Gewoon doen, de mannen hier denken alleen maar aan hun uiterlijk en vrouwtjes neuken, en het enigste wat ze ernaast bereikt hebben is zo veel bier opkunnen op dé avond naast dat pauperbaantje waar ze geld mee verdienen (om het vervolgens uit te geven in de kroegquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik wou eigenlijk een 'standaard mannen' topic aanmaken, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden.
BOUWVAKKERS EN LOODGITERS ZIJN OOK NOG HARD NODIG IN EEN SAMENLEVINGquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Gewoon doen, de mannen hier denken alleen maar aan hun uiterlijk en vrouwtjes neuken, en het enigste wat ze ernaast bereikt hebben is zo veel bier opkunnen op dé avond naast dat pauperbaantje waar ze geld mee verdienen (om het vervolgens uit te geven in de kroeg)
De slimme jongens in Nederland zijn zwaaaar in de minderheid
Op Fok! doet anders iedereen WO, of heeft dat gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef D.D.W. het volgende:
Die boi heeft veel hitsquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze man heeft het bij zijn merken staan.
[ afbeelding ]
http://jstevens200576.hyves.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
^true storyquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
BOUWVAKKERS EN LOODGITERS ZIJN OOK NOG HARD NODIG IN EEN SAMENLEVING![]()
ah, een lelijke dikke vrouw is gesignaleerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef electronique het volgende:
ik zeg met trots dat ik hier niet bij hoor, en nooit bij zal horen
Nee, ze is alternatief en dus he-le-maal niet standaard!11!11quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ah, een lelijke dikke vrouw is gesignaleerd.
Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat jij een redelijk standaard vrouw bent omdat, je aangevallen voelt door de feiten waar je geconfronteerd mee wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Gewoon doen, de mannen hier denken alleen maar aan hun uiterlijk en vrouwtjes neuken, en het enigste wat ze ernaast bereikt hebben is zo veel bier opkunnen op dé avond naast dat pauperbaantje waar ze geld mee verdienen (om het vervolgens uit te geven in de kroeg)
U zocht naar het woord "geconfronteerd".quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef _Towelie het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat jij een redelijk standaard vrouw bent omdat, je aangevallen voelt door de feiten waar je geconstateerd mee wordt.
dankuquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef _Towelie het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat jij een redelijk standaard vrouw bent omdat, je aangevallen voelt door de feiten waar je geconfronteerd mee wordt.
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
My gosh, wat heb ik daar een hekel aan
Vrijgezelle vrouwen, veelal tussen de 20-30 jaar, die een profiel hebben op een of andere site en die geen eigen mening lijken te hebben.
Hiermee doel ik op vrouwen die als favoriete tv-programma DWDD hebben, als favoriete serie Grey's Anatomy (Dr. McDreamy![]()
) en het mooiste boek wat ze gelezen hebben is Komt een vrouw bij de dokter van Kluun (snifsnif). Ze zijn weg van jurkjes en slippers, zijn dol op Starbucks en de Zara (hihi
) en hun hobby's zijn reizen en winkelen
. De favoriete film is uiteraard The Notebook.
Verzin eens wat origineels!
Klacht: standaard vrouwen
En op Utrecht CS, en op Leiden CS komt er ook 1.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:40 schreef Marouska het volgende:
Trouwens, vrouwen die Starbucks als favoriet aankaarten moeten ofwel vaak vliegen, ofwel op Schiphol werken, ofwel liegen. Die bagger verkopen ze slechts op Schiphol namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |