getalenteerd
- Slim
Lekker gek, spontaan en prettig gestoord?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben vooral niet standaard![]()
Ik ben een konijn!
Vast wel :3 XD.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lekker gek, spontaan en prettig gestoord?
joahquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lekker gek, spontaan en prettig gestoord?
En om dat te versterken laten ze eens in de zoveel tijd zo'n glamour photoshoot doen, voor het echte celebrity-gevoel. Om die vervolgens op hun Hyves te plaatsen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Het ergste is dat ze denken dat ze heel wat zijn. Want ze zijn zo lekker gek.
quote:
Ik sta 11 jaar langer als jij op deze aardklootquote:
Oh, dan is het goed. Leer me meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik sta 11 jaar langer als jij op deze aardkloot![]()
Waarom zou ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Leer me meer!!!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En om dat te versterken laten ze eens in de zoveel tijd zo'n glamour photoshoot doen, voor het echte celebrity-gevoel. Om die vervolgens op hun Hyves te plaatsen.
En de volgende dag weer terug achter de kassa bij Kruidvat.
Gewoon doen, de mannen hier denken alleen maar aan hun uiterlijk en vrouwtjes neuken, en het enigste wat ze ernaast bereikt hebben is zo veel bier opkunnen op dé avond naast dat pauperbaantje waar ze geld mee verdienen (om het vervolgens uit te geven in de kroegquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik wou eigenlijk een 'standaard mannen' topic aanmaken, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden.
BOUWVAKKERS EN LOODGITERS ZIJN OOK NOG HARD NODIG IN EEN SAMENLEVINGquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Gewoon doen, de mannen hier denken alleen maar aan hun uiterlijk en vrouwtjes neuken, en het enigste wat ze ernaast bereikt hebben is zo veel bier opkunnen op dé avond naast dat pauperbaantje waar ze geld mee verdienen (om het vervolgens uit te geven in de kroeg)
De slimme jongens in Nederland zijn zwaaaar in de minderheid
Op Fok! doet anders iedereen WO, of heeft dat gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef D.D.W. het volgende:
Die boi heeft veel hitsquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
^true storyquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
BOUWVAKKERS EN LOODGITERS ZIJN OOK NOG HARD NODIG IN EEN SAMENLEVING![]()
ah, een lelijke dikke vrouw is gesignaleerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef electronique het volgende:
ik zeg met trots dat ik hier niet bij hoor, en nooit bij zal horen
Nee, ze is alternatief en dus he-le-maal niet standaard!11!11quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ah, een lelijke dikke vrouw is gesignaleerd.
Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat jij een redelijk standaard vrouw bent omdat, je aangevallen voelt door de feiten waar je geconfronteerd mee wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Gewoon doen, de mannen hier denken alleen maar aan hun uiterlijk en vrouwtjes neuken, en het enigste wat ze ernaast bereikt hebben is zo veel bier opkunnen op dé avond naast dat pauperbaantje waar ze geld mee verdienen (om het vervolgens uit te geven in de kroeg)
U zocht naar het woord "geconfronteerd".quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef _Towelie het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat jij een redelijk standaard vrouw bent omdat, je aangevallen voelt door de feiten waar je geconstateerd mee wordt.
dankuquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef _Towelie het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat jij een redelijk standaard vrouw bent omdat, je aangevallen voelt door de feiten waar je geconfronteerd mee wordt.
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
Hiermee doel ik op vrouwen die als favoriete tv-programma DWDD hebben, als favoriete serie Grey's Anatomy (Dr. McDreamy![]()
) en het mooiste boek wat ze gelezen hebben is Komt een vrouw bij de dokter van Kluun (snifsnif). Ze zijn weg van jurkjes en slippers, zijn dol op Starbucks en de Zara (hihi
En op Utrecht CS, en op Leiden CS komt er ook 1.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:40 schreef Marouska het volgende:
Trouwens, vrouwen die Starbucks als favoriet aankaarten moeten ofwel vaak vliegen, ofwel op Schiphol werken, ofwel liegen. Die bagger verkopen ze slechts op Schiphol namelijk.
Joram heeft ook een vrolijke kant hoor! Zo is hij ook lid van Showband Prins Willem Alexanderquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heeft ie een profielfoto die genomen is bij een begrafenis ?
Ik moest lachen.!!111
Daarom zeggen ze dat het favoriet is, omdat mensen dan weten dat je waarschijnlijk naar Amerika of Engeland bent geweest ofzo. Volgens mij is die troep niet eens lekker? Is toch gewoon koffie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:40 schreef Marouska het volgende:
Trouwens, vrouwen die Starbucks als favoriet aankaarten moeten ofwel vaak vliegen, ofwel op Schiphol werken, ofwel liegen. Die bagger verkopen ze slechts op Schiphol namelijk.
Mja, sorry.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef S.Seagal het volgende:
Is het nou een topic aan het worden waar de vrouwen van fok kunnen showen waar ze wel van houden en ze totaal niet standaard zijn?
Hou je ook van Scarfacequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
Eenszelf als vrouw erger ik me hieraan! Ik ben ook vrouw ..hihihi maar ik hou echt van jongensfilms die bijna elke vrouw hekelt. saw, friday the 14th, blade, jurassic park, prison break. Ik kom uit een meidengezin maar niemand wou meekijken hihihi. Ik hou wel van winkelen trouwens, maar niet van romatische zeik-jank verhalen/boeken
Internet is een nieuwe communicatiemiddel en als mensen dat gebruiken om een leuke partner te vinden dan zie ik het probleem niet. Mensen zien datingsites als een taboe maar dat zal snel doorbroken worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef TGVkopper het volgende:
Internet: het afvoerputje van datend Nederland.
Het is niet echt hele lekkere koffie nee. Ik bedoel, niet veel erger dan dat spul uit de automaat. Wat het nog erger maakt is dat het min of meer naast een Burger King staat (Europa's of zelfs 's werelds grootste heb ik mij laten vertellen), en dan is het best wel goor als je een kop koffie zou halen te midden van die hamburgerwalm.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze dat het favoriet is, omdat mensen dan weten dat je waarschijnlijk naar Amerika of Engeland bent geweest ofzo. Volgens mij is die troep niet eens lekker? Is toch gewoon koffie.
Dat is ook wel weer een beetje irritant. Als je als chick een beetje stoer over wil komen, roep je gewoon dat je Scarface leuk vindt. Makkelijk scoren: "ooooh wat stoeoeoeor...!" Ik bedoel, leuke film, niks mis mee, maar pas echt een gaaf wijf ben je als je het origineel kent (oa met Boris Karloffquote:
eh? is dat nou die slet van dat andere topic die 14 is en die dan allemaal al lullen heeft mogen ontvangen en waar iedereen op geilt enzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef Runfun het volgende:
deze is niet standaard
Wij zijn empathisch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nu iets positiefs over het vrouwvolk!![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef ynuhh het volgende:
Ik tel al vier punten waar mannen alleen van kunnen dromen. Althans de mannen op dit forum.
Ik heb het niet over lekker, schat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Biels het volgende:
[..]. Alsof het gros van alle vrouwen hier op fok zo intelligent, creatief, lief en lekker is.
Maak er dan empatisch van, mijn punt blijft hetzelfde.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over lekker, schat.
Die tel ik ook niet bij die vier punten, zie jij die ergens geschreven staan?
1 keer gezien (lang geleden) , en omdat m'n hersenen halfdood zijn ben ik em nu alweer vergeten, Maar wil em zeker nog een keer kijkenquote:
Ik heb genoeg intelligentie, creativiteit, liefheid en lekkerheid voor iedereen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Biels het volgende:
[..]. Alsof het gros van alle vrouwen hier op fok zo intelligent, creatief, lief en lekker is.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg intelligentie, creativiteit, liefheid en lekkerheid voor iedereen.
Dus jij bent de enige lekkere FOK!ster? Gelukkig maar dat er nog de echte wereld is anders zou er weinig keus zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb genoeg intelligentie, creativiteit, liefheid en lekkerheid voor iedereen.
Mooie billekes.quote:
Zo grappig dat iemand dat zegt zonder een foto in zijn fotoboek...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jij bent de enige lekkere FOK!ster? Gelukkig maar dat er nog de echte wereld is anders zou er weinig keus zijn.
Mensen die de bekkens moeten dragen staan onderaan de muzikale ladder in een showband, zo heb ik uit goed geïnformeerde bronnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:08 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Joram heeft ook een vrolijke kant hoor! Zo is hij ook lid van Showband Prins Willem Alexander![]()
[ afbeelding ][
Wil je zeggen dat je dit ook al beledigend opvat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo grappig dat iemand dat zegt zonder een foto in zijn fotoboek...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef ynuhh het volgende:
Ik tel al vier punten waar mannen alleen van kunnen dromen. Althans de mannen op dit forum.
Je hebt ze allemaal al gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef ynuhh het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat ik geen man ben of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef ynuhh het volgende:
Nee dan is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ach ja, als ze in hun profiel zetten dat ze altijd naar Jannes luisteren en Toen Was Geluk Heel Gewoon en Lingo het liefst kijken is het ook weer niet goed
Ik luister naar randomized porn snippets, kijk het liefst naar m'n eigen hete tienerlijfje als er niemand anders voorhanden is om mij aan een grondige inspectie te onderwerpen (spelonkologie incluis) en ik lees het liefst jullie geile reactietjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ach ja, als ze in hun profiel zetten dat ze altijd naar Jannes luisteren en Toen Was Geluk Heel Gewoon en Lingo het liefst kijken is het ook weer niet goed
Dit geldt overigens ook voor de mannen hier op fok, met name dat laatstequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Biels het volgende:
Open daar je eigen topic over.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dit geldt overigens ook voor de mannen hier op fok, met name dat laatste.
Ik snap überhaupt niet wat vrouwen in die series zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:12 schreef Heremeteit het volgende:
Die uniformiteit wordt natuurlijk enorm in de hand gewerkt door alle stompzinnige tv series met van die narcistische wijven erin. Aangezien vrouwen over het algemeen weinig besef van realiteit hebben denken ze zich op dezelfde wijze te moeten profileren als die troela's uit zo'n serie. Het is niet voor niks dat steeds meer mannen hun wederhelft uit het buitenland halen, die gemaakte eenheidsworst van eigen bodem is behalve saai ook nog eens onmogelijk in de omgang.
Je snapt van jezelf niet waarom je er naar kijkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat vrouwen in die series zien.
Ik kijk er toevallig geen één. Typische vrouwen series dan hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Je snapt van jezelf niet waarom je er naar kijkt?
En dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kijk er toevallig geen één. Typische vrouwen series dan hè.
Dan kijk ik er toch zelf niet naar.quote:
Je verwart me. Misschien komt het doordat je niet begrijpend kan lezen en de bijbehorende posts die je maakt.quote:
Ja want vrouwen kijken geen porno hè?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:20 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Nou ik ben niet het standaard vrouw
want ik hou van porno en Games
en ik heb schijt aan alle wijven die ..nu denken (schande)
Ik zeg ook altijd wat ik denk .. en het klinkt vaak niet eens Dom
en ik kijk geen tv .. ben veel te druk met internetten
verder![]()
kan ik zeuren ,roddelen,dromen, eten
mannen kijken , bellen en ik hou van Roze
ooh ja ik ben ook shopverslaafd
Maar toch niet zo standaard als de meeste vrouwen![]()
En ik haat dating sites ..want daar staan alleen geile of lelijke mannen
En ik ben ook nog eens een heeel lekkerding![]()
dat weet ik omdat al die mannen gelijk komen geilen en dan heb ik nog niet eens een geile foto gezet .
zooo ..
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want vrouwen kijken geen porno hè?
nee die roepen dan Ssshtttquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want vrouwen kijken geen porno hè?
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij omgaat maar, niet iedereen leeft meer in de vorige eeuw hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:27 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
nee die roepen dan Ssshttt
da zeg je toch niet!!
![]()
en ze mastuberen ook niet ...
Jij onwetende!quote:
KomtiedanHe's eigenschap is niet zo uitzonderlijk, laat ik het daar op houden.quote:
Nou ben ik van de nieuwe eeuw !!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij omgaat maar, niet iedereen leeft meer in de vorige eeuw hoor
Tuurlijk zitten ze er nog steeds tussen. Maar naar mijn mening zijn vrouwen er anno 2009 wel een heel stuk opener in. Het is echt niet meer zo vreemd of niet standaard om dat toe te geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:36 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Nou ben ik van de nieuwe eeuw !!
en al sinds 2000 vraag ik het aan meiden (school,vriendinnen enz) .. maar ze geven het niet toe
Ik kan op me handen tellen .. wie wel heeft toegegeven ,,
en ik weet wel ....dat we het allemaal stiekem doen
maar juist de vrouw die het durft toe te geven ...
en gewoon zonder Jaloezie
met haar vent een geil filmpje kan kijken .. is geen Standaard wijf
Nou jij weer
Typs vrouwenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
KomtiedanHe's eigenschap is niet zo uitzonderlijk, laat ik het daar op houden.
Helaas, maar je faalt in begrijpend lezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:38 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Typs vrouwen
als ik niet zo uitzonderlijk was !!
dan waarom is het gene wat ik heb gezegd nog niet benoemd??
*typis : als 1 het durft gaan we Hate !
Donder op man ... ze beginnen nog met zijn alle te giegelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten ze er nog steeds tussen. Maar naar mijn mening zijn vrouwen er anno 2009 wel een heel stuk opener in. Het is echt niet meer zo vreemd of niet standaard om dat toe te geven.
Geef gewoon antwoord ... Nederlandse les moet je maar volgende week gegeven Juf!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Helaas, maar je faalt in begrijpend lezen.
Ik spreek turks ... tuuuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb geen zin meer om eerst een paar minuten na te denken over de bedoeling achter jouw woorden, enigszins ABN zou niet misstaan. Einde discussie voor mij.
Saaie vrouwen, ja. Ik zal er niet snel een klik mee hebben. Maar het lijkt me wel de makkelijkste manier van leven. Afgezien van de mensen in dit topic zal er niet al teveel commentaar op geleverd worden. Lekker rustig. Je zou er daardoor weleens héél gelukkig van kunnen worden. En daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
Je bent dus dik?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:42 schreef female81 het volgende:
[..]
-En tot slot heb ik de dieet-manie waaraan minstens 90 % van m'n seksegenotes lijdt ook nooit begrepen.
CHECK!quote:Vrijgezelle vrouwen, veelal tussen de 20-30 jaar,
DWDD? ,quote:die een profiel hebben op een of andere site en die geen eigen mening lijken te hebben
Hiermee doel ik op vrouwen die als favoriete tv-programma DWDD hebben
Zeer zeker!quote:als favoriete serie Grey's Anatomy (Dr. McDreamy )
Het was een goed boek dat is waar. Maar vind ''Handleiding van de man'' toch leukerquote:en het mooiste boek wat ze gelezen hebben is Komt een vrouw bij de dokter van Kluun (snifsnif).
YUP!! in de zomerquote:Ze zijn weg van jurkjes
Die haat ikquote:en slippers
beide nog nooit geweestquote:, zijn dol op Starbucks en de Zara (hihi )
luieren, gamen, feesten, vrienden bezoeken en geinen en gek doen.quote:en hun hobby's zijn reizen en winkelen
blegh! Doe mij maar een goede Thriller en sterke armen om bang in te zijnquote:De favoriete film is uiteraard The Notebook.
Ik weet niet met wat voor zwartekousenkerk-vrouwen jij omgaat, maar ik ken er zat die zonder blikken of blozen vertellen over hun seksuele uitspattingen, hun nieuwste seksspelletjes en met wie ze het voor het laatst anaal hebben gedaan en waarom dat wel of niet goed/leuk/schoon was... En zo publiek mogelijk als het even kan. Want zo doen ze het immers in SATC. Ik vind het luidkeels open en bloot leggen van je seksleven (al dan niet tijdens het drinken van een kopje koffie met vriendinnetjes) nou JUIST enorm standaard. Kijk mij eens super vrouwelijk de Samantha/Heleen uithangen, oei oei wat stout toch...! Niks mis mee, maar zeker niet 'speciaal'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:42 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Donder op man ... ze beginnen nog met zijn alle te giegelen
als je Clitoris zegt ...
en ik leef tussen 17 & 27 jarige .. geen grap
Alleeen zelfverzekerde vrouwen kunnen dat toegeven
en hoeveel zijn er daar werkelijk van!!?
En dan heb ik het niet over de "ikdenkdatikallesben" tutjes
Iedereen die niet dieet is dik? Je kraamt echt zomaar wat uit hè?quote:
Amen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor zwartekousenkerk-vrouwen jij omgaat, maar ik ken er zat die zonder blikken of blozen vertellen over hun seksuele uitspattingen, hun nieuwste seksspelletjes en met wie ze het voor het laatst anaal hebben gedaan en waarom dat wel of niet goed/leuk/schoon was... En zo publiek mogelijk als het even kan. Want zo doen ze het immers in SATC. Ik vind het luidkeels open en bloot leggen van je seksleven (al dan niet tijdens het drinken van een kopje koffie met vriendinnetjes) nou JUIST enorm standaard. Kijk mij eens super vrouwelijk de Samantha/Heleen uithangen, oei oei wat stout toch...! Niks mis mee, maar zeker niet 'speciaal'.
Kortom: je kraamt bullshit uit.
En mannen nog veel minderquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen zijn over het algemeen inderdaad weinig onderscheidend.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor zwartekousenkerk-vrouwen jij omgaat, maar ik ken er zat die zonder blikken of blozen vertellen over hun seksuele uitspattingen, hun nieuwste seksspelletjes en met wie ze het voor het laatst anaal hebben gedaan en waarom dat wel of niet goed/leuk/schoon was... En zo publiek mogelijk als het even kan. Want zo doen ze het immers in SATC. Ik vind het luidkeels open en bloot leggen van je seksleven (al dan niet tijdens het drinken van een kopje koffie met vriendinnetjes) nou JUIST enorm standaard. Kijk mij eens super vrouwelijk de Samantha/Heleen uithangen, oei oei wat stout toch...! Niks mis mee, maar zeker niet 'speciaal'.
Ik denk dat jij wel standaard bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:20 schreef KomtdiedanHe het volgende:
verder![]()
dat weet ik omdat al die mannen gelijk komen geilen en dan heb ik nog niet eens een geile foto gezet .
zooo ..
Dus eigenlijk zeg je dat de "standaard" opgedrongen word door het kijken naar soap-serietjes.. Dan zijn standaard vrouwen behoorlijk jammerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
Goed idee Biels.quote:
Mag ik alsjeblieft eens met je daten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:20 schreef KomtdiedanHe het volgende:
verder![]()
zooo ..
Onder andere. Het was ook zo met het fenomeen 'homovriend'. Op zich is het fijn dat sommige programma's tot bewustwording leiden, maar het heeft wel iets triestigs om daar je leefwereld op te baseren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de "standaard" opgedrongen word door het kijken naar soap-serietjes.. Dan zijn standaard vrouwen behoorlijk jammer
(Overigens moest ik heeeeeeeel hard denken wat SATC betekende)
Niet iedereen nee, maar voor de meeste vrouwen betekent 'niet diëten' dat ze zich regelmatig flink volvreten bij de Mac. Want ja, je zit over je gewicht in of nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedereen die niet dieet is dik? Je kraamt echt zomaar wat uit hè?
Jawel, dat soort figuren zijn absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
En dat zegt een manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
Omg see is talkingquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel standaard bent.
Nou vooruitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft eens met je daten?
Jij maf wicht, ik ben een vrouw. Wellicht had mn naam dat kunnen verklappen, maar goed. Heb het alleen niet in mn profiel ingevuld. Zo maar even doen idd. Hoezo zou mijn mening/constatering trouwens minder waard zijn als ik een man was? Laat staan een homo...?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
En dat zegt een man![]()
1 of je ben homo
2 of je ben homo
Ooh nou dan is het niet meer zo grappigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Marouska het volgende:
[..]
Jij maf wicht, ik ben een vrouw. Wellicht had mn naam dat kunnen verklappen, maar goed. Heb het alleen niet in mn profiel ingevuld. Zo maar even doen idd. Hoezo zou mijn mening/constatering trouwens minder waard zijn als ik een man was? Laat staan een homo...?
"Oh wacht ha-ha-ha, als je geen man of godverhoede het homo bent, moet je wel minderjarig zijn... Anders klopt mijn theorie niet...!"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh nou dan is het niet meer zo grappig![]()
How oud ben je .. wicht ?
dan kan ik de waarde schatten
Jij hoort niet graag dat je ongelijk hebt, he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh nou dan is het niet meer zo grappig![]()
How oud ben je .. wicht ?
dan kan ik de waarde schatten
13 · privéberichten verzondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef Runfun het volgende:
deze is niet standaard
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
"Oh wacht ha-ha-ha, als je geen man of godverhoede het homo bent, moet je wel minderjarig zijn... Anders klopt mijn theorie niet...!"
sshhtt "moet je dat nou verklappenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij hoort niet graag dat je ongelijk hebt, he?.
half 8 al wakkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik wil ook meedoen. Ik ben ook niet standaard!
Je kent de verkeerde vrouwen. Echt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:00 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet iedereen nee, maar voor de meeste vrouwen betekent 'niet diëten' dat ze zich regelmatig flink volvreten bij de Mac. Want ja, je zit over je gewicht in of niet
Noem namen, noem namen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat doen sommige mensen toch krampachtige en wanhopige pogingen om aan te geven dat ze zelf niet standaard zijn.
Ik hoef dat niet hier neer te zetten.quote:
Waarom doe je het dan toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet hier neer te zetten.
quote eens?quote:
quote:
Benadrukken hoe anders je wel niet bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kijk er toevallig geen één. Typische vrouwen series dan hè.
Dat was n.a.v. een directe vraag die ik kreeg toen ik zei dat ik niet begrijp wat vrouwen in die standaard series zien. Was dus niet de bedoeling het zozeer op mezelf te betrekken. Lezen, Biels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Benadrukken hoe anders je wel niet bent.
Ah, dat is het natuurlijk. En jij valt daar vast niet onder?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kent de verkeerde vrouwen. Echt.
Omdat dat standaard is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat doen sommige mensen toch krampachtige en wanhopige pogingen om aan te geven dat ze zelf niet standaard zijn.
Waarom wil je alles op mij betrekken? Als je het zo nodig wilt weten: ik val daar niet onder nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ah, dat is het natuurlijk. En jij valt daar vast niet onder?
Nee dat doe je zelf, impliciet weliswaar d.m.v. suggestief taalgebruik. Ik help je zelfs door je een opzetje te geven om je punt te maken maar ook dat is weer niet goed. Je bent in elk geval wel gezegend met een typisch vrouwelijke wispelturigheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom wil je alles op mij betrekken? Als je het zo nodig wilt weten: ik val daar niet onder nee.
Suggestief taalgebruik doordat ik mijn mening verkondig over 'dat soort vrouwen'?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee dat doe je zelf, impliciet weliswaar d.m.v. suggestief taalgebruik. Ik help je zelfs door je een opzetje te geven om je punt te maken maar ook dat is weer niet goed. Je bent in elk geval wel gezegend met een typisch vrouwelijke wispelturigheid.
Op zich wel schattig hoor
Echter, omdat je een vrouw bent betekent het feit dat jij je afzet tegen 'dat soort vrouwen' dat je jezelf positief af wil laten steken ten opzichte van andere vrouwen. Je bent dus eigenlijk gewoon bezig met jezelf te verkopen en hoewel dat in Nederland legaal is, pak je het wel op een goedkope manier aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suggestief taalgebruik doordat ik mijn mening verkondig over 'dat soort vrouwen'?Ik zou exact hetzelfde zeggen als ik een man was, het is dus totaal niet mijn intentie de suggestie te wekken hoe anders ik al dan niet ben. Zo interpreteer jij het.
....quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Echter, omdat je een vrouw bent betekent het feit dat jij je afzet tegen 'dat soort vrouwen' dat je jezelf positief af wil laten steken ten opzichte van andere vrouwen. Je bent dus eigenlijk gewoon bezig met jezelf te verkopen en hoewel dat in Nederland legaal is, pak je het wel op een goedkope manier aan.
Nee ik vond mijn eigen persoon even totaal onbelangrijk toen ik die post maakte over vrouwen die vrouwen series kijken, maar jij kennelijk niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Echter, omdat je een vrouw bent betekent het feit dat jij je afzet tegen 'dat soort vrouwen' dat je jezelf positief af wil laten steken ten opzichte van andere vrouwen. Je bent dus eigenlijk gewoon bezig met jezelf te verkopen en hoewel dat in Nederland legaal is, pak je het wel op een goedkope manier aan.
Tussen de regels door laat je anders wel heel duidelijk blijken dat jij anders (lees: beter) bent dan die simpele mutsen die wel naar die domme vrouwenseries kijken. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wil je gewoon wat pochen of probeer je indruk op mij maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik vond mijn eigen persoon even totaal onbelangrijk toen ik die post maakte over vrouwen die vrouwen series kijken, maar jij kennelijk niet.
Waar zeg ik dat dan? Ik heb letterlijk gezegd niet te begrijpen wat vrouwen in zulke series zien. Mag ik die post dan alleen maken als ik een man ben?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Tussen de regels door laat je anders wel heel duidelijk blijken dat jij anders (lees: beter) bent dan die simpele mutsen die wel naar die domme vrouwenseries kijken. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wil je gewoon wat pochen of probeer je indruk op mij maken?
Oh, post vooral wat je wil maar geef dan ook eerlijk antwoord waarom je in een topic als deze zo nodig de concurrentie met andere vrouwen aan wil gaan. Als je je beter voelt dan de meeste andere vrouwen kun je daar toch eerlijk voor uitkomen? Misschien moet ik de vraag gewoon expliciet aan je stellen: voel jij je beter dan de meeste andere vrouwen? En niet liegen he meisjequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Ik heb letterlijk gezegd niet te begrijpen wat vrouwen in zulke series zien. Mag ik die post dan alleen maken als ik een man ben?
De concurrentie aangaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Oh, post vooral wat je wil maar geef dan ook eerlijk antwoord waarom je in een topic als deze zo nodig de concurrentie met andere vrouwen aan wil gaan. Als je je beter voelt dan de meeste andere vrouwen kun je daar toch eerlijk voor uitkomen? Misschien moet ik de vraag gewoon expliciet aan je stellen: voel jij je beter dan de meeste andere vrouwen? En niet liegen he meisje
Aangezien je geen antwoord geeft op mijn vraag kunnen we toch wel de conclusie trekken dat je je beter voelt dan andere vrouwen en dat ook wenst te etaleren op dit forum. Verder goedkope truc om te gaan zitten janken dat het je aandacht niet meer heeft, maar ondertussen zit je wel te schuimbekken dat er iemand is die je ragfijn spel (of toch niet zo fijn?) doorheeft. Dat kun je nu verder wel op mij afreageren maar je bent toch zelf degene die zich te kijk heeft gezet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De concurrentie aangaan?Dit is bijna niet meer de moeite waard om te reageren maar ik doe alsnog een poging. Dat is mijn MENING. Ik SNAP NIET WAT VROUWEN IN VROUWENSERIES ZIEN. Dus ongeacht MIJN EIGEN PERSOON. Als ik een vent was, hield mijn post waarschijnlijk exact hetzelfde in. Kunnen we nu stoppen met in herhaling vallen? Het trekt in ieder geval niet meer mijn aandacht.
Ja het schuim staat rond mijn lippen. Ik zie geen aanleiding om die vraag te beantwoorden, omdat dat geen onderwerp van discussie was. Zelfde als wanneer jij raar zou staan kijken als ik ineens vraag of jouw lievelingskleur blauw is. Like, wtf mên?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Aangezien je geen antwoord geeft op mijn vraag kunnen we toch wel de conclusie trekken dat je je beter voelt dan andere vrouwen en dat ook wenst te etaleren op dit forum. Verder goedkope truc om te gaan zitten janken dat het je aandacht niet meer heeft, maar ondertussen zit je wel te schuimbekken dat er iemand is die je ragfijn spel (of toch niet zo fijn?) doorheeft. Dat kun je nu verder wel op mij afreageren maar je bent toch zelf degene die zich te kijk heeft gezet.
En wat jeuken die handjes nu om te reageren. De vraag is, kun je je inhouden zoals je je hebt voorgenomen?
Een non-statement bedoel je. Ze doet werkelijk alles om geen statement te hoeven maken terwijl ze eerder nog zo d'r best deed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef Tafelbier het volgende:
Oeh een statement van jewelste, hoe zal Heremeteit reageren?
Nee ik gaf gewoon mijn mening. Verdomme leer het verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Een non-statement bedoel je. Ze doet werkelijk alles om geen statement te hoeven maken terwijl ze eerder nog zo d'r best deed.
De kwestie zoals deze door mij is opgeworpen is wel degelijk binnen de context van deze discussie, anders dan random vragen over mijn lievelingskleur - die overigens inderdaad blauw is. Het lijkt me wenselijk als je gewoon antwoord geeft, elke andere uitweg is ongeloofwaardig en geeft een signaal van hipocrisie af. Aan jou de taak om dat weg te nemen door braaf een eerlijk antwoord op mijn vraag te formuleren want ik wil nog steeds geloven dat je bedoelingen oprecht en eerlijk zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja het schuim staat rond mijn lippen. Ik zie geen aanleiding om die vraag te beantwoorden, omdat dat geen onderwerp van discussie was. Zelfde als wanneer jij raar zou staan kijken als ik ineens vraag of jouw lievelingskleur blauw is. Like, wtf mên?![]()
Als je in herhaling valt heeft het inderdaad niet meer mijn aandacht, anders wil ik best eindeloos door discussiëren hoor, tot jij gedwongen bent op je knieën 'oh griekjeee jij internet heldin je hebt altijd gelijk' te roepen.
Ik vind dat dus niet binnen dezelfde context vallen, omdat jij aannames maakt die nergens op gebaseerd zijn. Als je een goede onderbouwing voor je vraag kunt geven wil ik je daar best antwoord op geven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
De kwestie zoals deze door mij is opgeworpen is wel degelijk binnen de context van deze discussie, anders dan random vragen over mijn lievelingskleur - die overigens inderdaad blauw is. Het lijkt me wenselijk als je gewoon antwoord geeft, elke andere uitweg is ongeloofwaardig en geeft een signaal van hipocrisie af. Aan jou de taak om dat weg te nemen door braaf een eerlijk antwoord op mijn vraag te formuleren want ik wil nog steeds geloven dat je bedoelingen oprecht en eerlijk zijn.
Natuurlijk, jouw superioriteit over andere vrouwen is een mening. Net als vrijwel elk ander waardeoordeel dat niet direct kwantificeerbaar is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik gaf gewoon mijn mening. Verdomme leer het verschil.
Dus omdat ik iets niet begrijp ben ik superieur?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Natuurlijk, jouw superioriteit over andere vrouwen is een mening. Net als vrijwel elk ander waardeoordeel dat niet direct kwantificeerbaar is.
En om die aannames te kunnen onderbouwen danwel ontkrachten stelde ik je een vraag. Een vraag die jij niet wenst te beantwoorden hetgeen op zichzelf helaas als onderbouwing gekenmerkt kan worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet binnen dezelfde context vallen, omdat jij aannames maakt die nergens op gebaseerd zijn. Als je een goede onderbouwing voor je vraag kunt geven wil ik je daar best antwoord op geven.
In principe geef ik je het antwoord al. Nee ik voel me niet beter omdat ik andere opvattingen heb over zaken, of dingen niet begrijp. Maar dit is wel een heel erg 'stating the obvious' post.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En om die aannames te kunnen onderbouwen danwel ontkrachten stelde ik je een vraag. Een vraag die jij niet wenst te beantwoorden hetgeen op zichzelf helaas als onderbouwing gekenmerkt kan worden.
I feel you.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef RickoKun het volgende:
Ik voel mij superieur aan alle anderen. Ik ben baas.
Ik begrijp dat zelfs mijn zorgvuldig geformuleerde zinnen onder ambiguiteit te lijden hebben, echter verdraai je deze nu wel zodanig dat ik vermoed dat je zulks met opzet doet. Hetgeen wederom een bevestiging is van mijn vermoeden dat je een deviatie van een voor jou blijkbaar pijnlijk onderwerp tracht te bewerkstelligen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus omdat ik iets niet begrijp ben ik superieur?Ik zet alleen even op een rijtje wat je nu zegt he.
Kanker, praat ff normaal manquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zelfs mijn zorgvuldig geformuleerde zinnen onder ambiguiteit te lijden hebben, echter verdraai je deze nu wel zodanig dat ik vermoed dat je zulks met opzet doet. Hetgeen wederom een bevestiging is van mijn vermoeden dat je een deviatie van een voor jou blijkbaar pijnlijk onderwerp tracht te bewerkstelligen.
Verdraaien? Ik zeg letterlijk in mijn post dat ik niet begrijp dat vrouwen van die standaard vrouwen series leuk vinden, jouw reply daarop is de vraag of ik mezelf superieur vind aan andere vrouwen. Hoe verdraai ik dat dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zelfs mijn zorgvuldig geformuleerde zinnen onder ambiguiteit te lijden hebben, echter verdraai je deze nu wel zodanig dat ik vermoed dat je zulks met opzet doet. Hetgeen wederom een bevestiging is van mijn vermoeden dat je een deviatie van een voor jou blijkbaar pijnlijk onderwerp tracht te bewerkstelligen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, de simpele ziel kan me niet volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |